Met zijn prachtige gouden lok.quote:
Soppen maar.quote:
Kötter. En jij zou haar doen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
Kijk die Kotter eens geëngageerd kijken.
Al stond haar man ernaast te huilen.quote:
Dat hoort bij Miss zijn, een betrokken houding tonen. Het is heus meer dan alleen maar mooi zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
Kijk die Kotter eens geëngageerd kijken.
Dat zijn teksten! Haar man is toch maar een lulletje lampekatoen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Al stond haar man ernaast te huilen.
Dat is die Jaap Rezema van X Factor.quote:Op maandag 30 september 2013 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zijn teksten! Haar man is toch maar een lulletje lampekatoen.
Dat weet ik, daarom zeg ik het ook.quote:Op maandag 30 september 2013 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is die Jaap Rezema van X Factor.
quote:Op maandag 30 september 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Al stond haar man ernaast te huilen.
Als Pauw iemand's vrouw neukt, staat haar man er trots bij te giechelen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zijn teksten! Haar man is toch maar een lulletje lampekatoen.
Wat is er mis met Melanie Schultz?quote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef Monolith het volgende:
Van een afstandje lijkt die Greenpeace dame Nog best leuk. In de close-up lijkt ze echter op Melanie Schultz.
Al staat haar man er naast te huilen, ik zou het zo doen hoor.quote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef Monolith het volgende:
Van een afstandje lijkt die Greenpeace dame Nog best leuk. In de close-up lijkt ze echter op Melanie Schultz.
12e, dat zegt ze net.quote:Op maandag 30 september 2013 23:16 schreef Kenju het volgende:
Hoe ver is 'onze' miss eigenlijk gekomen?
Zeggen ze net. 12e.quote:Op maandag 30 september 2013 23:16 schreef Kenju het volgende:
Hoe ver is 'onze' miss eigenlijk gekomen?
Als ik een man zou moeten kiezen, zou het Pauw zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Als Pauw iemand's vrouw neukt, staat haar man er trots bij te giechelen.
Kim is net een knaagdier.quote:Op maandag 30 september 2013 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Knap zijn die twee toch niet?Match fixing?
Nee, jij trekt volle zalen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Het zijn bepaald geen Zlata's nee.quote:Op maandag 30 september 2013 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Zlata.quote:Op maandag 30 september 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Het zijn bepaald geen Zlata's nee.
Arabieren zien spleetoog-moslims wel als minderwaardig.quote:Op maandag 30 september 2013 23:18 schreef OProg het volgende:
Ik verdenk Indonesische moslims er altijd van een soort minderwaardigheidscomplex te hebben omdat ze geen Arabieren zijn.
Maar dat is maar een gevoel.
Dat heb ik ook wel eens begrepen inderdaad. En ik blijf het idee hebben dat ze dat zelf ook wel een beetje voelen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Arabieren zien spleetoog-moslims wel als minderwaardig.
Omdat zowel de organisatie als de regering niet echt nadachten over de gevolgen van dit alles.quote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef Wopper1 het volgende:
Jezus, wat een armoe.
Waarom hielden ze dat daar zeg? Zal absurd veel geld hebben gekost, met al die security.
Ja die huren ze gewoon in als huissloof en daar mogen de heren des huizes hem tegen haar wil onbeperkt inhangen. Maar daar maken ze zich blijkbaar een stuk minder druk om.quote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Arabieren zien spleetoog-moslims wel als minderwaardig.
Zijn incidenten.quote:Op maandag 30 september 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die huren ze gewoon in als huissloof en daar mogen de heren des huizes hem tegen haar wil onbeperkt inhangen. Maar daar maken ze zich blijkbaar een stuk minder druk om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |