SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Uhu Henry en Bergkamp waren veel slechterquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:00 schreef Maoist het volgende:
Ozil beste aankoop ooit in de geschiedenis van Arsenal
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:00 schreef Johnbon het volgende:
Ja spoiler is niet heel veel moeite toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er ook niet zo heel veelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:00 schreef Maoist het volgende:
Ozil beste aankoop ooit in de geschiedenis van Arsenal
Henry en Bergkamp stonden er niet gelijk, Ozil speelt vanaf dag 1 al goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Uhu Henry en Bergkamp waren veel slechter
En je wilt dus nu zeggen dat hij dit blijft volhouden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:01 schreef Maoist het volgende:
[..]
Henry en Bergkamp stonden er niet gelijk, Ozil speelt vanaf dag 1 al goed
Dus, omdat ze er niet meteen stonden zijn het slechtere aankopen ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:01 schreef Maoist het volgende:
[..]
Henry en Bergkamp stonden er niet gelijk, Ozil speelt vanaf dag 1 al goed
Speelt Mertens eigenlijk wel eens bij Napoli schat Insigne hoger inquote:
gaan jullie lekker iemand anders pesten ofzoquote:
het blijven Italianen hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:04 schreef BDIL het volgende:
Dit Milan speelt op loopniveauGeen enkel druk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit team even maken want silvers in seasons is kut:![]()
Ja maar je speelt niet tegen een topclubquote:
daar hebben ze bij Ajax geen bericht aan, die hebben het al moeilijk tegen PECquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar je speelt niet tegen een topclub
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar hebben ze bij Ajax geen bericht aan, die hebben het al moeilijk tegen PEC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:09 schreef quer het volgende:
Die ramsey gaat wel lekker zeg dit seizoenDat ze hem bij EA maar een beetje upgraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks nog, via webapp wou het welquote:
dan doe je er een pace kaartje op ofzo ok doeiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:19 schreef Maoist het volgende:
Ozil is veel sneller in het echt dan in fifa
No shit sherlockquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:19 schreef Maoist het volgende:
Ozil is veel sneller in het echt dan in fifa
Dacht dat men er achter was gekomen dat die attribute kaartjes niets doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:20 schreef Djeetje het volgende:
In FIFA 12 was een van de mooiste glitches
Spelers die hun attribute cards hielden na een wedstrijd
Hahaha ziekquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Greenpeace activisten abseilen vanaf het spandoek.
Denk niet dat het zo'n pretje is. die gasten staan 24/7 met wapens klaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef quer het volgende:
11 dagen gratis eten op kosten van de belasting betalende russen
tof toch
Xpquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef Downstar het volgende:
balo toch xD
wat een opzichtige schwalbe xD
Nou en?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die russen houden nu al 11 dagen activisten vast.
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
KSI had een Heskey/Akinfenwa filmpje over hem gemaakt
Ik wil niet zeggen dat ik er voorstander van ben maar om nou horizontaal te gaan schieten en mensen vast te houden in voorarrest zodat er geen diplomatie mogelijk is...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou en?
Altijd huilie huilie doen als ze actie voeren
als het een tata was, was het wel ok?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dat allemaal vanwege een neger op youtube?
Ze hadden kunnen weten dat dit in Rusland kon gebeuren dus heb er vrij weinig meelijden mee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik er voorstander van ben maar om nou horizontaal te gaan schieten en mensen vast te houden in voorarrest zodat er geen diplomatie mogelijk is...
Als hij daar serieus op antwoordquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Ik zal hem de volgende keer wel even mailen of hij mij op de hoogte wil stellen van de spelers die hij noemt.
Facking slecht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:29 schreef Johnbon het volgende:
Die Poulssen is of geniaal dat niemand hem snapt of hij is zelf gewoon slecht.
Schone scoort nog wel eens, Poulsen niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
beter dan die halvegare mongool Schöne
Want Poulsen kan verdedigen en doet dat dan ook in tegenstelling tot Schönequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Schone scoort nog wel eens, Poulsen niet.
De taak van beiden spelers is ook compleet verschillend. Tevens zou Ajax zonder een verdedigende middenvelder kapot gecounterd worden door Milan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Schone scoort nog wel eens, Poulsen niet.
Heeft je broer er weer met zijn poepbek aangezeten?quote:
Ben je hier pas een jaar?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben hier al bijna 1 jaar te lang
Komt, omdat ik ontiegelijk veel postquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ben je hier pas een jaar?Voelt echt veel langer
Maar hij levert wel veel in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Want Poulsen kan verdedigen en doet dat dan ook in tegenstelling tot Schöne
nee, ik dacht ik doe eens even gek eens even anders.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef quer het volgende:
[..]
nee, ik dacht ik doe eens even gek eens even anders.Wat doe je nou allemaal ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Laten we het hopen, dion.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef dion_v_k het volgende:
Ajax speelt goed![]()
Zal je zien dat die kut Italianen dadelijk weer sweaty op 0-1 komen
Jouw eerste post:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben hier al bijna 1 jaar te lang
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jouw eerste post:
[ afbeelding ]
Toen was ik al beperkt en geliefd hierquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jouw eerste post:
[ afbeelding ]
Meh valt tegen behalve balbezit en die kans van Siggy niks echt concreets.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef dion_v_k het volgende:
Ajax speelt goed![]()
Zal je zien dat die kut Italianen dadelijk weer sweaty op 0-1 komen
Postgeschiedenis in je profiel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toen was ik al beperkt en geliefd hier![]()
Waar kan je dat zien ?
Kom op joh, Milan krijgt de bal nog niet eens van eigen helftquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meh valt tegen behalve balbezit en die kans van Siggy niks echt concreets.
dat 'haha' erachterquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hij was toen ook al een filosoof:
[ afbeelding ]
Het feit dat zij balbezit Ajax toelaten zegt genoeg, Milan heeft hier met 1 punt gewoon ''gewonnen'' ,Ajax niet. Milan zal zo blijven spelen omdat Ajax niet instaat is hun spel op te breken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kom op joh, Milan krijgt de bal nog niet eens van eigen helft
Dit probeerde ik mijn vader net ook duidelijk te maken, maar het drong maar niet tot hem door.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het feit dat zij balbezit Ajax toelaten zegt genoeg, Milan heeft hier met 1 punt gewoon ''gewonnen'' Ajax niet. Milan zal zo blijven spelen omdat Ajax niet instaat is hun spel op te breken.
Welke van de 2?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit probeerde ik mijn vader net ook duidelijk te maken, maar het drong maar niet tot hem door.
CL telt niet mee voor IF's toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef TBakkert het volgende:
Zenit 0-0 gofferdomme, Hulk nog op de paal, die had bijna zijn IF definitief te pakken, maar nu twijfel ik...
Dat maar even wegspelen met nog meer frustratie op FIFA.
hahahahahahahahah\quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
Iedereen hey ben nieuw hier.
Ik: ik weet niet hoe het werkt![]()
jij had de eerste fokclub aangemaakt maar na 2 potjes had je me eruit gekickt.quote:
Haha, dat je dat nog weet na al die jaren. Ik weet het iig niet meerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef wonton het volgende:
[..]
jij had de eerste fokclub aangemaakt maar na 2 potjes had je me eruit gekickt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Het zit nog diep. Je had me wel netjes een bericht gestuurd via de xbox. Zovan:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, dat je dat nog weet na al die jaren. Ik weet het iig niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young bloods everywhere....
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:55 schreef wonton het volgende:
[..]
Het zit nog diep. Je had me wel netjes een bericht gestuurd via de xbox. Zovan:
Ja sorry ik heb je uit de club gekickt want je pro is niet goed genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grappig. Nee, staat me echt helemaal niks van bij. Maar heb wel al jaaaaaren clubs gespeeld dus het zou best kunnen. Wel goed van mij dat ik zo eerlijk was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen was ik al een kut jochIk beuk jullie allemaal in elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan ik mijn team beter maken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Toen werden noobs nog daadwerkelijk geholpen hier.
Nu reageert er niemand meer op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nu schelden we ze gewoon de teringquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat weet ik nogquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
toen je een ui als UI had was je op het hoogtepunt.
O jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
toen je een ui als UI had was je op het hoogtepunt.
Ik dacht dat het hoogtepunt was toen ik de pics van mijn zus hier posttequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O ja
Toen geloofde hij zelf dat hij nog een UI was ook.
weet ik niet meer post nog ff danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hoogtepunt was toen ik de pics van mijn zus hier postte
wat ben je toch goed tobiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:03 schreef Tobi-wan het volgende:
Net een toernooitje gewonnen.... Ging echt bijzonder moeizaak. 2x 2-1 en 2x 1-0. Helaas geen mooie doelpunten van IF Milito mogen aanschouwen![]()
Heb nog niet veel potjes gespeeld maar mijn win ratio staat veel te hoog, dat belooft niet veel goeds voor de nabije toekomst.
--> DIGquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:05 schreef DeWesp het volgende:
Vroeger kon je heel makkelijk zien wat je firewall status was (groen, oranje of rood). Waar zie ik dat nu?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik niet meer post nog ff dan
Groter en gelijk aan 70 wordt roodquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:07 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is die 70 rood? Komt zeker door het afronden
70 is berekend door 82-12 (dus niet 12.3)
Zij hier een hele zondag aantobben toen wij op het tweakers forum zatenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die tijd met GJE, Marcie en sb was gewoon echt geniaal.
Saaie boel maar nu
Whut noem je mij saai ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die tijd met GJE, Marcie en sb was gewoon echt geniaal.
Saaie boel maar nu
dat was echt geniaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zij hier een hele zondag aantobben toen wij op het tweakers forum zaten
Haahaha heerlijk. Zij elkaar maar wijs maken dat niemand hier postte de hele dag omdat het zo mooi weer was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zij hier een hele zondag aantobben toen wij op het tweakers forum zaten
Jij bent echt gewoon niksquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Whut noem je mij saai ?
Oke ik kan 3 niet overtreffen, maar 2 van die wel
Draai is die 2 tekens andersomquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom dan, ik heb toch gelijk of groter dan 70 groen gedaan?
oh, okee. ja, leuk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:16 schreef Djeetje het volgende:
Eindelijk goeie bal van Sanchez en rustig ingekopt door Fabregas
Ze zijn alle 4 dom, spammen veel en vragen de hele dag aandacht op het internet dus in dacht opzicht lijken ze wel op elkaar.quote:
Arias is geen goeie CDM.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo 6 chem voor Quintero?
4222 is niet goed op wefut (telt link met andere cam)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo 6 chem voor Quintero?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:33 schreef Confetti het volgende:
Wat lult die kanker commentator. Paardenlul
Balotelliquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:34 schreef Johnbon het volgende:
Balotelli wie me er ooit nog op betrapt hem in een team te hebben krijgt 100.000 coins. vieze jankneger
Ik zit hardop te lachen. Die gast ook echtquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef RavioliPunch het volgende:
Kankeritalianen kopen een KANKERWEDSTRIJD weer om, KANKER KANKERitalianen
quote:
Tegen Milan en Celtic heeft zelfs Ajax kans.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef quer het volgende:
ahhahahahahahahahhaaaaa
niet huilie huilie iedereen weet toch dat ajax geen kans heeft in de champions leagueee
Leuk man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef RavioliPunch het volgende:
Kankeritalianen kopen een KANKERWEDSTRIJD weer om, KANKER KANKERitalianen
Die kneus moet gewoon van zijn directe tegenstander afblijven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef Confetti het volgende:
Die commentator is sowieso antisemiet.
Hoe kan je dit nou een penalty vinden.
quote:
Goh hoe zou dat komenquote:
Hoe dan? Als hij hem vast heeft?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die kneus moet gewoon van zijn directe tegenstander afblijven.
Sommige mensen letten teveel opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is echt te dom.. ik had al alle Denswils opgekocht.
jepperdeprepquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Je zou die wedstrijd maar bezocht hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |