Vrij eenvoudige zege Saints, wel jammer want dat komt de spanning in zowel de AFC East als de NFC South niet ten goede.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
In een dwaze bui zou ik zeggen mijn team,St Louis Rams, maar gezien hun huidige ontwikkeling doe ik dat maar niet.![]()
Trouwens was het nog wat Monday night Football? (dus de uitzending) want ik ben in slaap gevallen.
Godsamme.quote:
Ik snap het niet, die beaners(sorry ik kon het niet latenquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:25 schreef Guard het volgende:
het gaat nu al te lang over die evolutionairy dead ends op de parkeerplaats
Die van EJ, moest meteen hieraan denken:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:42 schreef Boe-man het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:In speaking with agents of several Bucs players recently, I have sensed a common theme: There is an atmosphere of fear and distrust under the current regime in Tampa. Players have told their agents about coaches roaming through the locker room (typically the players’ sanctuary away from coaches) and staff videotaping players on the sidelines during losses to single out players laughing or horsing around. The players also speak to the influx of multiple Rutgers players from Schiano’s past and the use of the phrase “Schiano Men,” a term that clearly does not apply to Freeman.
Allemaal homo'squote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:42 schreef Guard het volgende:
het wordt wel allemaal er pink tegenwoordig...
Vraag me af hoe lang het nog duurt voordat er een roze veld is...
Goede manier om te tanken voor de first pickquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:36 schreef artm het volgende:
En Cleveland met een 3-game winning streak...seriously?!
quote:Panthers LB Jon Beason arrived in New York Friday to take a physical with the Giants.
If he passes, he'll become a Giant, probably for a late-round conditional pick.
Domme plek om zo'n blessure op te lopen, hij had de 1st down dan moet je gewoon uit het veld stappen maar hij wou wat extra yards pakken..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:54 schreef emokid het volgende:
EJ Manuel LCL Sprain, paar weken out. Josh Freeman naar Buffalo?
Meen je dat nou? NYC helemaal in de greep van die shutdown? Ik dacht dat alleen Washington DC e.o. het zwaarst getroffen waren..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:35 schreef Guard het volgende:
Misschien zondag naar de Eagles @ Giants, weinig anders te doen in NY met de shutdown
Heel de USA geen bieb, publieke musea enz meer open.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Meen je dat nou? NYC helemaal in de greep van die shutdown? Ik dacht dat alleen Washington DC e.o. het zwaarst getroffen waren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |