pics dan lulquote:Op zondag 29 september 2013 23:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn droommeisje woont een paar honderd meter van mij af, misschien moet ik die maar hosselen
Je kan het altijd proberen. (Eerst inside info zoeken of ze vrijgezel is)quote:Op zondag 29 september 2013 23:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn droommeisje woont een paar honderd meter van mij af, misschien moet ik die maar hosselen
Is vrijgezelquote:Op zondag 29 september 2013 23:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen. (Eerst inside info zoeken of ze vrijgezel is)
Neenquote:
Tja, elk voordeel heeft zijn nadeel.quote:Op zondag 29 september 2013 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het kost zoveel energie, dat is mijn grootste bezwaar tegen seks.
quote:
net 17quote:
opzich komt er bij mij na de 1e date niks meer, dus eh, kom maar doorquote:Op zondag 29 september 2013 23:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, seks kan dan wel leuk en lekker zijnMaar niet op je 1e date. (Of 2e en zo)
Ook bekend probleem ja. Heb je een leuke date, word het daarna wel heel stil.quote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
opzich komt er bij mij na de 1e date niks meer, dus eh, kom maar door
quote:
dat ga is sowieso zo wel doenquote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen
Dan ga jij kneiterhard lopen fappen
Neenquote:Op zondag 29 september 2013 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]Wel delen natuurlijk
Drink hem.quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens maar een cider gepakt. Hierna neem ik nog wel een biertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |