Ja, ken je hem niet eens?quote:Op maandag 30 september 2013 00:16 schreef poker4lifee het volgende:
Nation
CV
Zilvere speler speler van 66
wel duidelijk wie ik moet kopen dan zeg
Hee Toefjes, heb jij al een team?quote:Op maandag 30 september 2013 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je ook op het goede spoor gezet van Salvio. IF Martin was het mooiste goudmijntje van Fifa 13 na SIF Altidore. Maar die heb ik geheim gehouden
Morgen vrij, dinsdag toets.quote:Op maandag 30 september 2013 00:18 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga slapen, want morgen toets.
Welterusten allemaal.
Morgen vrij, overmorgen vrij, geen toets.quote:
Hij kan nog steeds niet goed schieten.quote:Op maandag 30 september 2013 00:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/8365/kang-soo-il/
Deze man
Baas boven baas. Doe je nog steeds die opleiding waar je maar een keer per week bent?quote:Op maandag 30 september 2013 00:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Morgen vrij, overmorgen vrij, geen toets.
Maar succes
Ja, een eredivisie silver. En had mijn BPL team omgevormd naar een 4-1-2-1-2 team. En toen verloor ik. Ga ik nu hervormen naar een 4-3-3 team.quote:Op maandag 30 september 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hee Toefjes, heb jij al een team?
Behalve voor mij, die liep heerlijk inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je ook op het goede spoor gezet van Salvio. IF Martin was het mooiste goudmijntje van Fifa 13 na SIF Altidore. Maar die heb ik geheim gehouden
Zeker had gelezen dat je dit jaar niet zo veel coins wou dus geen price fixjes..quote:Op maandag 30 september 2013 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, jij mocht mijn geheimpje weten inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 00:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Behalve voor mij, die liep heerlijk inderdaad.
ja, wel iets drukker met wat verplichte opdrachten ook nu.quote:Op maandag 30 september 2013 00:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Baas boven baas. Doe je nog steeds die opleiding waar je maar een keer per week bent?
Nou... hij nam er net eentje op de pantoffel hier, niet te misselijk!quote:Op maandag 30 september 2013 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij kan nog steeds niet goed schieten.
Ik ga sowieso elke pricefix (lees: investeringen) alleen doen.quote:Op maandag 30 september 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zeker had gelezen dat je dit jaar niet zo veel coins wou dus geen price fixjes..
quote:Op maandag 30 september 2013 00:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga sowieso elke pricefix (lees: investeringen) alleen doen.
The Djedjedjiequote:Op maandag 30 september 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=Z7UlPwpybRk
Hier Lindgren
Begrijpelijk, samen doen heeft me zelden iets extra's opgeleverd. Alleen ergernis.quote:Op maandag 30 september 2013 00:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga sowieso elke pricefix (lees: investeringen) alleen doen.
Dat is moeilijk he van niks doen wel iets moeten doen.quote:Op maandag 30 september 2013 00:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja, wel iets drukker met wat verplichte opdrachten ook nu.![]()
Opleiding erbij geprobeerd, maar heb echt nog steeds geen discipline, dus dat was/is niet te doen
Ik neem aan dat je Wally als centrale CAM had? Leek mij het beste voor hem want longshots en med/med. Leite lijkt me ook niet zo geweldigquote:Op maandag 30 september 2013 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet met 4231 overweg.Adi en Jobson waren prima, net als Felipe en Kanu. Leite was drama. Veel te slap. Wallyson was ook nergens te vinden als CAM. Moet eigenlijk ook gewoon als spits gebruikt worden.
Het waren dan ook mijn eerste potjes.Moest nog heel erg wennen. Maak binnenkort nog wel zo'n silver teampje en geef dan nog eens feedback.
[..]
Gelukkig.
http://www.futhead.com/14/players/1993/erik-mjelde/ Hij heeft van de bronzes misschien wel de beste stats.quote:Op maandag 30 september 2013 00:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nou... hij nam er net eentje op de pantoffel hier, niet te misselijk!
Voor de kegels moet je bij deze man zijn: http://www.futhead.com/14/players/3265/kim-hyeung-bum/
zeker, goede tussenweg nog niet echt kunnen vinden.quote:Op maandag 30 september 2013 00:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is moeilijk he van niks doen wel iets moeten doen.
Ja, samen afstemmen, prijzen afspreken, verzoeken om hoger te gaan, of juist lager. Dat mogen anderen mooi doenquote:Op maandag 30 september 2013 00:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Begrijpelijk, samen doen heeft me zelden iets extra's opgeleverd. Alleen ergernis.
Later stond ik er weer in weet nog steeds niet waarom.quote:
Was uiteindelijk wel iets anders dan die van jou.quote:Op maandag 30 september 2013 00:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Wally als centrale CAM had? Leek mij het beste voor hem want longshots en med/med. Leite lijkt me ook niet zo geweldig
quote:Op maandag 30 september 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=Z7UlPwpybRk
Hier Lindgren
Flink goede is dat jaquote:Op maandag 30 september 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/players/1993/erik-mjelde/ Hij heeft van de bronzes misschien wel de beste stats.
Tussen ons werkte het wel redelijk.quote:Op maandag 30 september 2013 00:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, samen afstemmen, prijzen afspreken, verzoeken om hoger te gaan, of juist lager. Dat mogen anderen mooi doen
wat een dikzakquote:Op maandag 30 september 2013 00:27 schreef MolFan het volgende:
Kan deze niet in Fifa 14?
[ afbeelding ]
Hoe was Jobson ?quote:Op maandag 30 september 2013 00:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Was uiteindelijk wel iets anders dan die van jou.Deze had ik.
[ afbeelding ]
Dag Mabel MolFan, ken je me nog?quote:Op maandag 30 september 2013 00:27 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, geen klagen over de samenwerking trouwens hoor! Je bent een rare, maar wel betrouwbaarquote:Op maandag 30 september 2013 00:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Tussen ons werkte het wel redelijk.
Al hou ik er ook meer van om zelf te bepalen wanneer ik wat verkoop.
Heb vorig jaar toen Mertens zijn 1e IF paar keer verkocht voor 40k
Ik heb Villarreal in de spits staan maar hij scoort heel weinig. Ik scoor sowieso heel weinig goals.quote:Op maandag 30 september 2013 00:27 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Flink goede is dat ja
Ik ga naast de Koreanen nog maar een Bronze maken. Heb jij Dike gebruikt voor MLS?
Tuurlijk aan je pootje te zien ben jij hetquote:Op maandag 30 september 2013 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dag Mabel MolFan, ken je me nog?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 september 2013 00:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tuurlijk aan je pootje te zien ben jij het
Waarom staat dit op youtube?quote:Op maandag 30 september 2013 00:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Tuurlijk aan je pootje te zien ben jij het
Heeey Mollie!quote:Op maandag 30 september 2013 00:27 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 september 2013 00:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe was Jobson ?
Heb hem in mijn club maar nog niet geprobeerd.
Balvast. Redelijk snel, prima dribbel en maakte wel lekker af. Heb 'm alleen niet lang genoeg gebruikt omdat ik dat team dus direct weg deed omdat ik een gold squad wilde.quote:
Ik heb het idee dat dit http://www.futhead.com/14/players/2554/enoch-showunmi/ plus dit http://www.futhead.com/14/players/7681/bright-dike/ toch een redelijke hoeveelheid schade kan aanrichtenquote:Op maandag 30 september 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb Villarreal in de spits staan maar hij scoort heel weinig. Ik scoor sowieso heel weinig goals.
Is allemaal al verkocht, ty youtubequote:Op maandag 30 september 2013 00:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom staat dit op youtube?
Om te verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |