Kunnen we geen punt zetten achter dit soort onzin? Een man is een man, en een vrouw is een vrouw. Punt. Dat er mannen zijn die zich graag als vrouwen gedragen, en vrouwen die zich als man willen gedragen, ieder z'n ding. Maar een man kan nooit een vrouw worden, of andersom. De heren/dames medici overschatten wat ze kunnen veranderen, en geven mensen valse hoop. Dit gekunstel met gender (zoals de Amerikanen het graag zien) lost niets op.quote:Euthanasie voor Belg na mislukte geslachtsoperatie
Bewerkt door: Redactie
Voor het eerst heeft een Belg euthanasie laten plegen na een geslachtsoperatie. Onder medische begeleiding nam de 44-jarige Nathan Verhelst maandagmiddag afscheid van het leven, meldt de Belgische krant Het Laatste Nieuws.
Nathan, die 42 jaar lang Nancy heette, was als jongen geboren in een meisjeslichaam, en overleed als man in een lijf dat hij niet wilde. 'Ik was het meisje dat niemand wilde', zei hij 24 uur voor zijn dood tegen het Vlaamse dagblad. 'Terwijl mijn broers opgehemeld werden, kreeg ik een berghok boven de garage als slaapkamer. Was je maar een jongen geweest, klaagde mijn moeder. Ik werd getolereerd, meer niet.'
Al dan niet onder druk van zijn familie ontdekte Nathan als tiener dat hij zich beter voelde als man. Hij ging zich scheren en werd verliefd op vrouwen. Een vurig gewenste geslachtsoperatie kwam er in drie fasen: een hormonenkuur in 2009, wat later een borstamputatie en tot slot een vervangpenis in 2012. De operaties verliepen evenwel niet naar wens en veroorzaakten ook in de ogen van de betrokken medici 'ondraaglijk psychisch lijden'.
Nee, dit is een 2013 mening - verhelderend vergeleken met de maakbare maatschappij houding die we hier vaker terugzien.quote:
Wat het in mijn ogen is, doet niet ter zake. Wat een man of vrouw is, is uitermate digitaal gedefinieerd in onze chromosomen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 06:43 schreef Hiddendoe het volgende:
En wat is een man in jouw ogen? Of een vrouw?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:02 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat het in mijn ogen is, doet niet ter zake. Wat een man of vrouw is, is uitermate digitaal gedefinieerd in onze chromosomen.
Man: XY
Vrouw: XX
Waar past die bij jou?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En waar past XXY in jouw uitermate binaire (want dat bedoelde je eigenlijk) wereldje?
Onder de noemer "dingen in de realiteit waar Lyrebird niet mee om kan gaan".quote:
Is dit van toepassing voor de OP? Het gaat om mannen die vrouw willen zijn, en vrouwen die man willen zijn. Niet om XXY's.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Onder de noemer "dingen in de realiteit waar Lyrebird niet mee om kan gaan".
'Ieder z'n ding' als in dat jij of andere mensen zich er niet mee hebben te bemoeien? Klopt!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 06:56 schreef Lyrebird het volgende:
Lezen dames: "Dat er mannen zijn die zich graag als vrouwen gedragen, en vrouwen die zich als man willen gedragen, ieder z'n ding."
dat was al duidelijk jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:09 schreef RadioSlut het volgende:
Die hadden ze beter andere psychische hulp kunnen geven. Een geslachtsoperatie is in dit geval niet echt een goede oplossing geweest I guess...
Het bestaan van een geestelijk geslacht naast de fysieke is inderdaad Amerikaanse onzin. Klopt helemaal. Evolutie is daarnaast enkel een theorie, klimaatverandering in de breedste zin is onzin bedacht om ons te manipuleren en chemtrails zijn echt jonguh!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 05:22 schreef Lyrebird het volgende:
gender (zoals de Amerikanen het graag zien)
Het is van toepassing op jouw post waarin je claimt dat er maar 2 geslachtelijke chromosoom configuraties zijn. Raar statement gezien 47XXY, 46XX, 46XY en 46XX/47XXY, geassocieerd worden met twee- of ongeslachtelijkheid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:09 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Is dit van toepassing voor de OP? Het gaat om mannen die vrouw willen zijn, en vrouwen die man willen zijn. Niet om XXY's.
Amerikaanse propaganda.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het is van toepassing op jouw post waarin je claimt dat er maar 2 geslachtelijke chromosoom configuraties zijn. Raar statement gezien 47XX, 46XX, 46XY en 46XX/47XXY, geassocieerd worden met twee- of ongeslachtelijkheid.
Dat viel me ook opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
'Ieder z'n ding' als in dat jij of andere mensen zich er niet mee hebben te bemoeien? Klopt!
Er is niets mis met mijn definitie dat mannen XY en vrouwen XX zijn. Een koe is een dier, maar een dier is geen koe.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het is van toepassing op jouw post waarin je claimt dat er maar 2 geslachtelijke chromosoom configuraties zijn. Raar statement gezien 47XXY, 46XX, 46XY en 46XX/47XXY, geassocieerd worden met twee- of ongeslachtelijkheid.
Heb jij er last van als ik een papiertje op de grond gooi?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:31 schreef Me_Wesley het volgende:
Lekker belangrijk, als ze daar blij van worden.. alsof jij er last van hebt.
Neehoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:32 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Heb jij er last van als ik een papiertje op de grond gooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |