quote:
Wat nou julliequote:
Mardi Grass!quote:
quote:
Als ie knap is en niewsgierig, dan mag ie meequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JA![]()
Krijg ik weer klappen van een vriend van me omdat ik zonder hem ga
Hij is al een jaar of zeventien niet nieuwsgierig meer maar gewoon volledig overtuigdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie knap is en niewsgierig, dan mag ie mee
Nieuwsgierig is optioneel trouwens.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jaaaaaaa
Wil ik graag een keertje heen.
Je weet al wat er gebeurd in het volgende geval?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Misschien is het eens tijd om die ventilator weer in de berging te zetten
Welnee. Achter t glas is t nog stikheetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Misschien is het eens tijd om die ventilator weer in de berging te zetten
Ik heb NY en NO achter elkaar gedaan. The Big Apple & The Big Easy.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:55 schreef HeatWave het volgende:
New Orleans lijkt me ook wel een keer leuk, sowieso een keer Amerika en dan niet New York zoals iedereen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb NY en NO achter elkaar gedaan. The Big Apple & The Big Easy.
"We've got everything New York had, only we take it easy".
Vond t een geweldige stad
Ja. het lijkt mij ook echt heel erg cool, gewoon laid back.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb NY en NO achter elkaar gedaan. The Big Apple & The Big Easy.
"We've got everything New York had, only we take it easy".
Vond t een geweldige stad
Ja dat zeggen ze daar echt hoorquote:
Jep. Muziekje (veeeel), drankje, lekker eten, zonnetje, sfeertje. Moet ook wel, 't is daar zo heet dat je je ook niet zo druk moet maken. Gewoon lekker rustigaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja. het lijkt mij ook echt heel erg cool, gewoon laid back.
Mijn ex is deze zomer met een camper de Route 66 gaan rijdenquote:Wil dus sowieso nog wel eens wat meer van de VS zijn, en dan dus juist niet de bekende dingen, maar gewoon eens het echte Amerika.
je had bij die ex moeten blijven dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Muziekje (veeeel), drankje, lekker eten, zonnetje, sfeertje. Moet ook wel, 't is daar zo heet dat je je ook niet zo druk moet maken. Gewoon lekker rustigaan.
[..]
Mijn ex is deze zomer met een camper de Route 66 gaan rijden
De bijnaam kende ik, vind het gewoon leuk gezegdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze daar echt hoor
The Big Easy is de bijnaam van de stad.
Daar ben ik nog mee naar Australie geweest hoor, in 2012quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je had bij die ex moeten blijven dus.
Het is natuurlijk niet helemaaaaal waar dat ze hetzelfde te bieden hebben, maar goed, is idd leuk egzegdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De bijnaam kende ik, vind het gewoon leuk gezegd
Jambalaya en Gumboquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:12 schreef Barbusse het volgende:
En de heerlijke muziek natuurlijkEn Jambalaya
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Gumbo
Nou ja, het was zo pittig dat ik niet meer verstopt zat zoals anders op vakantie
Ik hou er dus totaal niet van. Janken, lopende neus, rooie kop. Ja, het kwam allemaal goed losquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:23 schreef Ang3l het volgende:
Ja de peperpot hebben ze daar wel gevonden jaNou hou nik erg van pittig eten, maar ook ik zat af en toe met een bek vol rijst op te blussen
Je moet ook geen water drinken, wordt het alleen maar erger van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou er dus totaal niet van. Janken, lopende neus, rooie kop. Ja, het kwam allemaal goed losGelukkig gratis refills, dan heb je zo drie liter water op. Na twee glazen stap je maar eens van de cola af.
Tastes like chicken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Heb het alligatorvlees overgeslagen trouwens.
Suiker, rijst, melk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moet ook geen water drinken, wordt het alleen maar erger van.
Zoals zoveel "vreemd" vlees eigenlijk.quote:
Maar smaakt alles dan naar kip, of smaakt kip gewoon naar alles? En als iets naar alels smaakt, smaakt het dan eigenlijk gewoon niet naar niets?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals zoveel "vreemd" vlees eigenlijk.
Ik wilde melk en zij zo van, melk? Waarom? Hebben we dat op het menu staan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moet ook geen water drinken, wordt het alleen maar erger van.
Je produceerde gewoon overtollig glijmiddel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Heb trouwens ook een keer bij Wagamama in Dublin zitten snotteren van het 'pittige' eten, toen zat ik tegenover een docent van de uni en m'n grote crush van dat moment (twee verschillende personen). Toen hadden ze gelukkig wel melk, maar had wel weer een goede indruk gemaakt
in b4 grappen over kleine gaatjes en kleine piemels.quote:
In Londen hadden ze ook lekkerdere dingen dan in Amsterdamquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
wagamama was naaais
laatst was ik er en hadden ze het hele menu veranderd
'inb4' is alleen nuttig in een fifty guy creampie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
in b4 grappen over kleine gaatjes en kleine piemels.
Lekker eten, alleen vervelend dat je niet altijd alles tegelijk krijgt als je samen eetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
wagamama was naaais
laatst was ik er en hadden ze het hele menu veranderd
Zeg, wind me eens niet zo op!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:16 schreef Seikcid het volgende:
[..]
'inb4' is alleen nuttig in een fifty guy creampie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |