ja via een torrentquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:58 schreef Cheiron het volgende:
Waar kijken jullie eignlijk Talking Bad? Youtube en amc.com blocken Nederland, en op usenet vind ik het niet
Ja dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 06:47 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of die scene 'per ongeluk' zo op genomen is :p
Staat ook op Netflix UKquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:58 schreef Cheiron het volgende:
Waar kijken jullie eignlijk Talking Bad? Youtube en amc.com blocken Nederland, en op usenet vind ik het niet
Dank je voor deze samenvatting, ik heb niet alles gezienquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:24 schreef dikkedaniel het volgende:
Laatste aflevering Breaking Bad.
Walt zorgt dat via een weg zn 10 miljoen aankomt bij z'n gezin.
Hij zorgt dat Hanks lichaam gevonden wordt door de politie.
Walt redt Jessey van de bende door een automatisch machine geweer in zn auto te zetten die door de muren heen de hele huurlingen neerknallen behalve hij en Jessey.
Iedereen die dood moest is dood. Het wijffie is tussendoor stiekem vergiftigd door gif in de stuvia.
Na de epische redding van Walt neer en is hij dood (?)
Einde en eind goed al goed.
Niet de epische laatste aflevering die ik verwachte, een beetje te voorspelbaar Breaking Bad kennende. Maar uiteraard ben je nooit tevreden met de allerlaatste aflevering.
Dan moet je vooral een paar dagen na de finale in het USA Breakin Bad topic kijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dank je voor deze samenvatting, ik heb niet alles gezien
in bed gelegen als sommige belangrijke vragen onbeantwoord zouden zijn gebleven.
Op het Youtube account van bbaddict.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:58 schreef Cheiron het volgende:
Damon Lindelof had een een betere finale geschreven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben juist blij dat eigenlijk alle eindjes aan elkaar zijn geknoopt in de finale. Voor mij had deze fantastische serie niet beter kunnen eindigen.
Anders had ik wekenlang zo:[ afbeelding ] in bed ngelegen als sommige belangrijke vragen onbeantwoord zouden zijn gebleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik weet niet zo goed of ik hier in moet trappen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:35 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dan moet je vooral een paar dagen na de finale in het USA Breakin Bad topic kijken
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik hier in moet trappen.
Als je geen spoilers wilt, moet je niet in dit topic komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:50 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik hier in moet trappen.
24 was in de eerste seizoenen ook geweldigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Zeker, ik kan me geen serie of zelfs film herinneren met zulk goed camerawerk als BB.
quote:
Daar is niet iedereen het over eensquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:11 schreef Trebo het volgende:
Het einde van 'The Sopranos' was pas goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |