SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op maandag 30 september 2013 20:36 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een team met Perisic en Mirallas maken? Een beetje origineel en zo sterk mogelijk
Ik had ze anders gemaakt, maar die vind ik al helemaal niet sprankelend.quote:Op maandag 30 september 2013 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom hebben IF's een kotskleurig kaartje?
Whutquote:
Ja, maar dan heb je ook wat he.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 20:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom hebben IF's een kotskleurig kaartje?
Ik heb ook gewoon IF kaartjes gemaakt hoor.quote:
Qua stats zou je beter verwachten vandaar de enthousiasme hierquote:Op maandag 30 september 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
Mirallas valt echt tegen hier. Scoort ook maar 1 op 2 ofzo
Die ben ik nu ook aan het installeren.quote:Op maandag 30 september 2013 20:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon IF kaartjes gemaakt hoor.
quote:Op maandag 30 september 2013 20:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die ben ik nu ook aan het installeren.
Baasquote:
geen dank voor het mooie team hequote:Op maandag 30 september 2013 20:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Qua stats zou je beter verwachten vandaar de enthousiasme hier
te weinig pace?quote:Op maandag 30 september 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
kutteam gr gr tevens heb ik Luiz Gustavo al in een ander teamquote:Op maandag 30 september 2013 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
geen dank voor het mooie team he
[..]
te weinig pace?
donder dan maar op kut ventquote:Op maandag 30 september 2013 20:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
kutteam gr gr tevens heb ik Luiz Gustavo al in een ander team
Dat is toch best prima voor een winger?quote:Op maandag 30 september 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
tuurlijk welquote:
http://wefut.com/en/player/10665 bedoel je?quote:Op maandag 30 september 2013 20:51 schreef Anonymous61 het volgende:
van psg naar bologna..
http://www.futhead.com/14/players/10737/abdallah-yaisien/
sorry geen futhead meer.quote:Op maandag 30 september 2013 20:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/player/10665 bedoel je?
Deze?quote:Op maandag 30 september 2013 20:52 schreef Anonymous61 het volgende:
mooiste baard in fut?
http://www.futhead.com/14/players/1476/davide-moscardelli/
quote:Op maandag 30 september 2013 20:52 schreef Ozz-03 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2619427.page
tvpquote:
Thiago Neves is ook maar 10kquote:
haquote:Op maandag 30 september 2013 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
geen dank voor het mooie team he
[..]
te weinig pace?
Meh. Heb toch altijd wel tussen 0.75 en 1 goal per wedstrijd met mijn wingers. Al is het misschien nu ook wel anders omdat ik met een 10 speel die ook vrij veel scoort (1 op 2). Hazard scoort wel veel meer en Benteke scoort helemaal achterlijk veel, dus dat scheelt wel. Ik mis alleen echt veel kansen met Mirallas ook en acties met hem lukken veel minder vaak dan met Hazard en De Bruyne.quote:Op maandag 30 september 2013 20:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is toch best prima voor een winger?
spamfilter checkenquote:Op maandag 30 september 2013 20:55 schreef Hoogstaande het volgende:
WeFut stuurt me geen resetmail voor mn wachtwoord?
Bij wefut past het tenminste op de kaart.quote:Op maandag 30 september 2013 20:54 schreef Anonymous61 het volgende:
mooiste naam G
http://wefut.com/en/player/4469
quote:Op maandag 30 september 2013 20:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij wefut past het tenminste op de kaart.
Als ik daar op klik kom ik weer op de pagina uit waarop jullie mij een email sturen?quote:Account recovery
Someone requested a new password for your WeFUT account. If this was not you, please contact us at info@wefut.com.
Please click the following link into your browser address bar to change your password:
Reset Your Password
quote:Op maandag 30 september 2013 20:54 schreef Anonymous61 het volgende:
mooiste naam G
http://wefut.com/en/player/4469
quote:Op maandag 30 september 2013 20:59 schreef gazhims3lv het volgende:
Goedverdoeme, het is opeens onmogelijk geworden te winnen.. ieder team dat ik bouw speelt kutKan iemand een team voor mij bouwen? PS3 Budget: 400k geen eisen verder als het maar goed speelt
Kut is dat. Ik heb al van alles geprobeerd, maar die spamfilters ontwijken is echt een ninjaskill die je moet masteren.quote:
Dan heb je waarschijnlijk 2x password reset gedaan en de verkeerde mail geopend.quote:Op maandag 30 september 2013 20:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als ik daar op klik kom ik weer op de pagina uit waarop jullie mij een email sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel packluck gehad dit jaar al
Screentje van m'n club, maar heb al wat spelers verkocht en toegevoegd.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Dit kan al erg helpen. @pazzlquote:Op maandag 30 september 2013 20:59 schreef Reemi het volgende:
Als jullie de mails van wefut als vertrouwd/veilig willen markeren, heel graag.
Ja, doe maar 4x 250.000quote:Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef Johnbon het volgende:
Iemand coins lenen. 50.000- 5.000 per dag rente 100.000 10.000 per dag rente 250.000 22.500 per dag rente.
P.S. Bob westerveld krijgt korting.
Alleen door banken.quote:Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Eigenlijk een domme vraag, maar als je in dezelfde cup speelt met 2 selecties, herstelt dan ook de conditie van de andere selectie? Of kan het echt alleen maar (zoals ik nu doe), door die lui op de bank te zetten in 1 selectie?
Ah dat kan zeker kloppen. Thnx (ook naar Reemi), het is me nu gelukt.quote:Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk 2x password reset gedaan en de verkeerde mail geopend.
Geen Asamoahquote:
Helaas.quote:Op maandag 30 september 2013 21:05 schreef Djeetje het volgende:
Hoi mede fokkers ik ben weer terug van training
quote:Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef Ozz-03 het volgende:
We snappen dat je hebt lopen glitchen maar dan nog pronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel packluck gehad dit jaar al
Screentje van m'n club, maar heb al wat spelers verkocht en toegevoegd.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:
http://wefut.com/en/squads/image/112/quote:Op maandag 30 september 2013 20:59 schreef gazhims3lv het volgende:
Goedverdoeme, het is opeens onmogelijk geworden te winnen.. ieder team dat ik bouw speelt kutKan iemand een team voor mij bouwen? PS3 Budget: 400k geen eisen verder als het maar goed speelt
dus gaan we maar spellingsfouten makenquote:Op maandag 30 september 2013 21:06 schreef Tobi-wan het volgende:
M'n internet is fucked up G. Hij doet het wel maar laad weinig tot geen plaatjes (wel reclame natuurlijk). Kan ook geen verbinding maken met de EA server...
iddquote:Op maandag 30 september 2013 21:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
We snappen dat je hebt lopen glitchen maar dan nog pronken
Bezemquote:Op maandag 30 september 2013 21:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
We snappen dat je hebt lopen glitchen maar dan nog pronken
Ow mijn god, ik zal toch geen t vergeten zijn ergens. ER ZIJN BELANGRIJKERE DINGEN DAN SPELLING!!!!quote:Op maandag 30 september 2013 21:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
dus gaan we maar spellingsfouten maken
[..]
idd
Ja ?quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice pack luck hoor, laat die bitches maar praten [ afbeelding ]
Ik focus mij op de punten waar ik wel enig verstand van heb.quote:Op maandag 30 september 2013 21:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ow mijn god, ik zal toch geen t vergeten zijn ergens. ER ZIJN BELANGRIJKERE DINGEN DAN SPELLING!!!!
Internet bijvoorbeeld.
Jup. Maar ik heb de goal gemist omdat ik net zapte naar Jong Ajaxquote:
Baasquote:Op maandag 30 september 2013 21:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had deze nodig eerst voor chem. Asamoah zo goed dan?
ik zie je net online komenquote:Op maandag 30 september 2013 21:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik kan dus niet... Mijn internet is stoek.
Ja maar ik kan geen verbinding maken met EA servers. Sites als 9gag en facebook doen het ook niet op mijn computer. Fok dan weer wel...quote:
Kinderslotquote:Op maandag 30 september 2013 21:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja maar ik kan geen verbinding maken met EA servers. Sites als 9gag en facebook doen het ook niet op mijn computer. Fok dan weer wel...
Dan moet het hele stadion zelfmoord plegen.quote:Op maandag 30 september 2013 21:16 schreef BDIL het volgende:
Wat gebeurt er als de 5e of 6e scheids een blessure krijgt ?
Dan ben je wel echt een oppermongool haha, bij die 2 stapjes die je moet zettenquote:Op maandag 30 september 2013 21:16 schreef BDIL het volgende:
Wat gebeurt er als de 5e of 6e scheids een blessure krijgt ?
quote:Op maandag 30 september 2013 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een oppermongool haha, bij die 2 stapjes die je moet zetten
Modem achter uitschakelen en uit stroom 30 sec weer erin doen en gaan met die banaanquote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat Is 9gag kut is maar dit is wel heel erg. Is er hier een internet expert?
CTRL+F5quote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat Is 9gag kut is maar dit is wel heel erg. Is er hier een internet expert?
quote:Op maandag 30 september 2013 21:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Modem achter uitschakelen en uit stroom 30 sec weer erin doen en gaan met die banaan
?quote:
Cookies/cache en weet ik veel wat voor meuk er nog meer wordt opgeslagen al verwijderd? Geen idee of dat van invloed kan zijn trouwensquote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb exact hetzelfde momenteel. Terwijl mijn verbinding wel normaal is. Kan gewoon streamen en downloaden, maar sites laden is baggertraag.quote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ik ben geen expert maar zo ver kan ik ook nog wel nadenken.quote:Op maandag 30 september 2013 21:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Modem achter uitschakelen en uit stroom 30 sec weer erin doen en gaan met die banaan
Haarlemquote:Op maandag 30 september 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
Iemand hier die wel eens bij de Intersport komt in Haarlem ?
Als ze leuke kassameisjes hebben dan zal Lindgren er wel komen.quote:Op maandag 30 september 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
Xbox? Kunnen wel potje anders!quote:Op maandag 30 september 2013 21:20 schreef zerokil het volgende:
ben benieuwd hoe jullie spelen.
Alleen maar crosses tegen en hoge steekballen..
http://da.twitch.tv/fifaralle#quote:Op maandag 30 september 2013 21:21 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2013 21:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://da.twitch.tv/fifaralle#
Waarom heb je 'm er voor een open bid opgezet dan?quote:Op maandag 30 september 2013 21:22 schreef wieisboos het volgende:
Wat is dit dan? Op een Duarte met 16 minuten te gaan is 1.7k geboden, maar die van mij ging een kwartier geleden weg voor 550c open bid, met powerhouse chemistry style nog wel
Via open bid je spelers op de TP zettenquote:Op maandag 30 september 2013 21:22 schreef wieisboos het volgende:
Wat is dit dan? Op een Duarte met 16 minuten te gaan is 1.7k geboden, maar die van mij ging een kwartier geleden weg voor 550c open bid, met powerhouse chemistry style nog wel
quote:
Wat wil je weten dan?quote:Op maandag 30 september 2013 21:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal mij wat ballen welke stad het is
rage en m'n hele team open bid er opgegooid, 20k verlies daardoorquote:Op maandag 30 september 2013 21:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom heb je 'm er voor een open bid opgezet dan?
quote:Op maandag 30 september 2013 21:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Via open bid je spelers op de TP zetten![]()
Talantjequote:Op maandag 30 september 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Rebic erin bij Fiorentina, lekker fappen Iwan
[..]
Bel ze op dan morgen. Alsof iemand hier dat zou wetenquote:Op maandag 30 september 2013 21:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of ze daar die beste nike mercurials verkopen
wieisboos is boosquote:Op maandag 30 september 2013 21:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
rage en m'n hele team open bid er opgegooid, 20k verlies daardoor
Bestel die gewoon op internet...quote:Op maandag 30 september 2013 21:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga dealtjes hunten en ze daarna met open bid op de TP zitten #YOLOquote:
Moet toch de maat weten en of ze wel lekker zitten laatste die ik heb gehad waren 2 jaar terug.quote:Op maandag 30 september 2013 21:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bestel die gewoon op internet...
Ben er wel eens geweest maar ik ben geen flikkertje dus daar heb ik niet op gelet. Je zou ze even kunnen bellen, in Haarlem nemen mensen nog steeds de telefoon op.quote:Op maandag 30 september 2013 21:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
fun is overquote:Op maandag 30 september 2013 21:26 schreef gazhims3lv het volgende:
Koop even voor 2200 fifa points aan pakjes.. niks goeds![]()
Morgen 30% korting volgens mij.quote:Op maandag 30 september 2013 21:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja..je hebt bijna altijd wel van die echte excuusspelers nodig om een hybrid te maken..Je moet je gewoon vaker neerleggen bij 8 chem voor 1 of 2 spelers dit jaar I guess.quote:Op maandag 30 september 2013 21:26 schreef detennismaster het volgende:
Ik baal er zo van dat die chemistry is aangepast hè. Al tientallen keren proberen een hybrid te maken, maar ik loop altijd vast. Maakt voor mij het spel een stuk minder leuk..
Als iemand het hier weet hoef ik toch niet te bellen en gaat nogal moeilijk rond deze tijd.quote:Op maandag 30 september 2013 21:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben er wel eens geweest maar ik ben geen flikkertje dus daar heb ik niet op gelet. Je zou ze even kunnen bellen, in Haarlem nemen mensen nog steeds de telefoon op.
Sowieso competitie vervalsing dat met die 2e elftallen op maandag. Want alle spelers van het 1e die niet hebben gespeeld, spelen dan wel. Als het 2e elftal op vrijdag speelt, dan spelen die gasten echt niet he. Neeee nee, want dan zouden ze eventueel bij het eerste moeten spelen.quote:Op maandag 30 september 2013 21:29 schreef Tim86 het volgende:
Jong Ajax van 2-0 naar 2-3..wat een bizarre wedstrijden dit seizoen. Bij PSV was het ook al zo bizar toen
quote:Op maandag 30 september 2013 21:26 schreef gazhims3lv het volgende:
Koop even voor 2200 fifa points aan pakjes.. niks goeds![]()
Dat zijn geen schoenen, dat zijn stukken plastic met noppen onderquote:Op maandag 30 september 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als iemand het hier weet hoef ik toch niet te bellen en gaat nogal moeilijk rond deze tijd.
Wat voelen mensen zich hier meteen opgefokt als je even iets vraagt zeg lijken wel een stel wijven.
Ook haal ik gewoon zwarte dus wat daar flikkerig aan is snap ik ook niet, maar iedereen zo zijn mening
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 30 september 2013 21:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn geen schoenen, dat zijn stukken plastic met noppen onder
Adblocker?quote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 september 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als iemand het hier weet hoef ik toch niet te bellen en gaat nogal moeilijk rond deze tijd.
Wat voelen mensen zich hier meteen opgefokt als je even iets vraagt zeg lijken wel een stel wijven.
Ook haal ik gewoon zwarte dus wat daar flikkerig aan is snap ik ook niet, maar iedereen zo zijn mening
Wat een kut stats voor zo'n spelerquote:Op maandag 30 september 2013 21:33 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even de lettertjes en cijfertjes inkleuren.
Dit ja ik vond die vorige kaartjes eerlijk gezegd niet heel mooi op wefut.quote:Op maandag 30 september 2013 21:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat een kut stats voor zo'n speler
Kaartje ziet er wel beter uit nu
De non-IF kaartjes gaan nog wel, maar die IF kaartjes zijn gewoon aids voor je ogen.quote:Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef Kiid het volgende:
De kaartjes wennen snel. Toen ik ze voor het eerst zag dacht ik: 'mijn ogen, wat doe je', maar nu ben ik het wel gewend en vind ik ze eigenlijk beter dan de vorige reeks.
Ik ben benieuwd naar de legend kaarten. Die gaan wit worden volgens mij
Het was ook gewoon een non-IF gold card met een schijtkleurige gradientoverlay.quote:Op maandag 30 september 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit ja ik vond die vorige kaartjes eerlijk gezegd niet heel mooi op wefut.
Voor de rest ziet het er echt goed uit
koning is datquote:Op maandag 30 september 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
Ross Barkley 2-0. Over talentjes gesproken.
quote:
Snel gekochtquote:
puushquote:Op maandag 30 september 2013 21:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Even een 100k pack opening houden ..
Same here, net als vorig jaar vind ik de vorige kaarten alweer lelijkquote:Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef Kiid het volgende:
De kaartjes wennen snel. Toen ik ze voor het eerst zag dacht ik: 'mijn ogen, wat doe je', maar nu ben ik het wel gewend en vind ik ze eigenlijk beter dan de vorige reeks.
Ik ben benieuwd naar de legend kaarten. Die gaan wit worden volgens mij
kijk dan lekker op hun website lapzwansquote:Op maandag 30 september 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Neuer toch 50kquote:Op maandag 30 september 2013 21:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste 5
Al lang al gedaan.quote:Op maandag 30 september 2013 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kijk dan lekker op hun website lapzwans
Vind je? Ik vind het wel leuk eigenlijk om met spelers van vroeger te spelen. Maar als de packrate echt heel laag is dan zullen ze wel te duur zijn. Als het een beetje is als MOTM Robben van vorig jaar dan blijven ze onbetaalbaar.quote:Op maandag 30 september 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
Aan de ene kant baal ik wel dat PS3 geen legendes heeft doordat veel legendes 5* skills hebben, maar nu hebben wij niet de fake spelers wat het wel wat leuker maakt.
Tja, dan heb je ook wat.quote:Op maandag 30 september 2013 21:44 schreef Kiid het volgende:
IF Lukaku zal wel heel erg prijzig worden mocht die komen
quote:
Schurrle?quote:Op maandag 30 september 2013 21:46 schreef BDIL het volgende:
Welke LM/LW raden jullie aan BPL ? Geen Hazard kan ik niet betalen en Willian heb ik al in een ander team
Daar ga je geen spijt van krijgen!quote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga hem nu echt uitproberen.
ze hadden beter legendes kunnen doen zoals Cruijf, Maradona, Platini, Pelle (zit er nu dan wel in), Ronaldo zulke spelers.quote:Op maandag 30 september 2013 21:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het wel leuk eigenlijk om met spelers van vroeger te spelen. Maar als de packrate echt heel laag is dan zullen ze wel te duur zijn. Als het een beetje is als MOTM Robben van vorig jaar dan blijven ze onbetaalbaar.
Zou hij goed spelen op LM in 4-2-3-1 (2) ?quote:
Fake spelersquote:Op maandag 30 september 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
Aan de ene kant baal ik wel dat PS3 geen legendes heeft doordat veel legendes 5* skills hebben, maar nu hebben wij niet de fake spelers wat het wel wat leuker maakt.
Daar ben ik het mee eens. Er zitten niet echt veel spelers tussen die ik echt graag zou willen. Een Madrid/Inter Ronaldo zou geweldig zijn. Jammer dat Ronaldinho nog speelt. Een Barcelona kaart van hem zou ziek zijnquote:Op maandag 30 september 2013 21:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ze hadden beter legendes kunnen doen zoals Cruijf, Maradona, Platini, Pelle (zit er nu dan wel in), Ronaldo zulke spelers.
Baas!quote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prima packs met die andere 5 erbijquote:Op maandag 30 september 2013 21:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Los van het feit dat het mij een kutformatie lijkt: Vast wel. High/med, snel, goed schot, verder ook prima passing en cross en niet zo zwak als veel andere wingers.quote:Op maandag 30 september 2013 21:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zou hij goed spelen op LM in 4-2-3-1 (2) ?
Fake spelers is misschien niet de goeie benaming, maar ik had dan liever spelers gezien zoals ik een pagina terug vermelde.quote:Op maandag 30 september 2013 21:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Fake spelers?
Ik vind het een toffe optie, maakt het weer een keertje interessanter net zoals TOTS. Verder ook weer een nieuw effect op prijzen
Ja dan wel.quote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima packs met die andere 5 erbij
Wat hoort hier niet thuis..quote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik startte mijn PC opnieuw op.quote:
Tsja dat zal wel met rechten etc. te maken hebben. Met spelers als Bergkamp vermaak ik me ook welquote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Fake spelers is misschien niet de goeie benaming, maar ik had dan liever spelers gezien zoals ik een pagina terug vermelde.
Dat het een toffe optie aan de ene kant is heb je wel gelijk in
Waarom kut formatie? VOrig jaar was dat met seasons echt super goedquote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Los van het feit dat het mij een kutformatie lijkt: Vast wel. High/med, snel, goed schot, verder ook prima passing en cross en niet zo zwak als veel andere wingers.
Vidal en Caceres .. geen Italianen.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 21:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vidal en Caceres .. geen Italianen.
Zeep.quote:Op maandag 30 september 2013 21:54 schreef Alovenac het volgende:
http://www.twitch.tv/zeeep/c/2999323
Iemand van hier?
Zeepje laten vallen ?quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeep.
Dat kan alleen maar Dreetje zijn.
Kijk zijn record.quote:Op maandag 30 september 2013 21:54 schreef Alovenac het volgende:
Iemand van hier?
Als de spelers op exact dezelfde plek stonden als de normale 4231 leek het me wel tof. Nu staan de wingers veel verder terug en heb je dus een spits en een schaduwspits op een eiland..quote:Op maandag 30 september 2013 21:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Waarom kut formatie? VOrig jaar was dat met seasons echt super goed![]()
Nu valt de formatie me vooral tegen omdat je steeds op aansluting moet wachten wat nu moeilijk is met de bal
die xDquote:
Dat allochtone nep-accent.quote:Op maandag 30 september 2013 21:54 schreef Alovenac het volgende:
Iemand van hier?
okquote:Op maandag 30 september 2013 21:58 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga weer even FIFA spelen. gr gr x allemaal.
Wen er maar aan, wat wefut heeft het wél bij het juiste eindquote:Op maandag 30 september 2013 21:58 schreef Tim86 het volgende:
oh Schurrle heeft med/med, niet high/med. Futhead heeft het weer eens fout
Ik moet er weer aan wennen om eerst op wefut te kijken
Ondertussen staat mijn klacht over de stats bij Ramsey nog.quote:Op maandag 30 september 2013 21:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wen er maar aan, wat wefut heeft het wél bij het juiste eind
Jij laat er geen gras over groeien.quote:Op maandag 30 september 2013 22:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gelieve www.wefut.com te gebruiken, dank u.
Anders word je nooit rijkquote:Op maandag 30 september 2013 22:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij laat er geen gras over groeien.
Het gaat niet door. Mijn broer speelt GTA.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoe speelt auby if?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel packluck gehad dit jaar al
Screentje van m'n club, maar heb al wat spelers verkocht en toegevoegd.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
okquote:Op maandag 30 september 2013 22:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het gaat niet door. Mijn broer speelt GTA.
[..]
En een jacht, die tevens je pensioen is.quote:Op maandag 30 september 2013 22:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb al een rijke vader.
[..]
[..]
koquote:Op maandag 30 september 2013 22:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:
Es macht mir spass das zu hören.quote:
quote:
alle newbies moeten dood.quote:
Je moet alle omliggende posities hebben ingevuld.quote:Op maandag 30 september 2013 22:07 schreef Alovenac het volgende:
Hoe gaat dat met suggesties bij wefut te werk (automatisch squad building)? Ik krijg dat balkje hier niet te zien met 1 speler in de squad.
Dat kun je doen, ja.quote:Op maandag 30 september 2013 22:09 schreef BDIL het volgende:
Wel chem style op essien zetten ? Dacht aan Engine
okquote:
Welke het beste zou uitkomen gezien zijn huidige statsquote:
In 4-2-3-1 dus? Hangt er van af of je wil specialiseren of zijn zwaktes wil verbeteren. Catalyst zou ik doen als je zijn mindere passing en pace wil verbloemen. Engine kan idd ook prima.quote:Op maandag 30 september 2013 22:09 schreef BDIL het volgende:
Wel chem style op essien zetten ? Dacht aan Engine
En hij is 13 jaar oud.quote:Op maandag 30 september 2013 22:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een newbie genoemd worden door iemand die geregistreerd is in 2012 tering
Thanks, dat verklaard een hoop inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet alle omliggende posities hebben ingevuld.
Wat Tim zegt inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In 4-2-3-1 dus? Hangt er van af of je wil specialiseren of zijn zwaktes wil verbeteren. Catalyst zou ik doen als je zijn mindere passing en pace wil verbloemen. Engine kan idd ook prima.
Potver da's vervelend!quote:Op maandag 30 september 2013 22:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij in dit topic dan?quote:Op maandag 30 september 2013 22:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een newbie genoemd worden door iemand die geregistreerd is in 2012, tering
Fittie, fittie, fittie!quote:Op maandag 30 september 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sinds wanneer post jij in dit topic dan?
hij is altijd in de buurt als het los gaat hoor die trapzquote:
thnxquote:Op maandag 30 september 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In 4-2-3-1 dus? Hangt er van af of je wil specialiseren of zijn zwaktes wil verbeteren. Catalyst zou ik doen als je zijn mindere passing en pace wil verbloemen. Engine kan idd ook prima.
Niks gedronken. Al sinds vrijdag niet.quote:Op maandag 30 september 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bakkert niet te veel bier drinken he
Tuurlijk! Sta gelijk vooraan.quote:Op maandag 30 september 2013 22:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij is altijd in de buurt als het los gaat hoor die trapz
update die counter van je eensquote:Op maandag 30 september 2013 22:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk! Sta gelijk vooraan.
[ afbeelding ]
Holy shit al afkick verschijnselenquote:Op maandag 30 september 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niks gedronken. Al sinds vrijdag niet.
Comeback G, comeback. Tik 'em aanquote:Op maandag 30 september 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 september 2013 22:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Holy shit al afkick verschijnselen
Ja, wat wil je weten?quote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef _NZT_ het volgende:
Iemand hier ervaring met gamertag veranderen op Xbox 360
Is net als je ontmaagding, het is voorbij voor je het weetquote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef _NZT_ het volgende:
Iemand hier ervaring met gamertag veranderen op Xbox 360
ik al langer dan jijquote:Op maandag 30 september 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ben jij gedrogeerd en verkracht bij je ontmaagding?quote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is net als je ontmaagding, het is voorbij voor je het weet
Ja was je zo snel klaar?quote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is net als je ontmaagding, het is voorbij voor je het weet
quote:Op maandag 30 september 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben jij gedrogeerd en verkracht bij je ontmaagding?
Die manier van voorheen werkt niet meerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |