abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 september 2013 @ 22:27:15 #1
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_131692367
Beste Fok!ers,

Het is weer tijd om wat dingen op te ruimen.
Bij deze bied ik het volgende aan:

Samsung Galaxy Tab 2.0 7" Wifi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZGAN, een paar maanden geleden via Ziggo mogen ontvangen als retentiecadeau.
Andere tablets in huis worden echter veel meer gebruikt dan deze en zodoende blijft deze ongebruikt liggen.
Komt met oplader, doos, paar boekjes en de bon van Paradigit.
Vraagprijs: 120,-

Complete AM2-Based desktop met 17" scherm en kb/muis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Low-end desktopcomputer, prima voor standaard huis-tuin-en-keuken zaken als browsen en tekstverwerken.
Specificaties:
• AMD Athlon 64 X2 3800+ processor (AM2 socket)
• 4 GB DDR2 800 MHz Corsair geheugen (2x2 GB)
• ASUS M3N78-EMH HDMI moederbord
• 250 GB Maxtor STM3250820AS Harde schijf
• DVD-RW speler van Optiarc
• Cooler Master Elite 340 behuizing (vrijwel geen krasjes, erg netjes)
• On-board video - GeForece 8200 based
• Met Zalman CPU koeler die erg stil is
• IIyama ProLite E431S 17" TFT scherm
• Logitech draadloos toetsenbord + muis
• Leeftijd: 5+ jaar, dus geen garantie of boekjes
• Komt zoals ie wordt aangeboden dus verder geen boekjes, dozen of bonnetjes.
• Draait nu Windows 8 maar komt zonder OS.
Vraagprijs v.d. hele set: 125,-

AOD170 17" Touchscreen
SPOILER
17" Single-touch touchscreen van het met AOD. Industriële kwaliteit.
Resolutie: 1280x1024 pixels. Komt met USB/VGA/Power-kabels en is zo op je Windows systeem te gebruiken na het installeren van wat drivers.
Het is mogelijk om deze ook voor Windows 8 te gebruiken! Let op: geen voet/beugel dus je hebt nog een ophangsetjes nodig als je hem wilt ophangen/inbouwen.
Meer info: hier
Vraagprijs: 65,-

Lian Li HDD Drivebay EX-33N
SPOILER
Hiermee kan je tot 3 HDD's plaatsen in je 5.25 inch slots (waar normaal je optische drives zitten).
Meer info hier
Vraagprijs: 15,-

X-GEAR Mini Bee XMB190K Mini-ITX Case
SPOILER
Erg kleine behuizing incl. 150W PSU en ruimte voor 1 5.25" optical drive en 1 3.5" HDD.
Ideaal voor een HTPC of homeserver.
Vraagprijs: 20,-

TwelveSouth Magic Wand
SPOILER
Om je Apple keyboard en trackpad aan elkaar te koppelen.
Omdat ik toch liever met een volledige keyboad werkt met numpad is deze niet meer nodig.
Op een missend rubbertje a.d. onderkant na helemaal goed.
Vraagprijs: 10,-

Simplehuman Shampoo- en zeepdispenser
SPOILER
Met deze shampoo- en zeepdispenser van Simplehuman zijn losse flessen in de badkamer verleden tijd.
2 dispensers + plek om je scheermes op te hangen. Ongebruikt in doos.

150W Converter 12V->230V
SPOILER
Om een laptop of ander apparaat in je auto te gebruiken.
Zelf nooit gebruikt.

Elro RC schakelaars
SPOILER
Om thuis tot 3 apparaten met de bijgeleverde afstandsbediening te schakelen.
Is gebruikt, maar werkt nog prima!
Vraagprijs: 5,-

De prijzen zijn vraag/richtprijzen. Bieden is uiteraard geen probleem, maar graag wel bieden naar waarde. Mocht je een vraag of opmerking hebben dan hoor ik het graag. Heb je zin om te trollen, bashen, flamen, klagen of andere offtopic onzin te posten dan verwijs ik je graag naar [KLB] of [ONZ].

De producten zijn verder op te halen in Utrecht. Eventueel langsbrengen kan ook in de directe omgeving. Verzenden is ten slotte ook een optie, maar hierbij zijn wel de kosten + risico voor de koper.

Game on!
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
  Moderator zondag 29 september 2013 @ 22:48:16 #2
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_131693592
7,5 voor de omvormer geboden :Y
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_131693699
Hoe werkt dat precies met de touchscreen qua aansluitingen en werkend krijgen?
Is daar speciale software of randapparatuur voor nodig die niet is inbegrepen, of kun je deze in principe aansluiten en gebruiken op je PC?

In ieder geval ¤50 geboden onder voorbehoud van de antwoorden, zou 'm dan deze week kunnen ophalen :)
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_131697896
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:48 schreef Geckoo het volgende:
7,5 voor de omvormer geboden :Y
Kom je hem daarvoor ophalen?
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
pi_131697971
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:50 schreef destrovel het volgende:
Hoe werkt dat precies met de touchscreen qua aansluitingen en werkend krijgen?
Is daar speciale software of randapparatuur voor nodig die niet is inbegrepen, of kun je deze in principe aansluiten en gebruiken op je PC?

In ieder geval ¤50 geboden onder voorbehoud van de antwoorden, zou 'm dan deze week kunnen ophalen :)
De touchscreen heeft een aantal drivers nodig die je bij 3M kan downloaden en installeren. Daarna kan je, na een simpele calibratie direct aan de slag. Bod is genoteerd!
  maandag 30 september 2013 @ 01:01:07 #6
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_131698192
Ik geef je een eerlijke prijs voor de dispenser: 20,- incl. :) kun je em versturen met DHL
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Moderator maandag 30 september 2013 @ 07:15:42 #7
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_131699886
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 00:47 schreef johanmulder het volgende:

[..]

Kom je hem daarvoor ophalen?
jup is prima, moet alleen even kijken wanneer ik in Utrecht ben. Tijdens welke tijden kan ik langs komen?
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  maandag 30 september 2013 @ 07:28:06 #8
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_131699932
Edut : Never mind, zie dat er al hoger geboden was.
pi_131700087
¤60,- inclusief verzenden voor de touchscreen geboden!
Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light :)
pi_131700929
Rc schakelaars 5 inc.
  maandag 30 september 2013 @ 09:38:36 #11
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_131701346
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 07:15 schreef Geckoo het volgende:

[..]

jup is prima, moet alleen even kijken wanneer ik in Utrecht ben. Tijdens welke tijden kan ik langs komen?
Over het algemeen 's avonds, maar ik werk ook nog wel eens thuis. Laat maar via pm weten wanneer je in de buurt bent! Bij deze dus de Soap dispenser gereserveerd!
  maandag 30 september 2013 @ 09:40:46 #12
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_131701378
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 07:53 schreef psvtje10 het volgende:
¤60,- inclusief verzenden voor de touchscreen geboden!
Genoteerd! Ik heb je even een PM gestuurd...
  maandag 30 september 2013 @ 10:07:17 #13
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_131701937
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:14 schreef robbiemelaet het volgende:
Rc schakelaars 5 inc.
Bedankt voor je bod, maar 5 inc. is niet te doen want dan leg ik er geld bij.
Voor 5,- mag je het uiteraard wel komen ophalen!
  Moderator maandag 30 september 2013 @ 10:14:32 #14
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_131702118
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:38 schreef johanmulder het volgende:

[..]

Over het algemeen 's avonds, maar ik werk ook nog wel eens thuis. Laat maar via pm weten wanneer je in de buurt bent! Bij deze dus de Soap dispenser gereserveerd!
maar ik wilde de omvormer... -O-

Sosa wilde de zeepdoos...

oh en als de tablet voor 75 weg gaat neem ik deze ook graag mee als ik de omvormer kom halen ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Geckoo op 30-09-2013 10:34:06 ]
pi_131702227
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:27 schreef johanmulder het volgende:
Beste Fok!ers,

Het is weer tijd om wat dingen op te ruimen.
Bij deze bied ik het volgende aan:

SPOILER
ZGAN, een paar maanden geleden via Ziggo mogen ontvangen als retentiecadeau.
Andere tablets in huis worden echter veel meer gebruikt dan deze en zodoende blijft deze ongebruikt liggen.
Komt met oplader, doos, paar boekjes en de bon van Paradigit.
Vraagprijs: 120,-

Complete AM2-Based desktop met 17" scherm en kb/muis
SPOILER
Low-end desktopcomputer, prima voor standaard huis-tuin-en-keuken zaken als browsen en tekstverwerken.
Specificaties:
• AMD Athlon 64 X2 3800+ processor (AM2 socket)
• 4 GB DDR2 800 MHz Corsair geheugen (2x2 GB)
• ASUS M3N78-EMH HDMI moederbord
• 250 GB Maxtor STM3250820AS Harde schijf
• DVD-RW speler van Optiarc
• Cooler Master Elite 340 behuizing (vrijwel geen krasjes, erg netjes)
• On-board video - GeForece 8200 based
• Met Zalman CPU koeler die erg stil is
• IIyama ProLite E431S 17" TFT scherm
• Logitech draadloos toetsenbord + muis
• Leeftijd: 5+ jaar, dus geen garantie of boekjes
• Komt zoals ie wordt aangeboden dus verder geen boekjes, dozen of bonnetjes.
• Draait nu Windows 8 maar komt zonder OS.
Vraagprijs v.d. hele set: 125,-

AOD170 17" Touchscreen
SPOILER
17" Single-touch touchscreen van het met AOD. Industriële kwaliteit.
Resolutie: 1280x1024 pixels. Komt met USB/VGA/Power-kabels en is zo op je Windows systeem te gebruiken na het installeren van wat drivers.
Het is mogelijk om deze ook voor Windows 8 te gebruiken! Let op: geen voet/beugel dus je hebt nog een ophangsetjes nodig als je hem wilt ophangen/inbouwen.
Meer info: hier
Vraagprijs: 65,-

Lian Li HDD Drivebay EX-33N
SPOILER
Hiermee kan je tot 3 HDD's plaatsen in je 5.25 inch slots (waar normaal je optische drives zitten).
Meer info hier
Vraagprijs: 15,-

X-GEAR Mini Bee XMB190K Mini-ITX Case
SPOILER
Erg kleine behuizing incl. 150W PSU en ruimte voor 1 5.25" optical drive en 1 3.5" HDD.
Ideaal voor een HTPC of homeserver.

TwelveSouth Magic Wand
SPOILER
Om je Apple keyboard en trackpad aan elkaar te koppelen.
Omdat ik toch liever met een volledige keyboad werkt met numpad is deze niet meer nodig.
Op een missend rubbertje a.d. onderkant na helemaal goed.

Simplehuman Shampoo- en zeepdispenser
SPOILER
Met deze shampoo- en zeepdispenser van Simplehuman zijn losse flessen in de badkamer verleden tijd.
2 dispensers + plek om je scheermes op te hangen. Ongebruikt in doos.

150W Converter 12V->230V
SPOILER
Om een laptop of ander apparaat in je auto te gebruiken.
Zelf nooit gebruikt.

Elro RC schakelaars
SPOILER
Om thuis tot 3 apparaten met de bijgeleverde afstandsbediening te schakelen.
Is gebruikt, maar werkt nog prima!
Vraagprijs: 5,-

De prijzen zijn vraag/richtprijzen. Bieden is uiteraard geen probleem, maar graag wel bieden naar waarde. Mocht je een vraag of opmerking hebben dan hoor ik het graag. Heb je zin om te trollen, bashen, flamen, klagen of andere offtopic onzin te posten dan verwijs ik je graag naar [KLB] of [ONZ].

De producten zijn verder op te halen in Utrecht. Eventueel langsbrengen kan ook in de directe omgeving. Verzenden is ten slotte ook een optie, maar hierbij zijn wel de kosten + risico voor de koper.

Game on!
70 ex voor de tablet geboden

[ Bericht 0% gewijzigd door marcosta op 30-09-2013 10:19:42 (typo) ]
  maandag 30 september 2013 @ 10:44:27 #16
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_131702779
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 01:01 schreef Sosa het volgende:
Ik geef je een eerlijke prijs voor de dispenser: 20,- incl. :) kun je em versturen met DHL
Voor 22,- doe ik hem morgen voor je op de post!
  maandag 30 september 2013 @ 10:47:43 #17
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_131702847
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 10:14 schreef Geckoo het volgende:

[..]

maar ik wilde de omvormer... -O-

Sosa wilde de zeepdoos...

oh en als de tablet voor 75 weg gaat neem ik deze ook graag mee als ik de omvormer kom halen ;)
Excuses, ik heb het verkeerd genoteerd. De omvormer is uiteraard voor je gereserveerd Geckoo. 75,- voor de tablet vind ik nog iets aan de te lage kant.
  maandag 30 september 2013 @ 10:56:19 #18
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_131703055
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 10:44 schreef johanmulder het volgende:

[..]

Voor 22,- doe ik hem morgen voor je op de post!
ik blijf bij 20 incl :)
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_131705797

85 geboden met afhaal :)
b.. bl.. bla..
  maandag 30 september 2013 @ 15:14:56 #20
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_131709393
Waar in Utrecht woont de TS?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_131713953
Die hele PC set voor 75.
  maandag 30 september 2013 @ 18:07:59 #22
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_131714091
85,- voor de pc, opsturen hoeft niet :)
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_131716832
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:40 schreef johanmulder het volgende:

[..]

Genoteerd! Ik heb je even een PM gestuurd...
¤65 om op te halen dan :)
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  maandag 30 september 2013 @ 20:57:16 #24
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_131720691
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 10:56 schreef Sosa het volgende:

[..]

ik blijf bij 20 incl :)
Prima, PM je gegevens maar en ik stuur hem naar je op.

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:51 schreef Deadrex het volgende:

85 geboden met afhaal :)
Bedankt voor je bod! Hij is genoteerd, maar nog nét niet wat ik er minimaal voor wil hebben.

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 15:14 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waar in Utrecht woont de TS?
Leidsche Rijn!

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 18:07 schreef Gambolputty het volgende:
85,- voor de pc, opsturen hoeft niet :)
Ook jij bedankt voor je bod! Hij is genoteerd, maar ook nog nét niet wat ik er minimaal voor wil hebben.

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:31 schreef destrovel het volgende:

[..]

¤65 om op te halen dan :)
Bedankt! Hij is dan bij deze voor je gereserveerd als psvtje er vandaag niet meer overheen gaat. Ik stuur je een PM.
  maandag 30 september 2013 @ 22:55:46 #25
278605 Lcs_dB
Niets is wat het lijkt
pi_131726894
90 met ophalen geboden voor de tablet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')