quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wel ik heb je ip getraceerd en ben je nu aan het skimmen gr
Werken voor je geld?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
beetje jammer dat er zo weinig op je rekening staat, hoe moet ik hier nou van leven?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]Denken mij te kunnen skimmen
Alsof apparatuur normaal werkt bij mij
Jij bent heul geen bulgaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
werken is voor nederlanders
wij bulgaren skimmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
jij bent heul geen chineesquote:
Jij kwam toch uit Etheopie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
werken is voor nederlanders
wij bulgaren skimmen
Doen alsof vrienden hebben op PSNquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik zie trouwens mensen steeds offline en online komen op psn![]()
waarschijnlijk om gtav te updaten
Neequote:
ach ja, chinezen genoegquote:
Daaromquote:
Vannacht 2,5 uur. Heb geschiedenis verkloot maar voor engels mondeling heb ik een 7,5quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Ben je gek ofzoslaap jij maar 3-4 uurtjes in een nacht
Geen tienen halenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Vannacht 2,5 uur. Heb geschiedenis verkloot maar voor engels mondeling heb ik een 7,5
Wat de fuckquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Vannacht 2,5 uur. Heb geschiedenis verkloot maar voor engels mondeling heb ik een 7,5
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
kut davidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |