Samengesteld lesbogezinquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had op m'n stage wel twee kinderen die inmiddels vier moeders hadden
Neen, maar ik wil geen kinderen en ik heb bazenoudersquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:35 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie nou zelf ook een heel lijstje met dingen die je anders gaat doen dan hoe je eigen ouders je hebben opgevoed enzo?
Ik heb best wel wat gezonde kritiekmaar ik weet niet hoe dat er van komt als je eenmaal zelf kinderen hebt
Beter financieel plaatjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:35 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie nou zelf ook een heel lijstje met dingen die je anders gaat doen dan hoe je eigen ouders je hebben opgevoed enzo?
Ik heb best wel wat gezonde kritiekmaar ik weet niet hoe dat er van komt als je eenmaal zelf kinderen hebt
Mwah, er zijn wel wat punten die ik anders zou willen jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:35 schreef Maisnon het volgende:
heb jij kinderen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:32 schreef Maisnon het volgende:
Ja uberhaupt 2 liefhebbende ouders inderdaad. Lijkt tegenwoordig ook niet altijd meer de standaardzelf vind ik het bvb al erg dat ik niet echt een opa en oma adres heb voor mijn kinderen vanwege de woonsituatie van mijn eigen ouders
meer knuffelen en trots op mijn kinderen zijn. Voorzover mijn genen dat toelatenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:35 schreef Maisnon het volgende:
Bij mij is het omgekeerd, mijn ouders gebruiken ons kinderen soms als tool om iets van de ander gedaan te krijgen of dingen op de ander te schuivenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik zou vooral goed willen opletten op de onderlinge verstandhouding/standpunt in opvoeding. Ik was nogal gemeen, ik speelde mijn ouders vaak tegen elkaar uit. Feit dat ze een paar keer bijna gescheiden zijn hielp daar niet bij mee
.
Ook niet coolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bij mij is het omgekeerd, mijn ouders gebruiken ons kinderen soms als tool om iets van de ander gedaan te krijgen of dingen op de ander te schuiven
Ik woon nu trouwens ook in het mooie Eindhoven he! Bij Strijp-S in de buurtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
meer knuffelen en trots op mijn kinderen zijn. Voorzover mijn genen dat toelaten.
Ja heb wel het idee dat ik er een beetje een drama van begin te maken hier met mn semi onmogelijke kinderwens en soms-stomme-oudersquote:
Ik ken je frustratie denk ik wel een beetje hoor, ik heb echt geen slechte jeugd gehad maar echt leuk was het ook niet altijd, en op sommige momenten in je leven valt je dat zwaarder dan anderequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja heb wel het idee dat ik er een beetje een drama van begin te maken hier met mn semi onmogelijke kinderwens en soms-stomme-oudersmaar ik ben toch stiekem wel een beetje jaloers op een paar vrienden hoe die met hun ouders zijn en andersom.
Mijn ouders hebben me ook nooit gepusht om iets te doen met m'n leven, weinig geleerd.. ik vind het niet fair om ze zo hier te bashen maarja. Nu ik op mezelf woon is het toch weer anders, misschien ga ik er wel anders tegenaan kijken.
dat weet ik wel zeker.... je gaat zelf nog versteld staan van hoe snel jij je leven straks op de rit hebt denk ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja heb wel het idee dat ik er een beetje een drama van begin te maken hier met mn semi onmogelijke kinderwens en soms-stomme-oudersmaar ik ben toch stiekem wel een beetje jaloers op een paar vrienden hoe die met hun ouders zijn en andersom.
Mijn ouders hebben me ook nooit gepusht om iets te doen met m'n leven, weinig geleerd.. ik vind het niet fair om ze zo hier te bashen maarja. Nu ik op mezelf woon is het toch weer anders, misschien ga ik er wel anders tegenaan kijken.
Deze is goed voor als je naakt tussen de zebras wil rondlopen, maar heel onopvallendquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik deze kopen
Asos heeft soms verwonderlijke items
Ik wil ook een psych. Ik doe er alleen nooit wat aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:49 schreef Maisnon het volgende:
Heb denk ik nog wel een psych nodig, eentje voor erbij, een pocket psych, een spoedje
Maar daar denk ik alleen aan op de momenten dat het niet goed gaat, en dan lukt het me niet om er iets mee te doen. Ik moet eigenlijk in een grijs gebied zitten zoals nu
We hebben een gezelliger onderwerp nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |