Pak jij de volgende of die daarnaquote:
Werkenquote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nog wat leuks gedaan vandaag eigenlijk?
Doe ikquote:Op maandag 30 september 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pak jij de volgende of die daarna
kom rotterdamquote:
OMG Ik heb in Engeland op school gezetenquote:Op maandag 30 september 2013 23:24 schreef LittleBrownie het volgende:
OMG ik heb in India op school gezeten.
quote:Op maandag 30 september 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
OMG ik heb in Haarlem op school gezeten voordat ik hierheen kwam
Was echt een bagger tijd voor mij.quote:Op maandag 30 september 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
Pfff, India, alsof dat zo speciaal is
Nee, Engeland?quote:Op maandag 30 september 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
Pfff, India, alsof dat zo speciaal is
Overvallen worden zekerquote:Op maandag 30 september 2013 23:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
RotterdamMoet er een keer heen, Shoppen
![]()
Waarom was dat zo vervelendquote:Op maandag 30 september 2013 23:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was echt een bagger tijd voor mij.
Ook in Sri Lanka.
Ja, bijzonder ben ik he?!quote:
Rotterdam is erger hoorquote:Op maandag 30 september 2013 23:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Daar hebben we amsterdam voor
/Tik/quote:Op maandag 30 september 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, bijzonder ben ik he?!
Raak me aan
Ik ben daar echt gepest, uitgelachen, geslagen etcquote:
Nu kun je tegen je vrienden zeggen dat je Stuart zelf heb aangeraaktquote:
Dafuq, waaromquote:Op maandag 30 september 2013 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben daar echt gepest, uitgelachen, geslagen etc
quote:Op maandag 30 september 2013 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat verdien jij nietquote:Op maandag 30 september 2013 23:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was een makkelijk doelwit.quote:
Waaromquote:Op maandag 30 september 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was een makkelijk doelwit.
Ik was altijd zo lief en deed niemand kwaad, maar ben heel verlegen. Daardoor had ik ook niet veel vrienden enzo mja dunno verder.quote:
Klote als je zo moet terugkijken op je jongere jaren meisjequote:Op maandag 30 september 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik was altijd zo lief en deed niemand kwaad, maar ben heel verlegen. Daardoor had ik ook niet veel vrienden enzo mja dunno verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |