zal ik eens mijn paarse punt tussen die lipjes duwen van je nichtje?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:13 schreef lipjes het volgende:
Tevens, die vrienden van de schoonouders eten niks meer met een E nummer, halen alles biologisch.
Er komt een dag dat ik compleet uitvlieg tegen ze.
Sterker nog, ze waren laatst bij een verjaardag en daar wilden ze alle lekkere versnaperingen niet nemen uit angst dat er een E nummer in zat
Moeten ze later bij mij eens flikken, liggen ze er direct uit.
Leg dat hun maar eens uit, ze proberen je hoe dan ook te overtuigen dat alle e nummers slecht zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:15 schreef Catch22- het volgende:
Vooral leuk omdat een groot deel van de e-nummers natuurlijke producten zijn
Waarom zo agressief, je kan toch een paar bakjes met gedroogd fruit voor ze neerzetten en wat petit fourtjes van komkommer, tomaat en biologische kaasjes voor ze maken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:13 schreef lipjes het volgende:
Tevens, die vrienden van de schoonouders eten niks meer met een E nummer, halen alles biologisch.
Er komt een dag dat ik compleet uitvlieg tegen ze.
Sterker nog, ze waren laatst bij een verjaardag en daar wilden ze alle lekkere versnaperingen niet nemen uit angst dat er een E nummer in zat
Moeten ze later bij mij eens flikken, liggen ze er direct uit.
Wordt dan nog lachen zodra ze ontdekken dat E300 het nummer is voor vitamine Cquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
Leg dat hun maar eens uit, ze proberen je hoe dan ook te overtuigen dat alle e nummers slecht zijn
Dan komen ze waarschijnlijk met iets als "Dat is wat de voedingindustrie wat je denkt" of dat er een verschil zit tussen natuurlijke vitamine C en syntethische vitamine Cquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:28 schreef Henno het volgende:
[..]
Wordt dan nog lachen zodra ze ontdekken dat E300 het nummer is voor vitamine CUitroeien die citrusvruchten, allemaal!
Vergeet de nootjes en melk niet!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:07 schreef hoink581 het volgende:
kip, rijst, brocolli en kwark. Dat moet je eten voor vet zieke gains.
Meer weet ik niet, maar dit brullen de stoere jongens op Fok! dus het zal wel.
Volle melk niet te vergeten1!11!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Vergeet de nootjes en melk niet!
Kapsalon is ideaal voor een vroeg ontbijt. Om 05:00u. Vervolgens ochtend dutje tot 12:00quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:09 schreef Rozzje het volgende:
Niet elke dag kapsalon![]()
Niet ontbijten met chips & cola
Watje! Ouzo!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Niet om 8:00 al een fles wijn op hebben
Check die post eens boven je. Zou je ook aan kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:24 schreef roflmaker het volgende:
Al die e-nummers zorgen alleen maar voor agressie en dit soort gezeur...
Met een boek af en toe is niks mis, mijn studieboeken kosten ook 80-120 euro en daar staat hetzelfde in, alleen dan wetenschappelijk onderbouwd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:22 schreef snakelady het volgende:
Het is goed dat mensen wat bewuster bezig zijn met wat ze in hun mond stoppen, alleen zijn er helaas ook heel veel die er misbruik van maken zoals de verkoper van dit boek.
Alle informatie die je nodig hebt is gratis op internet te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |