Ik geef je gewoon aan bij de politiequote:Op maandag 30 september 2013 20:49 schreef supersof het volgende:
Maar ik ga het niet doen, aangezien ik geen problemen wil enzovoorts.
Ik weet niet hoe ik op vpn moet op mn macquote:Op maandag 30 september 2013 20:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gwn agter 34 proxies net als bietrlenom
jeweetzellufquote:Op maandag 30 september 2013 20:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gwn agter 34 proxies net als bietrlenom
Dan hebben ze je eindelijk te pakken gekkie niet doenquote:Op maandag 30 september 2013 20:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik geef je gewoon aan bij de politie
Ik zeg toch dat ik het niet doe. Begrijpend lezen leerde je al vanaf groep vier hoor, en ik denk dat jij dat niveau ook nog wel hebt gehaaldquote:Op maandag 30 september 2013 20:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik geef je gewoon aan bij de politie
Ik werd nooit gezocht?quote:Op maandag 30 september 2013 20:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan hebben ze je eindelijk te pakken gekkie niet doen
gekkie niet liegggenquote:
Nee maar als je het toch doet je bent gewaarschuwdquote:Op maandag 30 september 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet doe. Begrijpend lezen leerde je al vanaf groep vier hoor, en ik denk dat jij dat niveau ook nog wel hebt gehaald
Ik ga eens vragen of ze dit even willen verbeteren, het staat fout in het Groene Boekje.quote:
Afgezien van je vreemde zinsopbouw snap ik wat je bedoelt. Ik zal het niet doen OF'je.quote:Op maandag 30 september 2013 20:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee maar als je het toch doet je bent gewaarschuwd
"jij bent bruin jij kanda"quote:Op maandag 30 september 2013 20:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
ja hoi ik ben fins en ik ben geddost door supersof van de fokforum en als jullie me niet serieus nemen zijn jullie racisten
WAT ZEI JIJ KLEINE NEGERINquote:Op maandag 30 september 2013 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"jij bent bruin jij kanda"
ja ik dacht dat jij extra rechten hadquote:Op maandag 30 september 2013 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"jij bent bruin jij kanda"
Kloptquote:Op maandag 30 september 2013 20:49 schreef Bitterlemon het volgende:
Veel mensen denken dat ze het kunnen, maar kunnen het bij nader inzien toch niet.
Omdat bruin?quote:Op maandag 30 september 2013 20:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik dacht dat jij extra rechten had
Dat klopt helemaal, racisme is een geweldig excuus voor alles.quote:Op maandag 30 september 2013 20:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
ja hoi ik ben fins en ik ben geddost door supersof van de fokforum en als jullie me niet serieus nemen zijn jullie racisten
leeft gay gay nog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |