quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:44 schreef Franknfurter het volgende:
Oke omdat ze zo schattig is
[ afbeelding ]
Wat een mooi, kan ook al goed zitten zie ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:44 schreef Franknfurter het volgende:
Oke omdat ze zo schattig is
[ afbeelding ]
De bon heb ik niet meer, was bij Sickboards en ik geloof iets meer dan 180. Is een keer of 20 op gereden denk ik, geen lange stukken omdat ik een te grote mongool ben om er soepel op te staanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:44 schreef Lefty16 het volgende:
Wat heb je er zelf voor betaald? En nog een bon? Vooralsnog 40 euro geboden.
Ja het is een plaatje hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat een mooi, kan ook al goed zitten zie ik.
en nu wachten we met spanning op de foto van je poes in KPDquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:46 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja het is een plaatje heNu heeft Fok! ook de mogelijkheid tot het zien van mijn poes
Ik betwijfel dat die snel langs zal komen daarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en nu wachten we met spanning op de foto van je poes in KPD
je mag ze ook per DM versturenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:59 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat die snel langs zal komen daar
Ik geloof niet dat we dit soort diensten in v&a mogen aanbieden of vragenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je mag ze ook per DM versturen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:22 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we dit soort diensten in v&a mogen aanbieden of vragen
CC'tje naar mij en ik zie het door de vingers.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:22 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat we dit soort diensten in v&a mogen aanbieden of vragen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
CC'tje naar mij en ik zie het door de vingers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |