gta 4 online zuigt echt. Niets aan, repetitief en allemaal deathmatch bullshit. Als ik dat wil speel ik wel call of duty.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:46 schreef YepssNL het volgende:
Dan kan je beter GTA IV spelen want dan ben je gelijk online
En de servers op GTA V lijken niet knipperlicht, server aan en server uit, server aan en server uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:48 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja op die servers, zal het wel een stukje rustiger zijn.
kunnen we idd wel ff doen als de server van 5 dit weekend nog niet fatsoenlijk werken.
Welke van de delen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gta 4 online zuigt echt. Niets aan, repetitief en allemaal deathmatch bullshit. Als ik dat wil speel ik wel call of duty.
haha, het iritante is in call of duty dat kleine kindjes door heen zitten te schreeuwenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
allemaal want call of duty zuigt ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk nog een paar miljoen mensen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:47 schreef Droathoah het volgende:
Ik ben er nog geen 1x ingekomen, meer mensen waarbij dit niet gelukt is?
Ik krijg dat niet eens voor elkaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb iig fok op mn tshirt.
Zwart shirt met logo
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb iig fok op mn tshirt.
Zwart shirt met logo
PS3 opnieuw opstarten. Ik had het een keer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:10 schreef PSV1990- het volgende:
Ik kan de update niet eens doen , krijg een zwart beeld thats it.
Fifa heeft de eerste zes maanden niet of heel slecht gewerkt... Laat ze daar maar eens naar kijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:15 schreef Divje het volgende:
Wat een debielen op die R* Newswire'Worst online luanch evurrrr'
!!
Het zijn een hoop ontevreden pubers op die site. Terwijl R* vantevoren aangaf dat er problemen zouden zijn. Die mensen lezen niks en schreeuwen domquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fifa heeft de eerste zes maanden niet of heel slecht gewerkt... Laat ze daar maar eens naar kijken
Yep is gelukt , thanks ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
PS3 opnieuw opstarten. Ik had het een keer.
werkt als een tietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:22 schreef RensAjacied het volgende:
Doet bij jullie GTA online het goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |