bij mij ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:49 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand of Takkedinges nog meedoet? Zit op 68 uur bij mij...
Ze kan wat moeilijker online maar doet vast nog wel mee. Ik sms haar even.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:49 schreef Thomas B. het volgende:
Weet iemand of Takkedinges nog meedoet? Zit op 68 uur bij mij...
Verslagen door pingosquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:48 schreef Oognip het volgende:
En nog 1
#199: Socks_ - Cat-22: 389 - 385
Skatespeare heeft deze match anders doorgegeven, en is hierdoor verkeerd in de lijst belandquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:27 schreef Thomas B. het volgende:
#72 skate 419 - yissyuss 426. Spannende pot!
skatequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:32 schreef yissyuss het volgende:
[..]
Skatespeare heeft deze match anders doorgegeven, en is hierdoor verkeerd in de lijst beland
#72 yissyuss - skatespeare 426 - 419
kloptquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:19 schreef ursel het volgende:
[..]
En toch was die sneerden voor 98 punten mooi.
in principe wel.......quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
Iemand weet of Piet Hein Kapitein nog meedoet btw?
9 oktober meldde ik dat die liep, maar zie hem trouwens ook niet meer in mijn lijstje. ook niet bij de afgelopen potjes.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
Iemand weet of Piet Hein Kapitein nog meedoet btw?
Ben met eindspel bezig met hem, en sta iets van 130 punten voor... als hij zolang wegblijft dat het een resigned wordt, wat gebeurt er dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:04 schreef ursel het volgende:
[..]
9 oktober meldde ik dat die liep, maar zie hem trouwens ook niet meer in mijn lijstje. ook niet bij de afgelopen potjes.![]()
Elke keer als ik stand hier meldde had ik het lijstje wel elke keer nagelopen.![]()
Geen flauw idee ook wat een eventuele stand kon zijn.
@PHK mocht je hier nog komen, kan je dat melden?
Dan wordt het zelfde verhaal als met jos vorige maand.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben met eindspel bezig met hem, en sta iets 130 punten voor... als hij zolang wegblijft dat het een resigned wordt, wat gebeurt er dan?
Okee, bedankt, hoop dat-ie nog terugkomt, zie het vanavond wel, nu werken...quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan wordt het zelfde verhaal als met jos vorige maand.
Bij een enkele krijg je de winst met de huidige partij stand. (en PHK dan 0 punten). Bij meerdere resigns gaat die wss uit de competitie gezet worden en eindigt die boven Paulodactylus weer.
Dan win je met 130 punten voorsprongquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben met eindspel bezig met hem, en sta iets van 130 punten voor... als hij zolang wegblijft dat het een resigned wordt, wat gebeurt er dan?
vooral dat laatstequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan wordt het zelfde verhaal als met jos vorige maand.
Bij een enkele krijg je de winst met de huidige partij stand. (en PHK dan 0 punten). Bij meerdere resigns gaat die wss uit de competitie gezet worden en eindigt die boven Paulodactylus weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:11 schreef crv het volgende:
[..]
vooral dat laatste
Ooh, nee. net gemist dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tnxquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |