snap dat echt niet, waarom dat zo extreem is als je vergelijkt met andere west europese landen.quote:
Zou je maar gebeuren, dat dat mens der pil niet goed slikt en dan besluit om het te houdenquote:Op maandag 30 september 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarentegen heb ik een zooi tienerouders op facebook. Elke statusupdate dank ik god op mijn blote knieën dat ik niet zo ben.
dan zou ik echt onderduiken ofzo.quote:Op maandag 30 september 2013 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou je maar gebeuren, dat dat mens der pil niet goed slikt en dan besluit om het te houden
Kwam laatst een basisschool-ex tegenquote:Op maandag 30 september 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
snap dat echt niet, waarom dat zo extreem is als je vergelijkt met andere west europese landen.
nederland ken ik ze nauwelijks.
Dat is een positieve eigenschap van je dan.quote:Op maandag 30 september 2013 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maten studeren (verder) of zijn klaar met hun mbo en zijn aan het werk. Vind het altijd wel leuk om te zien van (oude) bekende die bijvoorbeeld stages hebben op Curacao en in LA, ik kijk dan niet automatisch naar mijzelf eigenlijk.
Jij moet niet verdwijnen.. je moet haar laten verdwijnen. In beton gieten that bitch.quote:Op maandag 30 september 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan zou ik echt onderduiken ofzo.
Hoeft niet, je hoeft geen wettelijke vader te worden.quote:Op maandag 30 september 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan zou ik echt onderduiken ofzo.
hoe vul je je dag dan. Heb afgelopen 3 weken zonder werk gezeten, wel studie, maar had echt geen reet te doenquote:Op maandag 30 september 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, op moment niet.
Nee, op moment niet.
ja dat laatste sowieso, ik walg van het leven van veel mensen maar aan de andere kant bedenk je dat ze op moment misschien toch beter voor elkaar hebben dan jijzelf. begrijp je.quote:Op maandag 30 september 2013 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een positieve eigenschap van je dan.Ik zou het ook minder moeten doen, maar toch doe je het af en toe wel. Maar dat is misschien meer uit ontevredenheid over je huidige leventje dan dat je hetzelfde wilt als een ander.
Ik verveel me letterlijk continu.quote:Op maandag 30 september 2013 01:11 schreef Adames het volgende:
[..]
hoe vul je je dag dan. Heb afgelopen 3 weken zonder werk gezeten, wel studie, maar had echt geen reet te doen
Het kan verkeren idd. Zo heeft een ex van mij nu met een enorme lelijke en domme gast in een verlaagd golfje uit 1998. Sommigen klimmen niet echt op de ladder nee.quote:Op maandag 30 september 2013 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kwam laatst een basisschool-ex tegen.. 2 kinderen liepen bij der en de 3e op der arm.
Je kunt ook cookie clicker in meerdere browsers spelen en dan kijken welke tactiek het efficientste is?quote:Op maandag 30 september 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik verveel me letterlijk continu.
nee ik lees boeken en dat is het eigenlijk.quote:Op maandag 30 september 2013 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt ook cookie clicker in meerdere browsers spelen en dan kijken welke tactiek het efficientste is?
quote:Op maandag 30 september 2013 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt ook cookie clicker in meerdere browsers spelen en dan kijken welke tactiek het efficientste is?
ga elke dag sporten en je vriendin vermakenquote:Op maandag 30 september 2013 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ik lees boeken en dat is het eigenlijk.
cookieclicker ben ik na een week wel klaar mee.
ja ga binnekort weer sporten, morgen denk ik, was ziek de laatste tijd.quote:Op maandag 30 september 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga elke dag sporten en je vriendin vermaken
Ik kan wel goed dingen dood relativeren daarentegen. Dan zijn je gedachten over onderwerpen al snel klaar.quote:Op maandag 30 september 2013 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
als je niet nadenkt ben je een beest.
had je maar PES moeten spelen.quote:Op maandag 30 september 2013 01:38 schreef Typisch het volgende:
wtf
die dude heeft nu 2 veldspelers in keeperstenue er in staan, één daarvan is walcott
pes is kut sinds pes 6quote:Op maandag 30 september 2013 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had je maar PES moeten spelen.
/inzanity
Zometeen slapen, dan wakker worden.. downloadje aan zettenquote:Op maandag 30 september 2013 01:43 schreef Typisch het volgende:
morgen laatste 2 eps van breaking bad kijken
Dat is toch niet lekker om in de ochtend te kijkenquote:Op maandag 30 september 2013 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zometeen slapen, dan wakker worden.. downloadje aan zetten, douchen.. en dan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |