Ben je dik?quote:Op maandag 30 september 2013 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Smoofie met zijn wijze opmerkingen. Poeh.
Haha, maak je niet dik. Grappig.quote:Op maandag 30 september 2013 17:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoeft ze zich dat in ieder geval niet meer te maken over die opmerkingen.
Terechte klacht.quote:Op maandag 30 september 2013 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan Youtube niet eens opkanjeren met dat gezeik over een naam die ik zou moeten gebruiken.
De lol van het feeden is juist het proces. Aan iemand die al dik is valt weinig te veranderen.quote:Op maandag 30 september 2013 17:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zoek een feeder. Hoeft'ie je niet meer te feeden voordat'ie je gaat afraggen.
Je kan er weer een rank dennetje van proberen te maken.. Maar goed, dan ben je geen feeder natuurlijk..quote:Op maandag 30 september 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De lol van het feeden is juist het proces. Aan iemand die al dik is valt weinig te veranderen.
Geen idee wat dat is dus laat maar.quote:Op maandag 30 september 2013 17:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zoek een feeder. Hoeft'ie je niet meer te feeden voordat'ie je gaat afraggen.
Onwetend ben jij zeg.quote:Op maandag 30 september 2013 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is dus laat maar.
Doe eens normaal Smoof.quote:Op maandag 30 september 2013 17:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rotterdam is kut, rotterdam is klote...heel feyenoord...
iemand die op dikke mensen valt, maar dan wel eerst een relatie met een dunnert neemt en deze vol stopt met vreten.quote:Op maandag 30 september 2013 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is dus laat maar.
Alleen omdat je gisteren ook al gekeken hebt.quote:Op maandag 30 september 2013 17:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag 1 tegen 100 te kijken en ik deed het beter dan de kandidaat
Ik doe normaal, vergeleken met al die grapjes die jullie maken over het geloof dat ik aanhang..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |