Ruiter loopt ook uit zijn contract hoorde ik.quote:Op maandag 30 september 2013 13:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die vind ik anders ook niet al te best. Als we een keeper halen, moet het wel een keeper zijn die direct in de basis kan.
Die komt dan wat eerder in aanmerking wat mij betreft.quote:Op maandag 30 september 2013 14:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Ruiter loopt ook uit zijn contract hoorde ik.
Mulder afbranden is niet opeens hip. Mulder is gewoon niet goed genoeg voor dit elftal.quote:Op maandag 30 september 2013 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja, laten we een 3 jaar oudere keeper kopen die absoluut niet beter is, alleen omdat het nu hip is om Mulder weer af te branden.
Een jaar terug was de algemene tendens nog dat het de toekomstige keepert van het NL elftal was.quote:Op maandag 30 september 2013 14:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Mulder afbranden is niet opeens hip. Mulder is gewoon niet goed genoeg voor dit elftal.
Rare tendens dan. Ook vorig jaar.quote:Op maandag 30 september 2013 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een jaar terug was de algemene tendens nog dat het de toekomstige keepert van het NL elftal wa
Bij wie?quote:Op maandag 30 september 2013 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een jaar terug was de algemene tendens nog dat het de toekomstige keepert van het NL elftal was.
Eens. Het was net zo belachelijk als stellen dat hij nu ineens niet meer goed genoeg is voor Feyenoord.quote:Op maandag 30 september 2013 14:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Rare tendens dan. Ook vorig jaar.
Dat is voor mij niet iets van de laatste tijd.quote:Op maandag 30 september 2013 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens. Het was net zo belachelijk als stellen dat hij nu ineens niet meer goed genoeg is voor Feyenoord.
Voor mij ook niet. Al gunde ik hem natuurlijk al een paar jaar het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 30 september 2013 15:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet iets van de laatste tijd.
Ok, dat kan, dan gaan we het daarover niet eens worden.quote:Op maandag 30 september 2013 15:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet iets van de laatste tijd.
Met De Vrij wel, met Mulder niet denk ik.quote:Op maandag 30 september 2013 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, dat kan, dan gaan we het daarover niet eens worden.
Een groot deel van het topic is ongeveer in een jaar van![]()
![]()
naar
![]()
![]()
gegaan. Zelfde met de Vrij. Ik denk dat het wel goed komt met beiden
Grote verschil is dat de Vrij echt wel talent heeft maar het er momenteel niet uitkomt, Mulder is een 13 in het dozijn keeper, niets bijzonders.quote:Op maandag 30 september 2013 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, dat kan, dan gaan we het daarover niet eens worden.
Een groot deel van het topic is ongeveer in een jaar van![]()
![]()
naar
![]()
![]()
gegaan. Zelfde met de Vrij. Ik denk dat het wel goed komt met beiden
Ik verwacht niet dat Mulder het gaat schoppen tot de wereldtop, maar ik denk wel dat hij goed genoeg is voor de top in Nederland. Als je dat zelf in huis hebt vind ik het zonde om de buidel te trekken, zeker als Feyenoord. En dan al helemaal voor een oudere keeper die niet bijzonder veel beter is.quote:Op maandag 30 september 2013 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grote verschil is dat de Vrij echt wel talent heeft maar het er momenteel niet uitkomt, Mulder is een 13 in het dozijn keeper, niets bijzonders.
dat ben ik met je eensquote:Op maandag 30 september 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Mulder het gaat schoppen tot de wereldtop, maar ik denk wel dat hij goed genoeg is voor de top in Nederland. Als je dat zelf in huis hebt vind ik het zonde om de buidel te trekken, zeker als Feyenoord. En dan al helemaal voor een oudere keeper die niet bijzonder veel beter is.
Wat is er nou weer mis met Mulder?quote:Op maandag 30 september 2013 15:59 schreef satecl het volgende:
Feyenoord had begin dit seizoen Sonny Stevens al moeten halen. Echt een goeie keeper waar Twente heel veel plezier aan gaat beleven.
Als Ruiter volgend seizoen transfervrij op te halen is zou ik dat ook proberen. Lamprou en Graafland is niet van het niveau Feyenoord, en Mulder vindt ik ook geen keeper voor Feyenoord 1.
Elke wedstrijd wel 40-45, ja.quote:Op maandag 30 september 2013 16:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij maakt weleens een fout. Zoals praktisch iedere keeper in de NL competitie.
Onzekere uitstraling, met gekke reddingen. Gister ook weer 2 blunders(vrije trap en 2e goal).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |