Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Dit is niet waar.quote:Op zondag 29 september 2013 19:24 schreef Ironisch het volgende:
[..]
tuurlijk niet, zoals elke niet feyenoord fan feyenoord ook niks boeit, dat is normaal
ik denk dat iedereen zich rot zou lachen als feyenoord zou degraderen hoor, zie het 10-0 seizoenquote:
Historie hebben is lastig als je niet in dezelfde competitie speelt.quote:Op zondag 29 september 2013 19:25 schreef Caland het volgende:
Zie hier. Een derby die net zo min boeiend is maar in ieder geval wel enige historie heeft in de laatste pakweg 10 jaar.
Dan zal je je toch moeten gaan beseffen dat de Nederlandse Eredivisie een groot deel van zijn historie kwijt is.;quote:Op zondag 29 september 2013 19:26 schreef Ironisch het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen zich rot zou lachen als feyenoord zou degraderen hoor, zie het 10-0 seizoen
Precies mijn punt.quote:Op zondag 29 september 2013 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Historie hebben is lastig als je niet in dezelfde competitie speelt.
'talenten' van de oude opleiding.quote:Op zondag 29 september 2013 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
Al die super talenten van Ajax zitten nu verspreid over alle kut clubjes uit het rechterrijtjeelke wedstrijd hoor je de namen vallen
Enige wat Feyenoord ook heeft.quote:Op zondag 29 september 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal je je toch moeten gaan beseffen dat de Nederlandse Eredivisie een groot deel van zijn historie kwijt is.;
Hoe kun je daar wat aan doen idd? Hield z'n arm gewoon langs z'n lichaam. Meer kun je niet doen.quote:
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zondag 29 september 2013 19:26 schreef Ironisch het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen zich rot zou lachen als feyenoord zou degraderen hoor, zie het 10-0 seizoen
Gekrompen in de was.quote:Op zondag 29 september 2013 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
het Nec shirt lijkt Higdon niet lekker te zitten.
Kan er geen kut vanquote:Op zondag 29 september 2013 19:27 schreef Caland het volgende:
Cmovs staat maar een klein beetje aan de verkeerde kant te dekken
Ik denk eerder de hele dag bierdrinken in Arnhem.quote:Op zondag 29 september 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste derby van Theo in de Goffert? Gaat hij na dit seizoen ordinair cashen in Qatar?
Wel elke week doordeweeks terug naar de volksbuurt in Arnhemquote:Op zondag 29 september 2013 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste derby van Theo in de Goffert? Gaat hij na dit seizoen ordinair cashen in Qatar?
grappig dan dat jij in zo'n waan leeft dat feyenoord nog steeds de top van nederland is.quote:
Bamihapjes eten met Dicky Nicky Hofs.quote:Op zondag 29 september 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel elke week doordeweeks terug naar de volksbuurt in Arnhem
Waaruit concludeer je dat?quote:Op zondag 29 september 2013 19:29 schreef Ironisch het volgende:
[..]
grappig dan dat jij in zo'n waan leeft dat feyenoord nog steeds de top van nederland is.
Nergens, maar als je geen tegenargumenten hebt is het gewoon cool elkaars club te gaan afkraken.quote:
Werd op twee meter gedekt.quote:Op zondag 29 september 2013 19:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Higdon maakt een goal .
"hij maakt zijn reputatie als goalgetter helemaal waar''
Misschien had zijn hond wel puppies gekregen waarvan er eentje was overleden.quote:Op zondag 29 september 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
De Vrij moest bijna huilen in een interview toen hem naar de aanvoerdersband gevraagd werd.
Calimero.quote:Op zondag 29 september 2013 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
Eens kijken hoe Feyenoord weer gratis penalties krijgt..
Zoiets was Jaap Stam niet overkomen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had zijn hond wel puppies gekregen waarvan er eentje was overleden.
Jaap Stam is dan ook geen dierenvriend.quote:Op zondag 29 september 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets was Jaap Stam niet overkomen.
Misschien moet Steijn de roltrap wat sneller zetten.quote:Op zondag 29 september 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Zuiverloon staat op een roltrap zo te zien.![]()
Arno gaat Gertjan emotioneel steunen.twitter:studiovoetbal twitterde op zondag 29-09-2013 om 19:34:41Ontslagen #AZ coach Gertjan #Verbeek, vanavond te gast in #studiovoetbal. Ook aan tafel: @pierrevh17, Jan Mulder en @arnovermeulen. 22:15. reageer retweet
Andersom ookquote:Op zondag 29 september 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bestaat Ado nou volledig uit spelers die geflopt zijn bij Feyenoord?
Nee, Immers speelt er niet meerquote:Op zondag 29 september 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bestaat Ado nou volledig uit spelers die geflopt zijn bij Feyenoord?
quote:Op zondag 29 september 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno gaat Gertjan emotioneel steunen.twitter:studiovoetbal twitterde op zondag 29-09-2013 om 19:34:41Ontslagen #AZ coach Gertjan #Verbeek, vanavond te gast in #studiovoetbal. Ook aan tafel: @pierrevh17, Jan Mulder en @arnovermeulen. 22:15. reageer retweet
Hij is ziek.quote:Op zondag 29 september 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Johannes, al 8 goals geen 'en de goal' van Roelfs dit weekend.
Da's metsjfiksing.quote:Op zondag 29 september 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
Check hoe die gast verdedigt bij Pelle.
heb ff respect voor die manquote:Op zondag 29 september 2013 19:40 schreef Paxcon het volgende:
Die gozubuyuk heb ik ook nog nooit op een goede beslissing kunnen betrappen
quote:Op zondag 29 september 2013 19:40 schreef Paxcon het volgende:
Die gozubuyuk heb ik ook nog nooit op een goede beslissing kunnen betrappen
In die wedstrijd gaf hij Bacuna ook al onterecht rood en toen werd het 0-0quote:Op zondag 29 september 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
heb ff respect voor die man
En hij kwam aan Maaskantje.quote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In die wedstrijd gaf hij Bacuna ook al onterecht rood en toen werd het 0-0
quote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik verdenk deze wedstrijd serieus van metsjfiksing.
quote:Op zondag 29 september 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is niet goed voor wie Jordy Clasie in zijn manager had.
Niemand waarschijnlijk.
Aldus iemand uit Brabant.quote:Op zondag 29 september 2013 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een kutstem heeft die de Vrij toch
wat een man is ditquote:Op zondag 29 september 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
Wordt vanavond voor het eerst in lange tijd smullen bij Studio Voetbal denk ik.
Ik ga alsnog niet kijken.
quote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk maken ze een reallifesoap van zijn huisbouwprojecten in Caland.
Luciano.quote:Op zondag 29 september 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Filip Kurto is met recht de slechtste keeper in de Eredivisie.
Ten Rouwelaar.quote:Op zondag 29 september 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer.quote:Op zondag 29 september 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag!quote:Op zondag 29 september 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse kan de koppositie nog pakken, Tom.
Als je verliest krijg je geen punten.quote:Op zondag 29 september 2013 19:51 schreef kalinhos het volgende:
8 gespeeld en nu al 9 verliespunten. Jezus
Ja, want ieder zinnig mens kiest voor Vitesse.quote:Op zondag 29 september 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders kijkt er niemand naar de CL.
Had ik wel gedaan in de tijd van Fred Rutten.quote:Op zondag 29 september 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want ieder zinnig mens kiest voor Vitesse.
Alleen als Derby zelf speelt.quote:Op zondag 29 september 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben erg benieuwd wanneer Arno een derby een derby vindt.
Nu heb je Arno flink gecountyerd.quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alleen als Derby zelf speelt.
Zoals gisteren bij Nottingham Forest
Subtielquote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu heb je Arno flink gecountyerd.
welke pot doet roelfs?quote:
quote:
Ik denk DPquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
Welke Fok!-er was dat op de tribune?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |