Is ook meer een Pino dingetje.quote:Op maandag 30 september 2013 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De OP aanpassen doet iemand anders maar.
Groetjes.
Rare vogel.quote:Op maandag 30 september 2013 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is ook meer een Pino dingetje.
Nee hoor, de OP aanpassen is voor mongolen die er niet vanaf kunnen blijven. Zoals Gordon in de header enzo.quote:Op maandag 30 september 2013 10:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is ook meer een Pino dingetje.
Wilde net zeggen wat klinkt Domien raarquote:
Tamara.quote:
Lovers in Japan ja.quote:
Nee volgens mij bedoel ik een andere, maar ik heb geen zin om door al die bagger nummers te gaan zoeken.quote:
Zout eens op.quote:
quote:
Uh, oké.quote:Tevens omdat het duidelijk een vrouw was die er niet uit zag dus je moest trollen. Dus Tamara of Roosmarijn. Geen andere opties.
Smooooorverlieeeeefd op jooooooooooooooouuuquote:Op maandag 30 september 2013 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smoorverliefd is het enige leuke liedje van Vrienten en Jansz.
Ik wil haar best fucken ja.quote:
Fuck You.quote:Op maandag 30 september 2013 10:22 schreef alors het volgende:
[..]
Smooooorverlieeeeefd op jooooooooooooooouuu
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 september 2013 10:22 schreef alors het volgende:
[..]
Smooooorverlieeeeefd op jooooooooooooooouuu
[ afbeelding ]
Meest vernieuwende bandje van de afgelopen 5 jaar. Al zou je het kunnen zien als triphoprevival.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pleasedon'tgopleasedon'tgoIloveyousoIloveyouso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 30 september 2013 10:27 schreef alors het volgende:
[..]Goed dat je het in een spoiler flikkert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soberso Feyenoord![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Toch klikte je.quote:Op maandag 30 september 2013 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat je het in een spoiler flikkert.
Soberso Feyenoord![]()
![]()
Ja, helaas wel. Dom, eigenlijkquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Dom, eigenlijk
Nog geen kut gezien hoor.quote:Op maandag 30 september 2013 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit topic is officieus verziekt met kutplaatjes.
Bronson is het met mij eens.
Muisquote:Op maandag 30 september 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu is het wel genoeg he?
Kleine lieve vervelende trollende kleutertjes
Het Muis adoratie topic is verderopquote:
Waar dan?quote:Op maandag 30 september 2013 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het Muis adoratie topic is verderop
SC is lui geweest.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, een nieuw liedje van de Arctic Monkeys.
Oh, wacht.
Die Jake Bugg is toch een totale kloon? En zit niet eens bij Domino volgens mijquote:
Raap me op.quote:Op maandag 30 september 2013 10:50 schreef alors het volgende:
Leuk hoor een hond bang maken, ik lig dubbel.
Er zit geen humor in zover ik kan zien.quote:Op maandag 30 september 2013 10:49 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hm?![]()
Oh wacht. We gaan weer op de serieuze tour deze maandagochtend? Dit mag niet?
Ik doe maar niet mee, want dan word ik uitgelachen. Iets met zelfbescherming.quote:Op maandag 30 september 2013 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
MUZ / FOK! album top 100 allertijden 2013 #1
Topshow. Mijn lijstje komt zondag. Hoop ik.
Lekker chill nummer, niks mis mee.quote:Op maandag 30 september 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
America, een van de grootste draken uit de Indie-geschiedenis.
Waarom?quote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik doe maar niet mee, want dan word ik uitgelachen. Iets met zelfbescherming.
Denk dat je alle andere nummers van Razorlight bedoelt.quote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker chill nummer, niks mis mee.
Ik ben niet alternatief genoeg in mijn muziekquote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat je niets uit de eerste 3 lijstjes kent?![]()
Jij luisterde voor 2013 geen muziek?quote:Op maandag 30 september 2013 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet alternatief genoeg in mijn muziek
En er mogen niet eens albums uit 2013
Dit jaar heeft goede albums voortgebracht.quote:Op maandag 30 september 2013 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij luisterde voor 2013 geen muziek?
Zoals?quote:Op maandag 30 september 2013 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit jaar heeft goede albums voortgebracht.
Uh, oke.quote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja, mijn top 10 is al ongeveer duidelijk, maar ik moet nog iets schuiven
platen die erin komen:
My Bloody Valentine - Loveless
Portishead - Dummy
Portishead - Third
Sonic Youth - Daydream Nation
Velvet Underground and Nico - Velvet Underground
Sigur Ros - Agaetis Byrjun
Nine Inch Nails - The Downward Spiral
Interpol - Turn on the Bright Lights
Fleetwood Mac - Rumours
The xx - xx
2x Portishead. Topshow.
Geen Radiohead?quote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja, mijn top 10 is al ongeveer duidelijk, maar ik moet nog iets schuiven
platen die erin komen:
My Bloody Valentine - Loveless
Portishead - Dummy
Portishead - Third
Sonic Youth - Daydream Nation
Velvet Underground and Nico - Velvet Underground
Sigur Ros - Agaetis Byrjun
Nine Inch Nails - The Downward Spiral
Interpol - Turn on the Bright Lights
Fleetwood Mac - Rumours
The xx - xx
2x Portishead. Topshow.
Out of View van The History of Apple Pie. En nog een paar anderen.quote:
Portishead-promotie hequote:
quote:Op maandag 30 september 2013 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Out of View van The History of Apple Pie. En nog een paar anderen.
quote:
Nee. Op albumniveau tekort voor de absolute top.quote:
Zap.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogen live albums ook in het lijstje?
Lijkt me wel.quote:voor de rest mag alles zo ongeveer wel (dus ook mini albums, verzamelaars, soundtracks etcetera).
Vond het eerder gek dat er al enkele uren niets uit de 90's was gedraaid.quote:Op maandag 30 september 2013 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus. De maandag na de 90's week Soul Asylum draaien. Wie verzint dat dan.
Dat al die powerballads van Toto intens kut zijn.quote:
Welke dan?quote:Op maandag 30 september 2013 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat al die powerballads van Toto intens kut zijn.
Jawel.
Nja de bekende nummers muv Hold The Line, die heeft een fijne hook. Africa en Rosanna vind ik vreselijk. Stop Loving You ook niet veel.quote:
Natuurlijk gewoon een beperkt zeikliedje.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 11:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is Mex maar, niet te veel waarde aan hechten.
quote:
quote:
Maak jij nu een Grammy winnend band belachelijk?quote:
Eigen mening enzo.quote:Op maandag 30 september 2013 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Maak jij nu een Grammy winnend band belachelijk?
Je kunt ook overdrijven.quote:
Had'ie kunnen doen ja, maar doet'ie nu nietquote:
Mwah, Rihanna heeft nog wel enkele fatsoenlijke dingen gebrachtquote:
Topshow.quote:Op maandag 30 september 2013 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh andere collega is toch gearriveerd. Zometeen Sky dus
Daar had hij moeten blijven, was beter geweest.quote:
Leg eens uit?quote:Op maandag 30 september 2013 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar had hij moeten blijven, was beter geweest.
Micheal Jackson in de kast, had hij ook niemand lastig kunnen vallen met zijn muziek.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Micheal Jackson in de kast, had hij ook niemand lastig kunnen vallen met zijn muziek.
quote:Op maandag 30 september 2013 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Micheal Jackson in de kast, had hij ook niemand lastig kunnen vallen met zijn muziek.
quote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was jij ook maar in de kast gebleven, kan je ons ook niet lastigvallen met je postaidsdiarree.
quote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was jij ook maar in de kast gebleven, kan je ons ook niet lastigvallen met je postaidsdiarree.
Sorry dat ik niet mee doe aan de Micheal Jackson verafgoding.quote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Valt ie je dan meteen lastig?quote:Op maandag 30 september 2013 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet mee doe aan de Micheal Jackson verafgoding.
Kijk uit dat je niet op je thermostaatquote:Op maandag 30 september 2013 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Fuck het milieu ik doe de verwarming aan.
quote:Op maandag 30 september 2013 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe eens lief tegen elkaar.
groetjes.
Ik heb geen thermostaat, alleen zo'n draaiknop ding.quote:Op maandag 30 september 2013 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet op je thermostaat
Is dat niet hetzelfde?quote:Op maandag 30 september 2013 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen thermostaat, alleen zo'n draaiknop ding.
twitter:radiofreak twitterde op maandag 30-09-2013 om 13:34:49Sky Radio draait vandaag de eerste kerstplaat van het jaar met Wham - Last Christmas in de Sky Top 25 http://t.co/7GSkSieYWo reageer retweet
Ja, maar ja, vrouwenquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 13:39 schreef Pino112 het volgende:
"Station director Uunco Cerfontaine vult aan: “Wij brengen het beste van alle formules. Laat ik het anders zeggen: wij zijn dé zender voor mensen die 538 te druk, 3FM te alternatief en Radio 2 te oubollig vinden. En dan ook nog zonder al dat gewauwel.”"
![]()
![]()
3FM te alternatief
3fm is te alternatief voor middle-of-the-road figuren. SkyRadio is Qmusic 3 tempi trager en 3fm 3 marges saaier.quote:Op maandag 30 september 2013 13:39 schreef Pino112 het volgende:
"Station director Uunco Cerfontaine vult aan: “Wij brengen het beste van alle formules. Laat ik het anders zeggen: wij zijn dé zender voor mensen die 538 te druk, 3FM te alternatief en Radio 2 te oubollig vinden. En dan ook nog zonder al dat gewauwel.”"
![]()
![]()
3FM te alternatief
Behoorlijk ja. Je zou je auto er van in de vangrail gaan parkerenquote:Op maandag 30 september 2013 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kanjer, die top 25 van Sky hadden ze beter 'top 25 meest razende apenaids' kunnen noemen. Wat een kutplaten op een stokje.
Niks vreemds aan gezegd.quote:Op maandag 30 september 2013 13:39 schreef Pino112 het volgende:
![]()
![]()
3FM te alternatief
als dit de 25 beste platen ooit zijn spring ik van een brug. Er staan er 3 in waar ik begrip voor heb.quote:Op maandag 30 september 2013 13:58 schreef alors het volgende:
1 Rolling in the Deep Adele
2 Angels Robbie Williams
3 One U2
4 Just Give Me A Reason P!nk ft. Nate Ruess
5 Viva La Vida Coldplay
6 Everything Michael Bublé
7 Billie Jean Michael Jackson
8 Miracle Ilse DeLange
9 Summer Of '69 Bryan Adams
10 Blurred Lines Robin Thicke ft. T.I & Pharrell Williams
11 My Heart Will Go On Céline Dion
12 Rood Marco Borsato
13 You're Beautiful James Blunt
14 Locked Out Of Heaven Bruno Mars
15 Every Breath You Take The Police
16 Whenever Wherever Shakira
17 In The Air Tonight Phil Collins
18 I Would Stay Krezip
19 Total Eclipse Of The Heart Bonnie Tyler
20 A Kind Of Magic Queen
21 I Will Always Love You Whitney Houston
22 Hotel California Eagles
23 Last Christmas Wham!
24 Like A Prayer Madonna
25 The Time Of My Life Bill Medley & Jennifer Warnes
![]()
Welke drie?quote:Op maandag 30 september 2013 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als dit de 25 beste platen ooit zijn spring ik van een brug. Er staan er 3 in waar ik begrip voor heb.
U2 (hoewel ik 'm echt kut vind) MJ en Phil. Eagles vind ik zo kut dat ik 'm zelfs niet kan begrijpen in de top 2000.quote:
Miley Cyrus...quote:
Apenaids.quote:
Klopt, zoek maar eens een foto uit 2010 of 2011 op.quote:Op maandag 30 september 2013 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Oh is dít Miley Cyrus? Haar stem klinkt niet eens heel beroerd. Jammer dat ze zo van het padje af is.
Ik weet hoe ze eruit zietquote:Op maandag 30 september 2013 14:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, zoek maar eens een foto uit 2010 of 2011 op.
quote:Op maandag 30 september 2013 14:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, zoek maar eens een foto uit 2010 of 2011 op.
Auto-tune, goede producers....quote:Op maandag 30 september 2013 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Oh is dít Miley Cyrus? Haar stem klinkt niet eens heel beroerd. Jammer dat ze zo van het padje af is.
Ze moet juist weer kleren aan gaan doenquote:Op maandag 30 september 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Auto-tune, goede producers....
Ja als ze nou gewoon haar haar weer zou laten groeien, d'r bek houdt en d'r kleding uit doet is het best prima
En haar tong binnenboord houdtquote:Op maandag 30 september 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Auto-tune, goede producers....
Ja als ze nou gewoon haar haar weer zou laten groeien, d'r bek houdt en d'r kleding uit doet is het best prima
Heb ik dus ookquote:Op maandag 30 september 2013 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken het niet, maar dit klinkt nu best wel even
Net zoals er altijd na de uit-je-dip-tip een meteen-weer-terug-in-je-dip plaatje wordt gedraaidquote:
Dat los ik dan maar gewoon op met youtube over het algemeenquote:Op maandag 30 september 2013 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net zoals er altijd na de uit-je-dip-tip een meteen-weer-terug-in-je-dip plaatje wordt gedraaid
quote:
gefixt!quote:
Op dierendag eten wij extra veel dierquote:
Dan kom ik zaterdag bij jou etenquote:
Ik ben zaterdag toch niet thuisquote:Op maandag 30 september 2013 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan kom ik zaterdag bij jou eten
2 keer shoarma
Ik vergeet dierendag altijdquote:Op maandag 30 september 2013 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op dierendag eten wij extra veel dier
Moet je wel zelf het toetje meenemen.quote:Op maandag 30 september 2013 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan kom ik zaterdag bij jou eten
2 keer shoarma
Ik neem slagroom mee, leg ik op jou, ben jij het toetjequote:Op maandag 30 september 2013 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je wel zelf het toetje meenemen.
Die heb ik voor de honden van mijn ouders zaterdag al gevierd. Had extra lekkere botjes meegenomen en speelgoed.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik neem slagroom mee, leg ik op jou, ben jij het toetje![]()
Bij onze honden is het élke dag dierendag.quote:Op maandag 30 september 2013 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heb ik voor de honden van mijn ouders zaterdag al gevierd. Had extra lekkere botjes meegenomen en speelgoed.
Bij ons ook, maar ik vond het een goed excuus om lekker irritant piep speelgoed te kopenquote:Op maandag 30 september 2013 15:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij onze honden is het élke dag dierendag.Stelletje verwende nesten dat het zijn.
Lof me!quote:
Een van onze honden is daar helemaal gek op, mijn ouders alleen een stuk minder. Dus dat mag niet gekocht worden.quote:Op maandag 30 september 2013 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij ons ook, maar ik vond het een goed excuus om lekker irritant piep speelgoed te kopen
Ik koop het gewoon. Waarna ik naar buiten word gestuurd met de hond om daar te gaan slepen.quote:Op maandag 30 september 2013 15:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een van onze honden is daar helemaal gek op, mijn ouders alleen een stuk minder. Dus dat mag niet gekocht worden.
Klopt. Leuk nummer.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik koop het gewoon. Waarna ik naar buiten word gestuurd met de hond om daar te gaan slepen.
Stokken mag niet, want dan belanden de snippers op het grasveld en daar kan de grasmaaier niet tegenquote:Op maandag 30 september 2013 15:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Mijn zus woont naast mijn ouders en die hebben een Jack Russel die helemaal gek wordt als er ook maar ergens zo'n piepje klinkt. Dan stopt ze het eerste half uur niet meer met blaffen![]()
Maar gelukkig zijn onze honden ook blij met dennenappels en stokken die op het veldje naast het huis liggen.
twitter:MartijnKonings twitterde op maandag 30-09-2013 om 15:39:27Als je er eenmaal op gaat letten, valt je pas op hoe vaak #3FM iets van The Cure draait. reageer retweet
Liever 100x The Cure dan 1x Coldplay. Legendarische band.quote:Op maandag 30 september 2013 15:40 schreef Pino112 het volgende:
twitter:MartijnKonings twitterde op maandag 30-09-2013 om 15:39:27Als je er eenmaal op gaat letten, valt je pas op hoe vaak #3FM iets van The Cure draait. reageer retweet
+1quote:Op maandag 30 september 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever 100x The Cure dan 1x Coldplay. Legendarische band.
+2quote:Op maandag 30 september 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever 100x The Cure dan 1x Coldplay. Legendarische band.
quote:
Nee deze vind ik niet zo. Maar Musequote:
Wauw. Dit zullen de positiefste 3 weken van deze slowchat worden, schat ik.quote:
Zout eens op.quote:Op maandag 30 september 2013 15:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wauw. Dit zullen de positiefste 3 weken van deze slowchat worden, schat ik.
Ik hoop trouwens op Domien in het glazen huis dit jaar grgr
Ik kijk bovendien uit naar de VBL trolls in dit topic rond die tijd
Domien, Roosmarijn & Jimquote:Op maandag 30 september 2013 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
GH lineup:
Paul, Sander L., Coen/Michiel/Timur
Gebeurt nooit maar boeiend
Je kunt te ver gaan met trollen. Domien in het glazen huis, pfffffffrt.quote:
Ik mis Lieke Veld.quote:
Met Crystal Fightersquote:Op maandag 30 september 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
C&S hadden niet beter kunnen openen.
datquote:
Media Markt?quote:Op maandag 30 september 2013 16:27 schreef alors het volgende:
godver wat een ouderwetse kanjerplaat weer van MM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |