Het is dat Van Gaal niet in de CL zitquote:
Om het FOK!forum te redden moet jij zo snel mogelijk uitloggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ajax is de vertegenwoordiger van het Nederlands voetbal. Om het Nederlands voetbal te redden moet er minstens een overwinning op het scorebord staan.
Waarom val je mij persoonlijk aan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Om het FOK!forum te redden moet jij zo snel mogelijk uitloggen.
Vermeer heeft gewoon tegen ze gezegd dat hij keept en tegelijkertijd een banaan voor het raam gehangen. Die hebben niks door.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:56 schreef Morendo het volgende:
Ga het even over Vermeer hebben, die jongen heeft ook familie in de Bijlmer die nu aan het kijken zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg supporter ik voor AjaxLiever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Dafuq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker door Mesut![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |