Stel zoekt bruiden voor Love Letters
AMERSFOORT- Leonie Woordes en haar toekomstige man Raymond Ramselaar doen mee aan het televisieprogramma Love Letters. Zij zijn te zien in de uitzending van 17 oktober. Als kandidaten moeten zij een aantal spellen doen tijdens de uitzending. Er is ook een vooropdracht. Voor Leonie en Raymond luidt de opdracht dat zij zoveel mogelijk bruiden moeten verzamelen. Deze bruiden moeten minimaal vijf jaar getrouwd zijn, nog in hun bruidsjurk passen en de trouwfoto en het trouwboekje meenemen. Bovendien moeten zij op 17 oktober naar de studio komen. Leonie heeft al vijf bruiden op haar lijstje dat zij uiterlijk 7 oktober moet inleveren bij Endemol. Vrouwen die mee willen doen, kunnen zich melden bij Leonie. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 033-4556782. "Het is allemaal heel spannend. Ik heb de opnamen van mijn huwelijksaanzoek ook nog niet gezien. " Het aanzoek is in de stijl van Lord of the Rings opgenomenin de bossen rond Driebergen. Raymond en Leonie vormen al 11,5 jaar een stel.
quote:Linda de Mol speelt Gandalf?
Op donderdag 26 september 2002 22:31 schreef Alligator het volgende:
Het aanzoek is in de stijl van Lord of the Rings opgenomenin de bossen rond Driebergen.
quote:
Op donderdag 26 september 2002 22:33 schreef SmashBro het volgende:[..]
Linda de Mol speelt Gandalf?
quote:Vast niet, maar ik zal het je vertellen als ik ben wezen kijken, alhoewel, je kunt natuurlijk zelf de tv aanzetten.
Op donderdag 26 september 2002 22:33 schreef SmashBro het volgende:Linda de Mol speelt Gandalf?
quote:Nee, vrouwelijke Orc...
Op donderdag 26 september 2002 22:33 schreef SmashBro het volgende:[..]
Linda de Mol speelt Gandalf?
O, Ja het was niet handig geweest om haar tel. nummer hier neer te zetten....
quote:Stond ook op de voorpagina van de krant....
Op donderdag 26 september 2002 22:39 schreef Mr._Blazkowicz het volgende:
O, Ja het was niet handig geweest om haar tel. nummer hier neer te zetten....
quote:Maar dat is een plaatselijke krant, nu is ze gedoemd tot het beantwoorden van telefoontjes van irritante Fokkers
Op donderdag 26 september 2002 22:50 schreef Alligator het volgende:[..]
Stond ook op de voorpagina van de krant....
quote:Ach ja, dat hoort er nu eenmaal bij en die krant heeft ook een oplage van 56000 stuks, so who cares...
Op donderdag 26 september 2002 22:53 schreef Mr._Blazkowicz het volgende:Maar dat is een plaatselijke krant, nu is ze gedoemd tot het beantwoorden van telefoontjes van irritante Fokkers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |