abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131755318
LB klinkt als een gezellige dag

Enf niet leuk :*

Ik wil ook een tijdmachine. Maar ik heb goede hoop dat dr. Who straks voor mijn deur staat en Riley en meeneem op allerlei avonturen :D

Bij het KDV noemden ze Riley een modelbaby. O+
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:07:09 #152
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131755528
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:16 schreef Omentielvo het volgende:

Spees dank voor de opheldering wie je nou in elkaar zou slaan
Was Silvijn verder vrolijk vandaag?
Wow, Omen -met je modelbaby! -wat een post weer. Jij en Suikertante lossen elkaar mooi af :+
Na het douchen is Silvijn in slaap gevallen en heeft 2 uur en een kwartier geslapen, heel lang voor zijn doen. Daarna is hij de hele dag aan het lachen en spelen geweest gelukkig. Dus wat het nou was?

Die tijdmachine lijkt me ook wel tof om even te kijken. Renaissance heb ik niet zoveel mee, maar de 70's en dan naar Woodstock O+. Of uitgaanstwintiger zijn in de late 80's. Of de jaren 30, de Grote Depressie O+

Klote Enf, wat een gedoe.
pi_131755586
Roaring twenties! O+
pi_131755838
Fieder, een fles gedronken, hopelijk is het een keerpunt!

En LB een gezellig dagje, klinkt leuk! Heb je toevallig foto's voor ons daarvan? ;)

Enf, wat kut zeg, van dr huidje...Klinkt echt heel naar voor M. :(

En Cwen een raarrrrrrr advies, gewoon zo doorgaan hoor, met je gekrompen baby ;)
pi_131755889
Olf doe je dat nou expres? _O-
Maar het is wel rot ja, sterkte enf :*
pi_131755963
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:13 schreef Suikertante het volgende:
Olf doe je dat nou expres? _O-
Maar het is wel rot ja, sterkte enf :*
Wat?
pi_131756007
Jaja *)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:15:42 #158
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131756057
watwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwatwat relrelrelrelrelrelrelrel?
pi_131756303
Ik ben confuus! :o
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:20:18 #161
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131756323
Thanks allemaal. Ja, als het nog langer duurt ga ik wel weer naar de huisarts.. weet niet wat hij er mee moet maja. Dit is ook niks.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131756530
Ik geloof dat ik abuis en wat betreft de locatie van de schimmel die de dochter van Enf lastig valt. :@
pi_131756563
*O* Fieder, ik hoop ook dat het een keerpunt is weer!

Enf, niet weggaan joh!

LB, klinkt als een super relaxte dag O+

Hier waren we naar de Ikea ^O^
pi_131756588
Olf, goeie beeldspraak!

Edit: Suiker, nee, je bent niet de enige! (gut wat zijn we het eens!)
pi_131756628
Ohhhh ik miste dat helemaal :'(
pi_131756682
Ik dacht dat het ergens anders zat?

Huh? Nouja, laten we M's privacy een beetje waarborgen ;), het was in ieder geval niet expres.

Excuus Enf!
pi_131756895
:D
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:30:41 #168
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131756948
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:23 schreef Suikertante het volgende:
Ik geloof dat ik abuis en wat betreft de locatie van de schimmel die de dochter van Enf lastig valt. :@
:D _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef bellelena het volgende:
*O* Fieder, ik hoop ook dat het een keerpunt is weer!

Enf, niet weggaan joh!

LB, klinkt als een super relaxte dag O+

Hier waren we naar de Ikea ^O^
Nee ik wil ook niet weg :'(

Olf het is je vergeven hoor! :* het is ook gewoon een kutschimmel :(
pi_131757739
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:02 schreef Omentielvo het volgende:
Bij het KDV noemden ze Riley een modelbaby. O+
O+

Jeeee, suiker, ik had 'm ook echt niet door :D Maar dat ligt echt vooral aan mezelf :') Geloof dat het tijd is om naar bed te gaan :P

Enf, klote dat het nog steeds zo slecht gaat met die schimmel -O-

Hurray voor sac! Omdat ze zo goed gaat *O* :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:59 schreef Enfermera het volgende:
Jaaa! :D O+ Grote zwiepjurken en tieten tot in je nek :9
Ik las "grote zwieptieten tot in je nek" en zag het al helemaal voor me :D _O-

LB, fijne dag was het zo te lezen *;

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:16 schreef Omentielvo het volgende:
Coco hoe snel die van jou gaat is ze die spekjes zo kwijt denk ik :D
Hoe gaat het met jou en buikbeeb?
Ze legt echt meters aan een stuk af tegenwoordig O+ Maar ik zie haar nog niet slanker worden of haar broeken losser, zeg maar ;)

En gaat goed! Voor zover ik kan inschatten althans. Heb zelf redelijk veel last van misselijkheid/moeheid en mijn darmen, en dat wordt hoogstwaarschijnlijk versterkt doordat mijn lijf door de colitis wat extra heftig reageert op de hormoonwisselingen, en mogelijk nog wennen aan de medicatie die ik nu dagelijks moet prikken. Wat overigens niet klaaglijk bedoeld is, ik doe 't nog, zeg maar :+ Maar moet er alleen wat meer rekening mee houden dan ik gewend ben, ook werk-technisch. Gelukkig heel begripvolle coördinatoren :Y
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:08:01 #170
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131759234
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

O+

Jeeee, suiker, ik had 'm ook echt niet door :D Maar dat ligt echt vooral aan mezelf :') Geloof dat het tijd is om naar bed te gaan :P

Enf, klote dat het nog steeds zo slecht gaat met die schimmel -O-

Hurray voor sac! Omdat ze zo goed gaat *O* :Y

[..]

Ik las "grote zwieptieten tot in je nek" en zag het al helemaal voor me :D _O-

LB, fijne dag was het zo te lezen *;

[..]

Ze legt echt meters aan een stuk af tegenwoordig O+ Maar ik zie haar nog niet slanker worden of haar broeken losser, zeg maar ;)

En gaat goed! Voor zover ik kan inschatten althans. Heb zelf redelijk veel last van misselijkheid/moeheid en mijn darmen, en dat wordt hoogstwaarschijnlijk versterkt doordat mijn lijf door de colitis wat extra heftig reageert op de hormoonwisselingen, en mogelijk nog wennen aan de medicatie die ik nu dagelijks moet prikken. Wat overigens niet klaaglijk bedoeld is, ik doe 't nog, zeg maar :+ Maar moet er alleen wat meer rekening mee houden dan ik gewend ben, ook werk-technisch. Gelukkig heel begripvolle coördinatoren :Y
Zwieptieten :D xD
Ja is stom. Gelukkig lijkt ze er weinig jeuk van te hebben.
Fijn dat je werk je zo tegemoet komt! ^^
pi_131759756
Suiker. Erg opmerkzaam van je :o

Coco fijn dat het goed gaat. En fijn dat er begrip is.

En ik ga slapen weer. Morgen weer werken.
Gisteren en vanmorgen toen ik Riley naar het KDV bracht wilde ze eigenlijk meteen weer mee. Pruillipje trekken. Armpjes naar me toe. :'(
Gelukkig weet ik dat ze het daar naar haar zin heeft.

Maar anyhoe. Welterusten dames en verdwaalde heren :*
pi_131759933
Slaap lekker!
pi_131759957
AAAAAAAH mn baby gilt zoooo hard.
pi_131760060
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:21 schreef Olf het volgende:
AAAAAAAH mn baby gilt zoooo hard.
Wat zeg je? Ik kan je niet verstaan, er ligt een baby doorheen te gillen.

:+ :')
pi_131760112
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat zeg je? Ik kan je niet verstaan, er ligt een baby doorheen te gillen.

:+ :')
:6 Of gilt jouwe ook? Ik snap er niets van.
pi_131760263
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:23 schreef Olf het volgende:

[..]

:6 Of gilt jouwe ook? Ik snap er niets van.
Nee, de 'grap' was dat die van jou zo hard ligt te gillen dat ik het tot hier kan horen :')

Mijnes ligt te maffen. Opvangdag gehad met daarna nog de verjaardag van haar neefje. Dus veeeeel gedaan, kind was doodop.

Is de jouwes ziekjes/hongerig of 'gewoon' huiluurtje/niet willen slapen?
pi_131760352
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:17 schreef Omentielvo het volgende:
Suiker. Erg opmerkzaam van je :o

Coco fijn dat het goed gaat. En fijn dat er begrip is.

En ik ga slapen weer. Morgen weer werken.
Gisteren en vanmorgen toen ik Riley naar het KDV bracht wilde ze eigenlijk meteen weer mee. Pruillipje trekken. Armpjes naar me toe. :'(
Gelukkig weet ik dat ze het daar naar haar zin heeft.

Maar anyhoe. Welterusten dames en verdwaalde heren :*
Ach, dat doet Saartje ook tegenwoordig :D Als ze toevallig staat, dan komt ze naar me toe 'gerend' zelfs (een van de leidsters heeft haar altijd vast als ik ga, maar ik zet haar op de grond om bijvoorbeeld haar eten in de koelkast te gaan doen). O+

Slaap lekker! :*
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:34:08 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131760920
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:12 schreef Olf het volgende:
En LB een gezellig dagje, klinkt leuk! Heb je toevallig foto's voor ons daarvan? ;)
Tuurlijk O+

pi_131761045
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Tuurlijk O+
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik vind jullie dochter echt een heel fijn en mooi meisje O+
En dan niet kwetsbaar/teer-fijn, maar elfjes-fijn O+ O+
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:36:15 #181
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131761124
Coco, nasty misselijkheid... hopelijk blijft dat niet al te lang!

Omen, daar kijk ik echt niet naar uit, het moment dat E zielig wordt als ik wegga van het kinderdagverblijf ;( Al zal ze vast na 1 minuut alweer vrolijk aan het spelen zijn.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:37:04 #182
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131761203
Ik vind mijn dochter een snoepje, zo eentje die je elke dag opnieuw uit het wikkeltje mag halen O+
pi_131761240
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind mijn dochter een snoepje, zo eentje die je elke dag opnieuw uit het wikkeltje mag halen O+
O+
pi_131761260
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:26 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee, de 'grap' was dat die van jou zo hard ligt te gillen dat ik het tot hier kan horen :')

Mijnes ligt te maffen. Opvangdag gehad met daarna nog de verjaardag van haar neefje. Dus veeeeel gedaan, kind was doodop.

Is de jouwes ziekjes/hongerig of 'gewoon' huiluurtje/niet willen slapen?
Ik vermoedde al zoiets ;)

Ik vis net een kapotgebeten speen uit d'r bedje en vermoed dat het d'r boventanden zijn. Als kiezen nog erger zijn... :X

En jeeeeeee LB wat een knapperdje! O+
pi_131761600
Mijn dochter (meh... ik smelt nog steeds als ik dat zeg of schrijf.. mijn dochter... O+) is een kleine zuiplap aan het worden... Kreeg vandaag van het kdv te horen dat we niet genoeg voeding hadden meegegeven, en of het morgen ietsjes meer mag zijn. :@
Helaas heeft de hele vakantieweek live voeden niet m'n kolfproductie opgekrikt. Op deze manier is eind deze week m'n (inmiddels al behoorlijk geslonken) vriezervoorraad helemaal verdwenen. Bah..
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:46:02 #186
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131761915
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef Olf het volgende:

[..]

Ik vermoedde al zoiets ;)

Ik vis net een kapotgebeten speen uit d'r bedje en vermoed dat het d'r boventanden zijn. Als kiezen nog erger zijn... :X

En jeeeeeee LB wat een knapperdje! O+
Huh ik las dat je een kapotgebeten vis uit haar bed viste, ik denk dat ik moet gaan slapen!

LB ik sluit me volledig bij Coco aan O+

Balen shandaly!
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 23:34:32 #187
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131764535
Ik kom nog even hallo zeggen voor ik ga slapen.... Druk dagje met luierinslatrip naar dld. M's 1e schoentjes gekocht O+ en vanavond eerste les EHBK. En dat was best heftig. Volgende werk reanimeren op poppen van formaat D :{
pi_131764710
Geslaagd dagje, kyara. Laten we hopen dat het bij poppen reanimeren blijft, en dat je het nooit in het echt hoeft toe te passen...
pi_131768460
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Mij zus en ik noemen Riley een cadeautje als we haar uit de slaapzak halen O+
pi_131768464
LB ik vind jouw dochter echt een mooi elfje O+

Kyara drukke dag. En die cursus lijkt me eng en goed

Shandaly. Moeilijk. :*
  woensdag 2 oktober 2013 @ 06:58:57 #191
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131768605
Pffff, meisjes goede nacht, alleen om 5 uur voor voeding. Helaas vond dreumes het om 6 uur genoeg geweest. Zo jammer, werkt de 1 mee, protesteert de ander -O-
Hopelijk kan ik straks nog even naar bed. Maar nu eerst even bijlezen....
  woensdag 2 oktober 2013 @ 08:02:47 #192
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131768968
Oh Gulara, fijn die speen terug stoppen. Zo fijn als ze het zelf kunnen. Hoewel ze hem dan ook nog wel eens kwijt zijn omdat ze er boven op liggen, of hij ligt onder een knuffel. of uit bed gevallen.....
Ennuh, gelukkig nieuwjaar ;)

Loj, dat verschonen 's nachts is ook niet leuk. Maar koud en nat ook niet. Hier gebeurt het ook nog wel eens dat ze doorlekken :( Mooie stats! EN fijn dat hij het zo goed doet. Ja, dat laten huilen lijkt mij ook niks :N En een koekje heb ik ook nooit gegeven op die leeftijd Broodkorst of soepstengel of zo.

Inca, wat fijn dat ze nu in de co-sleeper kan. Lijkt me echt zo fijn! En een hoektand :o Die heeft M nog niet eens. En de trap op _O_ Maar je laatste zinnetje. Succes bij de ha :*

Spees, briljante paint! _O- Wat sneu dat hij zo over de rooie ging.

Wow Hilz, maat 62 bij 6 weken. Toen gingen wij net over naar maat 50 geloof ik ;D

Enf, bijna 1, wat gaat het toch snel! En mooi compliment van het cb :Y Sneu van d'r huidje. De Mixa duurt nu in elk geval niet lang meer :*

FR, fijn dat SAC al boven d'r geboortegewicht is. Ben wel benieuwd naar haar naam eigenlijk.

Cwen, ook al mooie stats, nou ja, dat gekrompen is niet zo best. Misschien toch iets minder heet wassen? Teveel eetmomenten? Wat suf! Ik weet nooit hoeveel voedingen ze krijgen :@ Is eigenlijk ook nooit naar gevraagd. Je voed op verzoek? Oh nou prima, ze doen het er goed op. Dat idee.

Fieder, fijn dat L zijn fles op heeft. Hoe is het nu?

LadyBlack, klinkt als een gezellig dag. Fijn dat je je meisje zo makkelijk mee kan nemen. Leuke foto's O+

Omen''s modelbaby O+

Olf, hoe gaat het met je gilbaby? Neem aan dat ze inmiddels weer stil is ;)

Shandaly, balen van je productiedip -O-
  woensdag 2 oktober 2013 @ 08:08:18 #193
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131769007
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 05:51 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Mij zus en ik noemen Riley een cadeautje als we haar uit de slaapzak halen O+
Ik zing altijd "I want to break free" of het deuntje van "you can leave your hat on" als ik zijn slaapzak uitdoe :+

Goeie post Kyara :7
  woensdag 2 oktober 2013 @ 08:09:19 #194
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131769010
Ik zeg altijd, hallo voet, hallo teentjes! En dan realiseer ik me dat een baby uit de slaapzak haal ipv een dreumes :')
pi_131769056
Goedemorgen, ik zit alweer 'fris en fruitig' op kantoor na een werkdag gisteren van bijna 15 uur.
Ik haak vanaf deze pagina weer in...

Kyara oh jammer van dreumes. Hopelijk slaap je nog ff lekker zometeen.

LB lovely die foto's!!

Shandaly hmmm wat enorm balen zeg....
pi_131769091
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:08 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik zing altijd "I want to break free" als ik zijn slaapzak uitdoe :+
ik ook :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131769103
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:15 schreef Animalmix het volgende:
Goedemorgen, ik zit alweer 'fris en fruitig' op kantoor na een werkdag gisteren van bijna 15 uur.
Ik haak vanaf deze pagina weer in...

Pffff jij ook al. Ik ook zoiets. :O
Succes vandaag!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:35:13 #198
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131770149
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:08 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik zing altijd "I want to break free" of het deuntje van "you can leave your hat on" als ik zijn slaapzak uitdoe :+

Goeie post Kyara :7
_O- _O_
  woensdag 2 oktober 2013 @ 10:12:02 #199
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131770921
Ladies, ik moet even mijn ei kwijt, ben vanochtend zo ontzettend geschrokken :'(

Had J. net de luier uit gedaan en buk om die in de emmer te doen, en toen hoorde ik een plof. Mijn wilde jongetje heeft zich op de een of andere manier van de commode af gelanceerd, en landde head first in de luieremmer (ja, je leest het goed). Ik geloof dat ik nog nooit zo hard gegild heb...

Hij lijkt in orde nu (was zelf natuurlijk ook enorm geschrokken), klein schrammetje op zijn arm, maar men, wat hoop ik dat dit jullie nooit overkomt. Kreeg zowat een hartverzakking... Heb m natuurlijk een half uur helemaal platgeknuffeld, en toen was meneer weer ok (en had honger!).

J. is nu op KDV, en heb gezegd dat ze meteen moeten bellen als er wat is, dan sta ik binnen een kwartier daar (en t is normaal echt min. 20 minuten rijden vanaf werk :@ ).

Sorry voor de ego-post, ik lees hier veel, maar heb vaak zo weinig tijd om te reageren... T helpt al om t even op te schrijven, voor me de worst mom ever :'(

Oh, enne:
Liedjes bij slaapzak uitdoen, leuk idee, misschien ook eens proberen :)
Hilz, grote baby :D , hier zaten we bij 6 weken echt in maat 50 (en misschien een paar stuks 56 al)
LB, jij ook zo'n leuke pluis-punk baby O+ . Hier ook een met ontembaar zachte piekhaartjes...
Pff, en verder ben ik het spoor een beetje bijster, nu aan t werk, voor zover ik me kan concentreren :'(
pi_131771073
Goedemorgen!

F heeft lekker geslapen en is nu bij de gastouder, als we hem ophalen rijden we meteen door naar mijn schoonouders alwaar hij lekker verwend wordt terwijl wij hutspot gaan eten en bier gaan lurken tijdens Leidens Ontzet! *O* Waarschijnlijk neem ik om 22:30 een taxi naar het huis van mijn schoonouders om ergens op de overloop in slaap te vallen :')

Fieder, is de melk alweer wat meer in trek na dat ene flesje gisteravond?

Coco dat is wel écht heel prettig, dat je werk meedenkt ^O^

LB die bovenste foto O+ wat een lief gezichtje heeft ze toch! Het lijkt wel of ze een beetje een stoere hanenkamp krijgt :D

Shandaly dat is balen, maar de keerzijde is natuurlijk dat ze goed drinkt!

Kyara wat voor schoentjes zijn het geworden? O+ En poppen van een gelijk formaat reanimeren lijkt me ook best confronterend.. hoe ben je bij die cursus terecht gekomen?

Olf ik zie nu voor me dat jouw baby gisteren gillend met haar scherpe tanden de speen aan stukken scheurde _O- Maar goed, in het echt is het iets minder leuk natuurlijk :*

mouse dat is schrikken, maar ik moest toch lachen :@ Ik zie al spartelende beentjes uit de luieremmer steken _O- :@

Ik probeer de slaapzak stiekem altijd nog even aan te laten want het knuffelt zo lekker :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')