Wow, Omen -met je modelbaby! -wat een post weer. Jij en Suikertante lossen elkaar mooi afquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:16 schreef Omentielvo het volgende:
Spees dank voor de opheldering wie je nou in elkaar zou slaan
Was Silvijn verder vrolijk vandaag?
Wat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:13 schreef Suikertante het volgende:
Olf doe je dat nou expres?![]()
Maar het is wel rot ja, sterkte enf
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:23 schreef Suikertante het volgende:
Ik geloof dat ik abuis en wat betreft de locatie van de schimmel die de dochter van Enf lastig valt.
Nee ik wil ook niet wegquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:24 schreef bellelena het volgende:
Fieder, ik hoop ook dat het een keerpunt is weer!
Enf, niet weggaan joh!
LB, klinkt als een super relaxte dag
Hier waren we naar de Ikea
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:02 schreef Omentielvo het volgende:
Bij het KDV noemden ze Riley een modelbaby.
Ik las "grote zwieptieten tot in je nek" en zag het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:59 schreef Enfermera het volgende:
Jaaa!![]()
Grote zwiepjurken en tieten tot in je nek
Ze legt echt meters aan een stuk af tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:16 schreef Omentielvo het volgende:
Coco hoe snel die van jou gaat is ze die spekjes zo kwijt denk ik
Hoe gaat het met jou en buikbeeb?
Zwieptietenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jeeee, suiker, ik had 'm ook echt niet doorMaar dat ligt echt vooral aan mezelf
Geloof dat het tijd is om naar bed te gaan
Enf, klote dat het nog steeds zo slecht gaat met die schimmel![]()
Hurray voor sac! Omdat ze zo goed gaat![]()
[..]
Ik las "grote zwieptieten tot in je nek" en zag het al helemaal voor me![]()
![]()
LB, fijne dag was het zo te lezen
[..]
Ze legt echt meters aan een stuk af tegenwoordigMaar ik zie haar nog niet slanker worden of haar broeken losser, zeg maar
En gaat goed! Voor zover ik kan inschatten althans. Heb zelf redelijk veel last van misselijkheid/moeheid en mijn darmen, en dat wordt hoogstwaarschijnlijk versterkt doordat mijn lijf door de colitis wat extra heftig reageert op de hormoonwisselingen, en mogelijk nog wennen aan de medicatie die ik nu dagelijks moet prikken. Wat overigens niet klaaglijk bedoeld is, ik doe 't nog, zeg maarMaar moet er alleen wat meer rekening mee houden dan ik gewend ben, ook werk-technisch. Gelukkig heel begripvolle coördinatoren
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik kan je niet verstaan, er ligt een baby doorheen te gillen.![]()
Nee, de 'grap' was dat die van jou zo hard ligt te gillen dat ik het tot hier kan horenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:23 schreef Olf het volgende:
[..]Of gilt jouwe ook? Ik snap er niets van.
Ach, dat doet Saartje ook tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:17 schreef Omentielvo het volgende:
Suiker. Erg opmerkzaam van je![]()
Coco fijn dat het goed gaat. En fijn dat er begrip is.
En ik ga slapen weer. Morgen weer werken.
Gisteren en vanmorgen toen ik Riley naar het KDV bracht wilde ze eigenlijk meteen weer mee. Pruillipje trekken. Armpjes naar me toe.![]()
Gelukkig weet ik dat ze het daar naar haar zin heeft.
Maar anyhoe. Welterusten dames en verdwaalde heren
Tuurlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:12 schreef Olf het volgende:
En LB een gezellig dagje, klinkt leuk! Heb je toevallig foto's voor ons daarvan?
Ik vind jullie dochter echt een heel fijn en mooi meisjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tuurlijk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind mijn dochter een snoepje, zo eentje die je elke dag opnieuw uit het wikkeltje mag halen
Ik vermoedde al zoietsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, de 'grap' was dat die van jou zo hard ligt te gillen dat ik het tot hier kan horen
Mijnes ligt te maffen. Opvangdag gehad met daarna nog de verjaardag van haar neefje. Dus veeeeel gedaan, kind was doodop.
Is de jouwes ziekjes/hongerig of 'gewoon' huiluurtje/niet willen slapen?
Huh ik las dat je een kapotgebeten vis uit haar bed viste, ik denk dat ik moet gaan slapen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets![]()
Ik vis net een kapotgebeten speen uit d'r bedje en vermoed dat het d'r boventanden zijn. Als kiezen nog erger zijn...![]()
En jeeeeeee LB wat een knapperdje!
Mij zus en ik noemen Riley een cadeautje als we haar uit de slaapzak halenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind mijn dochter een snoepje, zo eentje die je elke dag opnieuw uit het wikkeltje mag halen
Ik zing altijd "I want to break free" of het deuntje van "you can leave your hat on" als ik zijn slaapzak uitdoequote:Op woensdag 2 oktober 2013 05:51 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Mij zus en ik noemen Riley een cadeautje als we haar uit de slaapzak halen
ik ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zing altijd "I want to break free" als ik zijn slaapzak uitdoe
Pffff jij ook al. Ik ook zoiets.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:15 schreef Animalmix het volgende:
Goedemorgen, ik zit alweer 'fris en fruitig' op kantoor na een werkdag gisteren van bijna 15 uur.
Ik haak vanaf deze pagina weer in...
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zing altijd "I want to break free" of het deuntje van "you can leave your hat on" als ik zijn slaapzak uitdoe
Goeie post Kyara
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |