SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2013 18:31:36 ]
Mijn SM kwam terug met een heel verhaal over wat er per week 43 gaat veranderen qua vlees en bonuskaart..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:13 schreef joey_k het volgende:
[..]
Er was een bijeenkomst i.i.g. in Zwolle.
Diverse SMM's moesten erheen, samen met 1 medewerker. Had in ieder geval met gastheer/vrouw te maken...
Dat tweede wist ik, maar wat gaat er gebeuren met vlees?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:13 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Mijn SM kwam terug met een heel verhaal over wat er per week 43 gaat veranderen qua vlees en bonuskaart..
Wat gaat er gebeuren dan (eventueel via PM)?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:13 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Mijn SM kwam terug met een heel verhaal over wat er per week 43 gaat veranderen qua vlees en bonuskaart..
De naam greenfields keert terug in plaats van p&e, nieuwe verpakkingen en nieuw ambachtelijk vlees bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:24 schreef Fivel het volgende:
[..]
Dat tweede wist ik, maar wat gaat er gebeuren met vlees?
Bij ons staat de worp vlees voor week 43 niet meer op de WAP.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:51 schreef ikbenschipper het volgende:
Vlees staat wat ik nu begreep voor week 48 op de rol. Ik begreep dat alleen niet aangezien we in week 43 een nieuwe worp vlees hebben.
Heb ik nog niet gecheckt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:54 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Bij ons staat de worp vlees voor week 43 niet meer op de WAP.
Ja precies..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef ikbenschipper het volgende:
Als dat nu 48 word wil ik wel 20 minuten extra besteden om het er iets beter uit te laten zien dan dat het er nu bij staat
Dat probleem zie ik in veel winkels waar ik kom. Als ik het dan als tip geef en een paar dagen later weer komt nog niet. Ach sommige mensen zijn hardleers.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:01 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ja precies..
Vanavond zelf maar even de B-correctie gedaan, aangezien m'n TL dat in de afgelopen twee weken schijnbaar niet voor elkaar heeft gekregen..
Mijn TL had het originele bericht niet eens gezien, dus daar heb ik hem na mijn vakantie maar eens op gewezen, en schijnbaar heeft hij ook een T en B-correctie met elkaar verward..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:07 schreef ikbenschipper het volgende:
Dat probleem zie ik in veel winkels waar ik kom. Als ik het dan als tip geef en een paar dagen later weer komt nog niet. Ach sommige mensen zijn hardleers.
Genoeg (A)SM's die het niet eens zien. Het bericht stond nu ook bij management op plaza dus wie weet....
Tis hoe je het interpreteert. Secundair zou je moeten mee nemen. Sommige mensen blijven ondanks dat ze misschien iets minder verdien bij AH er wel werken omdat het gezellig is, leuk team of omdat ze een OT hebben. Redenen om niet zo'n switch te maken he. (reden dat ik tijdens mijn studie altijd bij AH ben gebleven o.a. omdat ik een OT had en we een leuk team hadden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:07 schreef d4v1d het volgende:
@ die Enquette,
"Als ik hetzelfde salaris zou verdienen bij een ander bedrijf blijf ik toch bij Albert Heijn werken." Daar valt MVP enzo niet onder?
Plaza berichtgevingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Fivel het volgende:
Voor week 43 staat geen worp vlees gepland, enkel paar mutaties. Zullen ze wel zo gepland hebben, een week na de grote diepvries verbouwing.
Er zou toch een WORP in week 43 komen waardoor het nu niet meer mogelijk was om een mutatie in te zetten zodat het BBQ vlees zou uitstromen. Daarom hebben ze centraal het BBQ vlees gesaneerd en moesten winkels zelf een B-correctie uitvoeren. Vandaag nog een bericht over op Plaza gestaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:14 schreef Fivel het volgende:
Voor week 43 staat geen worp vlees gepland, enkel paar mutaties. Zullen ze wel zo gepland hebben, een week na de grote diepvries verbouwing.
Ik bedoelde of MVP onder het salaris viel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Tis hoe je het interpreteert. Secundair zou je moeten mee nemen. Sommige mensen blijven ondanks dat ze misschien iets minder verdien bij AH er wel werken omdat het gezellig is, leuk team of omdat ze een OT hebben. Redenen om niet zo'n switch te maken he. (reden dat ik tijdens mijn studie altijd bij AH ben gebleven o.a. omdat ik een OT had en we een leuk team hadden.
Is een secundaire arbeidsvoorwaarde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik bedoelde of MVP onder het salaris viel.
Het is een secundaire arbeidsvoorwaarde. Salaris is gewoon je uurloon. Maar je kunt de vraag dus zo interpreteren als je wilt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik bedoelde of MVP onder het salaris viel.
Oh, ik snap hemquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:18 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Is een secundaire arbeidsvoorwaarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |