abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131687558
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 19:06 schreef groenen het volgende:
Wat heeft onze kopman Gesink eigenlijk verklaard? Werd gelost door van Summeren en Serge Pauwels.
Last van zijn maag.
leven zoals het leven is
pi_131691057
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
Helaas, het heeft niet zo mogen zijn. Cancellara zal nooit een wereldkampioen zijn. :'( Eén van de beste renners ooit zal afsluiten zonder titel. Heel, heel treurig.
Hij had in 2009 wereldkampioen moeten worden. Zie 'm volgend jaar nog meedoen voor de titel.
pi_131691986
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
Helaas, het heeft niet zo mogen zijn. Cancellara zal nooit een wereldkampioen zijn. :'( Eén van de beste renners ooit zal afsluiten zonder titel. Heel, heel treurig.
Cancellara gaat nog niet met pensioen, die doet in 2015 in Richmond ook wel mee. En de organisatie daar heeft al aangekondigd dat er "cobbles" in het parcours opgenomen zullen worden. Nou weet ik niet hoe die Amerikaanse steentjes te vergelijken zijn met de kasseien in Vlaanderen en Roubaix, maar dat klinkt wel als een kans voor Cancellara.
Winnaar Wielerprono 2014, 2015
  zondag 29 september 2013 @ 22:27:33 #274
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_131692379
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:21 schreef Pepersaus het volgende:

[..]

Cancellara gaat nog niet met pensioen, die doet in 2015 in Richmond ook wel mee. En de organisatie daar heeft al aangekondigd dat er "cobbles" in het parcours opgenomen zullen worden. Nou weet ik niet hoe die Amerikaanse steentjes te vergelijken zijn met de kasseien in Vlaanderen en Roubaix, maar dat klinkt wel als een kans voor Cancellara.
Cobbles in Amerika moet je maar vergelijken met de steentjes op de Muur. En dan ook nog eens heel strak gelegd natuurlijk. Dat zijn echt geen onvervalste Pavé's. Daar dender je dus zo overheen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_131693894
Was een leuk WK. Prima naam ook op de erelijst met Costa. Bekroning van een sterk seizoen voor hem.
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 september 2013 @ 23:07:11 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131694629
En we hebben het landenklassement gewonnen :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_131694875
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef borisz het volgende:
We mogen niet klagen. ;)
pi_131695279
Rodriguez verliest opnieuw door een late remonte. Overkwam hem ook al in LBL dit jaar toen Dan Martin hem achterhaalde.

Natuurlijk heeft Purito Lombardije en de Waalse Pijl wél gewonnen, maar vooral toch ook veel pijnlijke nipte nederlagen. Giro vorig jaar tegen Hesjedal. De Vuelta vorig jaar verloren door één zwakke dag. Deze zal helemaal pijn doen.
pi_131695305
http://nos.nl/video/556787-eerste-wk-kelderman-was-afvalrace.html

Kelderman een hongerklop dus bij zijn aanval
  Redactie Sport / Supervogel maandag 30 september 2013 @ 08:47:55 #280
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131701583
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:21 schreef Leatherface het volgende:
Rodriguez verliest opnieuw door een late remonte. Overkwam hem ook al in LBL dit jaar toen Dan Martin hem achterhaalde.

Natuurlijk heeft Purito Lombardije en de Waalse Pijl wél gewonnen, maar vooral toch ook veel pijnlijke nipte nederlagen. Giro vorig jaar tegen Hesjedal. De Vuelta vorig jaar verloren door één zwakke dag. Deze zal helemaal pijn doen.
En ook allemaal op een manier waarbij je dacht dat wanneer hij het tactisch anders had aangepakt, hij wel had kunnen winnen.
  maandag 30 september 2013 @ 10:29:49 #282
14505 OProg
A Life in Music
pi_131702486
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En ook allemaal op een manier waarbij je dacht dat wanneer hij het tactisch anders had aangepakt, hij wel had kunnen winnen.
Die Vuelta was natuurlijk voor hem gewoon jammer door die slechte dag. Dat is dan gewoon een lastig verhaal. In de Giro was het denk ik inderdaad wel mogelijk geweest een iets betere gooit naar de overwinning te doen als hij wat meer lef had gehad.

Maar LBL en het WK, tsjah, het is vooral jammer dat de zeldzame keren dat hij een keer een poging doet aan te vallen voor de laatste kilometer het mis gaat.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_131703248
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef borisz het volgende:
Je bedoelt het medailleklassement?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 september 2013 @ 11:07:36 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131703349
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:04 schreef Felagund het volgende:

[..]

Je bedoelt het medailleklassement?
Jup
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_131703420
Wel grappig dat Rui Costa nota bene in Florence wereldkampioen werd, waar zijn naamgenoot furore maakte bij Fiorentina.

Wat een bazenploeg was dat destijds, met Batistuta in de spits en die schitterende paarse shirts met Nintendo als shirtsponsor. O+
pi_131703570
Portugal heeft met Joaquim Agostinho, Acacio da Silva en iets korter geleden Sergio Paulinho wielrenners van naam gehad, maar dit is toch wel de eerste écht monumentale zege voor dat land volgens mij.
pi_131703658
quote:
11s.gif Op maandag 30 september 2013 10:29 schreef OProg het volgende:

[..]

Die Vuelta was natuurlijk voor hem gewoon jammer door die slechte dag. Dat is dan gewoon een lastig verhaal. In de Giro was het denk ik inderdaad wel mogelijk geweest een iets betere gooit naar de overwinning te doen als hij wat meer lef had gehad.

Maar LBL en het WK, tsjah, het is vooral jammer dat de zeldzame keren dat hij een keer een poging doet aan te vallen voor de laatste kilometer het mis gaat.
Met een iets latere jump was het hem misschien wel gelukt in LBL, hoewel Martin natuurlijk wel ook sterk was. Die remonte was niet misselijk.

Rodriguez heeft een geweldige punch, maar ook zijn zwaktes. Het geen uitgesproken tijdrijder zijn bijvoorbeeld.
pi_131703663
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:16 schreef Leatherface het volgende:
Portugal heeft met Joaquim Agostinho, Acacio da Silva en iets korter geleden Sergio Paulinho wielrenners van naam gehad, maar dit is toch wel de eerste écht monumentale zege voor dat land volgens mij.
Azevedo uit ploeg Armstrong was toch ook Portugees?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_131703686
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:20 schreef franklop het volgende:

[..]

Azevedo uit ploeg Armstrong was toch ook Portugees?
Klopt ja. Die vergat ik nog. Maar die had nooit echt veel gewonnen volgens mij. Te opofferingsgezind.

Machado en Nelson Oliveira zijn ook aardige talenten.
pi_131703694
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:21 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Klopt ja. Die vergat ik nog. Maar die had nooit echt veel gewonnen volgens mij. Te opofferingsgezind.

Machado en Nelson Oliveira zijn ook aardige talenten.
toch paar keer top 5 in grote rondes.

Goed nu had ie wat hulpmiddelen, maar wie niet toendertijd.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_131703705
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 11:22 schreef franklop het volgende:

[..]

toch paar keer top 5 in grote rondes.

Goed nu had ie wat hulpmiddelen, maar wie niet toendertijd.
Ja, dat had ie wel. :) Maar ook als iedereen gebruikt heb je natuurlijk veelwinnaars en renners die zelden winnen. De rol in de ploeg speelt daar natuurlijk ook wel een rol bij.
  Redactie Sport maandag 30 september 2013 @ 11:24:10 #292
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131703723
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2013 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel jammer voor Uran, die leek me zeker even goed als Costa.

Al weet je natuurlijk nooit wat die gaat doen in slotkilometers.
Dan had Valverde natuurlijk wel kunnen rijden, nu hield ie bewust de benen relatief stil.

En Rui Costa's in Italië _O_
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131703738
Ik weet trouwens niet of Purito zichzelf gisteren écht iets kon verwijten. Misschien moest hij niet meer op kop komen toen Costa eenmaal aan zijn wiel zat. Hij had het op een ander momenten kunnen proberen, maar had ie dan wel een bres kunnen slaan? Costa was natuurlijk ook zelf gewoon sterk.
  maandag 30 september 2013 @ 12:38:53 #295
14505 OProg
A Life in Music
pi_131705490
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:24 schreef Leatherface het volgende:
Ik weet trouwens niet of Purito zichzelf gisteren écht iets kon verwijten.
Hij kan zichzelf in ieder geval minder verwijten dan Valverde.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
  maandag 30 september 2013 @ 12:41:36 #296
14505 OProg
A Life in Music
pi_131705562
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:20 schreef Leatherface het volgende:
Met een iets latere jump was het hem misschien wel gelukt in LBL, hoewel Martin natuurlijk wel ook sterk was. Die remonte was niet misselijk.
Ja. Martin was gewoon sterk. Als hij later was gegaan had Martin misschien ook wel kunnen volgen.

Met name in de Giro is het nooit echt een 'dood of de gladiolen' moment geweest maar was het koersen op zekerheid. En die zekerheid werd een tweede plaats.
pi_131705891
quote:
9s.gif Op maandag 30 september 2013 12:38 schreef OProg het volgende:

[..]

Hij kan zichzelf in ieder geval minder verwijten dan Valverde.
Want? Valverde had zelf moeten gaan ipv dat gat laten vallen?
pi_131706003
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Valverde had altijd op dat wiel van Costa moeten zitten.
  maandag 30 september 2013 @ 13:03:24 #299
14505 OProg
A Life in Music
pi_131706056
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Valverde kan zichzelf verwijten dat hij toen ze de bocht door gingen zelf niet naar Rui Costa probeerde te springen en naar Nibali keek die de hele zooi al een paar keer dicht had gereden. Het lag niet echt in de lijn der verwachting dat Nibali dat nu nog een keer zou lukken.

En al zou je Nibali meenemen dan moet hij nog in staat zijn die sprint te winnen.

En daarnaast snap ik ook wel dat hij op zijn sprint kan gokken maar nu heeft hij helemaal geen poging gedaan. Als je dan na zo'n finale derde bent kan je jezelf meer kwalijk nemen dan dat je ook niet wint maar nipt bent verslagen na zo'n poging op het einde.

[ Bericht 2% gewijzigd door OProg op 30-09-2013 13:37:14 ]
pi_131707168
Maar wat ook al geopperd werd. Zou het niet kunnen dat Valverde het Costa gewoon gunde omdat het toch ploegmaten zijn en mogelijk vrienden? Natuurlijk won ie liever zelf, maar toen Costa een goede uitgangspositie kreeg hij dacht: okay, liever Costa dan Nibali of Rodriguez.

Dat Rodriguez toevallig hetzelfde vlaggetje op zijn shirt heeft, wil natuurlijk nog niet zeggen dat hij een vriend is van Valverde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')