quote:
jazzquote:Op zondag 29 september 2013 22:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
* SgtPorkbeans wil een muurbloempje waar hij een filmpje mee kan kijken en jazz muziek mee kan luisteren onder het genot van een kop koffie en chocoladepepernoten
Haten op een muziekstijlquote:
ik geloof er niks vanquote:Op zondag 29 september 2013 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HIHIHIHI
grapje hoor, ik vind jou ook heel lief.
Y u do dis?quote:
Die.zijn er genoeg, je vind ze.alleen niet tijdens uitgaan oid..quote:Op zondag 29 september 2013 22:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
* SgtPorkbeans wil een muurbloempje waar hij een filmpje mee kan kijken en jazz muziek mee kan luisteren onder het genot van een kop koffie en chocoladepepernoten
quote:Op zondag 29 september 2013 22:53 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Vertel vertel. Mag ook via DM.
Neequote:Op zondag 29 september 2013 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die.zijn er genoeg, je vind ze.alleen niet tijdens uitgaan oid..
wees creatiefquote:
Dan zul je aan de man moeten.quote:Op zondag 29 september 2013 22:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
als ze maar geen arrogante hoer is
hoiquote:
Nooitquote:
Die zijn er ook genoeg hoorquote:Op zondag 29 september 2013 22:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee
maar het hoeft niet per se en muurbloempje te zijn, als ze maar geen arrogante hoer is
Muurbloempjes vind ik wel sexy tough
Los van jou (anders gaan ze zeiken over hosselen)quote:Op zondag 29 september 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
liefst wel jaen dan lekker kroelen onder de deken en lekker tegen elkaar aan liggend in slaap vallen
pics van je vriendinnen danquote:Op zondag 29 september 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die zijn er ook genoeg hoorik heb namelijk.geen arrogante hoeren als vriendinnen, maar ik heb wel.veel vriendinnen
* SgtPorkbeans toont interessequote:Op zondag 29 september 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die zijn er ook genoeg hoorik heb namelijk.geen arrogante hoeren als vriendinnen, maar ik heb wel.veel vriendinnen
Ja, ik vind van welquote:Op zondag 29 september 2013 22:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zijn er dan zoveel hoerige meiden?![]()
ook hiervan, picsquote:Op zondag 29 september 2013 22:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zijn er dan zoveel hoerige meiden?![]()
Ik denk dat stiekem iedereen dat wel wilquote:Op zondag 29 september 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Los van jou (anders gaan ze zeiken over hosselen)
DAT WIL IK OOK GODDAMNIT
had ik die nog maarquote:
Ik kom ze nooit tegenquote:
Dan moet ik maar een keer met jou mee danquote:Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik kom ze nooit tegenWel de leuke/gewone meiden die er gelukkig niet meteen op uit zijn.
Meteen seks![]()
verrassende reactie..quote:
Mensen die geen bierquote:
Het is net KLBquote:
Is wel zo, maar sommigen kunnen datgewoon doen enzoquote:Op zondag 29 september 2013 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat stiekem iedereen dat wel wil![]()
Tot 3 weken terug kon ik het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |