Saai dus. Sommige mensen posten zelfs niet meer zonder gedag te zeggenquote:Op zondag 29 september 2013 23:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Word het meteen stil hier zometeen
Vergeet het ook heel soms. In slaap gevallen en zoquote:Op zondag 29 september 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Saai dus. Sommige mensen posten zelfs niet meer zonder gedag te zeggen
ik ben erquote:Op zondag 29 september 2013 23:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Word het meteen stil hier zometeen
Nooit last van eigenlijkquote:Op zondag 29 september 2013 23:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Vergeet het ook heel soms. In slaap gevallen en zo
als je het over mij hebt, ik was even met mijn lil bro aan.het praten en ben in bed gekropenquote:Op zondag 29 september 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent er nogquote:Op zondag 29 september 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
als je het over mij hebt, ik was even met mijn lil bro aan.het praten en ben in bed gekropen
Ik vergeet het soms, maar meestal niet.quote:Op zondag 29 september 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
als je het over mij hebt, ik was even met mijn lil bro aan.het praten en ben in bed gekropen
Jij bent hier meestal ook tot heel laatquote:Op zondag 29 september 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vergeet het soms, maar meestal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |