Ook ESB etc. niet?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heel de USA geen bieb, publieke musea enz meer open.
ESB is gewoon open en volgens mij zijn de meeste musea in NY ook gewoon open.quote:
RedZone kennende wordt het vanavond wel weer 30% Jags en 70% alle andere teams.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
Veel leuke 1pm games vandaag, ik ga denk ik gewoon lekker op de bank op FOX Saints@Bears kijken, en op gamepass laat ik Lions@Packers ernaast runnen in de hoop op een stuntje van de Lions. Maar als het verschil in de 1e helft al te groot wordt schakel ik over naar BAL@MIA, verwacht een close game daar.
Maar alle andere games behalve de wedstrijd van de Jags zijn natuurlijk de moeite waard
Dan run ik er zeker een andere wedstrijd naastquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:37 schreef popolon het volgende:
Lions zonder Johnson vandaag. Da's een hele dikke tegenvaller.
Hij is ook al questionable voor volgende week. Schijnt toch wel een serieuze blessure te zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:37 schreef popolon het volgende:
Lions zonder Johnson vandaag. Da's een hele dikke tegenvaller.
Alles wat niet privaat is, is dicht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:45 schreef PirE het volgende:
[..]
ESB is gewoon open en volgens mij zijn de meeste musea in NY ook gewoon open.
Je weet waarom?quote:
http://www.nfl.com/pinkquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:19 schreef Sasman het volgende:
[..]
Was het niet voor iets van een Kanker oprichting? Zo iets in die richting?
Nee joh, die in het roze zijn homoquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:19 schreef Sasman het volgende:
[..]
Was het niet voor iets van een Kanker oprichting? Zo iets in die richting?
Als we nou mooie tieten te zien kregen, waar we het allemaal voor doen, zou ik er nog wel een maand of 3 naar kunnen kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:43 schreef Smoofie het volgende:
Pink ribbon...sigh. Denk dat borstkanker wel genoeg aandacht krijgt atm. Beter geven ze aandacht aan alvleesklier kanker ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |