abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:30:44 #1
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_131741621
SHJN SC Databank

Ons Topic Emoticon:

:') :') :') ..... :') ... :') .............. :') ... :') :') :') :') ... :')
:') ................. :') ... :') :') ........ :') ................. :') ....... :')
:') :')............ :') ... :') .... :') ... :') .............. :') .......... :')
:') ................. :') ... :') ....... :') . :') ....... :') ......................
:') :') :') ..... :') ... :') ............... :') ... :') :') :') :') ... :')
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:31:09 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_131741635
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had op m'n stage wel twee kinderen die inmiddels vier moeders hadden :')
Samengesteld lesbogezin :D
disclaimer
pi_131741684
Ja uberhaupt 2 liefhebbende ouders inderdaad. Lijkt tegenwoordig ook niet altijd meer de standaard ;( zelf vind ik het bvb al erg dat ik niet echt een opa en oma adres heb voor mijn kinderen vanwege de woonsituatie van mijn eigen ouders
pi_131741757
Hebben jullie nou zelf ook een heel lijstje met dingen die je anders gaat doen dan hoe je eigen ouders je hebben opgevoed enzo?

Ik heb best wel wat gezonde kritiek :') maar ik weet niet hoe dat er van komt als je eenmaal zelf kinderen hebt
pi_131741787
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:35 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie nou zelf ook een heel lijstje met dingen die je anders gaat doen dan hoe je eigen ouders je hebben opgevoed enzo?

Ik heb best wel wat gezonde kritiek :') maar ik weet niet hoe dat er van komt als je eenmaal zelf kinderen hebt
Neen, maar ik wil geen kinderen en ik heb bazenouders O+
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_131741794
quote:

Beter financieel plaatje
Strenger zijn
Meer betrokken zijn

Dat was het wel :')
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_131741801
Oh en ik weet niet eens of ik kinderen wil. Maar stel.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:37:01 #8
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_131741813
quote:

Mwah, er zijn wel wat punten die ik anders zou willen ja :P. Ik heb nu al vaak dat ik teveel op mijn moeder lijk naar m'n zin. Alleen soms ontkom je er gewoon niet aan lijkt het.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:37:30 #9
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_131741830
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:32 schreef Maisnon het volgende:
Ja uberhaupt 2 liefhebbende ouders inderdaad. Lijkt tegenwoordig ook niet altijd meer de standaard ;( zelf vind ik het bvb al erg dat ik niet echt een opa en oma adres heb voor mijn kinderen vanwege de woonsituatie van mijn eigen ouders
heb jij kinderen? :o .
*confused*
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:38:04 #10
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_131741850
Ik zou vooral goed willen opletten op de onderlinge verstandhouding/standpunt in opvoeding. Ik was nogal gemeen, ik speelde mijn ouders vaak tegen elkaar uit :@. Feit dat ze een paar keer bijna gescheiden zijn hielp daar niet bij mee :@.
pi_131741865
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:37 schreef bleiblei het volgende:

[..]

heb jij kinderen? :o .
*confused*
nee hypothetisch :P
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:38:55 #12
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_131741868
quote:

meer knuffelen en trots op mijn kinderen zijn. Voorzover mijn genen dat toelaten :') .
pi_131741878
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik zou vooral goed willen opletten op de onderlinge verstandhouding/standpunt in opvoeding. Ik was nogal gemeen, ik speelde mijn ouders vaak tegen elkaar uit :@. Feit dat ze een paar keer bijna gescheiden zijn hielp daar niet bij mee :@.
Bij mij is het omgekeerd, mijn ouders gebruiken ons kinderen soms als tool om iets van de ander gedaan te krijgen of dingen op de ander te schuiven
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:40:53 #14
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_131741912
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:39 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Bij mij is het omgekeerd, mijn ouders gebruiken ons kinderen soms als tool om iets van de ander gedaan te krijgen of dingen op de ander te schuiven
Ook niet cool :N
pi_131741936
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:38 schreef bleiblei het volgende:

[..]

meer knuffelen en trots op mijn kinderen zijn. Voorzover mijn genen dat toelaten :') .
Ik woon nu trouwens ook in het mooie Eindhoven he! Bij Strijp-S in de buurt :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:43:27 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_131741964
Enige wat ik significant anders zou willen doen qua:

Mijn ouders: minder mijn eigen onzekerheden op mijn kinderen projecteren, kind meer stimuleren zelf dingen te ontdekken
Zijn ouders: meer warmte bieden en de gelegenheid om emoties te uiten

Maar ik heb vooral veel positieve dingen om mee te nemen :Y
disclaimer
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:44:20 #17
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_131741979
JA, je kind fouten laten maken en daarin "begeleiden", zodat ze tenminste wel weten wat ze kunnen en wie ze zijn als ze 25 zijn :').
pi_131741986
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:40 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ook niet cool :N
Ja heb wel het idee dat ik er een beetje een drama van begin te maken hier met mn semi onmogelijke kinderwens en soms-stomme-ouders :') maar ik ben toch stiekem wel een beetje jaloers op een paar vrienden hoe die met hun ouders zijn en andersom.

Mijn ouders hebben me ook nooit gepusht om iets te doen met m'n leven, weinig geleerd.. ik vind het niet fair om ze zo hier te bashen maarja. Nu ik op mezelf woon is het toch weer anders, misschien ga ik er wel anders tegenaan kijken.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:46:10 #19
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_131742015
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:44 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja heb wel het idee dat ik er een beetje een drama van begin te maken hier met mn semi onmogelijke kinderwens en soms-stomme-ouders :') maar ik ben toch stiekem wel een beetje jaloers op een paar vrienden hoe die met hun ouders zijn en andersom.

Mijn ouders hebben me ook nooit gepusht om iets te doen met m'n leven, weinig geleerd.. ik vind het niet fair om ze zo hier te bashen maarja. Nu ik op mezelf woon is het toch weer anders, misschien ga ik er wel anders tegenaan kijken.
Ik ken je frustratie denk ik wel een beetje hoor, ik heb echt geen slechte jeugd gehad maar echt leuk was het ook niet altijd, en op sommige momenten in je leven valt je dat zwaarder dan andere :).
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:46:13 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_131742016
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:44 schreef Maisnon het volgende:

[..]

dat weet ik wel zeker.... je gaat zelf nog versteld staan van hoe snel jij je leven straks op de rit hebt denk ik :D
disclaimer
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:49:09 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_131742083

Zal ik deze kopen :D
Asos heeft soms verwonderlijke items :')
disclaimer
pi_131742084
Heb denk ik nog wel een psych nodig, eentje voor erbij, een pocket psych, een spoedje

Maar daar denk ik alleen aan op de momenten dat het niet goed gaat, en dan lukt het me niet om er iets mee te doen. Ik moet eigenlijk in een grijs gebied zitten zoals nu :P

We hebben een gezelliger onderwerp nodig :D
pi_131742094
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

Zal ik deze kopen :D
Asos heeft soms verwonderlijke items :')
Deze is goed voor als je naakt tussen de zebras wil rondlopen, maar heel onopvallend
pi_131742098
Ik heb ook geweldige ouders; maar wat ik zeker anders ga doen:
De kinderen niet met elkaar gaan vergelijken.. Ieder zijn/haar eigen weg laten bepalen en niet zeggen dat de 1 het beter doet dan de ander.

Als ik ergens een gruwelijke hekel aan had was dat ik vaak van mijn ouders te horen kreeg "En met je broers hadden we die problemen nooooooit"
IK BEN OOK EEN MEISJE VERDOMME :')
Ik snapte nooit goed wat ze met zo'n zin wilden bereiken. Behalve dat ik nog meer dingen ging doen wat totaal niet mocht :') :7
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:49:53 #25
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_131742102
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:49 schreef Maisnon het volgende:
Heb denk ik nog wel een psych nodig, eentje voor erbij, een pocket psych, een spoedje

Maar daar denk ik alleen aan op de momenten dat het niet goed gaat, en dan lukt het me niet om er iets mee te doen. Ik moet eigenlijk in een grijs gebied zitten zoals nu :P

We hebben een gezelliger onderwerp nodig :D
Ik wil ook een psych. Ik doe er alleen nooit wat aan :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')