abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_384105
is weer op tv te bewonderen!!!

Foxkids!!!!!!!! Wooohoooo ik voel me weer jong!

Dit was een mededeling in de zendtijd van mensen die hun jeugd herbeleven bij het zien van een tekenfilmserie

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  zondag 8 oktober 2000 @ 11:33:11 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_384110
De Tekenfilm heb ik nooit echt veel aan gevonden. Doe mij maar het Spel... de rpg
pi_384161
Ik zag het, kwam uit bed vanochtend, zapte in en zag die serie... ik was weer een gelukkig kind
  zondag 8 oktober 2000 @ 14:08:57 #4
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_384239

Als ze nu ook nog He-Man en de oude transformers gaan herhalen ben ik helemaal blij

pi_384257
EN DE DINORIDERS!!!!!
  zondag 8 oktober 2000 @ 14:22:04 #6
331 Merel
Be here now.
pi_384265
Joepie!!! Jeugdsentiment!!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 8 oktober 2000 @ 14:27:57 #7
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_384273
Jaaaaa, ik zag het ook! Dungeon Master, Venger en Uni! Dit keek ik vroeger ook altijd. Het valt me nu wel op dat het erg slecht is getekent. Voor die tijd was hat natuurlijk wel goed en het voegt alleen meer toe aan de sentimiteit.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_384413
slecht getekend?

Ik vind het behoorlijk goed getekend hoor, voor de maatstaven van toen maar ook van nu, tegenwoordig krijg je computeranimaties en hoewel dat ook wel iets heeft het is toch niet datgene dat er bij "past" bij Dungeons and Dragons was alles tenminste nog getekend en past alles beter bij elkaar.

Vooral de effecten vind ik goed getekend, moet je maar eens naar een echte "getekende" tekenfilm kijken en dan bijvoorbeeld naar een ontploffing of een toverkunstje, valt vaak erg tegen. het is erg onbezield en zelf vlak, bij D&D vindt ik het juist het tegenovergestelde.

Ik vind het nog steeds een heel stuk beter (in ieder opzicht) dan dat hele Pokemon-gebeuren.

zal misschien wel Jeugdsentiment zijn..... heerlijk

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  zondag 8 oktober 2000 @ 15:39:23 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_384415
en M.A.S.K. nog een keer herhalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')