dan neem ik nog een borrel
quote:Alleen als je Karn er nu wél eentje geeft! Ze stond in de ouwe behuizing ook al als roepende in de woestijn.
Op donderdag 26 september 2002 22:58 schreef NatasTriplesix het volgende:wordt ik niet meteen genomineerd ?
dan neem ik nog een borrel
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 26-09-2002 23:00]
Een herpes-vrij biertje graag!
quote:Hier een lekkere goudgele rakker Ethel, enne.. een verzoekje nog, zou je dit kettinkje met het kruis heel eventjes vast willen pakken?
Op donderdag 26 september 2002 22:59 schreef Ethel het volgende:
Tsssss zeg,, wat een strenge herpes-controle tegenwoordig bij de deur... ik ben van top tot teen gecontroleerd op herpesachtige virussen en ik moest een verklaring ondertekenen dat ik deze kroeg niet aansprakelijk kan stellen tegen opgelopen herpes....
Een herpes-vrij biertje graag!
quote:en natuurlijk en dan bij deze een dubbele borrel voor Karn
Op donderdag 26 september 2002 22:59 schreef Roache_ het volgende:[..]
Alleen als je Karn er nu wél eentje geeft! Ze stond in de ouwe behuizing ook al als roepende in de woestijn.
quote:Jesus what does a girl have to do for a drink?
Op donderdag 26 september 2002 22:59 schreef Roache_ het volgende:[..]
Alleen als je Karn er nu wél eentje geeft!
Oh shit......it's a bar......I'm supposed to be charming.
Eerst een drank, zeg! (woestijn moment hier!!!!)
quote:Shit! And they still let me in!
Op donderdag 26 september 2002 22:59 schreef Ethel het volgende:
Tsssss zeg,, wat een strenge herpes-controle tegenwoordig bij de deur...
quote:OK, genoeg gedold. Alstu.. glas erbij of klokt het zo ook wel naar binnen?
Op donderdag 26 september 2002 23:03 schreef karn het volgende:[..]
Shit! And they still let me in!
Karn, deze bedoelde je?
Effe goed scrubben voor je een glas beetpakt gaarne.
quote:Phew........I'll stop shaking now.
Op donderdag 26 september 2002 23:02 schreef NatasTriplesix het volgende:[..]
en natuurlijk en dan bij deze een dubbele borrel voor Karn
quote:dat was toch een glas?
Op donderdag 26 september 2002 23:04 schreef Gert het volgende:[..]
OK, genoeg gedold. Alstu.. glas erbij of klokt het zo ook wel naar binnen?

t is een zoviraxreclame... Goed tegen herpes en zo...
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 26-09-2002 23:07]
quote:Werkt dat tegen Herpes?
Op donderdag 26 september 2002 23:04 schreef Roache_ het volgende:
[afbeelding]Karn, deze bedoelde je?
Effe goed scrubben voor je een glas beetpakt gaarne.
quote:Ik protesteer, waarom moeten wij dames allemaal onze broek uit voor w naar binnen mogen?
Op donderdag 26 september 2002 23:04 schreef karn het volgende:[..]
Phew........I'll stop shaking now.
Dat herpes control was wel spannend!
Mag ik alsjeblieft mijn broek terug, ik ben gezond
quote:Nee, maar die foto van je in de vorige tent deed me meer denken aan een geval van hardnekkigge acné.
Op donderdag 26 september 2002 23:07 schreef karn het volgende:[..]
Werkt dat tegen Herpes?
quote:whoehahahwhoe
Op donderdag 26 september 2002 23:08 schreef Roache_ het volgende:[..]
Nee, maar die foto van je in de vorige tent deed me meer denken aan een geval van hardnekkigge acné.
quote:en nu goed opletten wie er vandeweek een koortslip krijgen
Op donderdag 26 september 2002 23:06 schreef Roache_ het volgende:
whehe, nu hou ik op met lame plaatjes, maar deze is wel leuk.t is een zoviraxreclame... Goed tegen herpes en zo...
quote:Hier kind, neem dit
Op donderdag 26 september 2002 23:10 schreef Anzjie het volgende:
Ik was de club kwijt..!!!
Ik helemaal in panic
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 26-09-2002 23:12]
quote:Ha ha ha.....okay..... Karn gets it finally.(It was the girl in The Excorsist, die helemaal niet tegen holy water kon)
Op donderdag 26 september 2002 23:08 schreef Roache_ het volgende:[..]
Nee, maar die foto van je in de vorige tent deed me meer denken aan een geval van hardnekkigge acné.
But still, at home they always recommend German toothpaste after a midget-sized bottle of Irish Mist. So .......still grateful
quote:dan liever zovirax.... wijwater verdunt de alcohol
Op donderdag 26 september 2002 23:10 schreef Roache_ het volgende:
Misschien moesten we maar gewoon uit voorzorg wijwater zovirax door de drankjes gaan mengen....
quote:O was die van jou Itsme..
Op donderdag 26 september 2002 23:08 schreef itsme het volgende:Mag ik alsjeblieft mijn broek terug, ik ben gezond
quote:Are you kidding me with this, wohohoho! Ik dacht al: wat lijkt Karn toch op die griet uit de exorcist die helemaal niet tegen wijwater kan!
Op donderdag 26 september 2002 23:12 schreef karn het volgende:[..]
It was the girl in The Excorsist, die helemaal niet tegen holy water kon
quote:ha ha ha!
Op donderdag 26 september 2002 23:09 schreef NatasTriplesix het volgende:[..]
en nu goed opletten wie er vandeweek een koortslip krijgen
Ik gok op Stefan.
quote:Haha ik pis in me broek!
Op donderdag 26 september 2002 23:13 schreef Gert het volgende:[..]
O was die van jou Itsme..
quote:vandaar dat vreemde maar toch wel lekkere smaakje.
Op donderdag 26 september 2002 23:10 schreef Roache_ het volgende:
Misschien moesten we maar gewoon uit voorzorg wijwater zovirax door de drankjes gaan mengen....
trappen jullie nog wel in mijn onschuldige meisjes routine modus?
Doe mij trouwens maar een vierdubbelewiskey want er gebeurd werkelijk waar helemaal nix op dat scherm waar we naar zitten te kijken.... het lijken wel suffe herhalingen....
quote:Ik ook alleen is t pis te veel voor die broek.
Op donderdag 26 september 2002 23:15 schreef Roache_ het volgende:[..]
Haha ik pis in me broek!
![]()
quote:Ja even en lekker warm.....
Op donderdag 26 september 2002 23:17 schreef itsme het volgende:[..]
Ik ook alleen is t pis te veel voor die broek.
zit lekker hoor, lekker geolied nu
quote:
Op donderdag 26 september 2002 23:14 schreef Roache_ het volgende:[..]
Are you kidding me with this, wohohoho! Ik dacht al: wat lijkt Karn toch op die griet uit de exorcist die helemaal niet tegen wijwater kan!
Still, it's not far from the truth, on a Sunday morning bastard 'mirror moment'. ''shit that's not me' .
Not yet.......
Please.......
Drink!
quote:aha een vrouw met ervaring ?
Op donderdag 26 september 2002 23:19 schreef Anzjie het volgende:[..]
Ja even en lekker warm.....
quote:Wacht even itsme......Scanman is hier nog niet.
Op donderdag 26 september 2002 23:15 schreef itsme het volgende:
trappen jullie nog wel in mijn onschuldige meisjes routine modus?
quote:LOL
Op donderdag 26 september 2002 23:21 schreef itsme het volgende:[..]
aha een vrouw met ervaring ?
quote:goed dat je me even waarschuwt
Op donderdag 26 september 2002 23:22 schreef karn het volgende:[..]
Wacht even itsme......Scanman is hier nog niet.
quote:
Op donderdag 26 september 2002 23:22 schreef karn het volgende:[..]
Wacht even itsme......Scanman is hier nog niet.
Hij heeft rsi momenteel. Typt alleen nog maar met zijn linkerhand. Gelukkig heeft hij daar 's nachts in Pannonica al wat op geoefend de laatste tijd.
de echte itsme komt naar voren.
quote:aha..maar lezen doet hij nog wel met zijn rechterhand?
Op donderdag 26 september 2002 23:23 schreef Gert het volgende:[..]
Hij heeft rsi momenteel. Typt alleen nog maar met zijn linkerhand. Gelukkig heeft hij daar 's nachts in Pannonica al wat op geoefend de laatste tijd.
Blij dat ik er ook eens ben wanneer het druk is, normaal lig ik al op 1 oor wanneer Scanman en zijn linkerhand hier huishouden.
quote:
Op donderdag 26 september 2002 23:23 schreef Gert het volgende:[..]
quote:clibs gaan inderdaad super snel.
Op donderdag 26 september 2002 23:27 schreef Roache_ het volgende:
We jagen er wel schrikwekkend snel clibs doorheen (offtopic hoor, ps staat je leuk die babydoll itsme)Blij dat ik er ook eens ben wanneer het druk is, normaal lig ik al op 1 oor wanneer Scanman en zijn linkerhand hier huishouden.
jesus ik bedoel gevlucht.
* itsme gaat thuis nu even wat anders wat meer comfortabel aantrekken.
shit de sleutel is weg!
Nu moet ik in die broek slapen. je wordt bedankt Gert
Hee Scan the Man als je dit leest: dit is alleen maar een geintje. Dusse.. niet degenererend bedoeld of zo.
OK, gaan we nog naar een volgend level vanavond, qua drinken? De voorraad begint erdoorheen te raken dus we moeten aan de wat minder goedlopende drankjes. Suggestie:
quote:ach ik heb net een vriendje gebeld.
Op donderdag 26 september 2002 23:33 schreef Roache_ het volgende:
Dat zal me een plezierige nacht worden wanneer je je in je slaap op je buik probeert te draaien.....
truste allemaal
quote:* itsme drinkt alleen maar bier
Op donderdag 26 september 2002 23:35 schreef Gert het volgende:
Arme Scan. Kan maar beter even voorzorgsmaatregelen nemen, gezien 's mans lichte ontvlambaarheid en mijn talent om lompe opmerkingen op het verkeerde moment te maken.Hee Scan the Man als je dit leest: dit is alleen maar een geintje. Dusse.. niet degenererend bedoeld of zo.
![]()
OK, gaan we nog naar een volgend level vanavond, qua drinken? De voorraad begint erdoorheen te raken dus we moeten aan de wat minder goedlopende drankjes. Suggestie:
quote:Slaap lekker, in je ondergeplaste dildobroekje!
Op donderdag 26 september 2002 23:35 schreef itsme het volgende:[..]
ach ik heb net een vriendje gebeld.
hij heeft altijd reserve sleutels.
hij kent me.
o daar is hij.
zo ik ga lekker ...naar boven
toch wel bedankt Gerttruste allemaal
It's your first time in a Pinoionika Clib thing.......your knickers dissappear at the door, because (for some unknown reason) there's a sudden Herpes scare. Apparently you can catch a kortslip from my knickers. (never been a problem for me, but okay, I wanted to come in......Take 'em Big Boy Stefan The Doorman)
You get in and demand a shit load of drinks NOW!
Half an hour later, you've downed 2 tubes of german toothpaste, the smallest glass ever of Irish Mist, One sack of blood (even though you oredered 5.......pffffffrt) A dubbel something (volgens mij, dubbeldrank!)......
En dan heb je zo'en......zo'en.........Margriet moment.......
quote:haha heerlijk hoor. loop wel wijdbeens.
Op donderdag 26 september 2002 23:38 schreef Gert het volgende:[..]
Slaap lekker, in je ondergeplaste dildobroekje!
![]()
CU 2nite (maar reageer je wel eerst even lekker af op dat vriendje van je aub).
Karn enjoy your Margriet moment
One shitload of drinks coming up!
(kijk, van die lollige Costa! cocktails uit een reageerbuisje, wat een feest ineens!)
't Kunnen ook uppers- of downers zijn, de leverancier is daar een beetje vaag over.
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 26-09-2002 23:43]
quote:Margriet moment? Sorry, wil me even niet te binnen schieten wat dit betekent voor de directe omgeving..
Op donderdag 26 september 2002 23:38 schreef karn het volgende:En dan heb je zo'en......zo'en.........Margriet moment.......
[scanman mode] Als je een Ting-moment krijgt, mag je me wel even roepen schat! [/scanman mode]
quote:oie das lekker
[...]OK, gaan we nog naar een volgend level vanavond, qua drinken? De voorraad begint erdoorheen te raken dus we moeten aan de wat minder goedlopende drankjes. Suggestie:
quote:Dat zeg ik. Margriet moment!!!!
OK, gaan we nog naar een volgend level vanavond, qua drinken?

Drank the ice too........next......
[Dit bericht is gewijzigd door karn op 26-09-2002 23:50]
quote:Oooww.. nog lekker gevaarlijk ook dus! Mag ik er drie door elkaar heen gemixt?
Op donderdag 26 september 2002 23:42 schreef Roache_ het volgende:'t Kunnen ook uppers- of downers zijn, de leverancier is daar een beetje vaag over.
quote:Ja hoor test je gek!
Op donderdag 26 september 2002 23:45 schreef Gert het volgende:[..]
Oooww.. nog lekker gevaarlijk ook dus! Mag ik er drie door elkaar heen gemixt?
quote:Hebbie ook gebeld dan? Het lijkt me ook een symphatieke vent hoor, maar dat giga hoge percentage van hem snap ik niet. Toch die maten van 'm uit Twenthe dan waarschijnlijk, die hun kroeggeld erdoorheen ge-SMS't hebben.
Op donderdag 26 september 2002 23:45 schreef whitekaos het volgende:
Ojaa doe mij ook iets te drinken.
Want is toch feest dat martijn mag blijven.
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 26-09-2002 23:53]
quote:Navond beiden! Ehm Bep, ik vrees toch even Broek Uit. Ik denk dat je die van itsme wel kan lenen, die is al ontsmet!
Op donderdag 26 september 2002 23:51 schreef Tante Bep het volgende:
'n avond, mag ik een glaasje stroh alsjeblieft.80% alcohol moet toch genoeg zijn om te ontsmetten
Hee Scan, hoe gaat het met je arm?
quote:Ja hoor Sacn.....but don't bother reading the last hour......was dull as fuck!
Op donderdag 26 september 2002 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik weer net te laat of is er nog een feestje going on?
Tante! I found the bar!!!!
quote:80%.......can't wait to see you on Thai whiskey.........(no that I'll see you as such.....two of you probably.
Op donderdag 26 september 2002 23:51 schreef Tante Bep het volgende:80% alcohol moet toch genoeg zijn om te ontsmetten
The more the merrier
quote:Ik heb de hele tijd meegelezen.....
Op donderdag 26 september 2002 23:54 schreef karn het volgende:
Ja hoor Sacn.....but don't bother reading the last hour......was dull as fuck!
quote:Ja maar ja........I have yet to learn to divorce a Ting-moment, from an image of Ting......
Op donderdag 26 september 2002 23:42 schreef Gert het volgende:[..]
[scanman mode] Als je een Ting-moment krijgt, mag je me wel even roepen schat! [/scanman mode]
Nog een whiskey dan maar!
quote:Clib-regel: je ruimt je eigen kots op, desnoods de volgende dag. (toch? Is toch een regel?)
Op donderdag 26 september 2002 23:59 schreef karn het volgende:[..]
Nog een whiskey dan maar!
quote:Ik zit even niet op te letten, had een Bo snurkmoment maar wat moet er ontsmet worden??
Op donderdag 26 september 2002 23:51 schreef Tante Bep het volgende:
'n avond, mag ik een glaasje stroh alsjeblieft.80% alcohol moet toch genoeg zijn om te ontsmetten
quote:Cheers!
Op donderdag 26 september 2002 23:59 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik neem ook maar een drankje.... of doe meteen maar twee....
en cheers!

That's what they gave me.......
quote:JEZUS! Wil jij wel even HEEL GAUW die BROEK UITDOEN!!!
Op vrijdag 27 september 2002 00:02 schreef Anzjie het volgende:[..]
Ik zit even niet op te letten, had een Bo snurkmoment maar wat moet er ontsmet worden??
quote:Hmmm......dan maar niet.
Op vrijdag 27 september 2002 00:01 schreef Roache_ het volgende:[..]
Clib-regel: je ruimt je eigen kots op, desnoods de volgende dag. (toch? Is toch een regel?)
quote:Jij vraagt je niet af: "Hee, waarom zat ik hier al een hele tijd zonder broek aan?"
Op vrijdag 27 september 2002 00:02 schreef Anzjie het volgende:[..]
Ik zit even niet op te letten, had een Bo snurkmoment maar wat moet er ontsmet worden??
Daarom dus, er heerst herpes, verschrikkelijk.
(edit: Gert, ik had 'r al een leen-broekje aangetrokken tijdens d'r Bo-afzwaaier)
quote:Ja maar, jaaamaaarrr, stel nou dat je herpes hebt gekregen, mag je dan nog wel naar binnen toe de volgende dag om je eigen kots op te ruimen???
Op vrijdag 27 september 2002 00:01 schreef Roache_ het volgende:[..]
Clib-regel: je ruimt je eigen kots op, desnoods de volgende dag. (toch? Is toch een regel?)
quote:I'm counting on 'not'.
Op vrijdag 27 september 2002 00:06 schreef Ethel het volgende:[..]
Ja maar, jaaamaaarrr, stel nou dat je herpes hebt gekregen, mag je dan nog wel naar binnen toe de volgende dag om je eigen kots op te ruimen???
quote:Tuurlijk schat, effe spoelen daar beneden voor je binnenkomt en dan kun je gewoon dweilen hoor!
Op vrijdag 27 september 2002 00:06 schreef Ethel het volgende:[..]
Ja maar, jaaamaaarrr, stel nou dat je herpes hebt gekregen, mag je dan nog wel naar binnen toe de volgende dag om je eigen kots op te ruimen???
quote:Wat goed dat je zomaar naar binnen durfde te stappen karn! Je komt anders nooit in horecagelegenheden dus dat moet best effe eng geweest zijn voor je.
Op donderdag 26 september 2002 23:54 schreef karn het volgende:[..]
Ja hoor Sacn.....but don't bother reading the last hour......was dull as fuck!
Tante! I found the bar!!!!
quote:Tough titty, maar troost je met de gedachte dat jij hier waarschijnlijk nooit je eigen kots hoeft op te ruimen met je engelachtige gedrag qua drankmisbruik.
Op vrijdag 27 september 2002 00:12 schreef Ethel het volgende:
wat jammer nou toch. Verkeerde ik even in de illusie dat ik met een "gefakete herpes" mooi onder die schoonmaakwerkzaamheden zou kunnen komen....
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 00:11 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Wat goed dat je zomaar naar binnen durfde te stappen karn! Je komt anders nooit in horecagelegenheden dus dat moet best effe eng geweest zijn voor je.
Was het ook hoor!
As soon as I came in they started posting pictures of crosses and garlic and holy water.........
Same shit I get in my local!
Ik snap er geen fuck van!
quote:Wink wink
Op vrijdag 27 september 2002 00:11 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Wat goed dat je zomaar naar binnen durfde te stappen karn! Je komt anders nooit in horecagelegenheden dus dat moet best effe eng geweest zijn voor je.
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 00:18 schreef Tante Bep het volgende:
Doe mee, vul de onderstaande vragenlijst in en maak kans op een gratis tube AKOLIP ter waarde van fl. 12,45. Let op dat wel alles ingevuld is aangezien wij alleen volledig ingevulde aanvragen in behandeling kunnen nemen. Slechts 1 aanvraag per adres. Kwis loopt tot 20 januari 2000. Alleen de eerste !! inzending dingt mee, dus niet 80 x insturen, heeft toch geen zin, de antwoorden van de eerste keer tellen!!!http://www.apotheekdidam.nl/koortslip3.html
Ha ha ha.......zou je maar iets invullen om een tube AKOLIP te wiinnen!
(Heb ik toch gedaan hoor, achteraf.......je weet het nooit!)
[Dit bericht is gewijzigd door karn op 27-09-2002 00:26]
quote:Ach ja, roze vrijdag...... Zal m'n tutu eens uit de mottenballen halen.
Op vrijdag 27 september 2002 00:21 schreef whitekaos het volgende:
hey ben ik de enige roze hiero?
nee toch, nou ja doe nog maar zo'n jummie drankje.
Effe uithangbord op de deur.
Hier zit je dus Tante, ik zoek me suf!
Doegie
Truste alemaal
.......my first trip to bar.........and I don't even have to clean up the mess.
(however, Unfortunately, she'll be back I reckon)
quote:Ach getsie, dankzij dat leenbroekje heb ik nu ook het herpesvirus ...Nou bedankt roache!!
Op vrijdag 27 september 2002 00:05 schreef Roache_ het volgende:[..]
Jij vraagt je niet af: "Hee, waarom zat ik hier al een hele tijd zonder broek aan?"
Daarom dus, er heerst herpes, verschrikkelijk.
(edit: Gert, ik had 'r al een leen-broekje aangetrokken tijdens d'r Bo-afzwaaier)
quote:Caro! Slaap lekker .
Op vrijdag 27 september 2002 00:29 schreef CarOnline het volgende:
* ff naar binnen hopt om Tante Beppie (en natuurlijk de rest van de Jizz Clib) een goeie nacht toe te wensen*Hier zit je dus Tante, ik zoek me suf!
Doegie
quote:Hoi Karn!
Op vrijdag 27 september 2002 00:32 schreef karn het volgende:[..]
Caro! Slaap lekker .
Jij ook
quote:Gadver......
Op vrijdag 27 september 2002 00:30 schreef Anzjie het volgende:[..]
Ach getsie, dankzij dat leenbroekje heb ik nu ook het herpesvirus ...Nou bedankt roache!!
Hop, afspoelen dat kippenhok met de gieter, en die barkruk ook voor de zekerheid met een klamvochtige anti-bacteriële doek.
Welja, laat ik ook maar naar zolder gaan dan, 't is alweer laat en het stijgt me toch allemaal teveel naar m'n kop (de drank niet de herpes). Ik zie jullie ongetwijfeld snel weer, bedankt voor het feestje!
(Caro, slaap je thuis of op zolder?
)
CU 2morrow!
quote:hihi klamvochtige doek
Op vrijdag 27 september 2002 00:36 schreef Roache_ het volgende:[..]
Gadver......
Hop, afspoelen dat kippenhok met de gieter, en die barkruk ook voor de zekerheid met een klamvochtige anti-bacteriële doek.
)
(eeuhm deze keer thuis, ander keertje gezellig bij jou op zolder
)
*nu echt weg is*
quote:Zo even alles met een glorix wonderdoekje ontsmet...
Op vrijdag 27 september 2002 00:36 schreef Roache_ het volgende:[..]
Gadver......
Welja, laat ik ook maar naar zolder gaan dan, 't is alweer laat en het stijgt me toch allemaal teveel naar m'n kop (de drank niet de herpes). Ik zie jullie ongetwijfeld snel weer, bedankt voor het feestje!
)
quote:Als geinige excursie hadden we de visafslag in Pnom Peng in gedachten, maar die slaan we bij nader inzien toch maar over.
Op vrijdag 27 september 2002 00:19 schreef Gert het volgende:[..]
Wink wink
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat jullie weleens de pers kunnen gaan halen hier tijdens die trip naar Thailand.
Zal je net zien, staan we daar, met zorg omringd door de walm van Thaise whisky om de vislucht te trotseren, heel erg ons best te doen om niet hier aan te denken... http://www.nicodijkshoorn.com/
Nee he, heb ik CarO weeeer net gemist.
quote:Waarschijnlijk ontloopt ze je.
Op vrijdag 27 september 2002 01:03 schreef Tante Bep het volgende:
Nee he, heb ik CarO weeeer net gemist.
quote:Smeer het maar niet op je lippen tante Bep....Eerst even laten analyseren in het lab...Ik vertrouw het niks....Kan zomaar een virus zijn..
Op vrijdag 27 september 2002 01:03 schreef Tante Bep het volgende:
Wat staat hier nou toch op de bar tussen de tubes lippenbalsem?Nee he, heb ik CarO weeeer net gemist.
quote:wel heel apart, een augurk als lippenstift!
Op vrijdag 27 september 2002 01:10 schreef Anzjie het volgende:[..]
Smeer het maar niet op je lippen tante Bep....Eerst even laten analyseren in het lab...Ik vertrouw het niks....Kan zomaar een virus zijn..
is heel trendy ook volgens yorin, levensmiddelen als make up
de BB visagist kleddert op de mond van elke meid die uit Portugal komt steeds een half kuipje Bona, als Kelly vorig jaar op dat idee was gekomen hadden iedereen 3 maanden droog brood gegeten.
Ik denk dat ik Anita maar weer eens bestel, want dit krijg ik niet in mijn eentje schoon voor vanavond.
Meevaller is wel dat de oude Ford Transit waarmee we naar de Macro waren gereden, nog halfvol bleek te staan met flessen drank!
Het weekend komen we nog wel door dus, maar volgende week moet er weer eens goed gesjopt worden.
*Hangt boodschappenlijstje op waarop alle stamgasten hun wensen kwijt kunnen.
Ah, daar is Anita:
quote:*noteert op boodschappenlijstje*
Op vrijdag 27 september 2002 12:03 schreef Gert het volgende:
*Hangt boodschappenlijstje op waarop alle stamgasten hun wensen kwijt kunnen.Ah, daar is Anita:
weg met die Anita
quote:Pardon!?
Op vrijdag 27 september 2002 13:19 schreef just me het volgende:[..]
*noteert op boodschappenlijstje*
weg met die Anita
Anita is een zeer gewaardeerde kracht hier!
En als je denkt dat je het beter kan: doe je bloesje dan uit en pak zelf de bezem maar.
Tuthola.
* nieuw boodschappenlijstje ophangt, zonder feministische leuzen erop
Enne FYI, Anita is al weer weg, want ze is snel en doeltreffend. Alles wat schoongemaakt moest worden, is weer helemaal schoon.
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 14:34 schreef itsme het volgende:
goedenmiddag.
Ik voel me niet zo goed.
heb erge last van uitslag op mijn kontsnap er niets van
quote:o god ik heb nog meer uitslag.
Op vrijdag 27 september 2002 14:35 schreef Anzjie het volgende:[..]
![]()
![]()
geef mij maar een biertje please
quote:* just me voelde zich bedreigd door zo'n bloedmooie Anita.. sorry
Op vrijdag 27 september 2002 14:25 schreef Gert het volgende:Pardon!?
![]()
![]()
![]()
Anita is een zeer gewaardeerde kracht hier!
En als je denkt dat je het beter kan: doe je bloesje dan uit en pak zelf de bezem maar.
Tuthola.* nieuw boodschappenlijstje ophangt, zonder feministische leuzen erop
quote:en?... heb je je blouse al uit?
Op vrijdag 27 september 2002 14:44 schreef just me het volgende:[..]
* just me voelde zich bedreigd door zo'n bloedmooie Anita.. sorry
quote:hahahaha zouden ze hier op mijn werk wel leuk vinden
Op vrijdag 27 september 2002 14:45 schreef itsme het volgende:
en?... heb je je blouse al uit?
ik werk administratief op een basisschool
quote:Ik zie die hoofden al helemaal voor me
Op vrijdag 27 september 2002 14:46 schreef just me het volgende:[..]
hahahaha zouden ze hier op mijn werk wel leuk vinden
ik werk administratief op een basisschool
Ik ben aan een borrel toe!!!
quote:*Borrel inschenkt voor Just
Op vrijdag 27 september 2002 15:03 schreef just me het volgende:Ik ben aan een borrel toe!!!
Au word niet goed van die alcohol lucht, heb beetje (erg) last van een katertje van gisteren.
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 14:44 schreef just me het volgende:[..]
* just me voelde zich bedreigd door zo'n bloedmooie Anita.. sorry
quote:Oe, pas dan ook maar op met die borrel dan, of mag dat wél?'
Hahahahaha mijn kamer is net een aquarium waar je van vele kanten naar binnen kunt kijken. Ik denk dat mijn baas van schrik zou ontploffen en dat zou me een knal geven gezien zijn omvangIk ben aan een borrel toe!!!
Dat zou bij het afrekenen van de bon nog wel 's een verrassing kunnen opleveren anders.
quote:tja en ik had eerst zo iets van" hey wie jeeft mijn naam nageaapt"
Op vrijdag 27 september 2002 15:40 schreef Tante Bep het volgende:
Haai die haai, oe kijk nou, just me en itsme saampies in de bar, ik haalde jullie namen vroeger nog wel eens door elkaar maar weet tegenwoordig gelukkig wie wie is.Dat zou bij het afrekenen van de bon nog wel 's een verrassing kunnen opleveren anders.
Ik zet 3FM aan hoor, lekker vrolijke weekendmuziek joh!
Was ik maar homo denk ik weleens op zo'n dag.
edit: Kut! Ik ook.........Godverddddd ![]()

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 27-09-2002 16:28]
Ken je anders niet een soort Judith, die er even met haar magnetische klauwen overheen kan healen?
O, verrek..
http://www2.omroep.nl/bnn/homo100/
quote:Valse nichtencocktails dan toch.
Op vrijdag 27 september 2002 16:32 schreef Roache_ het volgende:
Een rondje zwaar homosexuele nichtencocktails voor de liefhebbers. Low fat, low calorie en natuurlijk high alcohol.
quote:Héééérlijk dank je wel, voor die borrel dus hè.. die dranklucht hing gisterenavond ook al in het voetbalclubhuis
Op vrijdag 27 september 2002 15:20 schreef Golfen het volgende:[..]
*Borrel inschenkt voor Just
Au word niet goed van die alcohol lucht, heb beetje (erg) last van een katertje van gisteren.
quote:Maar natuurlijk Gertje, pak jij die meest linkse maar.
Op vrijdag 27 september 2002 16:47 schreef Gert het volgende:[..]
Valse nichtencocktails dan toch.
gnagnagna
Och nou toch, kijk eens wat ik op zolder vond! 
Feestje hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 27-09-2002 16:58]

ik ga me effe in de vrijmi-file storten
tis (pink) vrijdag
is Bo toch nog op tijd thuis voor de homo 100 ![]()
(stropdas los, schoenen uit, koffer in de hoek... het is weekend !!)
quote:Hoorntjes niet vergeten af te schroeven ajb.
Op vrijdag 27 september 2002 18:19 schreef NatasTriplesix het volgende:
goede middagtis (pink) vrijdag
is Bo toch nog op tijd thuis voor de homo 100
(stropdas los, schoenen uit, koffer in de hoek... het is weekend !!)
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 19:43 schreef Roache_ het volgende:[..]
Hoorntjes niet vergeten af te schroeven ajb.
okay hoorntjes gaan af
hmm dacht roze de dresscode was vandaag.............eh sorry
quote:Mm, niet hier dus, geloof ik.
Op vrijdag 27 september 2002 20:00 schreef Gert het volgende:
OK, where's the party!
quote:Klopt
Op vrijdag 27 september 2002 16:43 schreef bunnyma het volgende:
Nee, ik hoef niets te drinken maar ik kwam even binnen lopen om te kijken of Itsme er is. Heb problemen met screenshots maken en zij zat me vreselijk uit te lachen.
Vraagje : Ik kan alleen maar zwarte plaatjes maken en Itsme weet er vast alles van .
Dus wel veel werk.
Hoe doe jij printscreen maken?
via printscreen knop of met programmaatje?
quote:Geestrijk vocht?? Zit je aan de pleegzusterbloedwijn?? Enneh wat voor brieven??
Op vrijdag 27 september 2002 22:23 schreef just me het volgende:
te klaverjassen??? ik heb verdorie net onder 35 brieven mijn naam gezetuiteraard onder het genot van een glaasje geestrijk vocht
maar nu even plaspauze onder de film
quote:Ik ben niet zo dienend ingesteld
Op vrijdag 27 september 2002 22:26 schreef Anzjie het volgende:[..]
Geestrijk vocht?? Zit je aan de pleegzusterbloedwijn?? Enneh wat voor brieven??
Ik ben secretaris van een jeugdvoetbalcommissie en denk dat het netjes staat om brieven aan ouders zelf te ondertekenen
quote:Oeoeoe!! Gertje!!! Dat ziet er strak uit!!!
Op vrijdag 27 september 2002 20:00 schreef Gert het volgende:
OK, where's the party!
quote:FL, zou jij met Gert naar de Makro willen gaan, het begint nu echt penibel te worden met de drank- voorraaad, van een aantal drankjes zijn we met de laatste fles bezig en bij sommige flessen is zelfs de bodem al in zicht dus er is nogal haast bij, doe je 't?
Op vrijdag 27 september 2002 22:59 schreef fashionably_late het volgende:Oeoeoe!! Gertje!!! Dat ziet er strak uit!!!
Leuk, zo'n barman!! Doet u mij maar een kopje thee, dank u!
quote:Oe dat vind ie denk ik ook wel erg gezellig
Op zaterdag 28 september 2002 01:01 schreef Anzjie het volgende:
Anders ga ik wel met Gert naar de makro
Het komt ook heel goed uit want ik hoorde net dat FL 3 dagen op vakantie gaat.
Oke dan wil ik de vriezer ook maar meteen bijvullen, ik maak dit weekend wel een boodschappenlijstje voor de keuken en geef dat aan jou samen met de Makro pas, Gert weet wel uit z'n hoofd wat we aan drank nodig hebben. ![]()
*Southern Comfort met ijs inschenkt*
quote:Heb je Gert erop voorbereid dat ik mee ga??
Op zaterdag 28 september 2002 01:14 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Oe dat vind ie denk ik ook wel erg gezellig
![]()
Oke dan wil ik de vriezer ook maar meteen bijvullen, ik maak dit weekend wel een boodschappenlijstje voor de keuken en geef dat aan jou samen met de Makro pas, Gert weet wel uit z'n hoofd wat we aan drank nodig hebben.
quote:nee ik ben hem nog niet tegen gekomen vandaag, maar als je hem ziet van het weekend pak je hem maar gewoon, meteen bij z'n kladden, (die zitten links van de lurven) en maak meteen zelf effies een afspraak om te gaan
Op zaterdag 28 september 2002 01:24 schreef Anzjie het volgende:[..]
Heb je Gert erop voorbereid dat ik mee ga??
ga je daar ook zo staan springen tussen de stellingen met gedistilleerd? ![]()
*twijfelt* zak nu meteen naar bed toe gaan of nog eeeeeeen klein neutje nemen... een mens staat soms voor heftige beslissingen in z'n leven
quote:Volgens mij heeft Tante Bep nog een stevige neut genomen!
Op zaterdag 28 september 2002 01:43 schreef Tante Bep het volgende:*twijfelt* zak nu meteen naar bed toe gaan of nog eeeeeeen klein neutje nemen... een mens staat soms voor heftige beslissingen in z'n leven
quote:OVER 3 dagen-inmiddels 2- ga ik op vakantie!!
Op zaterdag 28 september 2002 01:14 schreef Tante Bep het volgende:
17 dagen zal ik moeten missen!!!!
Nét nu ik vliefd ben geworden op Mus.... ![]()
Dus nee ik heb eigenlijk geen tijd om naar de Makro te gaa, ben druk met de voorbereidingen bezig. Gelukkig kan Anzjie samen met Gertje.
quote:Nah, vertel nou, gajenaartoedan?
Op zaterdag 28 september 2002 11:50 schreef fashionably_late het volgende:[..]
OVER 3 dagen-inmiddels 2- ga ik op vakantie!!
Dus de dames Bepske en FL-eke hebben geen tijd en/of zin om met Gertemans naar de Makro te gaan? Nou, graag of niet hoor!
Anzjie, dus jij gaat gezellie mee uit winkelen! Heb je maandag tijd?
Bep, zorg jij dat het boodschappenlijstje dan klaar is, want je weet dat ik de neiging heb om de helft te vergeten (gek genoeg nooit de drank
)
Zeg Anzjie, van dat gesjouw en gesjok door de Makro krijg ik het altijd behoorlijk warm. Dat pakje van gisteren is misschien a bit too sweaty. Ik denk da'k dit aandoe, is dat ook goed?

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 28-09-2002 12:47]
Koffie iemand?
Jeezus Gert, je moest die vuilniszakken van de zolder weggooien, geen stoeipakje van maken!!
Roache heeft natuurlijk meer verstand van het koeteri-jee vak, dat kan niet missen.
Heeft meneer Roache misschien een ideetje voor een mooi en tevens functioneel makro-pakje?
quote:Ik wil niet eens mee naar de Macro....
Op zaterdag 28 september 2002 12:50 schreef Gert het volgende:
Roache mag niet mee naar de makro.Roache heeft natuurlijk meer verstand van het koeteri-jee vak, dat kan niet missen.
Heeft meneer Roache misschien een ideetje voor een mooi en tevens functioneel makro-pakje?
Hoe kom je erbij dat ik meer verstand heb van het koetturjeevak? Ik wilde je alleen behoeden voor die vuilniszakken. Daar had ik namelijk verbanden van geknipt voor de herpeswonden, en toen ze doordrenkt waren heb ik ze even op zolder te drogen gelegd. Dat jij er dan meteen een pakje van knipt moet je zelf weten, maar mijn bedoelingen waren eerzaam. ![]()
Qua functioneel Macro-pakje en om de besmetting te voorkomen kan ik je dit aanraden:
quote:Gadverdámme!!!
Op zaterdag 28 september 2002 13:07 schreef Roache_ het volgende:[..]
Daar had ik namelijk verbanden van geknipt voor de herpeswonden, en toen ze doordrenkt waren heb ik ze even op zolder te drogen gelegd.
* pakje van zich afstroopt, verdacht gemakkelijk van huid loslaat
OK , ik ga me een avondje vermaken in het Antwerpse. Video toch maar even voorprogrammeren.
Roache, denk jij als vaste Clibgast ook nog even na over het schootbappenlijstje? Voor bijzondere wensen rijden we na de Makro nog wel even een blokje om..
quote:Ja, Gert doe dat pakje maar aan, als mensen ons dan raar aankijken vraag ik of ze weten waar de dwangbuizen liggen..
Op zaterdag 28 september 2002 12:45 schreef Gert het volgende:[..]
Nah, vertel nou, gajenaartoedan?
Dus de dames Bepske en FL-eke hebben geen tijd en/of zin om met Gertemans naar de Makro te gaan? Nou, graag of niet hoor!
![]()
Anzjie, dus jij gaat gezellie mee uit winkelen! Heb je maandag tijd?
Bep, zorg jij dat het boodschappenlijstje dan klaar is, want je weet dat ik de neiging heb om de helft te vergeten (gek genoeg nooit de drank)
Zeg Anzjie, van dat gesjouw en gesjok door de Makro krijg ik het altijd behoorlijk warm. Dat pakje van gisteren is misschien a bit too sweaty. Ik denk da'k dit aandoe, is dat ook goed?
quote:kijk dat is nou de reden waarom ik niet mee wil...
Op zaterdag 28 september 2002 12:45 schreef Gert het volgende:Zeg Anzjie, van dat gesjouw en gesjok door de Makro krijg ik het altijd behoorlijk warm. Dat pakje van gisteren is misschien a bit too sweaty. Ik denk da'k dit aandoe, is dat ook goed?
Anzjie 1 tip, als hij bij de ingang quasi nonchalant vraagt "zullen we de non food ook nog even meepikken" niet doen! en volhouden want echt je wil het niet weten wat je dan allemaal bij de kleding te wachten staat.
Ik ben nog bezig met de lijst.. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 28-09-2002 15:17]
quote:LOL thnks voor de tip
Op zaterdag 28 september 2002 15:07 schreef Tante Bep het volgende:[..]
kijk dat is nou de reden waarom ik niet mee wil...
Anzjie 1 tip, als hij bij de ingang quasi nonchalant vraagt "zullen we de non food ook nog even meepikken" niet doen! en volhouden want echt je wil het niet weten wat je dan allemaal bij de kleding te wachten staat.
Ik ben nog bezig met de lijst..
quote:Ja, gezellig ga maar mee...!! Wat voor pakje trek jij aan?
Op zaterdag 28 september 2002 16:49 schreef itsme het volgende:
hello,Is het goed als ik meega naar de makro met Gert en Anzjie?
Dat lijkt me een toppunt van een gezellige middag.
is altijd een droomwens van me geweest
quote:Naar Portugal....met een tentje op mijn rug.
Op zaterdag 28 september 2002 12:45 schreef Gert het volgende:[..]
Nah, vertel nou, gajenaartoedan?
quote:Mooi, want dan houden net mijn streams zo'n beetje op.
Op zaterdag 28 september 2002 22:43 schreef Anzjie het volgende:
Happy ouerrrrrrrrr ...Om 23.00
quote:Ik heb jou verzoek intussen ingewilligd
Op zaterdag 28 september 2002 22:45 schreef Joef het volgende:
Mooi, want dan houden net mijn streams zo'n beetje op.
quote:Coeberghjuh??
Op zaterdag 28 september 2002 22:49 schreef just me het volgende:
*gaat alvast aan de bar zitten*
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 22:53 schreef Anzjie het volgende:[..]
Coeberghjuh??
quote:Geen idee, ze zei het er niet bij.
Op zaterdag 28 september 2002 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Joef, zou die opmerking van Jeanette over mannen in het algemeen gaan... of voelt ze misschien toch iets meer voor onze Bram, ipv Martijn? Zo'n opmerking maak je toch niet als je iemand niet erg leuk of aantrekkelijk vindt lijkt me.
quote:Mag ik me er even inmengen?? Jeanette is al een tijdje Bramstig...Had ik al een paar dagen geleden door
Op zaterdag 28 september 2002 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Joef, zou die opmerking van Jeanette over mannen in het algemeen gaan... of voelt ze misschien toch iets meer voor onze Bram, ipv Martijn? Zo'n opmerking maak je toch niet als je iemand niet erg leuk of aantrekkelijk vindt lijkt me.
quote:En Jeanette zei vorige week iets over dat ze ongeveer 10 dagen nadat ze ongesteld is geworden in combinatie met wat drank altijd sex MOET hebben..... Volgens mij zitten we nu ongeveer op die dag
Op zaterdag 28 september 2002 22:57 schreef Anzjie het volgende:
Mag ik me er even inmengen?? Jeanette is al een tijdje Bramstig...Had ik al een paar dagen geleden door
quote:nee, een ting-moment
Op zaterdag 28 september 2002 23:16 schreef Anzjie het volgende:
Nou dat word dus weer een scanmanmoment
quote:Oh lekker! Welke hapjes zijn visloos? Is er iets met kaas?
Op zaterdag 28 september 2002 23:21 schreef Anzjie het volgende:
Hapjesmoment:
[afbeelding]De streamers lusten wel een hapje nu
quote:Inderdaad, want er gebeurt net weer geen reet nu... (pardon the expression) .... En een stevige neut gaat er ook wel in
Op zaterdag 28 september 2002 23:21 schreef Anzjie het volgende:
De streamers lusten wel een hapje nu
quote:Alles is visloos en kaasloos...Ik ga even zoeken of er iets met kaas is
Op zaterdag 28 september 2002 23:24 schreef Joef het volgende:[..]
Oh lekker! Welke hapjes zijn visloos? Is er iets met kaas?
quote:Zoooo, jij bent echt vrienden aan het maken! Mjammie, ik ga mij eens even volledig op dit fantastische kaasplankje storten! Hebbie er ook een lekker portje bij?
Op zaterdag 28 september 2002 23:34 schreef Anzjie het volgende:
[afbeelding] Kies maar uit scanman...En een kaasplankje voor Joef [afbeelding]
quote:Errug lekker... ik probeer ze allemaal wel even...
Op zaterdag 28 september 2002 23:34 schreef Anzjie het volgende:
Kies maar uit scanman...
quote:Mjam! En dan daarna lekker mijn mandje in want ik moet morgen weer op tijd op (kraambezoek in Polyfuckingverweggistan).
Op zaterdag 28 september 2002 23:47 schreef Anzjie het volgende:
Ach ik wil gewoon iets terugdoen voor de streamerseuhhh Portje ga ik even regelen...
quote:Ja, hallo zeg... wat is nou belangrijker? Kraambezoek of een leuke nacht in de bar van Big Brother???
Op zaterdag 28 september 2002 23:49 schreef Joef het volgende:
Mjam! En dan daarna lekker mijn mandje in want ik moet morgen weer op tijd op (kraambezoek in Polyfuckingverweggistan).
quote:Thanks Anzjie! Smaakt goed.
Op zaterdag 28 september 2002 23:54 schreef Anzjie het volgende:
Een portje [afbeelding]En een sorbert yammie [afbeelding]
quote:Ooooohhh.... heeeeeerlijk. Daar ga ik even van genieten..... De streams kunnen me nu even gestolen worden. Een sorbet gaat voor alles!!!
Op zaterdag 28 september 2002 23:54 schreef Anzjie het volgende:
En een sorbert yammie [afbeelding]
quote:Kraambezoek!
Op zaterdag 28 september 2002 23:55 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ja, hallo zeg... wat is nou belangrijker? Kraambezoek of een leuke nacht in de bar van Big Brother???
*kijkt om zich heen en ziet voornamelijk lege krukken.
quote:* Scanman begrijpt niet dat je de vraag nog serieus beantwoordde ook.
Op zaterdag 28 september 2002 23:58 schreef Joef het volgende:
Kraambezoek!Want het is het eerste kindje van mijn beste vriendin en het is morgen pas drie dagen oud
quote:Mijn bijnaam is muts.
Op zondag 29 september 2002 00:00 schreef scanman01 het volgende:[..]
* Scanman begrijpt niet dat je de vraag nog serieus beantwoordde ook.
*
quote:Yupzz...daar lijkt het wel op Scan...ach en je moet maar zo denken "jij hebt iig de metamorfose van Ting LIVE mee mogen maken"
Op zondag 29 september 2002 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Is iedereen al weer weg... op zaterdagavond????
Zit ik hier alleen te streamen?
quote:Ik heb nog nooit ge'streamed wil het wel een keer proberen...
Op zondag 29 september 2002 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Is iedereen al weer weg... op zaterdagavond????
Zit ik hier alleen te streamen?
[Dit bericht is gewijzigd door Anzjie op 29-09-2002 00:55]
quote:Dat was wel even schrikken ja... maar Ting zelf is wel tevreden. En Jeanette is trots op het resultaat.
Op zondag 29 september 2002 00:32 schreef Jappie het volgende:
Yupzz...daar lijkt het wel op Scan...ach en je moet maar zo denken "jij hebt iig de metamorfose van Ting LIVE mee mogen maken"
'Meisjes... met rode haren..... '
Toen al m'n progjes opnieuw installeren en nu eindelijk weer op internet, ik begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen. ![]()
En toen kwam ik nergens meer op omdat m'n cookies ook pleitos waren, maar van Fok! wist ik zowaar m'n wachtwoord nog! ![]()
*neut inschenkt*
Een drankje op de goede afloop dan maar.... want een drankje op de spectaculaire gebeurtenissen in het huis zit er niet echt in. Judith zat weer flink uit te halen naar Mustapha vanavond.... en Margriet bleef niet achter.... dat is het wel zo'n beetje.... OH JA... Ting heeft nu rood haar!
quote:zo ik zit weer overal op en in met de benodigde paswords, wat gaat er toch altijd een hoop tijd inzitten om alles weer draaiend te krijgen, maar xp roeleert!
Op zondag 29 september 2002 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Dat is duffe elende Tante Bep.... Daar moet ik even niet aan denken. Je hebt me wel weer helpen herinneren dat ik een back-up moet maken van belangrijke dingen. (gaat meteen een aantal cdtjes branden)
Een drankje op de goede afloop dan maar.... want een drankje op de spectaculaire gebeurtenissen in het huis zit er niet echt in. Judith zat weer flink uit te halen naar Mustapha vanavond.... en Margriet bleef niet achter.... dat is het wel zo'n beetje.... OH JA... Ting heeft nu rood haar!
waaaah Ting rood haar
en hoe staat het?
*neut inschenkt*
*schoonmaakt*
*koffie machine aanzet*
*warme croissantjes in mand op tafel zet*
wat dacht je deze muts eerst even delegeren
Itsme, gezellig dat je ook meegaat! Heb je al een keus kunnen maken, qua pakje?
Ik gooi morgen de Fort "Clib" Transit even vol benzine en dan kom ik jullie hier wel oppikken. Laten we maar niet al te laat weggaan, want Bep kennende komt er een boodschappenlijst waar je een kamer mee kan behangen. ![]()
Dat straatje tegenover de Makro, daar zit trouwens een heel leuk fetish kledingwinkeltje. Kunnen we ook nog wel even langs eventueel?
quote:Oe lekker! Veel plezier! En doe de aankomende BB-bewoners maar vast vertellen dat er wel wat van ze verwacht wordt!
Op zaterdag 28 september 2002 18:23 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Naar Portugal....met een tentje op mijn rug.
Ik hoor deze week meer.
Als het echt door gaat dan kunnnen jullie i.i.g mijn dochter bewonderen
quote:Leuk joh (ja niet die vieze mannen) horen we nog wanneer het uitgezonden word??
Op zondag 29 september 2002 17:00 schreef itsme het volgende:
hai we zijn gisterne gebeld door een voormalig klasgenoot van mijn dochter.
We zijn gevraagd om volgende zaterdag in nieuwste show van catherine Keyl te komen.
whoehaha.
Onderwerp: hoe vieze kerels zich in kinderchats bevinden en hen proberen te bewegen hen te bellen of een afspraak te maken.
Dat is mijn dochter eens overkomen, gelukkig had ze een hele slimme moeder, maar goed.Ik hoor deze week meer.
Als het echt door gaat dan kunnnen jullie i.i.g mijn dochter bewonderen
Borreltijd nu * schenkt biertje in en gaat bijlezen*
quote:Gisteren was haar eerste uitzending. (niet dat ik heb gekeken
Op zondag 29 september 2002 18:09 schreef Anzjie het volgende:[..]
Leuk joh (ja niet die vieze mannen) horen we nog wanneer het uitgezonden word??
Borreltijd nu * schenkt biertje in en gaat bijlezen*
Mag ik ook een biertje?
quote:Kijk! Dát is nog es een goed ideetje!!
Op zondag 29 september 2002 16:47 schreef Gert het volgende:[..]
Oe lekker! Veel plezier! En doe de aankomende BB-bewoners maar vast vertellen dat er wel wat van ze verwacht wordt!
Thanx en tot over 2-1/2 week allen!
quote:z
Op zondag 29 september 2002 20:01 schreef fashionably_late het volgende:[..]
Kijk! Dát is nog es een goed ideetje!!
Thanx en tot over 2-1/2 week allen!
![]()
dag lievurt, veel plezier!
quote:Dag F_L-eke!
Op zondag 29 september 2002 20:04 schreef Tante Bep het volgende:[..]
z
dag lievurt, veel plezier!
Bep, wil jij die boodschappenlijst wel zodanig opstellen dat je begint met dingen die vooraan in de winkel liggen en eindigt bij de kassa?
quote:oe wat is ze lekker streng he
Op zondag 29 september 2002 22:32 schreef Anzjie het volgende:
Hoe laat gaan we Gert? Enneh nee we gaan niet naar de non-foot
*briefje op prikbord hangt*
Anzjie, de boodschappenlijst en Makro Pas liggen op het bureau in het kantoortje, vraag of Gert de aanhanger achter die haagse pooierbak van 'm gooit want het is nogal een lijst geworden, doeg veel plezier! Beppier*
quote:Gert het lijkt me het beste als we gewoon een wagen lenen bij van Gendt en Loos, inderdaad een hele rol behangpapier is het geworden die boodschappenlijst
Op maandag 30 september 2002 00:20 schreef Tante Bep het volgende:[..]
oe wat is ze lekker streng he
*briefje op prikbord hangt*Anzjie, de boodschappenlijst en Makro Pas liggen op het bureau in het kantoortje, vraag of Gert de aanhanger achter die haagse pooierbak van 'm gooit want het is nogal een lijst geworden, doeg veel plezier! Beppier*
quote:Cheer up scanman, niet zo negatief
Op maandag 30 september 2002 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem ook nog maar een lekker drankje zo in het begin van de nacht. En APK, als je even tijd hebt en jezelf even weg kunt rukken bij die vele interessante gesprekken die er nu gaande zijn in het huis.... neem er ook een!!Cheers!
quote:Huh? Wat is negatief dan? Oh, dat er van die saaie gesprekken in het huis zijn? Dat is niet negatief, maar gewoon een weergave van de werkelijkheid. En hoezo mag ik jou niet?
Op maandag 30 september 2002 01:04 schreef Anzjie het volgende:
Cheer up scanman, niet zo negatiefwel even positief roddelen Jah..Ook al mag je me niet
quote:Het was meer als een opsteker voor jouw bedoeld, ik heb je een tijdje terug nogal bekritiseer(dt of t weet ik veel) dacht dat je me daarom niet mocht(DT) hahhahh Blond (t)
Op maandag 30 september 2002 01:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Huh? Wat is negatief dan? Oh, dat er van die saaie gesprekken in het huis zijn? Dat is niet negatief, maar gewoon een weergave van de werkelijkheid. En hoezo mag ik jou niet?
quote:Hmmm.... dat soort dingen onthoud (zonder t) ik nooit. Maar ik hoop dan maar dat je toen niet al te negatief was....
Op maandag 30 september 2002 01:36 schreef Anzjie het volgende:
Het was meer als een opsteker voor jouw bedoeld, ik heb je een tijdje terug nogal bekritiseer(dt of t weet ik veel) dacht dat je me daarom niet mocht(DT) hahhahh Blond (t)
Ziezo, proost!
quote:Het went snel Roache.
Op maandag 30 september 2002 12:07 schreef Roache_ het volgende:
Heb dit nog niet eerder gedaan op klaarlichte dag
Anzjie, ik ga nu op weg om te tanken, met dat bakkie erachter past het allemaal net mooi in de Clib Transit, en dan pikken we itsme even thuis op, OK?
Tot zo!
quote:Hee, veel succes met de boodschappen.
Op maandag 30 september 2002 12:17 schreef Gert het volgende:[..]
Het went snel Roache.
Anzjie, ik ga nu op weg om te tanken, met dat bakkie erachter past het allemaal net mooi in de Clib Transit, en dan pikken we itsme even thuis op, OK?
Tot zo!
Hè, nu wil ik ineens wel mee maar nu kan ik niet omdat ik eigenlijk aan het werk ben.
Vergeet geen pleepapier, ik trok zonet het laatste rolletje eraf!
Maar ik heb gelukkig nog een kennis die ons wel van dienst kan zijn. Het ziet er misschien wel een beetje merkwaardig uit, maar er past echt een hele hoop in zo'n soepkom hoor!
Alors, on y va! Bel itsme anders maar even, dat we eraan komen, Anzjie..
Doei,
tot straks!
Hongarije is nou net een hoek van Europa waar ik nog niet ben geweest, maar mochten we binnenkort hongaars bezoek in Pinnonica krijgen, dan zou het zo leuk zijn om een glaasje bocht aan te kunnen bieden dat daar plaatselijk populair is. Wie kan me wat vertellen over de drinkgewoontes der Hongaren? Dan rijden we nog even langs de speciaal-slijter.
-edit: linkje aangebracht voor nieuwsgierige maar luie fokkerts
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 30-09-2002 15:22]
Klik hier maar eens.
Leuke soepkop overigens, maar is 'ie al naar de Makro geweest vraag ik mijzelve af?!
quote:heb je niet gehoord hoeveel moeite hij met opstarten had?
Op maandag 30 september 2002 16:28 schreef Roache_ het volgende:Leuke soepkop overigens, maar is 'ie al naar de Makro geweest vraag ik mijzelve af?!

Er kan weer volop besteld worden mensen! Hou je niet langer in, denk niet "ik heb gisteren ook al twee schalen vlammetjes verorberd", het mág allemaal weer!
Enige nadeel is dat ik een herniaatje voel opkomen, dus het kan zijn dat ik de zolder een tijdje moet claimen. Voor de rest ging het van een leien dakje, Anzjie en itsme: jullie zijn toppertjes! Nou ja, er waren wel de gebruikelijke incidentjes, maar veel stelde het allemaal niet voor.
Zo was er een klein akkefietje bij de kassa, tja je kent het temperament van itsme, dus toen die kassière begon te miepen dat het niet de bedoeling was dat we al in de winkel flessen wijn gingen staan opentrekken, toen was dat foute boel.
"We nemen die lege flessen toch keurig mee om ze af te rekenen?", hield itsme zich aanvankelijk keurig in. Maar KassAnita maakte de fout om door te blijven zeiken over onze gezellige wijn-lunch in de winkel, en toen knapte er ineens iets bij mijn reisgezellin. Tja, hoe moet je dat beschrijven.. die lege flessen waren ineens uit het zicht verdwenen, zeg maar..
Daarna waren we itsme dus een tijdje kwijt, gedoe met bewakers enzo, dus dachten Anzjie en ik de bus vast vol te kunnen laden. Dat ging voorspoedig, maar daarna wou Anzjie per se niét mee naar de non-food sector. Dusse.. toen ben ik haar zeg maar 'kwijtgeraakt', ik had immers toch de sleutels.. en toen hebben Beps creditcard en mijzelf ons een tikkie laten gaan
.
Anyway, na een paar uur terug naar de bus, itsme had de administratieve formaliteiten inmiddels ook afgehandeld met de wouten, en toen waren de dames toch een beetje boos dat ik zo lang was weggebleven. Dus dan zet je de muziek wat harder, zo gaat dat, maar ze wonnen het van de stereoset. Net toen ik het gevoel kreeg dat ze het meenden, hoorden we een enorme klap. En je zult het geloven of niet, maar dat was dus Patty Brard, die met haar Sparta Mét tegen de soepkom was gekletterd. Van links ook nog eens.
Ze had niet verwacht dat er nog iets achter de bestelbus zou hangen, zei ze. Althans, dat meenden wij op te kunnen maken uit het gebrabbel. Ik had de indruk dat haar lunch nog iets rijkelijker besprenkeld was geweest dan de onze.
We hebben 'r maar even tegen een muurtje gezet, zodat ze bij kon komen, en hebben de hartelijke groeten namens heel Fok gedaan. Vond ze leuk. We mochten ook nog een foto van haar maken, en daarmee besluit ik dit verslag van ons dagje Makro.
Patty ziet er nog best te pruimen uit overigens, zo met die kekke kwajongenspet.
hier voor de deur staan er een paar te bekvechten over Moes
ik ga snel een spandoek maken: Go Angel ! Go Angel !
*hadden we ook anti-griepine gekocht?? snuf kuch*
quote:Ah, zeker een setje van het sletterige soort? Met veel zwart kant aan een rode nylon en zo? (heb een heel beeld voor me) Zeg me alsjeblieft dat het waar is! Kan niet wachten op een eventuele meet and grab greet!!
Op maandag 30 september 2002 23:48 schreef Anzjie het volgende:
Zwaaiend met de lingerie setjes...
Mag ik ook een lekker drankje...?
Is er nu al een barmeid/vent aangenomen? Anarchistische bende is het hier!
Leuke gesprekken idd. Nooit geweten dat jij ook ging voor Gert in sletterige panty's!! ![]()
Woehaha, alle gekheid op een stok, ik ga naar bed. 't Is tenslotte al 5 voor 1. (kut, weer de klok vergeten mee te verhuizen)
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:32 schreef Roache_ het volgende:
Ja hoor, pak maar met je goeie armpje wat je hebben wilt. In de soepkom van Gert staat ook nog vanalles. (zie boven)Is er nu al een barmeid/vent aangenomen? Anarchistische bende is het hier!
quote:Het spijt me dat ik je moet teleurstellen, maar de lingerie is bedoeld voor onze schoonmaak-Anita. Ze klaagde steeds dat ze het steeds zo warm had, dus ik dacht ik koop wat luchtigers voor haar. De volgende keer dat ze hier komt schoonmaken, zal ze er dus (nog) frivoler gekleed bijlopen. Ik hoop maar dat justme geen rolberoerte krijgt als ze dat ziet.
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:24 schreef Roache_ het volgende:[..]
me) Zeg me alsjeblieft dat het waar is! Kan niet wachten op een eventuele meet and grab greet!!
Ik heb wel een hele leuke tuinbroek gekocht, die mag je ook wel even grabben, als je daar gelukkig van wordt?

p.s. ja, Anita is fan van Ting, en zij heeft daarom eveneens heur haar geverfd.
quote:Lijkt ook wel wat op Sandra
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:43 schreef Gert het volgende:
Geil stringetje, Anita! (en wie zit daar op de achtergrond op de Panninica-bank te loungen?)
quote:Nehh, die heeft echt wel een wat dikkere reet meer rubensiaanse dernière.
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:50 schreef scanman01 het volgende:[..]
Lijkt ook wel wat op Sandra
Maarre.. 0-0, ik ben chagrijnig en ga de opgenomen austin powâhs maar es kijken om me wat op te vrolijken. Doei, veel plezier nog, tenminste als dat in dit doodse bejaardenhuis nog mogelijk is.
quote:Ja we kunnen beter aan de prozac gaan inplaats van aan de drank
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Wat is het weer waanzinnig gezellig op FOK vanavond.... !!!!
Vaatje bier pleaseeeeeee
quote:Denk ik zal ze ff gezelschap houden krijg je dit
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:30 schreef Anzjie het volgende:
Saaaaiiiiiiiiiiiiiiii hier...* Scanman en me zitten maar wat te klagen hier*
Ken jij nog een goede mop scan??
Het is zwart en als het uit de lucht valt is je kachel kapot....
Antwoord: je kachel ....
(tja, zo diep zijn we al gezonken!)
quote:Thanks Anzjie
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:38 schreef Anzjie het volgende:
Hee een vogeltje in de zaak..Wekom
Vaatje bier kunnen we wel gebruiken denk ik
Komen de moppen ook vanzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |