AH ZOETIES!!quote:
Ik moet even thuis verhaal halen geloof ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
AH ZOETIES!!
Echt, zelfde vader denk ik
Kyara, die blote voetjes
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
AH ZOETIES!!
Echt, zelfde vader denk ik
Oh wat lijkt je oudste op jou! Komt dat blonde van je kleinste ook uit jouw familie? Of bij je man vandaan? Leuke fotoquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:48 schreef Cantare het volgende:
Mijn jut en jul hadden zowaar 2 hele minuten samen pret. Superonscherp, maar wel goeie sfeerimpressie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhuh... de oudste is tegen haar zusje nogal bazig en lomp, dus vaak is het na 3 tellen al huilen geblazen. Die voet-in-buik hier was ook baldadig bedoeld, maar tegen alle verwachtingen in vond de kleine het enorm grappig, dus was het ineens erg gezellig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 08:56 schreef LadyBlack het volgende:
Wat gezellig!
Maar zeldzaam begrijp ik?
Mijn broer was al dreumes blond en m'n zusje is het nog steeds, dus 't zou van mijn kant kunnen komen... maar van manlief is de hele familie zo, dus ik denk toch dat het vooral zijn invloed is. Leuk om te horen dat je de oudste op mij vindt lijken, ik hoor het wel vaker maar zie het zelf - afgezien van de kleur - niet echt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh wat lijkt je oudste op jou! Komt dat blonde van je kleinste ook uit jouw familie? Of bij je man vandaan? Leuke foto
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:33 schreef Kyara het volgende:
oooh, wat een mooie foto's weer
Ik heb weer een poging gedaan om mijn drietal samen op de foto te zetten. Ze blijven alleen niet zo lekker stilzitten
[ link | afbeelding ]
Ik heb een hobby gemaakt van mooie kinderen makenquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:48 schreef -Spring het volgende:
Jeuzus KD, wat een mooi kind.
Op deze foto heeft ze echt precíes jouw mond.
Haha, die slinger heb ik net vanmorgen voor mijne besteld! (maar niet in het roze met Lucy dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en Cantare wat leuk om je jongste eens te ziendat blonde had ik niet verwacht
Enige verrassing die wij kijgen is de oogkleur, want Lex heeft hele lichte blauwe en Elin heeft ze bruin.
Luus is wel n rooie! Maar dat hebben Elin en Lex ook wel gehad
[ afbeelding ]
Wij kregen een cadeautje van Elmo en Brabo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |