SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Maar nee ik heb ze nog niet.quote:
kreeg je bij je eerste post geen aandacht?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef detennismaster het volgende:
Het mooie is dat Trapz miljoenen coins heeft door die glitch en het dus makkelijk kan veroorloven om die spelers te quicksellen maar dat DS2 elke coin 5 keer omdraait met die zogenaamde SMLENO techniek.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kreeg je bij je eerste post geen aandacht?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zelfde vriend als deze zeker?
[ afbeelding ]![]()
die doet het nog nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Ik kwam vandaag weer zonder sleutel thuis.
Nu maar even GTA Online
Ik heb tenminste geen glitch nodig.. verder snap ik deze hele zin niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:18 schreef detennismaster het volgende:
Het mooie is dat Trapz miljoenen coins heeft door die glitch en het dus makkelijk kan veroorloven om die spelers te quicksellen maar dat DS2 elke coin 5 keer omdraait met die zogenaamde SMLENO techniek.
Trapz kan het zich makkelijk veroorloven terwijl jij moeite doet voor elke coin.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste geen glitch nodig.. verder snap ik deze hele zin niet.
Volgens mij bedoelt hij dat je op je centen let en te vaak goede dealtjes hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat was de 300ste post, daarom zette ik hem even over naar het nieuwe topic.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kreeg je bij je eerste post geen aandacht?
Darkobert Duckquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan het me ook makkelijk veroorloven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Trapz kan het zich makkelijk veroorloven terwijl jij moeite doet voor elke coin.
Glitcherquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan het me ook makkelijk veroorloven.
Daar heb ik het toch helemaal niet over.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij ineens zo'n opmerking plaatst (en dan ook nog 2x)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch helemaal niet over.Ik snap niet dat jij je op de kast laat jagen.
#goedehashtag #houikvan #lekkergenietenmetmemannetjjJquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:26 schreef poker4lifee het volgende:
m'n mannetje chillde hem net al in het vliegtuig #gtaonline1stscene
Rik is watching you, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel heb je bij elkaar gecheat Lindgren.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |