ik denk dat ik Maar eens voor de 1e plaats gaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:42 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Tegen remlof begonnen.
Stand bijgewerkt Oktober
Spannend, kan nog alle kanten op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ja duhhhh 23 sept geschreven.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:41 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Gewonnen
632-316
Goeie revanche voor mijn nederlaag vorige maand; en 2x316=632
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:36 schreef Oognip het volgende:
#26: djeep_64 - Socks_: 632 - 316. Precies het dubbele/de helft. Krijg ik daar ook punten voor?
Gewoonte. Ik kom al anderhalf jaar in deze topics. En misschien doe ik over een tijdje wel weer mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef crv het volgende:
[..]
ja duhhhh 23 sept geschreven.![]()
Maar wat lurk je hier dan ?![]()
Je bent welkom hoor daar niet van
Ik hoop dat je snel weer van de partij bentquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Gewoonte. Ik kom al anderhalf jaar in deze topics. En misschien doe ik over een tijdje wel weer mee.
ok duidelijkquote:
ja strafpuntenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:36 schreef Oognip het volgende:
#26: djeep_64 - Socks_: 632 - 316. Precies het dubbele/de helft. Krijg ik daar ook punten voor?
Ja dat was vaagquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef crv het volgende:
Eerste partij gewonnen
#53 Elzass (463) - remlof (419)
was lang spannend, Maar kon toch ver genoeg uitlopen. Op het laatst liep de pot vast en hadden remlof en ik nog 6 Nen over die we niet kwijt konden
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat ik Maar eens voor de 1e plaats gaWil jij mijn plek innemen ja? :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... and I hope it's not bothering you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |