Zo, weer eens tijd voor een megapost. Ik houd het even bij het vorige (en dit) topic, dan weet ik ook weer hoe het nu is met jullie.

Shandaly die moeder en dochter foto in het zwembad is ook bijzonder zeg!
Woezel en Pip vind ik ook niet zo boeiend maar mijn vriend zag de foto en vond meteen de tulp zo leuk die aan de speelboog hangt

Omen als je alleen bent en je baby huilt 's nachts, dan vind ik het eigenlijk niet heel raar dat je soms mee moet huilen. Wij hebben echt geluk met F maar als hij zijn dag niet heeft en ik heb me erg verheugd op een vrije avond of die lekkere sushi die op tafel staat dan kan ik ook wel janken.

Die smikkelfoto van Riley is echt geweldig

Belle, spuien

helpt altijd (soms kort, maar dat is ook wat)! Hopelijk slaap je met de cosleeper toch wat beter en dan kun je de sippe gedachten ook wat beter aan! Dat heb ik tenminste

Wat een mooie foto's weer

Loj met je aliened (meppende) baby

en twee winterjasjes! F heeft er geen, wanneer gebruik jij ze? Ik weet even niet meer hoe oud je meneer al is

Ik zie nu dat hij ook al zo lang los kan zitten dus misschien zit ie al op de fiets en dan lijkt een winterjas me wel lekker ja

F heeft wel een winterpak trouwens, en een sjaal en wantjes, liehief.
Balen dat jullie weer in het oude patroon zijn gevallen. Hopelijk is de ommekeer nu echt nabij!
Animal ik vind het huis er heel groot uit zien! Ik ben niet zo into de nieuwbouw maar ik zit wel likkebaardend te kijken, hopelijk verkopen jullie het snel!

Mineola hoe is het met de oortjes daar?
FR hoe gaat het daar met jullie verse spruit? Lekker dat jullie zoveel slaap krijgen!
Fieder tot woensdag is nog best lang! Hoe gaat het nu?
becky hoei, naar de SEH, is de pijn nu weg?
mandy met trotse D in de stoel

ik wilde al vragen om een foot maar ik zie hem al! Leuke streepjestrui

En stoer hoor in z'n stoel met z'n trotse koppie!
pessie wat naar! Hopelijk gaat 't snel over die "griep" en kan ze gauw van haar zoontje genieten!
Jeetje danic het lijkt me best heftig om je baby een klysma te geven

Ik herken wel dat het zoooo snel gaat! Vandaag zag ik F zich helemaal opdrukken en toen met één arm een knop helemaal bovenop het activity center indrukken!

Zo bewust! En hij begint te rollen tijdens het verschonen en hij kan een soort tijgeren maar is er eigenlijk te lui voor en en en..

Tandjes hier nog niet in beeld trouwens, dat is snel danic!
Cwen fijn he als je baby zo mobiel is dat je allemaal van die leuke dingen kunt doen! Jammer dat er nog steeds krampjesleed is..
hillie die foto's zijn echt niet normaal hoor, het lijkt echt dezelfde baby!

Lief ook

XM wat mooi dat de test op je vaders verjaardag positief was, en bij Omen op moederdag

Sowieso leuk om al die verhalen te lezen!

Gulara met projectielkotsende Pi

Wat sneu! Hoe gaat het nu?
Inca hoe is het met de kiezen (of toch tandjes)?
Hilzillah die foto's zijn supermooi. Die blauwe ogen zijn ook echt prachtig.
laiveneer, wel fijn dat de infacol een beetje helpt en dat het ondanks de kramp zo'n lachebek is

Kyara zijn jullie nog naar de apenheul geweest? En niet denken dat je faalt.. écht niet hoor. Volgens mij vind je dat uiteindelijk zelf ook niet maar ik zeg het nog maar eens

(en je houdt het ook best lang vol he, zeker met een tweeling!)
Jouw vertelverhaal trouwens

Jammer dat je moeder in eerste instantie niet zo blij was. Was dat medeleven of waren jullie zelf intussen wel blij en trots?
LB Ik vond haar op de foto in het fototopic ook echt een lange slanke dame! Maar het is ook gewoon heel gek om haar zo rechtop te zien natuurlijk

Ik gebruik trouwens de app van het groeiboekje: GroeiApp. Ook fijn!
Sparkling, wat heb jij een zuiplap zeg!

Fijn dat het zo goed gaat

Spees, dat jij die romper bij de kat hebt geprobeerd aan te trekken verbaast me dan weer niets

Ik heb een Koeka omslagdoek van badstof, maar eigenlijk gooi ik er altijd meteen een gewone handdoek overheen. Dan lekker even een beetje knuffelwrijven en dan het echte afdroogwerk met een gewone hydrofiel. Die grote klinken wel handig hoor, trouwens!
Ik heb van een vriendin ook van die dikke flanellen geleend, die zijn ook fijn om in te bakeren en ook om onder het hoofdje te leggen als je baby kwijlt want het lekt niet zo snel door.
Wij hebben een foto van de test tussen onze vakantiefoto's gegaan toen we naar mijn ouders gingen, maar die bleken niet te weten hoe een test eruit zag dus die begrepen het niet tot ik het letterlijk zei

Ze waren heel blij!
Bij mijn schoonouders konden we redelijk voorspellen hoe het gesprek zou gaan als we er zouden zijn want ze waren op vakantie geweest. We hebben eerst gevraagd hoe hun vakantie was, hebben ze een uur over zitten vertellen. Toen zei zijn moeder:
"Nou! Dat was onze vakantie! En, hoe is het met jullie?"
"Nou goed, want ik ben zwanger!"
"Ohja!" …. "Oh OHHHH!!!"

Mijn beste vriendin heb ik trouwens om 5:30 direct gebeld doen de test nog warm was

Tenslotte de Olf (beetje laat), als het om mijn broertje en zijn vriendin ging zou ik zelf niet twijfelen maar wel goed overleggen met mijn vriend. Voor hem is het ook niet niks! Ik vind het wel belangrijk dat de baby in een fijn gezin terecht zou komen. Ook als het een eenoudergezin zou zijn hoor, maar ik zou geen draagmoeder willen zijn als de kleine dan in een onstabiele relatie zou komen.
Eiceldonatie hetzelfde verhaal.
Vanaf het moment dat je de vraag stelde denk ik ook wel eens aan anonieme eiceldonatie. Niet om meteen juichend mijn eicellen te doneren maar ik zou er nog wel over nadenken. Nu ik weet hoe een kinderwens kan zijn en hoe mooi het is om moeder te worden

Ik denk niet dat ik zou zoeken. Vind het zo plastisch, ook al is dat voor de ouders waarschijnlijk niet zo.
Zo, dat was het weer, tot volgende week!