ik heb een vriend die is een pindaquote:Op zondag 29 september 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
Nog nooit zulke smerige pinda's gegeten
Wat.mn moeder nu zou zeggen: je hebt gewoon je smaak.nietquote:Op zondag 29 september 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
Dafuq, nu open ik een zak pinda's en die smaken ook verbrand
Mensen die niet pepernotenquote:Op zondag 29 september 2013 22:00 schreef Stuart het volgende:
Vieze aidspinda's. Mijn avond een beetje verneuken
dan zal.het wel aan jou liggenquote:Op zondag 29 september 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zweer je, zeep smaakt nog beter dan deze shit. Ik heb deze altijd en nu smaken ze fucked up
Eens.quote:
Ja, misschien is dat het welquote:Op zondag 29 september 2013 22:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Je smaakpapillen beginnen te verotten stu
Nee, hier proberen ze me alleen te vergiften met de meest smerige zooi evahquote:Op zondag 29 september 2013 22:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die heb je niet in England zeker?!
ik eet pas pepernoten in novemberquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, hier proberen ze me alleen te vergiften met de meest smerige zooi evah![]()
Nog 1 dagje.quote:Op zondag 29 september 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik eet pas pepernoten in novemberik loop alle.sinterklaastroep voorlopig nog straal.voorbij
dan is het al november ?quote:
Orgie's allezquote:Op zondag 29 september 2013 22:03 schreef Jimbo het volgende:
zo, word er nog geneukt hier of hoe zit het?
Essn al eens single enzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |