SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ik mag jou wel. Heb je nog meer wijsheden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik gun ze wel een 0-5/6
silver jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft er zometeen zin in een potje FIFA
Ik heb zin om jou in elkaar te stompen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft er zometeen zin in een potje FIFA
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
In Europa niet voor Nederlandse clubs zijnIn Europa ga ik altijd JUICHEN als een Nederlandse club scoort.
Ik hoop dat Ajax doorgaat naar de EL en wellicht CL, maar toch...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
In Europa niet voor Nederlandse clubs zijnIn Europa ga ik altijd JUICHEN als een Nederlandse club scoort.
Financieel zou de groepsfase van de CL een stuk beter zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax doorgaat naar de EL en wellicht CL, maar toch...
Het is ook wel komisch om ze afgedroogd te zien en dan zijn ze toch allemaal stil op Facebook e.d.
Serero doet niet mee dus dan wordt het niks.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is ook wel komisch om ze afgedroogd te zien en dan zijn ze toch allemaal stil op Facebook e.d.
Als Ajax dik verliest is het spitsuur op de whatsapp-groep van ons team, omdat er een hardcorde Ajax-fan bij ons speelt, en die hapt altijd zo mooiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
die zit al in de voorbereiding voor de pot tegen barca zekerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero doet niet mee dus dan wordt het niks.
Ben ik ook wel, maar niet voor Ajax. Dat is een uitzondering op allesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kom je kroelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb zin om jou in elkaar te stompen.
Dan moet in die even maken.quote:
Ik hoop dat Ajax wint, des te groter is de kans op Europees voetbal voor NACquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hoop wel dat ze winnen maar ik hou niet van Ajax.
van 0,001 naar 0,002%quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ajax wint, des te groter is de kans op Europees voetbal voor NAC
Nee, die is aan het trainen om sterker te worden. inb4 die paintquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
die zit al in de voorbereiding voor de pot tegen barca zeker
en dan alle feyenoordertjes grappige dingen posten over een nederlaag natuurlijk, terwijl ze zelf niet eens de CL inkomenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
suggereren dat feyenoorders humor hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan alle feyenoordertjes grappige dingen posten over een nederlaag natuurlijk, terwijl ze zelf niet eens de CL inkomen
Klopt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan alle feyenoordertjes grappige dingen posten over een nederlaag natuurlijk, terwijl ze zelf niet eens de CL inkomen
Dat klopt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:35 schreef Grandesco het volgende:
[..]
De hele Nederlandse competitie is matig tot zeer gehandicapt.
Niet grappig hoor, een foto van een downie als UI gebruiken....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:35 schreef Grandesco het volgende:
[..]
De hele Nederlandse competitie is matig tot zeer gehandicapt.
De enige teams die er iets van proberen te maken is Twente, Heerenveen en PEC Zwolle...quote:
Je kan zeggen van Pelle wat je wilt, ik ben geen Feyenoord fan. Maar Pelle is gewoon een baas.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet grappig hoor, een foto van een downie als UI gebruiken....
En een matige tot zeer gehandicapte, zeg je netquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:37 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je kan zeggen van Pelle wat je wilt, ik ben geen Feyenoord fan. Maar Pelle is gewoon een baas.
Nu niet gaan zeggen dat je voor Ajax bent, dan ga ik heel hard huilenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:37 schreef Grandesco het volgende:
[..]
De enige teams die er iets van proberen te maken is Twente, Heerenveen en PEC Zwolle...
Dat zegt al genoeg.
[..]
Je kan zeggen van Pelle wat je wilt, ik ben geen Feyenoord fan. Maar Pelle is gewoon een baas.
http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/profile/mediaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:39 schreef Toefjes het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar de goals staan op de Fifa website die je opgeslagen hebt? Kom er niet echt uit
Over zijn voetbalkwaliteiten ontken ik dat niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En een matige tot zeer gehandicapte, zeg je net
Ik kijk voetballen omdat ik van het spelletje hou, ik support niet zo zeer iets.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nu niet gaan zeggen dat je voor Ajax bent, dan ga ik heel hard huilen
Jij vindt het dus lekker om naar gehandicapten te kijken? Ramptoeristquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik kijk voetballen omdat ik van het spelletje hou, ik support niet zo zeer iets.
Gewoon lekker om naar te kijken.
Wat vond je van Ronaldinho ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:42 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vult hem leuk in. Heb al Jobson ,Bernard, Ronaldinho gehad. Dus t liefst niet meer allemaal Brazilianen.
270.000 voor de overige plekken.
Ramires ligt wel erg voor de hand als CDM...en dan op de linkerkant Spanjaarden uit La Liga en BPLquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:42 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vult hem leuk in. Heb al Jobson ,Bernard, Ronaldinho gehad. Dus t liefst niet meer allemaal Brazilianen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij vindt het dus lekker om naar gehandicapten te kijken? Ramptoerist
Ik vind David Luiz echt zo slecht in Fifa 14....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:42 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vind jou ook slecht in FIFAquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik vind David Luiz echt zo slecht in Fifa 14....
Hij is alleen maar aan het aanvallen.
Dat is wel een leuk idee!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ramires ligt wel erg voor de hand als CDM...en dan op de linkerkant Spanjaarden uit La Liga en BPL
*vermijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:46 schreef Grandesco het volgende:
[..]
High attacking work rates op CBs vermijdt ik als kiespijn
Hoe kun je kiespijn nou vermijden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:46 schreef Grandesco het volgende:
[..]
vermijdtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:46 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is toch Vermijdt? stam + tquote:
TBakkert:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
vermijdt
Ok, Thye is er dan (nog) niet maar als hij terug komt dan ziet hij dit 400c pack:
[ afbeelding ]
Ik is altijd stam zonder tquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is toch Vermijdt? stam + t
Het onderwerp is "High Attacking Work Rates" of is mijn VMBO niveautje weer aan het schijnen?
edit:
En weer full retard gegaan
40kquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:50 schreef Alziend-Oog het volgende:
Had begrepen dat mensen hier FUT coins verkopen, DM me hoeveel coins ik voor 7,50 kan kopen.
PS3 of Xbox?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:50 schreef Alziend-Oog het volgende:
Had begrepen dat mensen hier FUT coins verkopen, DM me hoeveel coins ik voor 7,50 kan kopen.
Zit er lekker in! Wie scoort hem?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:53 schreef Toefjes het volgende:
http://www.easports.com/n(...)2014/video/172635011
Kreeg zelfs een complimentje van de tegenstander.
Ronaldinho voelt echt snel aan de bal. In ieder geval sneller dan 54 pees.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:52 schreef Johnbon het volgende:
Weet niet wie het vroeg maar Ronaldinho speelt leuk, maar vooral omdat het een speler is die ik wil dat die het goed doet denk ik. Neemt me penalty's, vrije trappen enzo. Hij is snel genoeg op de 54? moet je jezelf niet blind staren.
Dat was ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:52 schreef Johnbon het volgende:
Weet niet wie het vroeg maar Ronaldinho speelt leuk, maar vooral omdat het een speler is die ik wil dat die het goed doet denk ik. Neemt me penalty's, vrije trappen enzo. Hij is snel genoeg op de 54? moet je jezelf niet blind staren.
Nee ik heb geen kunstgebit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je een kunstgebit dan? Want ook met goed poetsen ligt een ontsteking altijd op de loer.
je voelt je in je element he als het over ouderdom eigenschappen gaatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar ook zelden kiespijn trouwens.
Ja, ik kijk al uit naar het onderwerp kunstheupenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je voelt je in je element he als het over ouderdom eigenschappen gaat
Ik krijg alleen kiespijn als mijn CBs high attacking workrate hebben en dan halverwege de middelijn staan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar ook zelden kiespijn trouwens.
ik zal het nummer van mijn oma even doorsturen, die heeft ervaringquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik kijk al uit naar het onderwerp kunstheupen
Oh jammer anders had je wel 250k kunnen krijgen.quote:
spoilerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kijktip: de laatste 10 minuten van Atlas. Ze wordt naar huis gestuurd, en begint onbeschaamd te tieren, schelden...en vervolgens gaat ze ook nog janken
Is ze een beetje en Gilfje?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zal het nummer van mijn oma even doorsturen, die heeft ervaring
Niemand volgt dat hier volgens mij. En ik ook niet. Maar dat stukje is erg grappigquote:
103 chemquote:
je moest eens wetenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niemand volgt dat hier volgens mij. En ik ook niet. Maar dat stukje is erg grappig
Klopt. Het ligt dus aan onsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Echt iedereen loopt te zeiken over het spel en ik heb nergens last van.
Wacht maar tot je in divisie 1 speelt dan komen die ergenissen vanzelf weerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
blijkbaar eindelijk een knap spel want mij hoor je niet zeuren hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Het ligt dus aan ons
Mijn vrouw moet morgen voor controle naar het ziekenhuis. Als het goed is mag ze weer naar huis, als het slecht is moet ze een nacht blijven, ter observatie. In het laatste geval oefen ik de hele nacht, en ben ik donderdag weer net zo goed als jijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is je zakgeld gestort?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:50 schreef Alziend-Oog het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn vrouw moet morgen voor controle naar het ziekenhuis. Als het goed is mag ze weer naar huis, als het slecht is moet ze een nacht blijven, ter observatie. In het laatste geval oefen ik de hele nacht, en ben ik donderdag weer net zo goed als jij
Tenzij er een SIF komt, wat bij hem nog best goed mogelijk is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:16 schreef FCsuarez het volgende:
IF alaba gewoon 125K laagste BIN, dat terwijl hij nog in packs zit.
die gaat straks echt de pan uit reizen
Die lobjes zijn het probleem niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
blijkbaar eindelijk een knap spel want mij hoor je niet zeuren hoor![]()
op een gegeven moment weet je toch dat dat lobje komt, hou je er rekening mee dit dat.
zelfde als dat je de voorzet er gewoon op tijd uit moet halen.
Ach, die hoge ballen zijn ook echt niet het ergste nu. Overpowerde kopballen zijn iets irritanter, maar het is vooral dat mijn (poging tot) combinatievoetbal in FUT14 totaal niet uit de ver komt. En dan eigenlijk alleen bij golds; bij silver en bronze loopt het best acceptabelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Moet ze al bijna bevallen? Sterkte man!
Ik ben helemaal niet goed maar ik irriteer me niet aan die hoge ballen en dergelijke.
Die steekballetjes door het midden zijn zo lastig te verdedigen. Een hoog percentage valt gewoon goed voor de aanvaller en ben je weg. Oplossing: zelf steekballetjes gebruiken. Goals uit corners zelden tegen gehad trouwens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Moet ze al bijna bevallen? Sterkte man!
Ik ben helemaal niet goed maar ik irriteer me niet aan die hoge ballen en dergelijke.
Die krijg ik ook wel tegen maar mijn Walker en Kompany pakken ze snel weer op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die steekballetjes door het midden zijn zo lastig te verdedigen. Een hoog percentage valt gewoon goed voor de aanvaller en ben je weg. Oplossing: zelf steekballetjes gebruiken. Goals uit corners zelden tegen gehad trouwens.
Vuur met vuur bestrijden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die steekballetjes door het midden zijn zo lastig te verdedigen. Een hoog percentage valt gewoon goed voor de aanvaller en ben je weg. Oplossing: zelf steekballetjes gebruiken. Goals uit corners zelden tegen gehad trouwens.
Met Skrtel en Vertonghen achterin niet veel problemen gehad. Het probleem bij mij is niet de tegengoals, maar het zelf scoren. Moet echt een rebound hebben, of een kopbal. Anders is het erg lastig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die krijg ik ook wel tegen maar mijn Walker en Kompany pakken ze snel weer op.
Ik scoor wel achterlijk veel kopballen met Benteke
kut..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
GTST-kijkers die een actrice bedreigen omdat ze in de serie Rik en zijn aanstaande uit elkaar probeert te drijven
Probeer eens Benteke uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Skrtel en Vertonghen achterin niet veel problemen gehad. Het probleem bij mij is niet de tegengoals, maar het zelf scoren. Moet echt een rebound hebben, of een kopbal. Anders is het erg lastig.
Ik doe het nu vaker goed dan fout, maarja jij was er niet he de laatste tijdquote:
Dit dus. Mijn poging tot combineren leidt heel vaak tot helemaal nietsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Skrtel en Vertonghen achterin niet veel problemen gehad. Het probleem bij mij is niet de tegengoals, maar het zelf scoren. Moet echt een rebound hebben, of een kopbal. Anders is het erg lastig.
Nee hoor, een effectieve methode uitbuiten. Met een speler als Lukaku zeer effectief, niet meer van de bal af te krijgenquote:
Ik steek al mijn centen in IF Milito'squote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Probeer eens Benteke uitecht een superbaas samen met IF Jo
Tha fuqquequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik steek al mijn centen in IF Milito'sHeb er bijna 11
Waar kun je dit zien?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:24 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
probleem hier zijn de tegen doelpunten
probeer is 4231 is bij mij erg goed bevallen, 2 voorste CAM's staan toch redelijk wijd op het veld. en goed combinatie spel mogelijk. alleen wel 2 redelijk voetballende CDM's nodigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, doe, op aanraden van Tim, de 4-3-3 (4). Resultaten kennen nu een stijgende lijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
probeer is 4231 is bij mij erg goed bevallen, 2 voorste CAM's staan toch redelijk wijd op het veld. en goed combinatie spel mogelijk. alleen wel 2 redelijk voetballende CDM's nodig
Online seizoen > seizoenoverzichtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Online seizoen > seizoenoverzichtWrijf het er maar in ja. Ik kan er ook niks aan doen dat ik dit weekend 2 verjaardagen van vrienden hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in ja. Ik kan er ook niks aan doen dat ik dit weekend 2 verjaardagen van vrienden had
ook een tijdje gespeeld met eredivisie silversquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, doe, op aanraden van Tim, de 4-3-3 (4). Resultaten kennen nu een stijgende lijnBegin nu ook gewend te raken aan de (on)mogelijkheden van Fifa 14
Bedankt. En tot de volgende keer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:32 schreef Dhill0n het volgende:
Had net modric in een pack en de pack daarna lewandowskilijkt wel happy hour
Ze zijn wel overpricedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook een tijdje gespeeld met eredivisie silvers![]()
Tuurlijk niet. Die was er al ver voor het weekend. Ik was hem alleen na twee dagen als beu, vond er geen ruk meer aan zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Je hebt dus ook de glitch gemist ?
Man man manquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DWDD heeft die Franse heameau met dat foute snorretje nu ook al als tafelgast
allemaal onder de 400c alleen bakkali en vilhena meer voor betaaldquote:
Ik kijk eigenlijk alleen nog om "De TV draait door"quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Man man man
Niveau daar daalt ook wel zeg.
Dat geloof ik direct, ga me ook eens verdiepen in silvers binnenkortquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Depay is echt goed voor een silver. Rekik en Bruma zijn ook beesten
Cerci, da's best een prima spelertjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:34 schreef Jorwol het volgende:
4-3-3(4) speelt inderdaad wel heerlijk!
Trouwens, Cerci of Candreva, wie zouden jullie gebruiken?
Heeft hij al wat gezegd of niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen nog om "De TV draait door"
Nee...er zitten nu een paar advocaten die praten over het strafproces van Robert M. Dat rijst hem boven de petquote:
Stel dan in dat ze pas vanaf 50 euro kunnen biedenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:37 schreef Djeetje het volgende:
Mensen op marktplaats zijn echt blind.
Je zet neer dat je iets niet wilt verkopen voor onder de 50 euro gaan ze 30 euro bieden
Volgens mij had ik dat gedaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stel dan in dat ze pas vanaf 50 euro kunnen bieden
kom samen danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok ik ben tantoe lauw op GTA Online.
Bij mij deed 'ie het niet, uiteindelijk een solo session gestart en nu welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok ik ben tantoe lauw op GTA Online.
Stats zien er inderdaad goed uit, alleen lijkt me Candreva fijner qua workrates, als RW. Probeer ze allebei wel gewoonquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Cerci, da's best een prima spelertje
Toen ik Gta te koop aanbood daar kreeg ik ook allerlei berichten van: 'ja, voor 30 euro kom ik hem meteen ophalen. Gr gr Ria en de kids'. Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:37 schreef Djeetje het volgende:
Mensen op marktplaats zijn echt blind.
Je zet neer dat je iets niet wilt verkopen voor onder de 50 euro gaan ze 30 euro bieden
Ja ik krijg ook failed to hostquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bij mij deed 'ie het niet, uiteindelijk een solo session gestart en nu wel
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toen ik Gta te koop aanbood daar kreeg ik ook allerlei berichten van: 'ja, voor 30 euro kom ik hem meteen ophalen. Gr gr Ria en de kids'. Ja, dat snap ik
Of komen ze met een heel lul verhaal dat ze werkloos zijn bla bla blaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toen ik Gta te koop aanbood daar kreeg ik ook allerlei berichten van: 'ja, voor 30 euro kom ik hem meteen ophalen. Gr gr Ria en de kids'. Ja, dat snap ik
Iemand bood een keer een hond aan in ruil voor mijn PS3quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of komen ze met een heel lul verhaal dat ze werkloos zijn bla bla bla
Wat verkoop je?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef Djeetje het volgende:
Sommige zeggen ook aangezien je in Andijk City woont en ik in Rotterdam is het dan mogelijk dat je het voorwerp naar mij toe komt brengen of naar Amsterdam centraal komt om het daar te overhandigen
Dat was MolFan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef Maoist het volgende:
[..]
Iemand bood een keer een hond aan in ruil voor mijn PS3![]()
En je hebt mensen die gaan zeggen dat het voor hun kind is die terminaal is
Hoezo rijdt jouw paps dan niet even?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef Djeetje het volgende:
Sommige zeggen ook aangezien je in Andijk City woont en ik in Rotterdam is het dan mogelijk dat je het voorwerp naar mij toe komt brengen of naar Amsterdam centraal komt om het daar te overhandigen
Had je gewoon moeten zeggen dat je een plaatje geliked & geshared hebt op Facebook en ze dus genezen is verklaardquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef Maoist het volgende:
[..]
Iemand bood een keer een hond aan in ruil voor mijn PS3![]()
En je hebt mensen die gaan zeggen dat het voor hun kind is die terminaal is
Omdat mijn ouders zijn gescheidenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoezo rijdt jouw paps dan niet even?
Sorry die intro duurt gvd uren lijkt het wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nodig mij ook uit plz psn is kkbal
Silver? Clemens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:46 schreef Jorwol het volgende:
Bah, Bundesliga heeft geen betaalbare, goede LM/LW
mickey.gifquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:47 schreef DutchLions het volgende:
Sinds vandaag ook begonnen met FUT, met pijn en moeite genoeg coins verzameld voor een pakje en wat gebeurd er dan....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy fuck!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben binnen voor de rest van FUT, leuk begin zo
Mooi jongensboek verhaal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:47 schreef DutchLions het volgende:
Sinds vandaag ook begonnen met FUT, met pijn en moeite genoeg coins verzameld voor een pakje en wat gebeurd er dan....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy fuck!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet eerst nog zon personage aanmakenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Failed to host GTA Onlineprobeer jij het eens Dreetje
Typischquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:47 schreef DutchLions het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy fuck!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ruilen voor mijn jobson? Jobson kan alles truukjes uit fifa dus wordt meer waard. Dat zwarte betekent ook dat ze 'broken' zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:47 schreef DutchLions het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy fuck!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt er toch aan wat voor teams hij maaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:49 schreef Kiid het volgende:
Binnen met slechts 400k is wel een beetje overdreven el sahbi
Leuk geprobeerdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ruilen voor mijn jobson? Jobson kan alles truukjes uit fifa dus wordt meer waard. Dat zwarte betekent ook dat ze 'broken' zijn
wefut.comquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Wefut stelt haar sponsors teleur
.com mi mangquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
.comquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Kudt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En hoe luidt jouw diagnose?
Nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:47 schreef DutchLions het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy fuck!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op Xbox ook amper. Duurt allemaal konkolang in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:00 schreef Djeetje het volgende:
Werkt bij iemand hier GTA online bij mij niet
In het Ingliesj?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Djeetje hou stuurde jij nou dat bericht?
Ik zou het eerder prospectbinding noemen. Echte klanten (als in langdurige klantrelaties), daar doet EA namelijk niet zo heel veel voorquote:
Had ik die van mij maar bewaard.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:05 schreef Ajacied7 het volgende:
KSI heeft nog steeds invloed op de markt, laagste BIN van Antonio nu 22k.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:05 schreef Ajacied7 het volgende:
En volgende week is die weer spot goedkoopquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Daarom nu verkopenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En volgende week is die weer spot goedkoop
Nee krijg telkens could not host a game.quote:
same herequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee krijg telkens could not host a game.
Welke Antonio?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:13 schreef Ajacied7 het volgende:
Turkse LB´s van Gala worden ook gepricefixed. Balta kost nu 8k en Riera 10k, beide matige stats.
Verkoop ze als ze in je club zitten.
[..]
Daarom nu verkopen
En als je in de crew zit kan je denk online ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
GTA Online menu - Crews - Friends Crews
Ik ben nog niet toegelaten in die crew volgens mij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En als je in de crew zit kan je denk online ?
Wel hele goede stats voor iemand die 69-rated is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die van Sheffield Wednesday. 69 rated ofzo.
Wat voor filmpje heeft hij gemaakt dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel hele goede stats voor iemand die 69-rated is.
Geen idee, ik heb het nog niet gezien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat voor filmpje heeft hij gemaakt dan?
Telkens als ik die auto instap crashed die kut sessie.quote:
Dat gaat me niet lukken. Wat vind jij van Fortress? (het album) Ik vind elk nummer wel goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha probeer daar maar eens aan te tippen DS2!
kan je ook opstelling van ajax en milan posten plz?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:26 schreef Thorb het volgende:
Arsenal met 5 middenvelders (Arteta, Ramsey, Rosicky, Ozil en Flamini) en dus zonder wingers
Higuain speelt niet.
Ik had van jou net geen fout verwacht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben ik de enige die die Preston classic kits zo mooi vind?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had van jou net geen fout verwacht.
Abbiati; Abate, Mexès, Zapata, Constant; Montolivo, De Jong, Birsa, Muntari; Balotelli, Robinho.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:28 schreef wonton het volgende:
[..]
kan je ook opstelling van ajax en milan posten plz?
Ga naar je squad, klik op een speler, apply consumable, kies de squadfitnessquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:31 schreef Downstar het volgende:
ligt het aan mij?
maar waar kan ik de 'selectietraining conditie' kaart gebruiken op mijn selectie?
ik vind hem gewoon in mijn club bij verbruiksitems, maar ik kan er niks anders mee dan verkopen? XD
Die is inderdaad heel mooiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik vind die kits niet zo mooi. Deze kit combinatie![]()
[ afbeelding ]
net als een normale conditiekaart dus?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga naar je squad, klik op een speler, apply consumable, kies de squadfitness
jij bent ook fan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat gaat me niet lukken. Wat vind jij van Fortress? (het album) Ik vind elk nummer wel goed
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
net als een normale conditiekaart dus?
gek genoeg zie ik hem niet onder conditie of training staan?
ik krijg gewoon mijn conditiekaarten te zien voor 1 speler ?
lol de sa wordt ff voor de leeuwen gegooid. Al stelt dit milan niet zoveel meer voor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Abbiati; Abate, Mexès, Zapata, Constant; Montolivo, De Jong, Birsa, Muntari; Balotelli, Robinho.
Opstelling Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Moisander, Denswil, Blind, De Jong, Poulsen, Duarte, De Sa, Sigthórsson, Fischer. Bank: Vermeer, Van der Hoorn, Boilesen, Andersen, Klaassen, Schöne, Hoesen.
Hier ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Telkens als ik die auto instap crashed die kut sessie.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik vind die kits niet zo mooi. Deze kit combinatie![]()
[ afbeelding ]
bij ajax wel hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ajax hoeft echt niets te vrezen. Staan geen wereldtoppers meer in bij dat Milan.
Ik was geen fan maar nu wel een beetje. Ik heb het album nu al 3x geluisterd.. The Uninvited is ook goed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij bent ook fan?tof album ja, vooral Addicted To Pain vind ik goed maar die kende ik al langer
Klein beetje schuin aankomen lopen en dan de lange hoek plaatsen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:43 schreef detennismaster het volgende:
Ik mis dit jaar heel veel één op ééns. Iemand tips om er meer te scoren?
Missen als zijnde keeper red de bal?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:43 schreef detennismaster het volgende:
Net lukte het 2 keer door ipv een gewoon schot een zacht finesse shot te doen. 4 overwinningen op rij en kampioen van divisie 8quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:43 schreef detennismaster het volgende:
goeie zaakquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was geen fan maar nu wel een beetje. Ik heb het album nu al 3x geluisterd.. The Uninvited is ook goed.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:53 schreef Thorb het volgende:
1-0, heerlijke pass Ramsey hoor, goed overzicht
Ozil goal
bedankt he hommos nu hoef ik de samenvatting niet meer te kijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:53 schreef quer het volgende:
Perfecte moment dat ik de stream open OZIL 1-0
Fan van?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was geen fan maar nu wel een beetje. Ik heb het album nu al 3x geluisterd.. The Uninvited is ook goed.
Geen dank, scheelt je weer wat tijd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
bedankt he hommos nu hoef ik de samenvatting niet meer te kijken
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
bedankt he hommos nu hoef ik de samenvatting niet meer te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |