Bijna iedereen zit in het bubbelbad en er klinkt muziek op de achtergrond: Rick Astley (Never gonna give you up) en de Blues Brothers (Need somebody). En er is een hoop drank. Tja... zo krijg je de sfeer er wel in. ![]()
En in NL???
quote:Sorry, ik heb het bijbehorende screenshot net weggegooid. Evi's borsten kennen we nu toch wel? Maar je hebt gelijk, zo is hoe Big Brother ooit bedoeld is. Al versta ik er geen snars (lelijke taal bovendien). deze mensen hebben nog het idee met iets bijzonders mee te doen en geven zich (letterlijk) bloot. En dan heb ik niet alleen over het naakt en de sex. In Nederland is het concept allang uitgemolken. Het is allemaal al een keer geweest.
Op vrijdag 27 september 2002 02:03 schreef Jammie het volgende:
Lachuh! Ik wist niet zeker of Evi in het bubbelbad zat of dat zij juist degene was aan de rand van het bad met een badjas aan. Het laatste was het geval. Het andere donkerharige meisje (weet ik veel wie?) stapte uit het bad. De camera zoomde zó zichtbaar in op haar borsten. Was echt errug lachwekkend. Ze kennen daar geen enkele schroom, ook de regie niet, en zo hoort het ook!
quote:Na bestudering van de stream ze doet het niet geeft kusjes op zijn buik.
Op vrijdag 27 september 2002 01:00 schreef NashNL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Evi kan natuurlijk niet achterblijven:
[afbeelding]
Bijna iedereen heeft een ander haar kleurtje daar zijn ze de halve nacht mee bezig geweest. De massage bevalt iedereen goed want er wordt nog steeds druk gemasseerd. De rest van de nacht is rustig verlopen. Op een gegeven ogenblik zijn de dames in de slaapkamer er achter gekomen dat er achter de ramen cameras staan. Dus werd er druk naar de ramen gekeken door iedereen. Het ging als een lopend vuurtje door het huis want op een gegeven ogenblik stond iedereen wel voor een raam. Evi slaapt naakt en was nog even met haar zelf bezig ook al is het niet echt goed te zien. Maar het lijkt er wel op, de dames en de heren liggen nu gezellig bij elkaar. Er was iets van een ontbijt klaar gemaakt. Het valt mij wel op dat er erg kort wordt geslapen in het huis. Het is echt niet meer dan een paar uurtjes.
Iedereen heeft nog een groot deel van de ochtend in bed gelegen. In de loop van de middag is iedereen weer verder gegaan met het kleuren van de haren. Het ziet er allemaal gezellig uit. Vanavond is de grote avond er gaat er één het huis verlaten. Nog even de namen : Pongo (kale vent)
Zsanett (nep pijpactie) en Tara (stille griet). Ik hoop dat Zsanett nog even blijft het is een lekker heet ding waar je nog iets van kan verwachten.
[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 03-10-2002 23:12]
quote:screenshotjes???
Op donderdag 3 oktober 2002 23:31 schreef suikerberg het volgende:
De dames zaten erg bloot op de stoel
quote:Gaat niet, Ik heb er wel een filmpje van gemaakt, alleen kwaliteit is niet echt heel erg goed. Er wazig allemaal
Op donderdag 3 oktober 2002 23:34 schreef scanman01 het volgende:[..]
screenshotjes???
Alle berichten zijn echt gebeurt geen fack
quote:Toch bedankt voor de moeite. We moeten wel in de gaten blijven houden wat er zoal gebeurt in Hongarije.. Toch lijkt het sex-gebeuren daar te zijn afgelopen. Misschien hebben ze iets te horen gekregen ofzo..
Op vrijdag 4 oktober 2002 00:44 schreef suikerberg het volgende:
verbinding is erg slecht duurt wel een paar minuten voor je beeld heb ik stop met het maken van verslagen
quote:Het lijkt er wel een beetje op. Zal ze wel vertelt zijn in de DBK. Het gaat wel over het hardcore werk van evi. Want het gaat 10000% heter aan toe dan in NL
Op vrijdag 4 oktober 2002 01:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
Toch bedankt voor de moeite. We moeten wel in de gaten blijven houden wat er zoal gebeurt in Hongarije.. Toch lijkt het sex-gebeuren daar te zijn afgelopen. Misschien hebben ze iets te horen gekregen ofzo..
Een groot deel van de nacht is door gebracht in de Pool waar iedereen knap dronken in zat. Evi heeft hier nog een mastrubatieshowtje gegeven, en zat de flikvlooien met de kale. Maar hij wou niks met haar te maken hebben en Renato had deze avond andi en die andere meid. Andi werd door Evi op haar bek gezoend met drank in haar mond. Na een verloop van tijd ging iedereen één voor één de pool uit en aan de keukentafel praten of slapen. Zag die kale nog met een viool herrie maken. En Zsanett ging met haar liefje als laatste naar bed. Zsanett was de hele avond al erg plakkerig met hem. Het is eigenlijk wel een eng gezicht, waarschijnlijk weet ze niet precies hoe ze het moet aanpakken want ze heeft al een vriend.
Toen iedereen sliep werden de eerste al weer wakker en zo zie je in de loop van de ochtend/middag iedereen weer wakker worden. Omdat iedereen erg veel had gedronken ging dat erg moeizaam. In de loop van de middag zat iedereen na een film te kijken met Micheal Jackson. Geen flauw idee welke het was maar iedereen zat te kijken. Toen de fim was afgelopen zat iedereen te praten in de kamer of ging naar buiten
Drie zitten er nu buiten te praten, omdat deze stream de enige is die echt goed loopt blijf ik bij deze. De andere is erg blokkerig en dat irriteert op een gegeven moment. Het zal vanavond wel een rustige avond worden want iedereen is gisterenavond uit zijn dakgegaan.
quote:met deze proxy:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:10 schreef AnTjE101 het volgende:
Is er nog een stream die werkt dan??
Het zal een kort verslag zijn want er gebeurt op dit moment niet zo veel meer in het huis. Geeft niet het kan niet elke avond zo wild zijn als donderdagnacht. Iedereen is gisteren nacht weer heel laat naar bed gegaan. Het dag/nacht ritme lijkt mij erg verstoort. De hele avond heeft Zsannet in de belangstelling gestaan. Ze heeft een verschikkelijk huilbui gehad maar waarover
De boel werd rond 1uur in de middag weer actief. Het leuk om te zien dat de dames de heren een ochtendkus geven. Of anders om en dat zelfde gebeurt 's avonds ook weer. De middag heeft in het teken gestaan voor de Live uitzending van vanavond.
Er werd meerdere keren een dansje geoefend van Michael Jackson. Het zag er wel leuk allemaal, iedereen gaat op een leuke manier met elkaar om. Het lijkt er dat er twee stellen gaan ontstaan in het huis.
Angela --> Renato & Popey --> Zsanett. De laatste zijn de laatste tijd wel erg Klef bezig. Je zou denken van kom op doe iets.
16:35
Op dit moment zitten ze weer naar de video van M te kijken.
Ach ja... na een paar keer heb je dat ook wel gezien trouwens. Het blijft storend dat je er geen zak van verstaat.
quote:Je hebt het niet gemist, ik ben op dit moment het filmpje aan het knippen met alleen de leuke momenten er in. Het het is af te vinden op
Op zaterdag 5 oktober 2002 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb dus weer het een en ander gemist blijkbaar.... damn....Ach ja... na een paar keer heb je dat ook wel gezien trouwens. Het blijft storend dat je er geen zak van verstaat.
[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 05-10-2002 21:44]
quote:Shit all the ladys are nominated. That is very bad, like the hungary people only man. In december its a homo home.
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:17 schreef GarB het volgende:
A new record held from now by Big Brother Hungary: 6 out of 10 players are nominated for the third eviction round.
They are: Andi, Angéla, Évi, Iti, Pongó (all 3 nominations) and Zsanett (4).
The public nominated Iti (42%) and Angéla (28%). Zsanett and Évi got 10%-10%, Andi got 4%, and Pongó got 3% from the viewers.
quote:I'm crossing my fingers Iti be the next to leave the house.
Shit all the ladys are nominated. That is very bad, like the hungary people only man. In december its a homo home.
quote:I hope so
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:33 schreef GarB het volgende:[..]
I'm crossing my fingers Iti be the next to leave the house.
What was the reaction from the people about last thursday. The party with the strippers.
quote:Zsanett was very nervous about her boyfriend because she was a little bit drunk and had heavy flirt with Szabi at that night. Yesterday her friend said he has "sleepless nights" because of Zsana.
What was the reaction from the people about last thursday. The party with the strippers.
quote:Yesterday night Zsanett was a crying in a chair. She was thinking on here boyfriend. She plays with the boys. Andi a virgin that night she was very horny. Why is Andi a virgin?
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:11 schreef GarB het volgende:[..]
Zsanett was very nervous about her boyfriend because she was a little bit drunk and had heavy flirt with Szabi at that night. Yesterday her friend said he has "sleepless nights" because of Zsana.
The strippers commented they don't believe that Andi is virgin. They said she wasn't as shy as virgins generally(But she has a medical verification that she is "virgo intacta"
)
quote:Andi's parents got divorced when she was 5, and she was adjudged to her very conservative father. There are no exact cognitions about their common past (because they moved to Sydney in 1980 and only hardly got in touch with their relatives in Hungary), so we suppose that her father was very severe about his daughter.
Yesterday night Zsanett was a crying in a chair. She was thinking on here boyfriend. She plays with the boys. Andi a virgin that night she was very horny. Why is Andi a virgin?
quote:I hope that a man lives BB the next time.
Op zaterdag 5 oktober 2002 22:47 schreef GarB het volgende:[..]
Andi's parents got divorced when she was 5, and she was adjudged to her very conservative father. There are no exact cognitions about their common past (because they moved to Sydney in 1980 and only hardly got in touch with their relatives in Hungary), so we suppose that her father was very severe about his daughter.
Zsanett likes to chaff the boys (like all the 4 girls), but anyway, she is one of the most sincere players in the house, and this will be a huge advantage for her, Évi, Andi & Pongó against Angéla & Iti on the 3rd eviction day.
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 00:34 schreef GarB het volgende:
Renato and Évi have nominated each other - would you believe?![]()
And why is that?
quote:What streams are ya using?
Op zondag 6 oktober 2002 00:45 schreef GarB het volgende:
Yes, but I don't know that the V-net did the streams for external net users (not from Hungary) accessible again or not.
Gimme 1 plz
quote:Explanation by Évi: "He doesn't take part in common programmes."
And why is that?
quote:I use the streams presented on the site, I don't know special urls (I'm an outsider in computers).
What streams are ya using?Gimme 1 plz
Een groepje heeft in de huiskamer aan de tafel hangend en lullend op de bank doorgebracht. De grootste ergernis voor de streamer van het elektrische orgel. Op dat ding werd van tijd tot tijd op gespeeld. In de loop van de nacht zijn een aantal bewoners een liedje gaan schrijven.
Hoe het klonk weet ik niet want ik neem de streams zonder geluid op versta er toch niks van.
Toen het af was hebben ze het voor een camera gezongen, en in de loop van de nacht ging iedereen na bed. Behalve Renato, Zsanett, Popey deze waren nog een maaltijd aan het klaar maken. De laatste twee die gingen slapen was Zsanett, Popey maar die hadden toen al een uurtje of wat met elkaar zitten lullen. Het was een saaie nacht
11:00
De kapper is gearriveerd en is bezig met het knippen van de haren van de dames en Heren.
Het was wel even vreemd want ik zag ineens twee vreemde mannen in het huis rondlopen.
En dan denk je wat is er aan de hand de Kapper dus.
quote:Yes, Renato and Evi are not so close the last time. Renato and Angela are a new couple.
Op zondag 6 oktober 2002 00:34 schreef GarB het volgende:
Iti is saying that he must be popular outside. What a gull...![]()
Back to the nominations for a moment: Renato and Évi have nominated each other - would you believe?![]()
De kappers zijn nog steeds bezig met het knippen, kleuren van de haren van de bewoners. Er wordt natuurlijk veel geluld maar waarover
quote:Renato feels attracted to Angéla, but this is not bilateral. Angéla is suffering from "spinster-effect", that is why she pays court to the boys. She likes Iti the most but don't want to get in close relationship with him (because he is married - but surprisingly this fact obstructs Iti less).
Yes, Renato and Evi are not so close the last time. Renato and Angela are a new couple.
quote:Ruikt naar sensatie!!!!!
Op zondag 6 oktober 2002 19:40 schreef GarB het volgende:[..]
Renato feels attracted to Angéla, but this is not bilateral. Angéla is suffering from "spinster-effect", that is why she pays court to the boys. She likes Iti the most but don't want to get in close relationship with him (because he is married - but surprisingly this fact obstructs Iti less).
quote:Valt wel mee, het is een geknuffel en aan elkaar zitten, meer steld het niet voor. Maar het is de vraag of het hierbij blijft. Ik denk dat er nog wel iets gaat gebeuren met die twee. En dat geldt ook voor Zsanett en Popey die is echt zwaan kleef aan. Die twee plakken verschikkelijk aan elkaar. Ze wordt er een beetje gek van als je die twee ziet. Je begint eigenlijk hard te roepen : Neuken
Op zondag 6 oktober 2002 21:45 schreef AnTjE101 het volgende:[..]
Ruikt naar sensatie!!!!!
Iedereen is in de loop van de middag in de dagboekkamer geweest.
En heeft daar een gesprek gehad, ook hier wordt geluid en beeld weggedraaid. (Maakt voor mij niks uit begrijp er toch niks van)
De kamera staat nu gericht op Evi & Angela die zitten op de rand van de pool te praten met elkaar. Angela is weggelopen en Evi zit alleen.
hi-res
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_40/ODI_3D.wmv
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_40/ODQ_3D.wmv
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_40/ODY_3D.wmv
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_40/ODg_3D.wmv
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_40/OTA_3D.wmv
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_40/OTI_3D.wmv
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_40/OTQ_3D.wmv
lo-res
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_40/ODM_3D.wmv
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_40/ODU_3D.wmv
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_40/ODc_3D.wmv
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_40/ODk_3D.wmv
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_40/OTE_3D.wmv
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_40/OTM_3D.wmv
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_40/OTU_3D.wmv
quote:Nee, ik ook niet daarom ben ik blij dat ik Hongarije redelijk kan volgen.
Op maandag 7 oktober 2002 23:24 schreef Preset het volgende:
voor de liefhebbers...vergeet het video-archief niet. Beelden van dit weekend Dit soort dingen zie ik de Nederlandse BB posse nog niet doen.
Het "paartje" is weer uitelkaar nu zit Renato weer te flikvlooien met Angela. Met haar haar te spelen, en weg is hij.
quote:Now the streams are working (I didn't follow the happenings yesterday).
GarB the streams are very bad to day with the proxy and no proxy.
Do you have the same problems?. I have a good day, the movie with Andi dancing in bed was very nice to see.
quote:The other reality soap is ValóVilág ("The Real World" - but there is no connection with MTV's serial, that is rather a BB-lookalike), that is broadcasted by RTL Klub (the opponent channel of tv2) because they want to save their viewer basis, but with much less success. That is a big boredom
Do you have multiple Big Brothers in Hungary? Because when I was there last week I saw Big Brother on 2 channels both in Hungarian.
quote:There were very close to another, sitting to each another on the bench and in the pool. Very hot to see this, I don't no of this will be a couple in the future.
Op dinsdag 8 oktober 2002 15:16 schreef GarB het volgende:[..]
Now the streams are working (I didn't follow the happenings yesterday).
Andi has a good period nowadays in BB-house. She became the honorary member of '100 Members Gypsy Orchestra' (they were the birthday present for Andi on Saturday), and she became very close to the 'Latin Buffalo' (Renato)
quote:I'm a little bit worried about Andi because of Renato, she is very sensitive, while Renato is a 'master of art of living' (I don't know the exact expression in English, in German: Lebenskünstler
There were very close to another, sitting to each another on the bench and in the pool. Very hot to see this, I don't no of this will be a couple in the future.
De nacht heeft een interessant gegeven gebracht de knuffelparade tussen Andi & Renato.
Het zijn twee verschillende types maar dat maakt het ook wel erg leuk. De knuffelparty begon eerst op de bank en later in de Pool. Ze hebben daar een hele lange tijd met ze tweetjes doorgebracht. Het bleef bij wat stoeien en snuffelen dus geen echte seks. Dat kan je van Andi niet verwachten want die is de echte maagd in het huis. En Renato is het neukertje van Evi, je weet wel van de prachtige hardcore filmpjes. De kamera heeft de hele avond op het aankomende stelletje gestaan. Toen ze op de buurt er uit gingen werd de aandacht verplaatst naar de huiskamer. Waar twee heren zaten te eten, Zsnatt en Andi hebben in de nacht nog een lekkere douche genomen. Andi heeft nog een lange tijd met Renato zwaankleef aan speeltjes gedaan op de bank. En op een gegeven ogenblik lagen er een aantal te slapen. De streams werden toen zo verschrikkelijk slecht dat het niet meer te volgen is. De hele dag al problemen om een goeie stream binnen te krijgen. Maar goed je heb in ieder geval een beetje een indruk wat er in het huis gebeurt.
quote:That's true
Op dinsdag 8 oktober 2002 15:51 schreef GarB het volgende:[..]
I'm a little bit worried about Andi because of Renato, she is very sensitive, while Renato is a 'master of art of living' (I don't know the exact expression in English, in German: Lebenskünstler
).
Eigenlijk gebeurt er niet zoveel in het huis. Dit komt vooral omdat iedereen verschrikkelijk laat naar bed gaat. Het gebeurt meestal dat de laatste rond 7:00 uur gaan slapen. Ook vandaag is iedereen weer in de dagboekkamer geweest. Zsnatt maakte een vrolijk dansje in de ruimte en weg was het beeld. Iedereen lag op de bank of op bed te slapen. Of nam een douche, zoals o.a Evi. Het laatste hotnieuws was dat Popey en Zsnatt bij elkaar in bed lagen. Wat daar verder precies is gebeurt was niet echt te zien. Ik kwam er midden in en toen lagen ze tegen elkaar. Ik denk zelf dat er niks gebeurt is maar hou de officiële site maar in de gaten. Op dit moment (22:22) zit Pongo samen met Renato met de jonge kat te spelen.
quote:Thanks... but we want female nudity
Op woensdag 9 oktober 2002 02:22 schreef GarB het volgende:
Duet of Szabi & Pongó for a Modern Talking classical (in the course of the week exercise, the 72-hour-dancing):
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_41/MTQz.wmv![]()
quote:Ik denk niet zo snel meer, Renato heeft het nu te druk met Andi of andersom. Balint en Angela wordt volgens de BB-site een stel. En popey heeft het al lang druk met zsanett. Dan blijft er niet zoveel meer over. Maar goed je weet maar nooit, voor je het weet zit je weer met je neus tussen een ....... party. Ook zie ik dit niet zo snel gebeuren.
Op woensdag 9 oktober 2002 02:36 schreef scanman01 het volgende:
We wachten af op de volgende 'act' van Evi
Er is een nieuwe opdracht gekomen er moet 72 uur gedanst worden. Met ze tweeën of meer soms zie meer mensen op de dansvloer staan. Er zijn nu drie paartjes aan het vormen :
Popey à Zsanett
Renato à Andi
Balint à Angela
De laatste vind ik wat verrassend omdat ik Balint meer zag als de Homo van de groep.
Maar zo zie je maar weer een mens kan zich vergissen. Door het dansen is iedereen eigenlijk in beweging. De ene danst, de andere eet, of slaapt. Of de paartjes zoeken elkaar op in bed, dansen of zitten tegen elkaar op de bank. Ben ook een beetje benieuwd naar Evi, zij zit op dit moment op een eiland. Weinig mannen om nog iets te beginnen, en de laatste wip is ook alweer een tijdje gelden. Maar goed te tijd zal het leren
quote:09-10-2002
Op zaterdag 5 oktober 2002 11:48 schreef suikerberg het volgende:
Hier zijn de beloofde filmpjes te vinden:
http://bb.movie.web1000.com
quote:ok.
Op donderdag 10 oktober 2002 15:57 schreef Qt het volgende:
Wilde gok: Open Internet-opties, ga naar tabblad verbindingen, selecteer je verbinding en klik op instellingen. Vink aan dat je een proxyserver wilt gebruiken en vul de proxy in
quote:ik krijg die bestanden niet goed geopend in windows media player ongeldige bewerking geeft ie aan.
Op woensdag 9 oktober 2002 20:47 schreef suikerberg het volgende:[..]
09-10-2002
Nieuwe filmpjes geplaatst
- Andi douche
- Zsanett & Andi Douche
- Andi danst liggend op bed leuke inkijk.
quote:De ene keer gaat wel goed en de andere keer niet ik weet niet wat deze server heeft. En als je de filmpjes gewoon download dan moet het volgens mij wel lukken. Of je moet je mediaplayer een update geven.
Op donderdag 10 oktober 2002 17:11 schreef crazybb het volgende:[..]
ik krijg die bestanden niet goed geopend in windows media player ongeldige bewerking geeft ie aan.
quote:ligt inderdaad aan je Media player...na de update deden de filmpjes het...alhoewel de kwaliteit onder de categorie "poep"vallen
Op donderdag 10 oktober 2002 17:34 schreef suikerberg het volgende:[..]
De ene keer gaat wel goed en de andere keer niet ik weet niet wat deze server heeft. En als je de filmpjes gewoon download dan moet het volgens mij wel lukken. Of je moet je mediaplayer een update geven.
Ik geeft toe het is allemaal kloten maar ik kan er helaas niks aan doen.
Kan er nog een lijst komen met de online streams (links)?
quote:En bedankt hoor
Op donderdag 10 oktober 2002 20:18 schreef D_Who het volgende:[..]
alhoewel de kwaliteit onder de categorie "poep"vallen
quote:Ik zeg niet dat het aan jou ligt hoor,alsof jij er wat aan kan doen,...
Op donderdag 10 oktober 2002 22:08 schreef suikerberg het volgende:[..]
En bedankt hoor
![]()
en geef nu snel maar wat streamlinks , dan kan ik meekijken
De laatste 24 uur is men bezig geweest met de opdracht 72 uur dansen.
Volgens mij is het gelukt maar ik kan het nergens bevestiging vinden. Na de zware opdracht is er een rust pauze onstaan. Iedereen doet rustig aan. De verhalen over de stelletjes niet veel meer voor. Andi zie ik niet zoveel meer bij Renato terwijl ik Renato wel weer veel bij Angela zie zitten en Angela zat iets weer met Balint. En deze zie ik niet meer bij Angela. Zsanett en Popey dat lijkt een stel maar dat blijft erg oppervlakkig. De echte liefkozingen van Popey worden door Zsanett
afgewezen. Het is wat saai nu maar je weet maar nooit.
quote:NEE HOOR kijk hier even naar:
Op vrijdag 11 oktober 2002 21:08 schreef trapm het volgende:
Ze zullen wel dezelfde regie aaanwijzingen hebben gekregen als hier in NL. Vooral NIETS doen waardoor het geheel ook maar enigszins leuk wordt/blijft om naar te kijken. Ze hebben het in het begin even toegestaan, maar zodra ze erachter kwamen dat het blijkbaar veel Nederlanders trok ging gelijk de stekker uit de openbare streams..(gingen de kijkcijfers soms omlaag voor de NL versie?).
Laten we hopen dat de homgaren wat eigenwijzer zijn en zich minder aantrekken van 'wat zouden ze er thuis van vinden' en doorgaan/hervatten waar ze mee bezig waren...
volgens mij zijn dit oude opnames maar ik weet het niet zeker als je naar de datum kijkt niet. Ik heb het niet gezien op de streams
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 11-10-2002 22:24]
[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 11-10-2002 22:12]
quote:En waar staat dat filmpje?
Op vrijdag 11 oktober 2002 21:38 schreef suikerberg het volgende:
Het is een oud filmpje van de eerste hardcore wip van Renato en Evi. Het is de longversie 18 minuten en is 20 Mb groot. Als je goed kijkt zit evi naast iemand die als tweede het huis heeft verlaten.
quote:Dit is nieuw voor mij het hele forum BB4 staat vol met verwijzingen naar al dat soort filmpjes. En nu wordt er ineens gesproken over een policy.
Op vrijdag 11 oktober 2002 21:28 schreef suikerberg het volgende:[..]
NEE HOOR kijk hier even naar:
---Edit: Policy-overschrijdend filmpje verwijderd. Dit kan hier nou net niet, Suikerberg---
quote:Om een Ban te voorkomen kijk gewoon op de BB site van Hongarije.
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:33 schreef D_Who het volgende:[..]
En waar staat dat filmpje?
quote:Nee, dat heeft te maken met de policy van FOK!
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:52 schreef trapm het volgende:
Moderating is goed maar censuur...??? Ik neem aan dat het een filmpje was van een voorval dat in Hongarije plaats vond en iemand heeft dat bewaard. Wie wat bewaard die heeft wat, nietwaar. Laat de leden zelf beslissen of ze een link willen volgen of niet...dit valt m.i., onder censuur.
quote:
Policy
Om het forum zo leuk mogelijk te houden word je geacht je aan de volgende regels te houden.
Een aantal spreekt voor zich, maar voor de duidelijkheid noemen we ze toch even:Wat niet mag:
Pornografisch materiaal of links daarnaar.
[...]
quote:Het is zo dat het in hongarije een stuk rustiger is geworden. Ook was dat verjaardagfeest van Andi best wel heftig. Maar er zijn ook een aantal verhoudingen veranderd. Evi is Renato kwijt die heeft veel aandacht voor andere dames Andi en Angela. En wat verder heb begrepen gaat het niet zo goed meer tussen Evi en Renato. Het filmje is een oud filmpje van de eerst .... tussen die twee. Het komt van de officiele site van BB-Hongarije. Het is een leuk filmpje. Er staat vast ergens een link naar die site in het forum
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:52 schreef trapm het volgende:
Ik bedoelde dus dat het in Hongarije erg leuk begon maar dat er, volgens mij, is ingegrepen zodanig dat het leuks, zoals een 'policy overschrijdend' filmpje nu niet meer gebeurt.
Het is net zo saai geworden als de NL versie. Natuurlijk zitten velen te wachten op de mooie beelden zoals deze in Hongarije in den beginne gebeureden. Het is 'zeer toevallig' dat nadat het in dit forum storm liep met verslagen van dat soort zaken er ineens geen NL kijkers konden genieten van de streams.
EVEN OFF TOPIC: Het is tevens opvallend dat een verwijzing naar een filmpje (ik heb het helaas gemist, de url is te snel verwijderd) meteen weg wordt gehaald.
Moderating is goed maar censuur...??? Ik neem aan dat het een filmpje was van een voorval dat in Hongarije plaats vond en iemand heeft dat bewaard. Wie wat bewaard die heeft wat, nietwaar. Laat de leden zelf beslissen of ze een link willen volgen of niet...dit valt m.i., onder censuur.
Ik ben er niet op uit om iemand tegen de schenen te schoppen maar een link verwijderen??????????????
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:49 schreef suikerberg het volgende:[..]
Om een Ban te voorkomen kijk gewoon op de BB site van Hongarije.
Er is vast ergens een weg er naar toe.
-edit-
Mijn dank is groot ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door D_Who op 11-10-2002 23:58]
quote:Ok Cynix, mijn excuses,,,maar omdat het een ON TOPIC filmpje betrof dacht ik wel even dat het ERRUG snel is verwijderd.
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:56 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Nee, dat heeft te maken met de policy van FOK!
[..]
Ik vind in ieder geval dat de beelden van 'in den beginne' erg leuk waren, de taal van het lichaam was te volgen de taal van het gesprokene absoluut niet. Je kon net zo goed chinees bestellen, ook geen touw aan vast te knopen, lol.
Het had wat om mensen elkaar wel aardig te zien vinden en niet continue ontzettend camera bewust te zien zijn.
Nu heeft iemand, overigens mijn complimenten daarvoor, een proxy gevonden en uitgelegd hoe die te gebruiken. Maar BB heeft al zoveel ingegrepen dat de sjeu er al weer voor een deel af is...Het is toch gaaf om mensen ongeneerd ruzie te zien maken, elkaar lief te zien hebben en heerlijk te roddelen over deze en gene,,,waarom zouden we anders kijken? Iemand een kopje koffie zien drinken kunnen we op elk terras, etc etc.
quote:e-mail=weg
Op vrijdag 11 oktober 2002 23:01 schreef D_Who het volgende:[..]
marcel_rosen@hotmail.com
de email-weg
quote:heb je een link van die stream?
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:05 schreef suikerberg het volgende:
Evi staat zoals altijd erg gedurft te dansen. Haar handen gaan over haar hele lichaam. Er wordt nu gedanst op de holiday rap. Het wordt erg gezellig in de slaapkamer bijna iedereen staat te dansen. En dat dit nummer loopt de slaapkamer leeg behalve Evi en een vent zijn er nog aan het dansen
Toch bedankt dat we in ieder geval KUNNEN kijken.
quote:Ik gebruik alleen maar de Low, is meestal het beste te volgen.
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:25 schreef trapm het volgende:
MAN MAN MAN,,,wat is die proxy traag,,lijkt wel alsof ik van een adsl terug ben naar een 33k verbinding,,LOLToch bedankt dat we in ieder geval KUNNEN kijken.
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:16 schreef suikerberg het volgende:
Er wordt nog steeds vrolijk gedanst in de slaapkamer. Er zijn er nu een aantal meer dan daar straks. Evi blijft het middelpunt , ze is weer lekker hot bezig. evi op de buik in een korte rok dat gaf weer een mooie blik op haar kontje. Ze heeft een zwarte string aan van het merk ......
Ze schaamt zich nergens voor rok omhoog uitzicht op de string voorkant
quote:Als je naar de hoofdsite van BB gaat dan zie je in het rechte hoekje 24 Elo staan. Als je daar op klikt dan kom je bij de streams. Alleen moet je in de mediaplayer een hongaarse proxy invullen. Neem stream 2 of 4 dat is de low deze is redelijk te volgen. Shotjes kan ik helaas niet geven ik neem altijd één stream op.
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:40 schreef D_Who het volgende:[..]
... je wil geen link geven van de stream.... ok....... kan ik mee leven.... maar laat dan op zn minst wat shotjes zien!!
http://online.bigbrother.vnet.hu/html/galeria/p=galeria&cat_id=0&page=1.html
Verder stop ik met posten over BB-Hongarije het kost mij erg veel tijd, en heb sterk de indruk dat het bijna niemand iets intresseert. Het heeft niks te maken met het probleempje van de link want dat is al uitgesproken. Verder is het heel moeilijk om te volgen de verbinding naar Hongarije is erg slecht. Dus ik mis soms uren aan materiaal dan wordt het heel moeilijk om bij te blijven volgen. En er is zeker gezegd dat ze rustiger aan moeten doen. Het zoveelste BB programma dat door van EndeMol naar de kloten wordt geholpen.
quote:Here is the result of the public vote:
Iti heeft het huis in Hongarije moeten verlaten. Gelukkig eindelijk een man weg.

The next nominated contestants of the public may be Popey & Angéla.
quote:I hope it's Popey this love with Zsanett make me mad
Op zondag 13 oktober 2002 03:18 schreef GarB het volgende:[..]
Here is the result of the public vote:
Pongó: 1,9%
Andi: 3,5%
Zsanett: 6,4% (this was her 3rd consecutive nomination)
Évi: 6,4%
Angéla: 40,5%
Iti: 41,3% - muhahaThe assho double-dealer is gone
The next nominated contestants of the public may be Popey & Angéla.
als ik op Cam2 ozo klik dan krijg ik alleen maar Connectiong to Media te zien..... en verder gaat hij niet
quote:Alles loopt als een zonnetje
Op maandag 14 oktober 2002 23:13 schreef D_Who het volgende:
doen de streams het vandaag niet?als ik op Cam2 ozo klik dan krijg ik alleen maar Connectiong to Media te zien..... en verder gaat hij niet
quote:hmmm zal ik dan iets fout gedaan hebben? :S cam2, proxy in media player,.. port erin,..verder nix verandert...
Op maandag 14 oktober 2002 23:50 schreef suikerberg het volgende:[..]
Alles loopt als een zonnetje
hij blijft hangen op "connecting to media"
raar
quote:Het duurt soms wel een minuut of 3 voor je verbinding hebt. De proxy kan heel traag zijn en dan krijg je geen verbinding.
Op maandag 14 oktober 2002 23:54 schreef D_Who het volgende:[..]
hmmm zal ik dan iets fout gedaan hebben? :S cam2, proxy in media player,.. port erin,..verder nix verandert...
hij blijft hangen op "connecting to media"
raar
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_42/MzU1.wmv
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_42/MzYz.wmv
http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_42/MzU0.wmv
[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 15-10-2002 20:28]
quote:Gebruik ff de search voordat je zo begint te blaten joh... Wij hebben helemaal geen topics gedelete
Op dinsdag 15 oktober 2002 00:03 schreef suikerberg het volgende:
De topic met de urls van alle streams is verwijderd door de Moderators.![]()
![]()
Mochten ze het gaan doen dan hoop ik de tent van gisteren niet meer te zien.
quote:foutje bedankt
Op dinsdag 15 oktober 2002 13:15 schreef Qt het volgende:[..]
Gebruik ff de search voordat je zo begint te blaten joh... Wij hebben helemaal geen topics gedelete
quote:Dankje
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:32 schreef marbe het volgende:
Suikerberg even een complimentje van mij voor het bijhouden van de streams in Hongarije.Ik kijk regelmatig even wat jij schrijft. Ik hoop voor je ( en ons natuurlijk) dat er snel iets gebeurt.
Op dit moment zit Andi alleen op de bank iets te tekenen. Bij de keukentafel zit Renato te praten met Balint. En de rest ligt te
![]()
Wordt toch een beetje
van.
quote:same here,...
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:32 schreef marbe het volgende:
Suikerberg even een complimentje van mij voor het bijhouden van de streams in Hongarije.Ik kijk regelmatig even wat jij schrijft. Ik hoop voor je ( en ons natuurlijk) dat er snel iets gebeurt.
quote:thanks
Op woensdag 16 oktober 2002 00:27 schreef D_Who het volgende:[..]
same here,...
Eerst even een vergissing recht zette, het blijkt na het lezen van de BB-Site niet Popey te zijn die met Zsanett loopt te flikvlooien maar Szabi. Maar goed de irritatiegrens is bij mij langzaam tot 100% gekomen. Waarom
Nou die twee liggen uren klef te doen kussen en een beetje aan elkaar zitten. Terwijl ze volgens mij het liefst met elkaar willen doen. Het is in ieder geval wel aan het gezicht van Szabi af te lezen. Het twijfelgevalletje is Zsanett. De nacht is eigenlijk zonder echt interessante dingen verlopen. Het valt wel op dat een aantal een paar uur slapen op staan. Ga zitten praten, eten en in de loop van de ochtend gaat iedereen weer slapen en slaapt vrij lang door. De dag is iedereen wel actief geweest met ballonen en daar iets op te schrijven maar wat de verdere achterliggende gedachten hiervan is weet ik niet. De stream was erg slecht overdag dus ik praat heel globaal. Mochten er weer leuke dingen gebeuren dan meld ik het wel weer.
en dank je.
Popey staat in de keuken met deeg te spelen of het brood of iets anders gaat worden weet ik niet. Evi zit op een stoel er naast te praten.
Stream 2
Waren er twee op het bed met elkaar aan het vrijen het was te kort in beeld om te zien we het waren.
regie is slecht vandaag ze weten niet waar ze na toe moeten schakelen
Zit naar twee streams dezelfde streams te kijken er gebeurt nu veel meer dan wat ze in beeld brengen
er vind een stevige vrijpartij op bed plaats omdat ze op hun buik liggen kan ik niet precies wie het zijn Angela & balint of Zsanett & Szabi.
De batterijen zijn op want ze liggen nu stil op elkaar, aangekleed geen bloot te zien
quote:Maandagnacht was er nog tentsex tussen Angela en Balint er het ziet er nu toch weer aan te komen. Maar goed dat heb ik weleens eerder gezegd deze week
Op woensdag 16 oktober 2002 23:46 schreef wizarddragon het volgende:
Nog steeds geen SEX???
quote:balint & Angela waren het inderdaad.
Op woensdag 16 oktober 2002 23:48 schreef suikerberg het volgende:
Als ik kijk naar de plek waar het bed staat dan moet het Balint & Angelazijn maar ik weet het niet zeker. Alles gaat weer in de slowmotion types hongaars volgens mij
camera 2
Zsanett en Zsabi in bed
Camera 4
Balint en Angela in bed
gelukkig zijn er niet meer camera op een bed gericht
De andere twee liggen weer te kleven ![]()
Balint ligt weer bij angela in bed en ze liggen nu onder de dekens voetje te vrijen. Leuk in beeld gebracht. Ze liggen nog aangekleed in bed
Het is jammer genoeg niet goed te zien wat er allemaal onder de dekens gebeurt. Maar het ziet er best wel lekker uit
quote:ja ze zijn weer bezig
Op woensdag 16 oktober 2002 23:46 schreef wizarddragon het volgende:
Nog steeds geen SEX???
[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 17-10-2002 16:04]
Ben Boos heel erg boos op BB. Iedereen heeft het wel eens over het concept van een het programma BB. In Nederland is erg soft, in Hongarije was het lekker. Persoonlijk ben ik het niet mee eens dat je gaat liggen neuken afgeschermd van de omgeving. Het is BB geen privé enz enz. Er moet ingegrepen worden want dit is gewoon tegen de regels. Oké seks is leuk om gewoon naar te kijken en iedereen wil dat graag zien. Seksist nou en, het oog wil ook wel eens wat. Het is jammer dat er niks meer gebeurt tussen Evi en Renato. Dat was nog eens gouden tijd die moeten maar snel terug komen. Dankzij Evi is BB heel erg populair geworden. Met zon tentactie (tweede keer deze week) gaan je afvragen moeten ik nog gaan kijken. Ik zeg zelf nog, ja maar de animo wordt wel minder. Verder is de kwaliteit van de regie op bepaalde dagen erg slecht. Of ze switchen constant van plaats in het huis terwijl er op een bepaalde plek iets leuk gebeurt of ze zetten de kamera uren op iets waar niks gebeurt. Verder zie je van tijd tot tijd alleen maar de opslagruimte terwijl je weet dat er iets gebeurt. En de kwaliteit van de stream is ook erg slecht, de verbinding wordt vaak verbroken. Nou is dit wel een combinatie van provider, proxy, BB en een ochtend reboot van de BB-streamingserver.
Er valt mij nog iets op van Hongarije. Er komen er veel mensen van buitenaf in het huis. Dat waren twee strippers, twee kapers, nog een aantal keren een onbekend persoon gezien, en gisteren was er Hans Kazan in het huis. Dit kan heel erg de groep beïnvloeden ook weet ik niet of de opdracht is mond houden over wat de buitenwacht denkt over hen. De taal is wel een handicap maar je leert wel goed na lichaamstaal kijken.
Het zou leuk zijn dat er iets meer verboden zou worden, dit levert iets meer spanning binnen de groep. Want het gaat er soms wel heel erg gezapig aan toe.
(hi) http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_42/NDAw.wmv
(lo) http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_42/NDAx.wmv
Let vooral op de cameraman, die constant op zoek is naar een goede plek waarop hij alles goed in beeld kan brengen.
quote:Dit is beter aan te zien dan het tentjeneuken van gisterenavond
Op donderdag 17 oktober 2002 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Voor wie het wel interessant vindt: Evi stond vanmorgen uitgebreid haar schaamhaar te scheren in de douche... Hier is het filmpje:
(hi) http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_42/NDAw.wmv(lo) http://online.bigbrother.vnet.hu/content/videos/2002_42/NDAx.wmv
Let vooral op de cameraman, die constant op zoek is naar een goede plek waarop hij alles goed in beeld kan brengen.
![]()
![]()
quote:Alleen heel erg zonde dat die ruit zo beslagen is... Toch kun je af en toe wat leuke shots opvangen...
Op donderdag 17 oktober 2002 18:02 schreef suikerberg het volgende:
Dit is beter aan te zien dan het tentjeneuken van gisterenavond
quote:Er zal straks wel een filmpje verschijnen met de massage die Z uitvoerde bij Z. Zag er in iedergeval er lekker uit. Z&S de
Op donderdag 17 oktober 2002 20:25 schreef scanman01 het volgende:[..]
Alleen heel erg zonde dat die ruit zo beslagen is... Toch kun je af en toe wat leuke shots opvangen...
[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 17-10-2002 23:02]
De BB pizzaman is lang geweest, iedereen zit nu aan de keukentafel pizza te eten. Er wordt druk geluld aan de tafel
quote:Nee, Angela en Balint hebben de stand op 2-2 gezet. Alleen doen deze twee het stiekem achter een matras. Tot grote ergernis van mij, de verhouding Renato Evi is duidelijk afgekoeld. Ze hebben nauwelijks contact met elkaar waarom weet ik niet. Renato heeft het wel geprobeerd met Angela maar die doet het nu met Balint. En Andi is niet echt een type die het even gaat doen. Het kan best zo zijn dat ze straks weer na elkaar toe trekken.
Op donderdag 17 oktober 2002 21:39 schreef wizarddragon het volgende:
Nog steeds geen sex??? dit valt me een beetje tegen... Geen Evi bovenop Renato??
quote:Is Evi pregnant from Renato that a nice story, if its throw. Can you tell us what the problems are between Renato and Evi? They dont talking to another? Whats the opinion of the Hungary people of the hidden fuck party of Angela and Szabi?
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:58 schreef GarB het volgende:
On Tuesday Szabi declared his love to Zsanett and said in the diary room that he breaks off with his girlfriend. Zsanett also has relationship outside but she is faithful so far in her own way.
Évi was outside the house for a couple hours because she was taken to doctor because of gynecological problems. I hope Renato didn't catch something from her.![]()
9:05
Stream 4:
Angela zit iets te haken op de bank en Balint ligt tegen haar aan te slapen
Stream 2:
Renato en Pongo liggen in de pool en de poes ernaast. Zsanett zit op bed iets met haar been te doen was te kort in beeld om te zien was ze precies aan het doen was.
Er rustig vandaag het geluid loopt niet erg synchroon, hoor geluid uit de kamer en zit naar de pool te kijken.
9:20
In de andere slaapkamer zitten Angela en Evi te praten op het bed.
9:21
Szabi loopt de slaapkamer binnen bij A & Z zegt iets en loopt weg. Help de regie heeft
Het geluid gevonden, alleen niet van de gene niet zitten te praten.
9:23
Szabi ligt in bed bij Evi & Andi
9:26 Forum is erg traag vanavond
9:32
Balint ligt nu ook in de slaapkamer op bed, heeft zich gevoegd bij Szabi.
In de pool liggen nog steeds Renato & Pongo.
9:33
Het is zo saai vanavond ik ga even andere dingen doen. Mocht het interessant worden dan horen jullie nog wat van me anders tot morgen
quote:Nee, dat niet maar het is net de Donald Duck kijk gewoon naar de plaatjes
Op vrijdag 18 oktober 2002 21:14 schreef Zworld het volgende:
Kan je al een beetje hongaars?
10.20
Pongo ligt nog steeds in de pool samen met Renato
Angela is een muts aan breien. Zsanett en Andi zijn in de slaapkamer.
Er is al een tijdje geen beeld meer uit de slaapkamer gekomen dus wat ze aan heet doen zijn weet ik niet.
Regie zit weer heel erg te slapen, zijn te moe om over te schakelen naar andere plekken in het huis. Maakt het nog saaier dan het al is
quote:It turned out that Évi doesn't have any serious problems. She asked the help of a doctor because she had heavier gramp. Maybe this was because of the jakuzzi (Zsanett also had fluxion a couple weeks ago).
Is Evi pregnant from Renato that a nice story, if its throw. Can you tell us what the problems are between Renato and Evi? They dont talking to another? Whats the opinion of the Hungary people of the hidden fuck party of Angela and Szabi?
quote:You're welcomeGarb thanks for your information.
Maybe the next nominations for tomorrow are Angela and Balint.
quote:Personally I hope that Balint leaves the house about 14 days. He brings nothing in the house.
Op vrijdag 18 oktober 2002 23:12 schreef GarB het volgende:[..]
You're welcome
The nomination of Angéla is sure, the other can be Andi or Zsanett. It seems that both cliques (Ang-Évi-Pop-Bál & Zs-Sz-Pon-And-Ren) will choose 1-1 contestants to evict.
Zsanett ligt met Szabi in bed niks bijzonders dat doen ze al de hele week, alleen is het licht nog aan, nooit zeggen wat hij doet het licht nu uit.
Buiten is er een spandoek gemaakt met de tekst ............................
Oké is dit was mijn bijdrage voor vandaag tot morgen
quote:You're absolutely right.
Personally I hope that Balint leaves the house about 14 days. He brings nothing in the house.
bvd
quote:BB : http://online.bigbrother.vnet.hu/html/galeria/p=galeria&cat_id=0&page=1.html
Op zaterdag 19 oktober 2002 01:36 schreef Doopy-X- het volgende:
eummm, beetje laat maar ok, zijn de sexueel getinte filmpjes (konijnenwip/pijpbeurt etc) nog ergens te vinden op i-net? DoopyX@hotmail.combvd
Eigen Site:
http://bb.movie.web1000.com/
ga zo door..
is tenminste leuker dan dat wat we hier hebben......gare nederlandse BB
quote:Thats shit all the ladies, and the crock of Balint isn't nominated.
Op zaterdag 19 oktober 2002 21:47 schreef GarB het volgende:
There are 5 nominated contestants:
Andi (by Angéla, Évi, Popey, Public), Angéla (Pongó, Zsanett, Public), Évi (Andi, Renato, Szabi), Zsanett (Angéla, Évi, Bálint), Pongó (Andi, Bálint, Popey)
The reason of Andi was ridiculous: "I nominate Pongó because he never plays with us" - I'm disappointed with her.
[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 19-10-2002 22:20]
Camera 4:
Zsanett en Szabi zitten aangekleed op bed weer met elkaar te praten
![]()
Camera 2:
Andi en Evi zijn de keukentafel aan het afruimen. Overgebleven eten wordt netje ingepakt. Met op de achtergrond het geluid van een spelende Renato
10:35
Camera 2
Evi, Angela en Andi zijn met de afwas bezig.
Camera 4
Zsanett en Szabi zitten nog steeds op bed te praten met elkaar. Voor de niet volgers die kan nog uren en uren duren. Ze gebruiken Hongaarse Duracell.
Evi speelt buiten met de hond volgens hebben de bewoners een nieuwe hond gekregen. Of er loopt er nog 1 rond. In de slaapkamer S&Z en in de andere stonden Popey en Balint met elkaar te praten. Het lijkt erop dat Popey gaat slapen. Evi is buiten op een stoel zittend met de hond aan het spelen. Ze loopt nu naar binnen en maakt haar gezicht schoon. De andere twee dames zijn nog met de afwas bezig. Het lijkt er op dat het een beetje aan het uitgaan is tussen Zsanett en Szabi. Szabi heeft zijn spullen bij elkaar geraapt en lijkt nu de slaapkamer te verlaten. Nou kwam de liefde toch maar van 1 kant.
De hond buiten staat als een gek buiten te blaffen.
Andi zit met Balint aan de keukentafel en schenkt een ½ glaasje rode wijn in.
Zsanett ligt op bed met Szabi, hij ligt over haar rug te wrijven. Andi loopt met glas en fles naar Renato die gitaar speelt. Hij krijgt een glas wijn van haar ik zie een krat met flessen wijn staan mochten ze gaan drinken dan belooft dat nog wat voor vandaag. Maar het is nu wel erg gezapig allemaal. Zie Evi met blootje rug en handdoek voor de spiegel staan. Balint gaat naar de pool toe. Waar Pongo alweer een uur in ligt, Balint gaat ter water de hond loopt langs de pool. Angela is de vloer aan het schoonmaken, voor de achtergrond muziek zorgt Renato op zijn gitaar. Szabi & Zsanett zitten nu weer op bed, Zsanett maakt haar gezicht schoon.
Alle zeilen moest worden bijgezet worden bij de pool. De hond dreigde te water te gaan. Gelukkig konden ze hebben tegenhouden had zijn A Diploma nog niet. Pongo en Balint zitten in de pool te praten en Balint drinkt wijn uit de fles. In de huiskamer staan de rest van de bewoners zelf Zsabi en Zsanett zijn uit hun bedje gekropen. Er staat een hoop drank op de keukentafel dat beloofd nog wat.
quote:Het is niet makkelijk de streams te volgen. Je hebt een hongaarse proxy nodig. Daar zijn er niet zoveel van en de gene die er zijn ziijn slecht. Waardoor de streams moeilijk te volgen zijn. Verder is de BB-Server van tijd tot tijd erg slecht. Het gebeurt nogal eens dat de server er voor 15 minuten uitgaat. Maar aan de viewers te zien is deze topic best wel een beetje populair.
Op zaterdag 19 oktober 2002 23:13 schreef Cynix ® het volgende:
Een kleine, maar zeer trouwe schare fans, zie ik.
Andi, Evi, Angela, Popey zitten aan de keukentafel te kaarten. En een eten sinaasappels tussendoor. Pongo en Balint zitten nog in de pool en de wacht wordt door de hond gehouden. Wat voor een kaartspel er wordt gespeeld weet ik niet.
quote:Big Brother gave her an ultimatum because her mother (the authorised person to suggest her to give up) and Zsani's boyfriend came to the BB-house to take her home. Reason of the mother: her daughter "can't control herself" (actually she has fears that Zsanett and her boyfriend will break off). Zsanett had to choose to stay or not, finally she decided to stay after some hesitatings.
Garb can you tell whats happen last night with Zsanett. I sow a movie from here thats she was by BB. Zsanett was crying and a talk with a psychiatrist why?
Het laatste waar ik het over had was dat de Evi, Andi, Angela zaten te kaarten aan de keukentafel. Dat hebben ze een lange tijd volgehouden. Hetzelfde geldt ook voor Pongo en Renato deze hebben een hele lange tijd in de Pool geleden. En Zsanett en Szabi hebben zoals bijna altijd met ze twee op bed geleden. Pongo heeft bovenop de afsluiten van de pool geslapen. En de hond lag boven op de dekens te slapen. Een groot aantal heeft nog een lange tijd in de kamer gezeten en zaten gezellig met elkaar te praten. Andi ging naar bed toe en toen lag Renato al op bed. Ze hebben een tijd op zijn bed zitten praten en zijn toen ieder op hun eigenbed gaan slapen. Angela en Balint gingen ook slapen aan de beelden te zien waren of stevig aan het vrijen met elkaar maar het leek meer dat ze stevig aan het neuken waren onder de dekens. Het gevolg was dat de cameras daar een uur op hebben gestaan. Na de wip was het rustig in huis, en lag iedereen te slapen dat was het beeld wat ik had. Rond 10:00 uur kwam Zsanett haar bed en nam een douche. Op dit moment is de situatie als volgt 11:10 am
Camera 2:
Zsanett en Szabi liggen op bed te praten. (Lijk wel een beetje dement te raken, maar helaas is dit zo)
Camera 4:
Andi, Pongo, Angela zijn in het huis bezig.
quote:There is nothing changes after this event that night. Szabi and Zsanett talking and legging on the bed. Do you now off Zsanett have definitive broken with her boyfriend?
Op zondag 20 oktober 2002 03:58 schreef GarB het volgende:[..]
Big Brother gave her an ultimatum because her mother (the authorised person to suggest her to give up) and Zsani's boyfriend came to the BB-house to take her home. Reason of the mother: her daughter "can't control herself" (actually she has fears that Zsanett and her boyfriend will break off). Zsanett had to choose to stay or not, finally she decided to stay after some hesitatings.
A psychologist said in the live show that Zsanett is ok, but her mother has a too intensive purpose to be in the public eye
Heb even iets in elkaar gezet dit zijn alle bewoners BB-Hongarije 2002.
Deze bewoners zitten allemaal nog in het huis. klik je op de foto dan krijg je een grotere versie te zien

[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 20-10-2002 16:48]
12:05
Camera 2:
Szabi & Zsanett liggen te slapen in bed. ![]()
Camera 4
Renato ligt in de pool en wordt schoon gelikt door de hond. ![]()
tot ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 20-10-2002 12:16]
quote:Thanks, Ik ben het helemaal met je eens Nederland is niks. Maar dit komt door Hummie die heeft BB4 naar de kloten geholpen. Maar dat is voor een andere topic.
Op zaterdag 19 oktober 2002 21:42 schreef Piaf het volgende:
Het wordt niet vaak gezegd maar je zorgt voor een puik stukje verslag elke dag
Raar dat er * bijna * niemand reageert hier terwijl je al ruim 10000 views naar je toe heb getrokkenga zo door..
is tenminste leuker dan dat wat we hier hebben......gare nederlandse BB
Camera 2:
Angela staat de vloer schoon te maken. In de tussentijd praat ze met pongo
Camera 4:
Staat de camera van de andere kant dit gesprek en de schoonmaak te volgen.
thanks
Camera 4.
Balint zit aan de keukentafel te eten. In gezelschap van Pongo die niet echt veel aandacht aan hem besteedt. Verder is Andi druk bezig met de schoonmaak in de keuken. De rol van de in Hongarije is de schoonmaak. De oudenrolpatroon is daar dus nog steeds aanwezig.
Camera 2:
Zitten Zsanett en Szabi op het bed met elkaar te praten. Ze zijn netjes aangekleed, het is stom vervelend deze twee te zien lullen. Volgens mij moet je na een paar dagen praatmarathon zijn uitgeluld hun niet. Renato ligt te slapen op de rode bank in de huiskamer
Zsanett moet naar de dagboekkamer komen ben benieuwd hoe dit afloopt.
De vorige keer was een huil partij op de rol die haar moeder speelde binnen de relatie tussen Szabi en haar. Geen beeld geen probleem begrijp er toch niks van.
Camera 4:
Andi is nog steeds met de schoonmaak bezig. Popey staat met een jojo te spelen. En balint staat met jas en muts op er bij te kijken
Camera 2:
Renato ligt nog steeds te slapen
Zsanett zit nog steeds in de DBK
Ik zie nu Popey en Evi bij de buitendeur staan. De hond wil naar binnen toe maar dat mag niet. En Renato ligt nog steeds op de bank te slapen. Evi zit nu aan de keukentafel een sigaret te roken. En Popey heeft de jojo er weer bijgehaald.
tot
Angela & Evi hebben een tijdje in de slaapkamer met elkaar gesproken. Waar het precies over ging is mij niet duidelijk. Ze lag even jankend in de armen van Evi. Angela is heel kort in de DBK geweest. Er zitten vieren in de whirlpool Pongo, Renato, Balint, Popey zitten druk met elkaar te praten. In de kamer staat Angela druk te praten. Zsanett, Evi, Andi en Szabi staan / zitten te luisteren.
Er staat volgens mij iets belangrijks te gebeuren, Evi loopt naar whirlpool toe en iedereen stapt er nu uit. Renato is Angela aan het troosten. Angela is iets aan het vertellen krijgt een glas water
Er is nu een discussie ontstaan in de groep. Er wordt druk met elkaar gesproken. Vooral als je door elkaar praten kan je ze lekker verstaan. Pongo heeft nu het woord dus die zal wel zinnige zeggen. Szabi zit aan tafel te eten.
Balint zit met Angela te praten in de slaapkamer over iets wat een 15 minuten geleden is gebeurd. Er is iemand de slaapkamer binnen gelopen maar wie het is weet ik niet. Ze alleen maar een badjas. Andi is de slaapkamer ook binnen gekomen. Renato zit met Angela te praten, Balint en Andi bemoeien zich er niet mee. Nu ontstaat een kleine discussie waar ook Balint zich er mee bemoeid.
Buiten de slaapkamer staan Zsanett, Pongo en Szabi met elkaar te praten.
Het is voor erg moeilijk te volgen wat er precies aan de hand is.
Camera 4:
Renato zit samen met Angela en Balint te praten in de slaapkamer. En er wordt veel water gedronken.
Camera 2:
Evi en Andi staan buiten in winterjas met de hond te spelen. Het is een jonge hond merk weet ik niet, maar het is een speels beestje.
Popey geeft in zijn korte broek een opvoering in de slaapkamer.
Evi, Renato, Popey, Balint zaten daar naar te kijken. Angela komt binnen omarmd iedereen en geeft iedereen stuk voor stuk een kus. Het lijkt er op dat ze gaat vertrekken, ook weet je het maar nooit. Ze loopt de slaapkamer uit en geeft Zsanett een kus. Angela staat nu buiten de slaapkamer tegen een ballon te trapen. Samen met Pongo, Zsanett en Pongo. Renato staat er nu ook bij maar is bezig met een beetje machogedrag. En hij is weer uit. Zie nu alleen Angela trappend tegen een ballon. Angela valt Evi om haar nek en krijgt een dikke knuffel van haar.
Angela ligt met een kussen boven het hoofd op bed. Balint komt binnen en doet het licht uit. Geeft Angela een dikke zoen en ligt naast haar te praten. De rest van de bewoners lopen er iets verloren bij. Iedereen is erg onrustig lopen rond trappen tegen een ballon.
Popey en Renato zijn nu bezig hun spieren te trainen met halters. Szabi krijgt massage van Zsanett ze zit boven op zijn rug. Andi staat er in haar witte BB badjas na te kijken.
In de slaapkamer praten Angela en Balint nog steeds met elkaar en in de andere slaapkamer is Pongo binnengekomen en die staat een dolletje te maken.
Evi komt de slaapkamer binnen waar B&A liggen te praten. Ze doet gewoon het licht aan en begint zich om te kleden. Ze had een rode string aan, stond wel goed. Ze trekt nu haar rode nieuwe dalletje aan. In de andere slaapkamer is de massage wat op een lag pitje komen te staan. De oorzaak is volgens mij Pongo die staat met ze te praten. Evi zit met Angela en Balint te praten. Zag Andi door het beeld lopen maar bemoeid zich er niet mee. Evi heeft een rode handdoek over haar kop. Ze heeft haar haar gewassen en verlaat samen met Andi de slaapkamer. Balint is stevig aan de knuffel met Angela en dan krijgen we de opslagruimte weer te zien. Beide streams staan nu op de opslagruimte.
Geen beeld wel geluid, volgens mij houdt iemand van BB een toespraak.
Weet echt niet waar het over gaat op de site stond ook niks het blijft
Evi en Andi halen een fles drank uit de opslagruimte. Verder zie ik op dit moment niks gebeuren.
Er wordt nu door de gehele groep naar tv gekeken. Het zal wel een speelfilm zijn maar welke weet ik niet. Gelijk een goed moment om iets anders te gaan dit is voor een streamer niet aan te zien
tot
quote:She had a heavy conflict with Zsanett that developed from the argument on the food ordering (BB deducted 120'000 Forint - 60% of total food money - off because of contraventions: communicating with Iti after his eviction, inadequate usage of microport). Zsanett didn't want to risk the whole amount of money, Angéla wanted to know why, and a few minutes later the vice-versa dislike came to the surface [girls, girls, girls...
Garb can you tell what the problems are with Angela? While see leave the house now? I get that idée when see leave the BB-Room. Thanks for your information.
quote:Zsanett haven't broken off with his friend. After saying no to the suggest of his mother to go home she said she will take care on their relationship by changing on the term with Szabi. As we see Zsanett likes to play with boys, it was known for her friend as well, her folks at home are worried because Szabi fell in love.
There is nothing changes after this event that night. Szabi and Zsanett talking and legging on the bed. Do you now off Zsanett have definitive broken with her boyfriend?
[
If somebody of you have an Irish friend please hug her/him on my behalf
]
quote:Will do.
Op maandag 21 oktober 2002 03:35 schreef GarB het volgende:
[If somebody of you have an Irish friend please hug her/him on my behalf
]
quote:Rare jongens, die Hongaren.
Op maandag 21 oktober 2002 03:37 schreef GarB het volgende:
Because of 63:37...
quote:Referendum Ierland, toetreding Hongarije.
Op maandag 21 oktober 2002 03:39 schreef APK het volgende:[..]
Rare jongens, die Hongaren.
quote:Kan iemand dit voor mij in het nederlands vertalen. Kom er niet echt uit wat hij precies bedoelt.
off because of contraventions: communicating with Iti after his eviction, inadequate usage of microport).
Iedereen is in de huiskamer en hangt tegen grote speelberen. Deze beesten zijn echt groot +/- 1 meter. De hele dag is geoefend op een toneelstukje. Een aantal bewoners is verkleed als dieren. Er wordt ook gezongen en dat is zoals gebruikelijk erg vals. Nu speelt Renato gitaar en iedereen hangt wat tegen die beesten. Nee, Evi het is niet de bedoeling dat je er tegenaan gaat rijen. Ze ligt wel erg sexy tegen een mooie bruine beer.
Nog even terugkomend op vanmiddag de middagwip (tentje gemaakt) van Angela en Balint heeft 20 minuten geduurd. De nood was waarschijnlijk weer erg hoog. Ik blijf er aan ergeren dat dit tentjewip mag van BB. Nog een paar dagen en dan kunnen we afscheid gaan nemen van Angela. Volgens mij is haar populariteit heel erg laag en lijkt mij dat ze mag vertrekken. ![]()
Wat is ranzig? ![]()
Angela laat zich volspuiten door Balint. Zit aan de tanga te trekken trekt haar lange broek aan. En gaat met een volle doos verder het BB-huis in. Sorry hoor maar dat is wel erg ranzig.
Renato speelt in de huiskamer gitaar. Best wel een lekker achtergrond muziekje. In de whirlpool zitten Pongo en Zsanett met elkaar te praten. Ze heeft een sprekend gezichtje leuk om naar te kijken. Heb het idee dat zei nog niet het achterste van haar tong heeft laten zien. Omdat ze heel anders in als ze de dagboekkamer in loopt, dan in het huis.
Balint zit je eten in de huiskamer, dat doet hij wel vaker
De camera zie ik de rest van de bewoners op de bank luisterend naar Renato de vliegende gitarist. En we gaan weer over naar sekshuis Angela en Balint. Angela lag op bed en heeft bezoek gekregen van Balint. Oke er wordt nog gepraat met elkaar oh sorry Balint heeft haar een dikke zoen.
quote:Hoi suikerberg.. ik doe een poging
Op maandag 21 oktober 2002 15:59 schreef suikerberg het volgende:
Kan iemand dit voor mij in het nederlands vertalen. Kom er niet echt uit wat hij precies bedoelt.
BB heeft 60% van het voedselbudget ingehouden vanwege overtredingen: Communiceren met Iti na zijn vertrek uit het huis en onvoldoende gebruik van de microfoontjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |