Dat record gaan ze dus verbreken. Volgende week Dallas en daarna Jacksonville.twitter:RLiuNFL twitterde op maandag 30-09-2013 om 01:25:21.@DenverBroncos have won 15 reg-season games in a row & each by 7+ points. 2nd longest streak in @nfl history (1941-42 Bears, 16 gms) reageer retweet
Trade deadline is nog 3 weken toch?quote:Op maandag 30 september 2013 15:30 schreef rgras het volgende:
En ze zijn nog zwakker geworden: Wilfork is waarschijnlijk out for the season met een gescheurde achillespees.
Dat was vorig jaar met de pats, en die verloren ookquote:Op maandag 30 september 2013 16:00 schreef Awesome_ het volgende:
Welk team zou de broncos nog kunnen stoppen? Als Dallas-fan heb ik er eigenlijk ook geen vertrouwen in volgende week.
God damn it.quote:Op maandag 30 september 2013 18:34 schreef Sasman het volgende:
Wilfork out for the rest of the season.
Toch een aderlating voor de Pats.
Them damn immigrants, Theyz stole our jobs.quote:Op maandag 30 september 2013 19:15 schreef emokid het volgende:
!! NFL fans zijn toch extreem plebs in de VS voor een merendeel. Behoorlijk triest dit.
$200. Daar gaat zijn hele maandloon. Dat word morgen weer hard pezen bij Wallmart.quote:Op maandag 30 september 2013 19:15 schreef emokid het volgende:
!! NFL fans zijn toch extreem plebs in de VS voor een merendeel. Behoorlijk triest dit.
Shame on you, that's racistquote:Op maandag 30 september 2013 19:44 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
$200. Daar gaat zijn hele maandloon. Dat word morgen weer hard pezen bij Wallmart.
In een dwaze bui zou ik zeggen mijn team,St Louis Rams, maar gezien hun huidige ontwikkeling doe ik dat maar niet.quote:Op maandag 30 september 2013 16:00 schreef Awesome_ het volgende:
Welk team zou de broncos nog kunnen stoppen? Als Dallas-fan heb ik er eigenlijk ook geen vertrouwen in volgende week.
Erg leuk, lekker met glazen slaan.quote:Op maandag 30 september 2013 19:15 schreef emokid het volgende:
Hoort dit bij de Hispanic heritage month?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |