Last van zijn maag.quote:Op zondag 29 september 2013 19:06 schreef groenen het volgende:
Wat heeft onze kopman Gesink eigenlijk verklaard? Werd gelost door van Summeren en Serge Pauwels.
Hij had in 2009 wereldkampioen moeten worden. Zie 'm volgend jaar nog meedoen voor de titel.quote:Op zondag 29 september 2013 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
Helaas, het heeft niet zo mogen zijn. Cancellara zal nooit een wereldkampioen zijn.Eén van de beste renners ooit zal afsluiten zonder titel. Heel, heel treurig.
Cancellara gaat nog niet met pensioen, die doet in 2015 in Richmond ook wel mee. En de organisatie daar heeft al aangekondigd dat er "cobbles" in het parcours opgenomen zullen worden. Nou weet ik niet hoe die Amerikaanse steentjes te vergelijken zijn met de kasseien in Vlaanderen en Roubaix, maar dat klinkt wel als een kans voor Cancellara.quote:Op zondag 29 september 2013 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
Helaas, het heeft niet zo mogen zijn. Cancellara zal nooit een wereldkampioen zijn.Eén van de beste renners ooit zal afsluiten zonder titel. Heel, heel treurig.
Cobbles in Amerika moet je maar vergelijken met de steentjes op de Muur. En dan ook nog eens heel strak gelegd natuurlijk. Dat zijn echt geen onvervalste Pavé's. Daar dender je dus zo overheen.quote:Op zondag 29 september 2013 22:21 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Cancellara gaat nog niet met pensioen, die doet in 2015 in Richmond ook wel mee. En de organisatie daar heeft al aangekondigd dat er "cobbles" in het parcours opgenomen zullen worden. Nou weet ik niet hoe die Amerikaanse steentjes te vergelijken zijn met de kasseien in Vlaanderen en Roubaix, maar dat klinkt wel als een kans voor Cancellara.
We mogen niet klagen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef borisz het volgende:
En we hebben het landenklassement gewonnen
En ook allemaal op een manier waarbij je dacht dat wanneer hij het tactisch anders had aangepakt, hij wel had kunnen winnen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:21 schreef Leatherface het volgende:
Rodriguez verliest opnieuw door een late remonte. Overkwam hem ook al in LBL dit jaar toen Dan Martin hem achterhaalde.
Natuurlijk heeft Purito Lombardije en de Waalse Pijl wél gewonnen, maar vooral toch ook veel pijnlijke nipte nederlagen. Giro vorig jaar tegen Hesjedal. De Vuelta vorig jaar verloren door één zwakke dag. Deze zal helemaal pijn doen.
Die Vuelta was natuurlijk voor hem gewoon jammer door die slechte dag. Dat is dan gewoon een lastig verhaal. In de Giro was het denk ik inderdaad wel mogelijk geweest een iets betere gooit naar de overwinning te doen als hij wat meer lef had gehad.quote:Op maandag 30 september 2013 09:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En ook allemaal op een manier waarbij je dacht dat wanneer hij het tactisch anders had aangepakt, hij wel had kunnen winnen.
Je bedoelt het medailleklassement?quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef borisz het volgende:
En we hebben het landenklassement gewonnen
Jupquote:Op maandag 30 september 2013 11:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bedoelt het medailleklassement?
Met een iets latere jump was het hem misschien wel gelukt in LBL, hoewel Martin natuurlijk wel ook sterk was. Die remonte was niet misselijk.quote:Op maandag 30 september 2013 10:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Die Vuelta was natuurlijk voor hem gewoon jammer door die slechte dag. Dat is dan gewoon een lastig verhaal. In de Giro was het denk ik inderdaad wel mogelijk geweest een iets betere gooit naar de overwinning te doen als hij wat meer lef had gehad.
Maar LBL en het WK, tsjah, het is vooral jammer dat de zeldzame keren dat hij een keer een poging doet aan te vallen voor de laatste kilometer het mis gaat.
Azevedo uit ploeg Armstrong was toch ook Portugees?quote:Op maandag 30 september 2013 11:16 schreef Leatherface het volgende:
Portugal heeft met Joaquim Agostinho, Acacio da Silva en iets korter geleden Sergio Paulinho wielrenners van naam gehad, maar dit is toch wel de eerste écht monumentale zege voor dat land volgens mij.
Klopt ja. Die vergat ik nog. Maar die had nooit echt veel gewonnen volgens mij. Te opofferingsgezind.quote:Op maandag 30 september 2013 11:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Azevedo uit ploeg Armstrong was toch ook Portugees?
toch paar keer top 5 in grote rondes.quote:Op maandag 30 september 2013 11:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Klopt ja. Die vergat ik nog. Maar die had nooit echt veel gewonnen volgens mij. Te opofferingsgezind.
Machado en Nelson Oliveira zijn ook aardige talenten.
Ja, dat had ie wel.quote:Op maandag 30 september 2013 11:22 schreef franklop het volgende:
[..]
toch paar keer top 5 in grote rondes.
Goed nu had ie wat hulpmiddelen, maar wie niet toendertijd.
Dan had Valverde natuurlijk wel kunnen rijden, nu hield ie bewust de benen relatief stil.quote:Op zondag 29 september 2013 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel jammer voor Uran, die leek me zeker even goed als Costa.
Al weet je natuurlijk nooit wat die gaat doen in slotkilometers.
Hij kan zichzelf in ieder geval minder verwijten dan Valverde.quote:Op maandag 30 september 2013 11:24 schreef Leatherface het volgende:
Ik weet trouwens niet of Purito zichzelf gisteren écht iets kon verwijten.
Ja. Martin was gewoon sterk. Als hij later was gegaan had Martin misschien ook wel kunnen volgen.quote:Op maandag 30 september 2013 11:20 schreef Leatherface het volgende:
Met een iets latere jump was het hem misschien wel gelukt in LBL, hoewel Martin natuurlijk wel ook sterk was. Die remonte was niet misselijk.
Want? Valverde had zelf moeten gaan ipv dat gat laten vallen?quote:Op maandag 30 september 2013 12:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij kan zichzelf in ieder geval minder verwijten dan Valverde.
Valverde had altijd op dat wiel van Costa moeten zitten.quote:Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Want? Valverde had zelf moeten gaan ipv dat gat laten vallen?
Valverde kan zichzelf verwijten dat hij toen ze de bocht door gingen zelf niet naar Rui Costa probeerde te springen en naar Nibali keek die de hele zooi al een paar keer dicht had gereden. Het lag niet echt in de lijn der verwachting dat Nibali dat nu nog een keer zou lukken.quote:Op maandag 30 september 2013 12:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Want? Valverde had zelf moeten gaan ipv dat gat laten vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |