abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 12:22:24 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131738034
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_131748086
We komen er niet uit met de naam. Wie kan helpen?

We krijgen een jongetje, en hij heeft al een ouder broertje genaamd Julian.

Dank je wel. :)
pi_131748112
Voorkeur letters of letters die niet mogen?
pi_131748149
Mijn vriend en ik zijn het zo oneens over de namen die we leuk vinden dat alle inspiratie welkom is. :)
pi_131748391
Julian en Morris
Julian en Benjamin
Julian en Vince
Julian en Casper
Julian en Jurre
Julian en Lucas
Julian en Ramses
Julian en Midas
Julian en Thijmen
Julian en Jasper
Julian en Silvijn
Julian en Jeroen
Julian en Brent
Julian en Thom
Julian en Jesse
Julian en Seth
Julian en Tobias
Julian en Mika
Julian en Dave
Julian en Ravi
Julian en Raff
Julian en Sem
Julian en Dex
Julian en Mats

[ Bericht 23% gewijzigd door vrouwtje-theelepel op 02-10-2013 13:09:05 ]
pi_131748588
Dank je wel! Dit lijstje laat ik m'n vriend straks zien. :)
pi_131749813
Julian en Thomas
Julian en Olivier
Julian en Abel
Julian en Casper
Julian en Sebas
Julian en Lucas
Julian en Pepijn
Julian en Thijmen
Julian en Wessel

Ik vind een naam met minimaal 2 lettergrepen er wel erg mooi bij staan.
pi_131750056
^ Julian en Pepijn vind ik ook erg mooi!

Misschien ook leuk:
Julian en Noah
Julian en Floris
Julian en David
Julian en Daniël
Julian en Quinten
Julian en Samuel
Julian en Matthijs
pi_131750105
En Julian en Flors vind ik ook heel mooi!

ik zou geen Ruben doen..
pi_131750421
Grappig Kwisted wij plaatsen heel erg dezelfde namen bij Julian.
Eigenlijk hoef ik nu mijn lijstje niet eens meer te plaatsen :D
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:22:48 #11
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131750604
Kwis en VT, 90% me eens! Jullie eigen smaak ook?
pi_131751409
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Kwis en VT, 90% me eens! Jullie eigen smaak ook?
Sommige namen wel. Ik vind Sebas echt O+ En ik ken een heel knap leuk kind dat Abel heet, dus die naam is voor mij ook ineens heel leuk, terwijl ik er anders nooit op zou komen.

Als ik niet hoefde te overleggen met mijn (8> , dan zou ik kunnen kiezen uit een hoop jongensnamen:
Jens
Luuk
Jesse
Sebas
Jonah
Tygo
Mees
Roan
Ben
Niels
Cas
Stijn
Maar helaas is (8> heel kritisch en vindt hij mijn namen niet stoer genoeg o|O

Ben eigenlijk wel benieuwd wat andere voor lijstjes hebben als ze geen rekening hoefde te houden met partner :9
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:44:35 #13
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131751516
Kwis :D :') Whihi.

Nou het enge is dat (8> en ik het eigenlijk bijna altijd eens zijn over bijna alle belangrijke dingen (maar ook onbelangrijke :+). We hadden gisteren het namenlijstje dat ik had samengesteld doorgekeken (allemaal namen met een M, en ik doe dat ja want hij is dyslectisch dus dat is lastig voor 'm :P) en hij was het gewoon eens met de namen die ik in bold had gezet O+
Dus waarschijnlijk hebben we gewoon al een meisjes en jongensnaam :o O+ O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131751663
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:44 schreef Enfermera het volgende:
Kwis :D :') Whihi.

Nou het enge is dat (8> en ik het eigenlijk bijna altijd eens zijn over bijna alle belangrijke dingen (maar ook onbelangrijke :+). We hadden gisteren het namenlijstje dat ik had samengesteld doorgekeken (allemaal namen met een M, en ik doe dat ja want hij is dyslectisch dus dat is lastig voor 'm :P) en hij was het gewoon eens met de namen die ik in bold had gezet O+
Dus waarschijnlijk hebben we gewoon al een meisjes en jongensnaam :o O+ O+
oh leuk dus het wordt weer een M! Heeft jouw man ook de M als eerste letter?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:50:50 #15
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131751835
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:47 schreef Kwisted het volgende:

[..]

oh leuk dus het wordt weer een M! Heeft jouw man ook de M als eerste letter?
Haha ja :D daarom dachten we, we kunnen voor de 2e niet achterblijven :+ :P En mn dochter heeft 2 namen met een M, maar als het een jongen wordt wil ik de 2e naam de naam van mijn vader doen, en die begint niet met een M. Maar ach :+ XD

Maar je man is kieskeurig dus? Komen jullie er wel uit denk je?
pi_131752068
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:50 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Haha ja :D daarom dachten we, we kunnen voor de 2e niet achterblijven :+ :P En mn dochter heeft 2 namen met een M, maar als het een jongen wordt wil ik de 2e naam de naam van mijn vader doen, en die begint niet met een M. Maar ach :+ XD

Maar je man is kieskeurig dus? Komen jullie er wel uit denk je?
Nou F.leur had ik al heel lang in gedachten, en dat vond hij meteen een mooie namen. Zo goed als alle andere namen die ik had voor een meisje vond hij niet mooi. Dus dat was een gelukstreffer.

Als onze eerste een jongen was geweest had hij Luuk geheten. Maar daar hebben we ondertussen een negatieve associatie bij, waar ik echt van baal! Anders hadden we die naam nu gewoon weer gebruikt, want we hadden hem niet verteld.

Als we nu een meisje krijgen dan nemen we de naam die we als 2e keuze hadden bij F.leur. Alleen we vonden toen F.leur net ietsje mooier, en de 2e naam ook leuker voor een eventuele 2e omdat je die heel liefkozend kan verkleinen met 'tje' erachter, en dat vinden we dan schattig bij de jongste.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:57:00 #17
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131752105
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:55 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Nou F.leur had ik al heel lang in gedachten, en dat vond hij meteen een mooie namen. Zo goed als alle andere namen die ik had voor een meisje vond hij niet mooi. Dus dat was een gelukstreffer.

Als onze eerste een jongen was geweest had hij Luuk geheten. Maar daar hebben we ondertussen een negatieve associatie bij, waar ik echt van baal! Anders hadden we die naam nu gewoon weer gebruikt, want we hadden hem niet verteld.

Als we nu een meisje krijgen dan nemen we de naam die we als 2e keuze hadden bij F.leur. Alleen we vonden toen F.leur net ietsje mooier, en de 2e naam ook leuker voor een eventuele 2e omdat je die heel liefkozend kan verkleinen met 'tje' erachter, en dat vinden we dan schattig bij de jongste.
Oh fijn! O+
Oh, wat zonde joh van Luuk.. das idd een leuke naam :Y
:D Ah, komt goed dus! Leuk!
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:57:29 #18
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131752124
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Sommige namen wel. Ik vind Sebas echt O+ En ik ken een heel knap leuk kind dat Abel heet, dus die naam is voor mij ook ineens heel leuk, terwijl ik er anders nooit op zou komen.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat andere voor lijstjes hebben als ze geen rekening hoefde te houden met partner :9
Sebas vind ik ook leuk!

Als ik in mijn eentje mocht kiezen, dan zou de lijst een heel stuk langer zijn in ieder geval. T vindt gewoon heel veel niet mooi. Al kan het ook zo zijn dat ik het een maand later vraag en dat hij het dan ineens wel mooi vindt, alsof hij hem nog nooit gehoord heeft.

Afgeschoten meisjesnamen die ik wel mooi vond zijn bijvoorbeeld Elin, Benthe, Nova, Sam, Stella, Elodie, Romée.
Afgeschoten jongensnamen: Joas, Silas (zou toch niet samen kunnen met Silvijn dus zou bij mij nu ook afvallen), Sverre, Fabe, Faber, Loek, Lasse.
pi_131752613
Mooi rijtje Spees! Veel kwamen hier ook voor op de lijst..
Stella is hoog geëindigd, Sam, Benthe en Elin hadden we ook staan..
Joah & Lasse vind ik erg mooi maar werden hier ook afgeschoten...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_131753449
Ik geloof dat ik voor jongens best een rare smaak heb. Niet echt logische combinaties bedoel ik. Maar ik vermoed dat als er ooit nog een jongen komt, het wel weer een Hollands klinkende beetje stoere naam zal zijn. Luuk vind ik ook heel leuk bijvoorbeeld, Lasse wordt al iets minder mijn soort naam (vind het ook wel erg op Lassie lijken trouwens, maar de klank is mooi!).
Spees, een deel van jouw jongensnamen doet wat Belgisch aan vind ik! Mooi!

Als ik een jongen was had ik Sebas geheten, trouwens. Vind er niet zoveel aan eigenlijk :@ Niet stom maar zo gewoontjes en ik denk er tiaan achter!
pi_131753561
Joah? Dat klinkt als ja in het Twents of zo... :o

Stella vind ik mooi! En Sebas vind ik altijd zo gek klinken, daar mist voor mij de helft. Sebastiaan vind ik heel tof, zo had kind mogen heten van mij. Maar veto van man :(

Ik hou van S namen geloof ik. Mooi, die voorletter hebben we nog niet :+
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:37:54 #22
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131753939
Nu vind ik Lasse dus ook op Lassie lijken!
Had toch al niet echt gepast bij de achternaam.

Ik vind ook veel namen met de S mooi. En de J en L ook geloof ik.
pi_131754392
Sverre en Lasse en Malin en zo vind ik heel leuk maar iets te Scandinavisch voor hier. Daar stel ik me dan meteen zo'n hoogblond kind bij voor. En die kans is vrij klein hier
pi_131754450
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:45 schreef Mineola het volgende:
Sverre en Lasse en Malin en zo vind ik heel leuk maar iets te Scandinavisch voor hier. Daar stel ik me dan meteen zo'n hoogblond kind bij voor. En die kans is vrij klein hier
Malin! O+ Zoooo jammer dat dat qua Franse taal zo lastig is, ik vind het echt een van de mooiste meisjesnamen ooit.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:47:18 #25
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131754470
Ik ken een heel donkere Lasse dus die associatie heb ik weer :D Sverre klinkt wel blond ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')