hehehehequote:
Bedankt?quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar nu kan ik veel shit hebben
Ohquote:
Hoe bedoel jequote:Op maandag 30 september 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar nu kan ik veel shit hebben
Zal je net zien jaquote:Op maandag 30 september 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
Ik moest vandaag naar 4 apotheken omdat ze niet hadden wat ik moet hebben. Like, what the fuck
De laatste had 3 van de 4 items
Mensen maken mij niet zo snel verdrietig en kunnen me ook niet snel kwetsen.quote:
Belachelijk natuurlijk. Ze zijn me liever doodgaanquote:
Echt mijn typequote:Op maandag 30 september 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mensen maken mij niet zo snel verdrietig en kunnen me ook niet snel kwetsen.
Maar wat komt daarna?quote:Op maandag 30 september 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk natuurlijk. Ze zijn me liever doodgaan
Ik merk wel dat ik de laatste jaren maar heel weinig om anderen geefquote:Op maandag 30 september 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 september 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Denk het nietquote:
Mij hoor je niet klagen verder hoor. Ik verdien goed en kan werken dus ach, het hoort erbijquote:
Proost.quote:
Hoeveel per uur?quote:Op maandag 30 september 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen verder hoor. Ik verdien goed en kan werken dus ach, het hoort erbij
Je werkt met kids toch?quote:Op maandag 30 september 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen verder hoor. Ik verdien goed en kan werken dus ach, het hoort erbij
Ligt eraan of ik op school zit of bij mensen thuisquote:
Ja, daarom was ik ook 6 weken in NL deze zomerquote:Op maandag 30 september 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je werkt met kids toch?
Dan heb je ook vaak vakantie toch?
Gemiddeld. (Wel even euro rekenen)quote:Op maandag 30 september 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik op school zit of bij mensen thuis
Chillquote:Op maandag 30 september 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik ook 6 weken in NL deze zomer
En dan niet eens even ons ontmoetenquote:Op maandag 30 september 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik ook 6 weken in NL deze zomer
Heel moeilijk uit te rekenen want ik ben ook veel meer vrij dan 'gewone' mensen. Ik heb zeker 12 weken per jaar betaald vakantiequote:Op maandag 30 september 2013 23:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gemiddeld. (Wel even euro rekenen)
Ik heb geen aanmeldingen ontvangen. Behalve van MK maar die heb ik afgewezenquote:Op maandag 30 september 2013 23:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En dan niet eens even ons ontmoeten
Beter meeten we!quote:
Komt goed dit keer.quote:Op maandag 30 september 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen aanmeldingen ontvangen. Behalve van MK maar die heb ik afgewezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |