Alleen jammer van die commentator die ongeveer staat te springen als de Colts een yard gainen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:07 schreef maerk het volgende:
Overschakelen naar seahawks-colts, mooie close game, Wilson staat weer lekker te spelen.
Chip Kelly zijn gimmick-systeem kan de klok niet controleren?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:11 schreef remi1986 het volgende:
ik zie de Eagles dit wel weer verspelen
nope was net "3 and out" and Giants scoorden net een TD .. 19-14 nu.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Chip Kelly zijn gimmick-systeem kan de klok niet controleren?
Laat me raden, drive duurde <1 minuutquote:
Chip Kellyquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
yep .. and Giants goed op weg nu voor een TD 19-21
was leuk in week 1 tegen de Redskins. Nu bijna altijd twee man bij Jackson en ook McCoy kan niet echt veel schade aanrichten. En met Vick aan de kant, zie ik het somber in. Eagles wel weer voor nu dankzij een FGquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Chip Kelly![]()
![]()
![]()
. Ben benieuwd wanneer ze een brandstapel maken van die debiele borden zodat ze Kelly kunnen affikken
![]()
13-17 Titansquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:01 schreef maerk het volgende:
Chiefs 13-0 voor, die gaan naar 5-0 hoor. Reid en Smith begin daar helden te worden.
Zouden er Nederlanders zijn die dat vol houden, 14 uur achter elkaar football kijken?quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:46 schreef emokid het volgende:
Er is trouwens 14 uur achter elkaar Football, als je telt vanaf 19:00. De laatste begint om 5:25 Nederlandse tijd.. Morgenochtend sowieso een stuk meepikken.
14 is wel een klus. Ik kijk wekelijks RedZone 'af' t/m het einde, dat is al ong. 7 uur, en daar nog eens 7 bij op..quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Zouden er Nederlanders zijn die dat vol houden, 14 uur achter elkaar football kijken?
Op zaterdag kijk ik regelmatig van 18:00 tot 06:00 College Footballquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Zouden er Nederlanders zijn die dat vol houden, 14 uur achter elkaar football kijken?
Heerlijk systeem ja, ik kijk dit seizoen gewoon rustig iedere dag een wedstrijdje. Ik kom de scores toch niet toevallig tegen dus doe alles lekker op m'n gemakje.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:48 schreef remi1986 het volgende:
Daarom kijk ik via Gamepass, kan ik terugkijken wanneer ik dat wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |