Denk het wel. Hadden het beste uitvak in jaren in de Arena.quote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef Grifte het volgende:
Dat wordt weer genieten met de PAOK-supporters
Vanavond doet hij de interviews.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:00 schreef Grifte het volgende:
Commentaar van Sierd donderdag bij AZ - PAOK
Heeft een maand geleden in Kiev gewonnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:55 schreef tompsv18 het volgende:
Dat Odessa heeft in Oekraïne evenveel punten als Shakthar en 5 meer dan Dinamo Kiev. Zal dus zeker niet makkelijk worden nee.
Kiev zit een sintelbaan omheenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:07 schreef hafcfan het volgende:
Niemand gaat winnen en Psv krijgt dik op de broek. Mooie stadions hebben ze daar in Oekraïne. Shaktar, Djniper, Kiev en deze hebben allemaal een modern stadion waarbij je dicht op het veld zit..
Dat klopt, maar ik vind het een zeer mooi stadion. Die sintelbaan is wel wat jammer inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Kiev zit een sintelbaan omheen
Ze spelen normaal in een kleiner en ouder stadion. Alleen bij grote wedstrijden wijken ze sinds kort uit naar het olympische stadion. Kan me herinneren dat Ajax nog in die kleine speelde in 2010.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind het een zeer mooi stadion. Die sintelbaan is wel wat jammer inderdaad.
Dit ja. En dan sta je weer voor lul tegen FC grvtggtsk of FC schubbekutveenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:36 schreef TLC het volgende:
Ze willen maar niet snappen dat dit het niveau moet zijn voor de Nederlandse clubs ipv de CL.
Erg jammer dat PSV de EL maar niet serieus wil nemen, of andere Nederlandse clubs for that matter.
Over bars in Amsterdam kunnen ze je alles vertellen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik wil graag wat weten over leuke restaurantjes in Saloniki.
Tien jaar geleden zeiden we nog 4-0 5-1quote:
Ik weet het Tong, ik weet het.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tien jaar geleden zeiden we nog 4-0 5-1
quote:
Als voetballer vond ik hem alquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ton LokhoffNet toen je dacht ze allemaal gehad te hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |