SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Sommige namen wel. Ik vind Sebas echtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Kwis en VT, 90% me eens! Jullie eigen smaak ook?
oh leuk dus het wordt weer een M! Heeft jouw man ook de M als eerste letter?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:44 schreef Enfermera het volgende:
Kwis![]()
Whihi.
Nou het enge is daten ik het eigenlijk bijna altijd eens zijn over bijna alle belangrijke dingen (maar ook onbelangrijke
). We hadden gisteren het namenlijstje dat ik had samengesteld doorgekeken (allemaal namen met een M, en ik doe dat ja want hij is dyslectisch dus dat is lastig voor 'm
) en hij was het gewoon eens met de namen die ik in bold had gezet
Dus waarschijnlijk hebben we gewoon al een meisjes en jongensnaam![]()
![]()
Haha jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:47 schreef Kwisted het volgende:
[..]
oh leuk dus het wordt weer een M! Heeft jouw man ook de M als eerste letter?
Nou F.leur had ik al heel lang in gedachten, en dat vond hij meteen een mooie namen. Zo goed als alle andere namen die ik had voor een meisje vond hij niet mooi. Dus dat was een gelukstreffer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jadaarom dachten we, we kunnen voor de 2e niet achterblijven
![]()
En mn dochter heeft 2 namen met een M, maar als het een jongen wordt wil ik de 2e naam de naam van mijn vader doen, en die begint niet met een M. Maar ach
XD
Maar je man is kieskeurig dus? Komen jullie er wel uit denk je?
Oh fijn!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:55 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Nou F.leur had ik al heel lang in gedachten, en dat vond hij meteen een mooie namen. Zo goed als alle andere namen die ik had voor een meisje vond hij niet mooi. Dus dat was een gelukstreffer.
Als onze eerste een jongen was geweest had hij Luuk geheten. Maar daar hebben we ondertussen een negatieve associatie bij, waar ik echt van baal! Anders hadden we die naam nu gewoon weer gebruikt, want we hadden hem niet verteld.
Als we nu een meisje krijgen dan nemen we de naam die we als 2e keuze hadden bij F.leur. Alleen we vonden toen F.leur net ietsje mooier, en de 2e naam ook leuker voor een eventuele 2e omdat je die heel liefkozend kan verkleinen met 'tje' erachter, en dat vinden we dan schattig bij de jongste.
Sebas vind ik ook leuk!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Sommige namen wel. Ik vind Sebas echtEn ik ken een heel knap leuk kind dat Abel heet, dus die naam is voor mij ook ineens heel leuk, terwijl ik er anders nooit op zou komen.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat andere voor lijstjes hebben als ze geen rekening hoefde te houden met partner
Malin!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:45 schreef Mineola het volgende:
Sverre en Lasse en Malin en zo vind ik heel leuk maar iets te Scandinavisch voor hier. Daar stel ik me dan meteen zo'n hoogblond kind bij voor. En die kans is vrij klein hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |