Ik eigenlijk ook niet maar het was 1/2 pricequote:Op zondag 29 september 2013 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik nooit.echt lekker gevonden
ohja.quote:Op zondag 29 september 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen, krijg je lange bans voor ditdat
Het kan hier soms best snel gaan inderdaadquote:Op zondag 29 september 2013 22:12 schreef Koen66 het volgende:
Wow voor mobiel gaat dit topic wel erg snel
Hey Jimboquote:Op zondag 29 september 2013 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja.
Zouden ze nou ook Sherlock gebruiken en dan zoeken op 'noord korea' om zo bans uit te delen ?
Zie ze er voor aan.quote:Op zondag 29 september 2013 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohja.
Zouden ze nou ook Sherlock gebruiken en dan zoeken op 'noord korea' om zo bans uit te delen ?
*klopt af*quote:Op zondag 29 september 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen, krijg je lange bans voor ditdat
tja, het is geen mooi stadion nee.quote:Op zondag 29 september 2013 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat een straf
Trouwens, in een heel ander topic. Ik houd donderdag een sikke memorial
tettenpics !quote:
quote:
Democratische Volks Republiek Korea?quote:
Noord Korea.quote:
Ik ben vandaag niet weggeweestquote:Op zondag 29 september 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er 3:30u over gedaan
Zie je , ik hoef maar te posten en blauw zit al weer achter me aanquote:
gisteren nog geneukt met xeor?quote:Op zondag 29 september 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er 3:30u over gedaan
Misschien moet je dan geen rare dingen posten!quote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Omdat zodra ik post ik gelijk een ban aan mn kloten krijg
North Korea is best Korea. Supreme Leader Marshall Kim Jong Unquote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Democratische Volks Republiek Korea?
Goed zo VAquote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
North Korea is best Korea. Supreme Leader Marshall Kim Jong Un
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |