Welk programma heb je?quote:Op maandag 30 september 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, even over tot de orde van de dag;
mijn Photoshop start niet meer op.
Doet hij helemaal niks meer?quote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
Misschien dat er ook mannen zijn die een idee hebben waar het aan zou kunnen liggen?
quote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
Misschien dat er ook mannen zijn die een idee hebben waar het aan zou kunnen liggen?
Wellicht een beroerde plug-in? Kun je niet proberen met iemand anders zijn of haar account in te loggen kun je zien of het daar aan ligt.quote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
Heb je al geprobeerd om je computer aan en uit te zetten?quote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
Of uit en aan, die is meestal effectiever.quote:Op maandag 30 september 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om je computer aan en uit te zetten?
Ja, uiteraard is dit mijn eerste oplossing om elk probleem wat ik ooit op de computer ondervind op te lossen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om je computer aan en uit te zetten?
Daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 30 september 2013 19:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of uit en aan, die is meestal effectiever.
Apart. Laatst een oude PC met Photoshop CS3 opgestart en zelfs die deed het nog gewoon.quote:Op maandag 30 september 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij denkt ff na maar doet dan niks. Ook bij taakbeheer draait er niks.
En jij hebt ICT gedaanquote:Op maandag 30 september 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Ik had het vermoeden dat er toch een Photoshop-applicatie meedraaide via taakbeheer, dus deze sloot ik af.
Maar dat bleek de setup te zijn.
Teringdom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |