quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op zondag 29 september 2013 21:29 schreef Trollscience het volgende:
THC, kloppend door mijn aderen en erecte penis.
quote:
Ohquote:Op zondag 29 september 2013 21:26 schreef Klojo120 het volgende:
Die ik overmorgen pas kan openen want morgen heb ik geen tijd
hihihihi XD ik ga je terughacken hoorquote:Op zondag 29 september 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heej schatjuu heb ingebroken op je account luv joe xxx
Met van die slagzinnetjes en uitspraken in de tweede naamquote:Op zondag 29 september 2013 22:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met hele mooie namen met symbooltjes erin
quote:Op zondag 29 september 2013 22:48 schreef FL_Freak het volgende:
lekker wachtwoord vergeten drukken en raden
menig probleem mee gehadquote:
Hahahahaquote:Op zondag 29 september 2013 22:53 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] vaseline je laat me blozen [ afbeelding ]
habbo + runescape accounts jatten via msnquote:Op zondag 29 september 2013 22:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
menig probleem mee gehad
ouders die dan naar de school bellen zodat ik straf krijg voor het "hacken"__
Ja en dan alle meubi stelen, mooi datquote:Op zondag 29 september 2013 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
habbo + runescape accounts jatten via msn
Maatje van me speelde dat vroeger en toen gingen we samen iemand overtuigen in onze clan te komen. Je moest alleen wel ff je username en wachtwoord gevenquote:Op zondag 29 september 2013 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
habbo + runescape accounts jatten via msn
gewoon verkopen, speelde dat alleen om geld te verdienenquote:Op zondag 29 september 2013 22:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en dan alle meubi stelen, mooi dat
Accounts kopen in habbohotel?quote:Op zondag 29 september 2013 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon verkopen, speelde dat alleen om geld te verdienen
van de helft weer nieuwe accounts kopen om die weer te verhandelen
Was ook niet toegestaan. Maarja ghetto leven natuurlijk ditdat schijt aan de overheid.quote:Op zondag 29 september 2013 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar staat me niks van bij maar zal wel
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoi TC?quote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef Unscrewed het volgende:
Jongens, ik voel me kut.
Doe er eens iets aan.
Nee.quote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef Unscrewed het volgende:
Jongens, ik voel me kut.
Doe er eens iets aan.
Ik wil die ook zien en er zelf achter komen dat het een slechte film isquote:Op maandag 30 september 2013 00:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb eindelijk Hansel & Gretel Get Baked gezien. Wat een slechte film!
Ah hij is wel aan te zien maar je moet er niks van verwachttenquote:Op maandag 30 september 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wil die ook zien en er zelf achter komen dat het een slechte film isof is 't echt de moeite niet waard?
kom ook ff tc dan, tijd niet gezienquote:Op maandag 30 september 2013 00:39 schreef OllieWilliams het volgende:
zo, tijd voor avondeten... ff snel een pizzaatje in de oven.
sinds 14:00 geen tijd meer gehad om te etenfml
Stonedquote:Op maandag 30 september 2013 00:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
hai moirahoe staat het leven?
quote:Op maandag 30 september 2013 00:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
kom ook ff tc dan, tijd niet gezien
tien minsquote:
same herequote:Op maandag 30 september 2013 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik nog eventjes maar niet de hele nacht. 10:00 gaat mn wekker en wil sowieso 6 uur slaap hebben
quote:Op maandag 30 september 2013 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik nog eventjes maar niet de hele nacht. 10:00 gaat mn wekker en wil sowieso 6 uur slaap hebben
quote:
waarom dan?quote:
quote:
Ah het origineel. Ik vind de versie van Nancy Sinatra mooier.quote:
Ik ben nu ook pas wakker terwijl ik nog best vroeg ging slapen voor mijn doenquote:Op maandag 30 september 2013 14:37 schreef Moira. het volgende:
OepsGister beetje laat geworden, nu weer laat opstaan. Wordt vanavond weer moeilijk slapen terwijl we allebei vroeg op moeten om te werken
Hehehe struggles.quote:Op maandag 30 september 2013 14:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik ben nu ook pas wakker terwijl ik nog best vroeg ging slapen voor mijn doen
Die dag wacht ik al de afgelopen 5 jaar van mn leven opquote:Op maandag 30 september 2013 14:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehehe struggles.
Ik wacht op de dag dat ik gewoon een keer van 23:00 tot 09:00 slaap ofzo en dan gewoon uitgerust wakker wordt
heb beloofd geen hard drugs te gaan doenquote:
Orange is the new blackquote:Op maandag 30 september 2013 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik rook zo nog een joint, meer orange is the new black kijken en dan voor 04:00 mijn bed in
sletquote:Op maandag 30 september 2013 15:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Zaterdag avond met collega gezoend, dat wordt awkward morgen op werk
quote:
Ja waarom zou je dat willen doen?quote:Op maandag 30 september 2013 15:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar heeft iedereen het gezien (persooneelsuitje) dus doen alsof het niet gebeurd is gaat moeilijk worden
Omdat collega?quote:Op maandag 30 september 2013 15:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja waarom zou je dat willen doen?
Wat zou jij doen in mijn geval dan? We waren allebei vrij aangeschoten dus ik denk niet dat hij serieus iets wil verderquote:
Persoonlijk? Hmm, ik kan het natuurlijk nooit zeker weten, maar wat goed voelt is dat ik zou zeggen: "eyo, wat er gebeurt was was niet echt mijn bedoeling..." O.i.d. want als je het negeert, ontstaat er misschien grote onzekerheid aan de andere kant. Zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 30 september 2013 15:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat zou jij doen in mijn geval dan? We waren allebei vrij aangeschoten dus ik denk niet dat hij serieus iets wil verder
quote:Op maandag 30 september 2013 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Hihihih heb met collega gezoend word sow awakward hahaha.
Het is maar zoenen, geen seks ofzoquote:Op maandag 30 september 2013 15:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Persoonlijk? Hmm, ik kan het natuurlijk nooit zeker weten, maar wat goed voelt is dat ik zou zeggen: "eyo, wat er gebeurt was was niet echt mijn bedoeling..." O.i.d. want als je het negeert, ontstaat er misschien grote onzekerheid aan de andere kant. Zou zomaar kunnen.
maar ik weet het niet hoor.
ZOENEN? GEEN MOER BETEKENEN?quote:Op maandag 30 september 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is maar zoenen, geen seks ofzobetekent geen moer.
Ligt helemaal aan de manier waarop. Soms kan een zoen meer betekenen dan seks.quote:Op maandag 30 september 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ik heb geen spijt hoorquote:Op maandag 30 september 2013 15:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Persoonlijk? Hmm, ik kan het natuurlijk nooit zeker weten, maar wat goed voelt is dat ik zou zeggen: "eyo, wat er gebeurt was was niet echt mijn bedoeling..." O.i.d. want als je het negeert, ontstaat er misschien grote onzekerheid aan de andere kant. Zou zomaar kunnen.
maar ik weet het niet hoor.
Ik haat awkwarde situaties jaquote:Op maandag 30 september 2013 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Want seks als je dronken bent betekent wel wat?quote:Op maandag 30 september 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar iedereen heeft het gezien toch, zou het erger vinden als iedereen daar wist dat ik seks had gehad met die collega.quote:Op maandag 30 september 2013 16:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Want seks als je dronken bent betekent wel wat?
Seks hoort altijd wat te betekenen. Vind ik overigens van zoenen ook, maar ik begrijp het als de meningen daarover verschild zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 16:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Want seks als je dronken bent betekent wel wat?
Oke correctie: Als je dronken of waus bent.quote:Op maandag 30 september 2013 16:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Seks hoort altijd wat te betekenen. Vind ik overigens van zoenen ook, maar ik begrijp het als de meningen daarover verschild zijn.
Dat is waar, seks hebben terwijl m'n collega's toekijken is een beetje raar.quote:Op maandag 30 september 2013 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar iedereen heeft het gezien toch, zou het erger vinden als iedereen daar wist dat ik seks had gehad met die collega.
Het mag dan inderdaad zo zijn dat je niet weet wat je doet. Maar dan vind ik het nog steeds horen.quote:Op maandag 30 september 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke correctie: Als je dronken of waus bent.
Hoort is iets anders hequote:Op maandag 30 september 2013 16:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Seks hoort altijd wat te betekenen. Vind ik overigens van zoenen ook, maar ik begrijp het als de meningen daarover verschild zijn.
Dan zou ik echt niet meer naar mijn werk willen/durvenquote:Op maandag 30 september 2013 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar iedereen heeft het gezien toch, zou het erger vinden als iedereen daar wist dat ik seks had gehad met die collega.
Dat klopt, maar voor mij betekend het altijd wel wat. Dat ligt maar net aan de waarde die de persoon er aan geeft.quote:Op maandag 30 september 2013 16:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoort is iets anders heMeeste ONS betekenen niks denk ik zo.
Mja aangezien jij niet mijn collega bent ga ik er maar vanuit dat het niks betekendequote:Op maandag 30 september 2013 16:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor mij betekend het altijd wel wat. Dat ligt maar net aan de waarde die de persoon er aan geeft.
Okequote:Op maandag 30 september 2013 16:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mja aangezien jij niet mijn collega bent ga ik er maar vanuit dat het niks betekende
Omdat jij zo'n overgevoelig joch bentquote:Op maandag 30 september 2013 16:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Het mag dan inderdaad zo zijn dat je niet weet wat je doet. Maar dan vind ik het nog steeds horen.
Wat de fuck vasquote:Op maandag 30 september 2013 16:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat jij zo'n overgevoelig joch bentWaarom ga je geen lovesongs schrijven?
![]()
Emogif mij dan nietquote:
ik ga een lovesong voor je schrijvenquote:Op maandag 30 september 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ha.
Nee ben tegenwoordig ook niet zo yolo meer wat dat betreft hoor.
omdat je erom vraagtquote:Op maandag 30 september 2013 16:15 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik ga een lovesong voor je schrijven
Ben nu aflevering 11 aan het kijken. Helaas moet ik straks 9 maand wachtten ofzo voor seizoen 2 komtquote:
Ik begrijp het nietquote:Op maandag 30 september 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
omdat je erom vraagt
omdat je er een nodig hebt
zie je
Ik voel je zo erg, hele seizoen gekeken in 1 dagquote:Op maandag 30 september 2013 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben nu aflevering 11 aan het kijken. Helaas moet ik straks 9 maand wachtten ofzo voor seizoen 2 komt
Ik vind het wel romantiesquote:Op maandag 30 september 2013 16:18 schreef OllieWilliams het volgende:
Mensen die niet in grachten neuken
Ik heb een paar maand terug Girls afgekeken (is een serie van HBO). Komt ook ergens in 2014 pas terug.. een fucking jaar gewacht dan! (als het niet langer is..)quote:Op maandag 30 september 2013 16:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik voel je zo erg, hele seizoen gekeken in 1 dag
Ik kan zoenen en gevoelens al amper scheidenquote:Op maandag 30 september 2013 16:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ha.
Nee ben tegenwoordig ook niet zo yolo meer wat dat betreft hoor.
Die wil ook nog zien! Ben net klaar met Hannibal en Jezus Christus dat was echt een fucking goede seriequote:Op maandag 30 september 2013 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een paar maand terug Girls afgekeken (is een serie van HBO). Komt ook ergens in 2014 pas terug.. een fucking jaar gewacht dan! (als het niet langer is..)
Noodles zijn idd lekker maar niet ultiem voor mij. Het eten twijfel ik tussen een sappige pizza van zon shoarmatent of een bord goeie spaghetti.quote:Op maandag 30 september 2013 16:18 schreef Dven het volgende:
Wat is nu het ultieme stonervoedsel? Voor mij blijft het toch wel die bakken met noodles. Vooral beef en kip. Warm, smaakvol, zachte textuur, boordevol koolhydraten en nog een paar slokken soep op de koop toe ook
Pizza heb ik minder mee op dat soort momenten. Te veel werk ofzoquote:Op maandag 30 september 2013 16:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Noodles zijn idd lekker maar niet ultiem voor mij. Het eten twijfel ik tussen een sappige pizza van zon shoarmatent of een bord goeie spaghetti.
Maar drinken sowieso chocomel
Pizza sowiesoquote:Op maandag 30 september 2013 16:18 schreef Dven het volgende:
Wat is nu het ultieme stonervoedsel? Voor mij blijft het toch wel die bakken met noodles. Vooral beef en kip. Warm, smaakvol, zachte textuur, boordevol koolhydraten en nog een paar slokken soep op de koop toe ook
Je bent de tweede vandaag die Hannibal roept, ga na OITNB maar even een paar afleveringen kijken. Oh en Girls is zeker een aanrader maar je moet wel tegen veel naakt en seks kunnenquote:Op maandag 30 september 2013 16:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die wil ook nog zien! Ben net klaar met Hannibal en Jezus Christus dat was echt een fucking goede serie
Het is zo creepy/interessantquote:Op maandag 30 september 2013 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent de tweede vandaag die Hannibal roept, ga na OITNB maar even een paar afleveringen kijken
Alles is stonervoedsel als ik stoned ben.quote:Op maandag 30 september 2013 16:18 schreef Dven het volgende:
Dit.quote:Op maandag 30 september 2013 16:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Alles is stonervoedsel als ik stoned ben.
quote:Op maandag 30 september 2013 16:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Alles is stonervoedsel als ik stoned ben.
quote:Op maandag 30 september 2013 16:25 schreef Amarantha het volgende:
Chocomel, cola cherry, AA drink
Bugles met smeerkaas, oreo chocolade, pringles
AA drink is echt het meest verkochte drankje hier in de shop.. Samen met thee.quote:Op maandag 30 september 2013 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Of gewoon een licht biertje en wat chocolade (Die combinatie sowieso)
AA Drink. Het drankje dat me in mijn jonge jaren aan koude kleedkamers van voetbalverenigingen deed denken en nu aan het roken van geestverruimende middelenquote:Op maandag 30 september 2013 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AA drink is echt het meest verkochte drankje hier in de shop.. Samen met thee.
Shop in vorige post ging over een andere shopZit hier nooit in de shop.
Flesje AA drink, joint erbij.quote:Op maandag 30 september 2013 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
AA Drink. Het drankje dat me in mijn jonge jaren aan koude kleedkamers van voetbalverenigingen deed denken en nu aan het roken van geestverruimende middelen
idd vroeger tijdens het sporten, judo in mijn geval, en tegenwoordig bij het blowenquote:Op maandag 30 september 2013 16:28 schreef Dven het volgende:
[..]
AA Drink. Het drankje dat me in mijn jonge jaren aan koude kleedkamers van voetbalverenigingen deed denken en nu aan het roken van geestverruimende middelen
Doe dan.quote:Op maandag 30 september 2013 16:15 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nogal logisch dat ze Taxi niet kennen, het is dan ook Taksi.quote:Op maandag 30 september 2013 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Pizza heb ik minder mee op dat soort momenten. Te veel werk ofzo
Spaghetti past wel goed ja.
Voor drinken sowieso Taxi!Al kennen ze dat hier niet
Als ik Taksi drink dan de gewone tropical idd. Hoewel Taksi Splash appel-peer ook goed te doen isquote:Op maandag 30 september 2013 16:32 schreef Klojo120 het volgende:
Taksi tropical![]()
Taksi tropical sugarfree
In Bulgarije zouden we schrijven 'ТАКСИ'quote:Op maandag 30 september 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nogal logisch dat ze Taxi niet kennen, het is dan ook Taksi.
#grammarnazioff.
Doet me op de één of andere manier altijd denken aan gemalen foetussen. Eén of andere kronkel in m'n kopquote:
Taksi met een hintje vodkaquote:Op maandag 30 september 2013 16:32 schreef Klojo120 het volgende:
Taksi tropical![]()
Taksi tropical sugarfree
Stoned noemen ze datquote:Op maandag 30 september 2013 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Dven jij bent toch van die mooie hond die je hebt opgevangen? (ik ben echt zo fucking laat van besef af en toe..)
quote:Op maandag 30 september 2013 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Stoned noemen ze dat
Maar inderdaadMishka
[ afbeelding ]
Helaas wel. Zit momenteel nog steeds met vijf katten in huisquote:Op maandag 30 september 2013 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]Jaa! Ah ik vind het zo'n toffe hond he
en jij bent sowieso een dierenheld!
Hoe datquote:Op maandag 30 september 2013 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Helaas wel. Zit momenteel nog steeds met vijf katten in huis
Twee eigen katten, 1 kat die gedumpt is bij mij, 1 zwerfkat die op een dag besloot in mijn kast geboorte te geven aan 2 kittens waarvan er eentje verdwenen is. Vijf dusquote:
In de wolken, denkend aan jouquote:
Wel lief dat je die 3 katten opvangtquote:Op maandag 30 september 2013 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee eigen katten, 1 kat die gedumpt is bij mij, 1 zwerfkat die op een dag besloot in mijn kast geboorte te geven aan 2 kittens waarvan er eentje verdwenen is. Vijf dus
Ik moet er echter wel vanaf zien te komen en dat is hier in het land nogal een probleem..quote:Op maandag 30 september 2013 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel lief dat je die 3 katten opvangt
Effe ergens in het bos met zon kat en en een keukenmesje komt alles goed.quote:Op maandag 30 september 2013 16:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik moet er echter wel vanaf zien te komen en dat is hier in het land nogal een probleem..
Hou je bek.quote:Op maandag 30 september 2013 16:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Effe ergens in het bos met zon kat en en een keukenmesje komt alles goed.
quote:Op maandag 30 september 2013 16:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik hou van kadden het wsa een grap ama doe niet zo aangebrand
Ama hou je nog van me we hadden het zo gezellig op de meet toen je al je wiet in het gras liet vallen en ik zei lekker puh had je mn draaitafeltje niet af moeten zeiken als je die had gebruikt had je geen probleem gehad, zie hoeveel mooie tijden we hebben meegemaakt laat je me zomaar vallen ?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!quote:
Net op facebook een stad noemen, terwijl je zelf in een dorp woontquote:
Too much emogif.quote:Op maandag 30 september 2013 17:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Net op facebook een stad noemen, terwijl je zelf in een dorp woontNiet weten ik welk dorp ik echt woon
Hellie geen stad vinden
En jij een bazinnetje lobiiiquote:Op maandag 30 september 2013 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
Maar je bent wel een baasje hoor.
Mijn moeder gaat mee.quote:
Neem je hem mee op de abusers meet?quote:Op maandag 30 september 2013 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
VMBO fuck yes.quote:Op maandag 30 september 2013 17:36 schreef Trollscience het volgende:
Trillend in de klas zitten met afwisselend warme en koude handen, half-afgemaakte waanideeën, gedeeltelijke hallicunaties en constant paranoïde, dit is het goede spul.
Even een vraagje naar een meisje toe; let jij serieus op de mode als je kleren gaat kopen, of koop je gewoon wat je zelf mooi vindt?quote:
lol randomquote:Op maandag 30 september 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Even een vraagje naar een meisje toe; let jij serieus op de mode als je kleren gaat kopen, of koop je gewoon wat je zelf mooi vindt?
Nijntjequote:
KAN NOG 15 MINUTEN GELOOF IKquote:Op maandag 30 september 2013 17:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
OH IK WOU NET VRAGEN OF JE POST HAD GEHAD
Why so curious? You crossdress bro?quote:Op maandag 30 september 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Even een vraagje naar een meisje toe; let jij serieus op de mode als je kleren gaat kopen, of koop je gewoon wat je zelf mooi vindt?
Jaquote:Op maandag 30 september 2013 17:46 schreef Moira. het volgende:
Ik heb het zaterdag om 11:45 op de bus gedaan, dan wordt het die dag toch nog gewoon geleegd om 17:00?
Eerst deed ik vaak moeite om aan te klikken omdat ik niet wist dat je dat zo standaard in kon stellen (daarvoor gebruikte ik gewoon de standaard PI en niet bijster vaak het duimpje).quote:Op maandag 30 september 2013 17:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja
hey ff ander vraagje he staat de [ afbeelding ] bij jou als standaard of doe je altijd de moeite om hem aan te klikken?
Oh okay.quote:Op maandag 30 september 2013 17:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eerst deed ik vaak moeite om aan te klikken omdat ik niet wist dat je dat zo standaard in kon stellen (daarvoor gebruikte ik gewoon de standaard PI en niet bijster vaak het duimpje).
Toen ontmoette ik de FOK!ker Monopoly en kwam ik erachter dat je dat gewoon als instelling kon veranderen, dus toen deed ik dat
Nah, ik wil weten hoe meisjes werken met zulke dingenquote:Op maandag 30 september 2013 17:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Why so curious? You crossdress bro?![]()
![]()
Iets met scheren en een kamquote:Op maandag 30 september 2013 17:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, ik wil weten hoe meisjes werken met zulke dingen
Dus eigenlijk is hij nu minder waard dan ik denk dat ie waard is omdat hij je standaard PI is?quote:Op maandag 30 september 2013 17:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eerst deed ik vaak moeite om aan te klikken omdat ik niet wist dat je dat zo standaard in kon stellen (daarvoor gebruikte ik gewoon de standaard PI en niet bijster vaak het duimpje).
Toen ontmoette ik de FOK!ker Monopoly en kwam ik erachter dat je dat gewoon als instelling kon veranderen, dus toen deed ik dat
Zo voelde ik het ook man. Teleurstellingen overalquote:Op maandag 30 september 2013 17:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is hij nu minder waard dan ik denk dat ie waard is omdat hij je standaard PI is?
Meisjes = Krul dan, whatever.quote:
maar is dequote:Op maandag 30 september 2013 17:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is hij nu minder waard dan ik denk dat ie waard is omdat hij je standaard PI is?
Ben niet zo'n modemeisje.quote:Op maandag 30 september 2013 17:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ik denk altijd na over mijn PI bij elke post.quote:Op maandag 30 september 2013 17:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
maar is de [ afbeelding ] bij jou niet de standaard pi? Want zo ja maakt dat hem niet minder 'ugh'
quote:Op maandag 30 september 2013 17:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zo voelde ik het ook man. Teleurstellingen overal
Nee, omdat ik hem niet gebruik bij posts waar hij niet toepasselijk isquote:Op maandag 30 september 2013 17:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja ik doe precies hetzelfde.quote:Op maandag 30 september 2013 17:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, omdat ik hem niet gebruik bij posts waar hij niet toepasselijk isDan verander ik hem in een andere PI of soms gewoon in de standaard PI als er geen toepasselijke PI is
quote:Op maandag 30 september 2013 17:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja ik doe precies hetzelfde.
Maar mijn standaard PI is: [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op maandag 30 september 2013 17:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] is psycho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vindeen soort troll-achtige smiley. Hij heeft een iets te brede/omhoog-staande lach om te zien als vrolijke/lieve lach zoals deze:
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
ja hoewelquote:Op maandag 30 september 2013 17:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind [ afbeelding ] een soort troll-achtige smiley. Hij heeft een iets te brede lach om te zien als vrolijke/lieve lach zoals deze:
Als je Vas bent wel, ja.quote:Op maandag 30 september 2013 18:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja hoewelook heel gemeen kan zijn
Maar we houden wel van Vas, want Vas.quote:Op maandag 30 september 2013 18:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je Vas bent kan alles gemeen zijn
Weet ik niks meer vanquote:Op maandag 30 september 2013 17:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ama hou je nog van me we hadden het zo gezellig op de meet toen je al je wiet in het gras liet vallen en ik zei lekker puh had je mn draaitafeltje niet af moeten zeiken als je die had gebruikt had je geen probleem gehad, zie hoeveel mooie tijden we hebben meegemaakt laat je me zomaar vallen ?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!![]()
![]()
Jij denkt sowieso vaak aan haar he gluiperdquote:Op maandag 30 september 2013 18:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gebruikte je in het verleden best vaak en dan denk je dus vaak aan jou met die emoticon
Slijmbalquote:Op maandag 30 september 2013 18:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar we houden wel van Vas, want Vas.
Mooien peentquote:
Waarom?quote:
Je hebt slijmen echt tot een kunst verheven hèquote:Op maandag 30 september 2013 18:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar we houden wel van Vas, want Vas.
HIET LER WAS EEN STONER!!!!!! NAZI!!!!!quote:Op maandag 30 september 2013 18:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom?
Ik hou van alle Stoners.
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op maandag 30 september 2013 18:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je hebt slijmen echt tot een kunst verheven hè
Hitlerquote:Op maandag 30 september 2013 18:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HIET LER WAS EEN STONER!!!!!! NAZI!!!!!
Je hebt me door.quote:Op maandag 30 september 2013 18:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij denkt sowieso vaak aan haar he gluiperd
Als Hitler een stoner was geweest waren er nu veel meer joden op de wereldquote:Op maandag 30 september 2013 18:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HIET LER WAS EEN STONER!!!!!! NAZI!!!!!
Niet.quote:Op maandag 30 september 2013 18:11 schreef Moira. het volgende:
Klinkt fout eigenlijk maar 't is wel de waarheid
Ik ga even in de brievenbus kijkenquote:Op maandag 30 september 2013 18:11 schreef Moira. het volgende:
Klinkt fout eigenlijk maar 't is wel de waarheid
Matige argumentatie.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 18:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik ga even in de brievenbus kijken
Je weet niet of hij een mentale ziekte had (die erger kon worden door blowen) waardoor hij juist waanideeën kreeg, en alle Joden wilde gaan vermoorden.quote:
Dat heeft hij gedaan, dus blowen zou hem alleen maar chillheid moeten doen inzien.quote:Op maandag 30 september 2013 18:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je weet niet of hij een mentale ziekte had (die erger kon worden door blowen) waardoor hij juist waanideeën kreeg, en alle Joden wilde gaan vermoorden.
GEEN CRIME GEEN SCENEquote:
Of het juist erger maken.quote:Op maandag 30 september 2013 18:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan, dus blowen zou hem alleen maar chillheid moeten doen inzien.
Of je gaat niet in discussie en geeft gewoon geen neuk zoals de rest want daar kan ik niet tegen als ik stoned benquote:
Wow man, sorry dat ik zin had om na te denken over iets wat jij zei.quote:Op maandag 30 september 2013 18:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of je gaat niet in discussie en geeft gewoon geen neuk zoals de rest want daar kan ik niet tegen als ik stoned ben
Ja ik had ineens echt zo'n kriebel van wow waarom gaat het hier nog steeds over, beter gaat het nou weer over poep en piesquote:Op maandag 30 september 2013 18:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow man, sorry dat ik zin had om na te denken over iets wat jij zei.
Omgquote:Op maandag 30 september 2013 16:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
In de wolken, denkend aan jou
Je bent degene die ik vertrouw
Zonder dit, mijn dagen grauw
Lieve vas, ik blijf je trouw
Is dit echt, is dit wat ik voel?
Is de liefde nu mijn levensdoel?
Ja, dat moet, ik voel me goed
Als ik denk aan jouw lieve snoet.
Ja dit is het, voor altijd,
aan jou ben ik mijn dagen kwijt