En als een chick je heeft gevraagd?quote:Op maandag 30 september 2013 23:56 schreef vaarsuvius het volgende:
foto's maken tijdens een feest is stom, behalve als je gevraagd bent door de organisatie als fotograaf.
Ik vind het leukquote:Op maandag 30 september 2013 23:55 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik meende het een soort van ook. Maar op een vriendelijke manier -- totaal niet seksueel. Ik vind het lullig dat er van iedereen super veel fotot's waren, behalve haar. Terwijl ze super aardig is.
[..]
Ik heb hier een dilemma, ja!
Dan mag het.quote:Op maandag 30 september 2013 23:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
En als een chick je heeft gevraagd?
Dan maak je er geen 2000, maar gewoon 20 van dat meisje ofzoquote:Op maandag 30 september 2013 23:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
En als een chick je heeft gevraagd?
Iedereen wilde random op de foto. Echt gewoon de hele tijd dat ik er was, zaten er mensen te porren van maak meer foto's. Ook best veel mensen hebben foto's gemaakt met mijn camera. De enige reden dat het bij 2000 bleef, was omdat ik niet veel batterijen bij me had. Ik wilde dat alles in mijn zakken paste.quote:Op maandag 30 september 2013 23:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dan maak je er geen 2000, maar gewoon 20 van dat meisje ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry. Dat moest ff.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
En daar moet je ons mee lastigvallen>?quote:Op maandag 30 september 2013 23:55 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik meende het een soort van ook. Maar op een vriendelijke manier -- totaal niet seksueel. Ik vind het lullig dat er van iedereen super veel fotot's waren, behalve haar. Terwijl ze super aardig is.
[..]
Ik heb hier een dilemma, ja!
Ze is niet zomaar een meid...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En daar moet je ons mee lastigvallen>?
Een appje van een meid en je raakt meteen in paniek
Zolang ze nog steeds met enige regelmaat een drol eruit perst is het zomaar een meid.quote:
Je vergeet even dat ze regelmatig in een dolle bui met een paar polen en marokkanen een gangbang heeft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang ze nog steeds met enige regelmaat een drol eruit perst is het zomaar een meid.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, plaats haar even op een voetstuk
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang ze nog steeds met enige regelmaat een drol eruit perst is het zomaar een meid.
quote:
Zijn jullie teleurgesteld dat jullie alleen maar appjes krijgen van 1/10's als dezequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je vergeet even dat ze regelmatig in een dolle bui met een paar polen en marokkanen een gangbang heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:10 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zijn jullie teleurgesteld dat jullie alleen maar appjes krijgen van 1/10's als deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Eindelijk foto's van de chick en haar gurlsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Zijn jullie teleurgesteld dat jullie alleen maar appjes krijgen van 1/10's als deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nee trut, we willen je in ieder geval met beide voetjes op de grond hebben zodat je die meid eventueel ooit kunt hosselen. Als je haar aanbidt alsof het een gevallen engel is dan ben je bij voorbaat eeuwig kansloos want dat ruiken ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Ze ruiken TS altijd met zijn overgewicht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee trut, we willen je in ieder geval met beide voetjes op de grond hebben zodat je die meid eventueel ooit kunt hosselen. Als je haar aanbidt alsof het een gevallen engel is dan ben je bij voorbaat eeuwig kansloos want dat ruiken ze.
En voelen hem aankomen via de schaal van richter?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze ruiken TS altijd met zijn overgewicht.
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Braddie2.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
juistquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:13 schreef jogy het volgende:
[..]
En voelen hem aankomen via de schaal van richter?
Zo jammer dat jullie hem weggepest hebben...quote:
Nu is alle aandacht op jou gericht...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:15 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Zo jammer dat jullie hem weggepest hebben...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Nu is alle aandacht op jou gericht...
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Oh wow een echte vrouwenverslinder ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appjes krijgen van een '10', die je toch niet neuken gaat.
Dan alsnog is een beetje flirten en misschien bekken nooit verkeerd...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Oh wow een echte vrouwenverslinder ben jij
Appjes krijgen van een '10', die je toch niet neuken gaat.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:30 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan alsnog is een beetje flirten en misschien bekken nooit verkeerd...
Kan altijd beter natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:30 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Want dat gaat je vast wel lukkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:30 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Want dat gaat je vast wel lukken
Je kent haar al 2 jaar lees ik hier, je bent gewoon die kneus met de foto's voor haar.
http://forum.fok.nl/topic/2025997/1/25
Ik heb haar 5 keer gezien, en was haar naam vergeten tot ik die mail kreeg...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Want dat gaat je vast wel lukken
Je kent haar al 2 jaar lees ik hier, je bent gewoon die kneus met de foto's voor haar.
http://forum.fok.nl/topic/2025997/1/25
Dit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, plaats haar even op een voetstuk
Kijk hem blozenquote:
Oke maar je maakt nog steeds geen kans.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:39 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb haar 5 keer gezien, en was haar naam vergeten tot ik die mail kreeg...
Iig meer dan jij...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:43 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Kijk hem blozen
[..]
Oke maar je maakt nog steeds geen kans.
Jij zal waarschijnlijk ook wel zonder die camera chicks fixen. Laat ik het anders formuleren, als je zonder een camera er niet in slaagt om chicks te fixen, dan gaat het met een camera niet opeens wel lukkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:58 schreef MyProfileisNotfake het volgende:
Ach, toen ik fotograaf was in verschillende clubs heb ik ook regelmatig met meiden afgesproken hoor, alleen zagen die 'fotos maken' net iets anders.
ligt aan de meid of ze je wil, of echt foto's wil
goed puntquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:02 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jij zal waarschijnlijk ook wel zonder die camera chicks fixen. Laat ik het anders formuleren, als je zonder een camera er niet in slaagt om chicks te fixen, dan gaat het met een camera niet opeens wel lukken
En andersom. Ik val helaas niet op vrouwen in de 30.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Een 10/10 in jouw boek is een 2/10 in mijn boek, lelijke draak dat je er bent.
Te ervaren voor je natuurlijk, kom jij aan met je 0,0 praktijkervaring, oh oh oh...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:07 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
En andersom. Ik val helaas niet op vrouwen in de 30.
Jep. Ik kreeg een app vind ik trouwens nog gekker klinken...quote:
Een app is toch een programma? Is het niet gewoon een berichtje krijgen via Whatsapp?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Jep. Ik kreeg een app vind ik trouwens nog gekker klinken...
Hij heeft nog een lange weg te gaan dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:25 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Die chick zal echt niet de laatste zijn bij wie je het verpest, ts
Maar geeft niet, je leert ervan toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |