Kan hem gênante momenten en heleboel voorspel/geflirt besparen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk dat ze hem dan blokt, niemand wil een man met een kleine.
ervaring meequote:Op maandag 30 september 2013 23:12 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Kan hem genante momenten en heleboel voorspel besparen.
Vooral het ik zal je de volgende keer iets meer stalken...quote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef Roadtrip het volgende:
Oh fuck ik ben véél te ver gegaan.
Ze appte me over die foto's. Dat ik ze niet allemaal verstuurd had. Ik antwoordde dat ze inderdaad nog verstuurd werden, maar mijn internet issues had. En dat ik eigenlijk zowiezo niet zo veel foto's van haar had gemaakt, ik dat niet goed doe, en ik haar de volgende keer tijdens het uitgaan iets meer zal stalken.
Gaat dat trouwens te ver? Ik ben niet goed in geschreven communicatie...
Ik heb ook een kleine en gewoon een lekker wijf geregeld.quote:Op maandag 30 september 2013 23:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Denk dat ze hem dan blokt, niemand wil een man met een kleine.
Nou dit wordt mij te ongemakkelijk en daarom zeg ik doeiquote:Op maandag 30 september 2013 23:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Vooral het ik zal je de volgende keer iets meer stalken...
In het echt had je zeker wel als een echte man gereageerd? Je kon haar niet meer afstoten dan dit zeg, ik denk dat ze hier echt kurkdroog van is gewordenquote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef Roadtrip het volgende:
Ze appte me over die foto's. Dat ik ze niet allemaal verstuurd had. Ik antwoordde dat ze inderdaad nog verstuurd werden, maar mijn internet issues had. En dat ik eigenlijk zowiezo niet zo veel foto's van haar had gemaakt, ik dat niet goed doe, en ik haar de volgende keer tijdens het uitgaan iets meer zal stalken.
Savequote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef Roadtrip het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |